284976
Book
In basket
Publikacja ta powstała z myślą o nauczycielach klas integracyjnych, ośrodków szkolno-wychowawczych, szkół masowych prowadzących zajęcia rewalidacyjne, a także o specjalistach pracujących na co dzień z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. Może być wykorzystana podczas tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim, orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania; uczniów posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej, orzekającej o różnego typu trudnościach w nauce oraz zaburzeniach w zachowaniu, wynikających z deficytów rozwojowych. Charakter publikacji umożliwia wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych, swobodny dobór materiału, metod oraz form pracy wspomagających proces nauczania i wychowania. Programy przygotowano w oparciu o rozporządzenia MEN z dnia 23 grudnia 2008 roku oraz z dnia 17 listopada 2010 roku.
Availability:
Koński Jar 10 (W109)
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
General note
Drugi dod. do tyt. na okł.
U dołu s. tyt.: "Przygotowane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej: - z dnia 17 listopada 2010 roku [...]".
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 155-159.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again