271093
Książka
W koszyku
Autorzy uwzględniają różne aspekty związane z zachowaniem polskich konsumentów wobec kryzysu gospodarczego, wśród których na szczególną uwagę zasługują: postawy konsumentów wobec kryzysu, zachowania polskich konsumentów na rynku dóbr i usług w czasach kryzysu, wpływ kryzysu na czas wolny i jego zagospodarowanie, rola szarej strefy w zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów gospodarstw domowych w warunkach kryzysu gospodarczego, wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji, problem zadłużenia gospodarstw domowych i upadłości konsumencimożliwości aktywizacji zawodowej osób dotkniętych utratą pracy. Podkreślić należy fakt, iż w publikacji zaprezentowano wyniki badań własnych, a także wykorzystano wiele cennych danych wtórnych. Z recenzji prof. dr hab. Ireny Ozimek
Status dostępności:
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.124 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej