Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(82)
Forma i typ
Książki
(70)
Poradniki i przewodniki
(44)
Audiobooki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Proza
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(118)
wypożyczone
(20)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(7)
ZWM 5 (W45)
(16)
Koński Jar 10 (W109)
(11)
Nugat 4 (W112)
(10)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(5)
Braci Wagów 1 (W127)
(13)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(4)
Dembowskiego 12 (W131)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(11)
Kłobucka 14 (W135)
(18)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(12)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(4)
Barwna 8 (BD9)
(5)
Fanfarowa 19 (BD11)
(2)
Kłobucka 14 (BD37)
(7)
Na Uboczu 2 (BD60)
(7)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(2)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Bucki, Piotr
(4)
Dondziłło, Grzegorz
(3)
Majewska-Opiełka, Iwona (1954- )
(3)
Tracy, Brian (1944- )
(3)
Berendt, Joanna
(2)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(2)
Dumińska, Katarzyna
(2)
Goldstein, Noah J
(2)
Kozak, Agnieszka (psycholog)
(2)
Larsson, Liv (1964- )
(2)
Lencioni, Patrick (1965- )
(2)
Lipa, Michał
(2)
Maksymowicz-Hamann, Jowita
(2)
Malcherek, Monika
(2)
Martin, Steve J
(2)
Michalak, Robert (1968- )
(2)
Orłoś, Maciej (1960- )
(2)
Sajnóg, Anita (1976- )
(2)
Sugiero, Joanna
(2)
Wietrzykowska, Anna (1988- )
(2)
Witkowska, Magda
(2)
Alley, Robert W. (1955- )
(1)
Ambrożewski, Jacek (1989- )
(1)
Arden, Ron
(1)
Bartczak, Irena
(1)
Bartoszewicz, Hanna
(1)
Baszuro, Paweł
(1)
Berger, Jonah
(1)
Białek, Lidia
(1)
Białopiotrowicz, Grażyna
(1)
Bliuj-Stodulska, Patricija
(1)
Boghossian, Peter (1966- )
(1)
Bogucka-Steczek, Masza
(1)
Bonilla, Rocio (1970- )
(1)
Bąkowicz, Katarzyna (komunikacja medialna)
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Carnegie, Dorothy (1912-1998)
(1)
Carroll, Henry
(1)
Chamielec, Grażyna
(1)
Chandler, M. Tamra
(1)
Chojnowska, Ilona (1982- )
(1)
Cichawa, Paweł
(1)
Dorobek, Rafał
(1)
Fanning, Patrick
(1)
Fitzgerald, Michael (1946- )
(1)
Frankfort, Lisa
(1)
Garbula, Ewelina
(1)
Gasper, Dorota
(1)
Gladwell, Malcolm (1963- )
(1)
Grabka, Robert Ireneusz
(1)
Grealish, Laura Dowling
(1)
Greene, Ross W
(1)
Grzesiak, Jan (aktor)
(1)
Grzesiak, Mateusz (1980- )
(1)
Grzybowski, Przemysław
(1)
Harpur, John (1958- )
(1)
Hartley, Mary
(1)
Heath, Chip
(1)
Heath, Dan
(1)
Hong, Euny (1973- )
(1)
Horn, Sam
(1)
Juchniewicz, Karol
(1)
Kanclerz, Anna
(1)
Kerpen, Dave
(1)
Kidd, Chip (1969- )
(1)
Kloza-Rozwadowska, Anna
(1)
Knaflic, Cole Nussbaumer
(1)
Knight, Sarah
(1)
Kochan, Marek (1969- )
(1)
Komorowska, Marta (tłumaczka)
(1)
Kosek, Marta (grafik)
(1)
Kossowska, Agnieszka
(1)
Kotter, John P. (1947- )
(1)
Kozyra, Beata
(1)
Kozłowski, Marcin (dziennikarz)
(1)
Krzyżanowski, Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kurek, Dominika
(1)
Kurek, Krzysztof (1974- )
(1)
Kwiecień-Maniewska, Olga
(1)
Lanier, Jaron (1960- )
(1)
Lawlor, Maria (1959- )
(1)
Legutko, Piotr (1960- )
(1)
Leibling, Mike
(1)
Lindsay, James M. (1959- )
(1)
Lisiecka, Milena (1971- )
(1)
Lowndes, Leil
(1)
Macińska, Magdalena
(1)
Madejski, Radosław
(1)
Menard, Jean-Denis
(1)
Misiorek, Tomasz
(1)
Miłkowski, Grzegorz
(1)
Méra, Nicolas
(1)
Naruszewicz-Duchlińska, Alina
(1)
Niezgoda, Ewa
(1)
Nollke, Matthias
(1)
Notbohm, Ellen
(1)
Onstad, Katrina
(1)
Oruba, Norbert
(1)
Oziewicz, Tina (1971- )
(1)
Pasierska, Hanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(81)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(76)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(5)
9-13 lat
(4)
Rodzice
(4)
6-8 lat
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Dorośli
(1)
Dziennikarze
(1)
Pedagodzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Literatura polska
(3)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(50)
Relacje międzyludzkie
(19)
Prezentacje i wystąpienia
(15)
Komunikacja interpersonalna
(12)
Internet
(7)
Media społecznościowe
(7)
Retoryka
(7)
Dzieci
(5)
Komunikacja niewerbalna
(5)
Perswazja
(5)
Dyskusja
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Rodzina
(4)
Rozmowa
(4)
Samowychowanie
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Sukces
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Asertywność
(3)
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Samorealizacja
(3)
Wizualizacja (grafika)
(3)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Instagram
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Mentoring
(2)
Narracja
(2)
Niepłodność
(2)
Osobowość
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Public relations
(2)
Samopoznanie
(2)
Socjotechnika
(2)
Storytelling
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Uczucia
(2)
Wymowa
(2)
Wyszukiwanie informacji
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Akceptacja (postawa)
(1)
Aktywizm społeczny
(1)
Blogi
(1)
Bunt
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dane
(1)
Decyzje
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dyplomacja
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Elektronika
(1)
Emisja głosu
(1)
Fake news
(1)
Fizjonomika
(1)
Fotografia barwna
(1)
Google
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika książkowa
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Głos
(1)
Humor
(1)
Informacja
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Innowacje
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Introwertycy
(1)
Jobs, Steve (1955-2011)
(1)
Język polski
(1)
Języki programowania
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komputery kieszonkowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konflikt
(1)
Konto na portalu społecznościowym
(1)
Kształcenie głosu
(1)
Latarnia morska
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Małżeństwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Korea Południowa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(71)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Książki mówione
(3)
Fotografie
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
Broszura
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(24)
Psychologia
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(16)
Rozwój osobisty
(12)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Zarządzanie i marketing
(9)
Edukacja i pedagogika
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Wprowadzanie nowego - nawet najlepszego - produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje - i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie. Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Rozwój Osobisty / Santorski & Co)
Wszyscy prędzej czy później stajemy wobec konieczności zabrania głosu przed grupą - czy to na forum zawodowym, uniwersyteckim, organizacyjnym, a nawet prywatnym. Wymagania stawiane tej umiejętności są coraz wyższe, a nadmierna pewność siebie lub nieśmiałość bynajmniej nie ułatwiają skutecznego wywiązania się z zadania. Niniejszy praktyczny poradnik to prawdziwy trening, który stawia sobie za cel podniesienie naszych kompetencji w tej niezbędnej sztuce. Autor bazuje na pytaniach często zadawanych na szkoleniach, pogrupowanych według trzech głównych zagadnień: przygotowanie do wystąpienia, jego treść oraz kontakt z publicznością. Czytelnik dowiaduje się, jak przygotować materiały, sporządzać notatki, zarządzać tremą, a także jak pracować nad poprawnością językową, dostosowywać się do publiczności, mówić przekonująco czy improwizować. Autor uczy nawiązywania relacji ze słuchaczami, ripostowania, radzenia sobie z trudną publicznością, kanalizowania "szmerów" z sali... Tematy przedstawione w formie krótkich notek zostały wzbogacone o porady, ćwiczenia i streszczenia, co ułatwia czytelnikowi poruszanie się po książce i szybkie dotarcie do zasadniczych kwestii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doskonały wybór dla tych, którzy chcą opanować lub udoskonalić swoje zdolności oratorskie. Dzięki tej lekturze szybko dowiesz się w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium, przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia w książce proste techniki i metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz rady jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się mówcą doskonałym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak występować i zabłysnąć / Maciej Orłoś. - Warszawa : RM, cop. 2015. - 237, [2] s. : il. ; 24 cm.
Występowanie przed publicznością można porównać do prowadzenia samochodu: w obu przypadkach możliwe jest dojście do wprawy, ale początki są trudne. Podobne problemy ma osoba, która występuje publicznie. Kiedy robi to pierwszy raz, jest potwornie zestresowana, zazwyczaj ponura, nie wie, co robić z rękami, w którą stronę patrzeć, jak stanąć, mówić do mikrofonu, konstruować zdania, jakiego języka użyć, jak długo mówić itd. A kiedy nabierze wprawy, opanuje wszystkie techniczne elementy wystąpienia tak, że będzie wykonywać je odruchowo. Maciej Orłoś - w ciągu wielu lat praktyki szkoleniowej miał do czynienia z setkami kursantów - przedstawicielami różnych branż, ludźmi z różnych środowisk biznesowych i zajmujących różne stanowiska. Książka powstała na podstawie własnych wieloletnich doświadczeń autora jako trenera/szkoleniowca oraz jako obserwatora niezliczonych wydarzeń, podczas których występowano publicznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 M (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka / Elżbieta Żurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2013. - 1 CD (11 godz. 25 min 57 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
U dołu okładki: Sugestywna prezentacja, olśniewające przemówienia, umiejętność przekonywania.
Publikacja dla wszystkich zainteresowanych poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji. Bardzo ważna jest świadomość, że można nauczyć się, jak ze swobodą oraz pewnością siebie wygłosić mowę okolicznościową czy przeprowadzić świetne wystąpienie. Autorka zwróciła uwagę na najróżniejsze aspekty przygotowań do dłuższej wypowiedzi na forum – od właściwego przygotowania merytorycznej zawartości wystąpienia, przez wygląd, modulację głosu i sposób zachowywania się prelegenta w sali prezentacyjnej, aż po szczegółowe dopracowanie elementów wizualnych (zarówno wzbogacających prezentację, jak i rozdawanych jej uczestnikom). Wyjaśniła, jak nawiązywać i utrzymywać kontakt z audytorium, a także reagować na potrzeby słuchaczy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i kłopotliwych, jak pilnować porządku wystąpienia i nie dać się zbić z tropu. Podkreśliła także konieczność stałej pracy nad swoim wizerunkiem osobistym, a ponadto wskazała najważniejsze zasady współpracy z dziennikarzami oraz kwestie związane ze specyfiką występowania przed kamerą. "Wystąpienia perswazyjne" powinny być lekturą obowiązkową dla każdego prelegenta, wykładowcy, polityka, menedżera… oraz każdego, kto chce lub musi choć raz wystąpić publicznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Wyjątkowy nauczyciel : szkolenia XXII wieku / Mateusz Grzesiak. - Warszawa : G+J, cop. 2009. - 357, [1] s. : il. kolor. ; 21 cm + DVD.
Materiały uzup. s. 357-[358].
Płyta DVD zawiera fragmenty szkoleń.
U dołu s. tyt. i na grzbiecie: Książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159,9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Go. A Kidd's guide to graphic design.
Na okładce: Błyskotliwy przewodnik po świecie projektowania graficznego.
