Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach. To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania: • czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom? • o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury? • jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji? Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania. Pozycja skierowana przede wszystkim do: • zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka; • pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi; • graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby. Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.
Sortowanie
Temat
Język angielski
(4922)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2956)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2362)
Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach. To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania: • czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom? • o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury? • jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji? Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania. Pozycja skierowana przede wszystkim do: • zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka; • pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi; • graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby. Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2098)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1925)
II wojna światowa (1939-1945)
(1665)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1384)
Nastolatki
(1364)
Zwierzęta
(1346)
Magia
(1300)
Dramat (film)
(1276)
Życie codzienne
(1188)
Rodzeństwo
(1179)
Język rosyjski
(1177)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1078)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(842)
Podróże
(811)
Koty
(808)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Uczniowie
(795)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Trudne sytuacje życiowe
(762)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(696)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(535)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(506)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(468)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(425)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(415)
Religia
(412)
Nie znaleziono żadnych rekordów pasujących do wybranej kombinacji kryteriów filtrujących
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej