Sorting
Source
Katalog zbiorów
(17)
Form of Work
Książki
(17)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(11)
Branch
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(4)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(11)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(2)
Author
Wojcik, Krystyna
(3)
Kisielnicki, Jerzy (1939- )
(2)
Smyczek, Sławomir
(2)
Białoń, Lidia (1935-2018)
(1)
Fryczyńska, Marzena
(1)
Grzeszczyk, Tadeusz A
(1)
Głąbiński, Stanisław (1924-2013)
(1)
Jabłońska-Wołoszyn, Maria
(1)
Kieżel, Ewa
(1)
Kolman, Romuald (1922- )
(1)
Kopertyńska, Maria Wanda
(1)
Małyska-Kaleta, Agata
(1)
Płowiec, Urszula (1933-2011)
(1)
Sanenko, Lucjan
(1)
Sroka, Henryk
(1)
Stelmach, Waldemar
(1)
Synowiec, Ewa
(1)
Sztucki, Tadeusz (1919-2001)
(1)
Vollmuth, Hilmar J. (1936- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(17)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Public relations
(3)
Zarządzanie
(3)
Konsumenci
(2)
Motywacja pracy
(2)
Unia Europejska
(2)
Controlling
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Marketing
(1)
Motywacja pracowników
(1)
Personel
(1)
Prawo europejskie
(1)
Prawo krajowe a prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek finansowy
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
Encyklopedia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
17 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 005.95 (1 egz.)
Book
In basket
PRL bez maski / Stanisław Głąbiński. - Warszawa : Placet, 2005. - 348, [4] s. ; 21 cm.
Form of Work
Demographic Group
Genre/Form
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 821.162.1-92 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 332.14(438):338.22(438):339.7 (1 egz.)
Book
In basket
Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą, w tym rynkową. Praca ma na celu identyfikację powstających, przejawiających się w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, nowych procesów i zjawisk, a także działań adaptacyjnych indywidualnych podmiotów konsumpcji w nowych, trudnych warunkach gospodarczych. Zachowania konsumentów w okresie zwiększającej się niepewności i ryzyka stanowią interesujący poznawczo przedmiot badań. Podstawą pracy były bogate źródła danych i informacji. Posłużono się rozległą literaturą przedmiotu, statystykami wyczerpującymi i niewyczerpującymi oraz danymi z Internetu. Szczególnie istotnymi źródłami danych są w tej pracy wyniki badań pierwotnych, które pozwoliły poznać zachowania konsumentów w sytuacji kryzysowej i kierunki modyfikacji działalności konsumpcyjnej. Zamierzeniem autorów było zaprezentowanie problematyki związanej z konsumpcją i zachowaniami konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego. W tym celu dokonano takiego doboru zagadnień, które będą sprzyjały przydatności monografii dla badaczy tego problemu, gdyż dają asumpt do dyskusji i dalszych badań nad zachowaniami konsumentów w bardzo turbulentnym otoczeniu rynkowym, a także dla praktyków, którym praca będzie przydatna do prognozowania określonych rynkowych zachowań konsumentów w przyszłości. Praca pomocna będzie także studentom zdobywającym wiedzę w specjalnościach marketingowych oraz słuchaczom studiów podyplomowych zainteresowanym zagadnieniami rynkowych zachowań konsumentów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 316.346.2 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 330.47 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 005.6:658.56 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Motywowanie pracowników : teoria i praktyka / Maria Wanda Kopertyńska. - Wyd. 2 uzupełn. - Warszawa : Placet, 2009. - 319 s. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 331.101.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki któremu oferuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce. Rezultatem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez niefinansowe podmioty gospodarcze. Rynek usług finansowych jest zatem szkieletem, na którym opiera się funkcjonowanie całego systemu rynkowego. Wszystko to daje asumpt do podjęcia kompleksowych badań nad nowymi trendami w zachowaniach konsumentów na tym rynku. Szczególną uwagę należy zwrócić na kwestię ocen, które z trendów i kierunków zmian w zachowaniach konsumentów mają charakter względnie trwały, a które incydentalny i krótkookresowy. I wreszcie, które z trendów będą się nasilać i w jakich grupach konsumentów, które będą przenikać do innych grup, ulegać modyfikacjom, a które będą z czasem zanikać. To właśnie było przedmiotem badań, których wyniki przedstawiono w tej książce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 339.722 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Blaski i cienie władzy / Waldemar Stelmach. - Wyd. 2. - Warszawa : Placet, 2016. - 223 s. ; 24 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 316.46 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: Analizy operacyjne, analizy strategiczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 338.26 (1 egz.)
Book
In basket
Public Relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozsz. - Warszawa : Placet, 2009. - 957, [3] s. : rys. ; 24 cm.
Na okł. podtyt.: Podręcznik dla teoretyków, poradnik dla praktyków.
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 659.4(07) (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 rozsz. i zm. - Warszawa : Placet, 2001. - 367, [7] s. : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 rozsz. i zm. - Warszawa : Placet, 2001. - S. 381-862 : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: wprowadzanie programów PR, kontrola procesów PR.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again