Jak grafik komunikuje się ze światem i po czym poznaje się udany projekt? Czym jest skala, co wyrażają pionowe linie i po co nam tyle różnych krojów pisma? Czy kreacja to manipulacja? Do czego służy czerwony kolor i dlaczego okładka tej książki jest, hmm, dziwna? Chip Kidd - amerykański grafik o statusie gwiazdy rocka i niezwykle ceniony projektant okładek - w przystępny sposób wyjaśnia tajniki projektowania, aby pokazać, jak najpełniej można wykorzystać swój potencjał tworzenia. Wszystko, czego nie stworzyła natura, zostało zaprojektowane. Zobacz, jak to się robi! Nic nie poradzę, ta książka jest genialna. Zawiera większość tego, co należy wiedzieć o projektowaniu graficznym. Ale uwaga! Chip Kidd nie uczy projektowania. Uczy myślenia. Niektórzy twierdzą, że to jedno i to samo. Marcin Wicha
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tym razem Gladwell przygląda się temu, co dzieje się, kiedy spotykamy nieznajomych. I czemu tak często rozmowy z nimi kończą się niepowodzeniem. Jak to możliwe, że brytyjski premier Chamberlain uznał Hitlera za osobę godną zaufania? Czy można winić serial Przyjaciele za to, że mylimy się w ocenie drugiego człowieka? Jakim cudem Fidel Castro robił z CIA durnia przez całe pokolenie? Sprawa Amandy Knox, oszustwa Berniego Madoffa, samobójstwo Sylvii Plath – to tylko niektóre z fascynujących opowieści, jakie w swojej nowej książce serwuje Malcolm Gladwell. Autor zabiera nas w niezwykłą wyprawę w świat wielkiej historii, głośnych wydarzeń medialnych i najnowszych osiągnięć psychologii, aby pokazać, co idzie nie tak, gdy spotykamy się z nieznajomymi. Czemu tak często rozmowy z nimi kończą się niepowodzeniem lub konfliktem? Co tak naprawdę powinniśmy wiedzieć o ludziach, o których nic nie wiemy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narratologia / Paweł Tkaczyk. - Wydanie 1. - 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 159, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze, opanuj ją i rozwiń.
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich - czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im "tego czegoś" w kontaktach z innymi. W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz - za każdym razem. Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym? To urok osobisty - umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy. Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się "urodzić", ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni. Brian Tracy i Ron Arden - autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego - pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej - wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący - w jednej chwili! W Potędze osobistego uroku znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. A jak wiadomo najtrudniej pisać najprościej. Każda rada w niej zawarta wydaje się oczywista. Człowiecza mądrość tkwi w podświadomości. Sztuką jest jej wydobycie i zastosowanie w działaniu. Niewielu to potrafi. Carnegie tak. Po mistrzowsku. Jak zdobyć przyjaciół... ułatwia swobodne poruszanie się w biznesie. Przydaje się znakomicie w życiu rodzinnym i towarzyskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zbuduj swój wizerunek : jak kreować swój image i osiągnąć sukces? / Rafał Dorobek. - Gliwice : Złote Myśli, [2009]. - 1 płyta CD (4 godz. 33 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Bliżej Sukcesu)
Jak kreować swój image i osiągnąć sukces? Wykorzystaj to wszystko, co od dawna wykorzystują politycy, artyści i inne osoby publiczne, aby z sukcesem zdobyć sympatię ludzi. Wykorzystaj to, co mają „wrodzone” tylko nieliczni. Teraz Ty też możesz decydować o tym, kto Cię polubi. Posiadając wiedzę o tym, jak zbudować swój wizerunek, wiesz także: - Jak wzbudzić sympatię obcej osoby, zanim wypowiesz choćby jedno słowo? / - Czy „przeciwieństwa się przyciągają”, czy raczej „ciągnie swój do swego”? Dowiedz się, co odkryli naukowcy, badając wpływ podobieństwa fizycznego i psychicznego na sympatię! / - Czy stereotypy są zawsze złe? Czy można wykorzystać stereotypy do zbudowania wspaniałego wizerunku? / - Czy atrakcyjność jest bramą do sukcesu? / - 7 najważniejszych czynników, które wpływają na to, jak postrzegają nas inne osoby. / Czyta Robert Grabka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The art of people : 11 simple people skills that will get you everything you want.
Sztuka utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest absolutnie najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie. Ważniejszą niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysły, przełomowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz prywatnego. Ważniejszą niż dobre chęci i brak skrupułów. Z pewnością jednak wiesz z własnego doświadczenia, że nie zawsze łatwo jest utrzymać życzliwe, szczere relacje z innymi ludźmi. Często brak Ci czasu, cierpliwości albo wyczucia. Czasem zdarza się, że nieświadomie nadepniesz komuś na odcisk, powiesz coś głupiego albo niefortunnie zażartujesz. To wszystko może pozbawić Cię szans na sukces! Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje, i wydeptać sobie ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak ich uważnie obserwować i jak interpretować ich zachowania, jak poprawiać im humor i przedstawiać swoje racje, jak przekonywać ich do Twoich koncepcji i nawiązywać więzi z właściwymi osobami. Odkryjesz, jak działać, gdy pojawia się konflikt, i jak zainspirować ludzi do pomocy przy realizacji Twoich pomysłów. Zdobądź jedenaście kluczowych umiejętności interpersonalnych — nie zawsze intuicyjnych, ale zawsze skutecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Duże sprawy w małych głowach / Agnieszka Kossowska ; grafika Jacek Ambrożewski, Patricija Bliuj-Stodulska, Anna Kloza-Rozwadowska, Marta Kosek, Szaweł Płóciennik. - Wydanie 3., zmienione, rozszerzone. - Warszawa ; Ożarów Mazowiecki : Linia, 2018. - 215 stron, [1] karta tablic luzem : ilustracje ; 21 cm.
W jaki sposób rozmawiać z dziećmi o niepełnosprawności? Jak wytłumaczyć dlaczego inni nie widzą, nie mówią, nie mogą chodzić. Takiego zadania podjęła się Agnieszka Kossowska. Stworzyła książkę, w której o różnorodności świata dookoła nas opowiada z perspektywy dzieci. Czym jest autyzm, jak postrzegają świat dzieci z niepełnosprawnością sensoryczną. Co jest ważne dla dzieci w przypadku niepełnosprawności intelektualnej; jak wygląda codzienność osób z epilepsją lub niepełnosprawnością ruchową. W książce "Duże sprawy w małych głowach" odpowiedzi na ważne pytania znajdą nie tylko dzieci, ale również dorośli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak mówić by nas słuchano : psychologia pozytywnej komunikacji / Iwona Majewska-Opiełka. - [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2020]. - 1 płyta audio (CD) (3 godz. 30 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego, Iwona Majewska-Opiełka, tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat skutecznej komunikacji. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę słuchacza na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Audiobook ten to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje zdolności oratorskie, na przykład szkoleniowców czy wykładowców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power / Helion)
Tyt. oryg.: "Personal productivity secrets...".
Na dole okł.: "To rzetelnam prowokująca i praktyczna książka, która pomaga w osiąganiu imponujących rezultatów. Co ważniejsze, zawiera praktyczne wskazówki, które każdy może i powinien zastosować, aby z powodzeniem zarządzać wszystkimi aspektami swojego życia. John F. Dovidio, profesor psychologii na Uniwersytecie Yale".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Komunikacja.
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak występować i zabłysnąć / Maciej Orłoś. - Piaseczno : Heraclon International, [2016]. - 1 płyta CD (7 godz. 2 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Na okł.: ekspert radzi jak pokonać tremę, gestykulować, mówić ciekawie.
Czy przed publicznością czujesz się całkiem swobodnie? Czy z łatwością przygotowujesz atrakcyjne wystąpienia? Czy wiesz, co zrobić, gdy słuchacze zaczynają się nudzić? Czy masz dobrą dykcję i wszyscy rozumieją, co mówisz? Czy wiesz, co zrobić z rękami podczas wypowiedzi? Czy opowiadasz ciekawie i dynamicznie? Czy potrafisz odpowiedzieć na niezręczne pytania? - Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałaś/odpowiedziałeś TAK, to odłóż ten audiobook i zapomnij o nim. Albo kup w prezencie komuś, kto jak ognia boi się wystąpień publicznych. Jeśli jednak padła choć jeden raz odpowiedź przecząca, to już zmienia postać rzeczy… Co zrobić, by publiczność z zaciekawieniem słuchała wystąpienia? Jak poprowadzić prezentację, by widownia nagrodziła mówcę brawami? Jak dobrze „sprzedać się” publiczności - kontrahentom, szefom, potencjalnym klientom? Jak na forum publicznym skutecznie zaprezentować siebie i swoje pomysły? Znam odpowiedź na te pytania i się nimi podzielę. Zapraszam do słuchania! / Czyta Autor
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 Audio (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej