Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(39)
Forma i typ
Książki
(29)
Poradniki i przewodniki
(16)
Audiobooki
(9)
Druki ulotne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(58)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(4)
ZWM 5 (W45)
(7)
Koński Jar 10 (W109)
(6)
Nugat 4 (W112)
(5)
Braci Wagów 1 (W127)
(6)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(4)
Cybisa 6 (W134)
(9)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
K.E.N. 21 (W139)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(7)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(1)
Kłobucka 14 (BD37)
(2)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(1)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Stączek, Marek
(5)
Bucki, Piotr
(2)
Gallo, Carmine
(2)
Majewska-Opiełka, Iwona (1954- )
(2)
McGowan, Bill
(2)
Michalak, Robert (1968- )
(2)
Orłoś, Maciej (1960- )
(2)
Sałbut, Bartosz
(2)
Sławińska, Kamilla
(2)
Sławiński, Robert
(2)
Tracy, Brian (1944- )
(2)
Żurek, Elżbieta
(2)
Anderson, Chris (1957- )
(1)
Arden, Ron
(1)
Bowman, Alisa
(1)
Cabane, Olivia Fox
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Chojnowska, Ilona (1982- )
(1)
Chudzik, Jacek
(1)
Decker, Bert
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Dumińska, Katarzyna
(1)
Gambarelli, Gianfranco
(1)
Goc-Ryt, Magdalena
(1)
Grzesiak, Jan (aktor)
(1)
Grzybowski, Przemysław
(1)
Głowacki, Radek
(1)
Jefremienko, Marek (1946- )
(1)
Kalicki, Artur
(1)
Kamińska-Radomska, Irena
(1)
Knaflic, Cole Nussbaumer
(1)
Kochan, Marek (1969- )
(1)
Krzyżanowski, Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lipa, Michał
(1)
Lisiecka, Milena (1971- )
(1)
McGee, Paul (1964- )
(1)
Menard, Jean-Denis
(1)
Nakonieczny, Grzegorz
(1)
Niedzicki, Wiktor (1949- )
(1)
Oczkoś, Mirosław (1970- )
(1)
Pell, Arthur R
(1)
Piotrowska, Dorota (tłumacz)
(1)
Porada, Jakub (1969- )
(1)
Rozwarzewska, Monika
(1)
Sawicki, Krzysztof
(1)
Skoczylas, Grażyna
(1)
Sobiepanek-Szczęsna, Katarzyna
(1)
Strumińska, Dorota
(1)
Tkaczyk, Paweł (marketing)
(1)
Warakomska, Dorota (1963- )
(1)
Waśko-Bongiraud, Angelina
(1)
Weissman, Jerry
(1)
Więcka, Aleksandra
(1)
Łucki, Zbigniew (1938- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Kobieta
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Prezentacje i wystąpienia
(39)
Komunikacja społeczna
(11)
Retoryka
(8)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Komunikacja niewerbalna
(5)
Autoprezentacja
(3)
Sukces
(3)
Wymowa
(3)
Dyskusja
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Narracja
(2)
Perswazja
(2)
Pewność siebie
(2)
Storytelling
(2)
Wizualizacja (grafika)
(2)
Autorytet
(1)
Charyzmat
(1)
Emisja głosu
(1)
Fizjonomika
(1)
Humor
(1)
Image
(1)
Jobs, Steve (1955-2011)
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Język polski
(1)
Korespondencja biznesowa
(1)
Kultura pracy
(1)
Marketing
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
PowerPoint
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rozmowa
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Savoir-vivre
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki międzyludzkie
(1)
Sztuka pisania
(1)
Twitter
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(36)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Książki mówione
(4)
Poradniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(9)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
"Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników" - Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska // "Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka Stączka!" - Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Public speaking for success".
Wchodzisz na mównicę... Wyprostuj się i spójrz swoim słuchaczom prosto w oczy, po czym zacznij mówić głosem tak pewnym, jakby każda z siedzących przed tobą osób winna ci była pieniądze. Ale musisz wiedzieć, co chcesz powiedzieć: "Zanim mówca stanie przed słuchaczami, powinien napisać list do przyjaciela, zawierający takie oto słowa: "Zamierzam wygłosić mowę na pewien temat i chcę poruszyć następujące kwestie". Następnie powinien wskazać na rzeczy, o jakich chce mówić, wymieniając je w takiej kolejności, w jakiej zamierza przedstawić je w swojej mowie. Jeśli w trakcie pisania listu przekona się, że tak naprawdę nie ma nic do powiedzenia, niech czym prędzej napisze do organizatora, który zaprosił go do zabrania głosu, by z żalem zawiadomić, że prawdopodobna śmierć jego babki może uniemożliwić mu przybycie na miejsce".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe / Znak)
Tyt. oryg.: "The presentation secrets of Steve Jobs : how to be insanely great in front of any audience" 2010.
Znak Litera Nova
Nikt nie potrafi oczarować publiczności tak jak Steve Jobs. Ta książka zdradzi wam, jak być tak samo skutecznym jak on. Prezentacje to podstawa. Od nich często zależy sukces lub porażka firmy. Nie ma lepszego mówcy niż Steve Jobs. Tylko on potrafi skutecznie zamienić potencjalnych nabywców w klientów, a klientów - w wyznawców. Tylko ta książka zdradzi wam, jak Steve Jobs to robi. Ta książka jako pierwsza odkrywa sekrety leżące u podstaw technik, jakich Jobs używa, by porwać swoją widownię. Co jednak ważniejsze, uczy nas, jak zastosować te techniki do własnych prezentacji. Dzięki tej książce sami będziemy mogli oczarować każdą, nawet najbardziej wymagającą, publiczność. Carmine Gallo uczy nas jak trzymać słuchaczy w napięciu i skutecznie sprzedawać swoje pomysły. Pokazuje, jak tworzyć twitterowe hasła, które wszyscy będą chcieli powtarzać. Podpowiada, jakie błędy popełniamy przy tworzeniu slajdów w PowerPoincie i jak ich uniknąć. Dowiemy się, ile powinna trwać prezentacja doskonała i w co się powinniśmy na nią ubrać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak mówić by nas słuchano : psychologia pozytywnej komunikacji / Iwona Majewska-Opiełka. - [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2020]. - 1 płyta audio (CD) (3 godz. 30 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego, Iwona Majewska-Opiełka, tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat skutecznej komunikacji. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę słuchacza na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Audiobook ten to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje zdolności oratorskie, na przykład szkoleniowców czy wykładowców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Traf w sedno : jak mówić, aby przekonać / Bill McGowan, Alisa Bowman ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta CD (9 godz. 57 min 26 s) ; digital, stereo. ; 12 cm.
Sprawna, pewna i skuteczna komunikacja. Czy zdarzyło ci się żałować: „dlaczego wtedy tego nie powiedziałem?”, „dlaczego nie zareagowałem w taki sposób?”. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób? Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód? W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem, w odpowiednim momencie - często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów, wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek i poznasz skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem – zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym – to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci. / Czyta Robert Michalak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podczas lektury książki „Riposta i humor w wystąpieniu publicznym” pewnie nie raz otrzesz łzy, z rozbawieniem czytając inteligentne i dowcipne wypowiedzi znanych mówców. Czasami będziesz mile zaskoczony błyskotliwością przytaczanych ripost. Cóż, trudno oprzeć się wrażeniu, że opisywany tu sposób prezentacji to bardzo pożądana forma dialogu ze słuchaczem, a książka dowodzi jednego – wypowiedź publiczną można prowadzić lekko i intrygująco. Marek Stączek pokazuje, jak nasze wypowiedzi można zmienić z tych nudnych we frapujące, z przewidywalnych w ciekawe i ambitne, wcale nie tracąc na merytorycznej stronie przekazu. Humor jest tu przedstawiony jako niepowtarzalny sposób komunikacji z publicznością, żart – jako skuteczna forma na dotarcie do oponentów, a anegdota – jako możliwość odkrycia sedna i wyrażenia sedna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie dlatego, że nie mają nic do powiedzenia. Kobiety nie wierzą, że ich historie są ciekawe. Że ktoś chce ich wysłuchać. Nie są też przyzwyczajone, żeby mówić o sobie dobrze. To wymaga zmiany! Czas nauczyć się mówić o sobie. Mówić o sobie dobrze. Tak, żeby inni słuchali i pytali co dalej. To książka dla: • kobiet, którym głos więźnie w gardle , gdy słyszą “powiedz coś o sobie” • kobiet, które boją się zabierać głos w większym gronie • kobiet, które chcą występować jako mówczynie • kobiet, którym zależy na rozwoju zawodowym, awansie albo zdobyciu wymarzonej posady • przedsiębiorczyń i właścicielek firm • nauczycielek, wykładowczyń, trenerek • studentek • managerek, kobiet na stanowiskach kierowniczych • aktywistek społecznych • kobiet, które chcą inspirować innych, dzieląc się swoją historią • kobiet, które chcą dowiedzieć się więcej o sobie i mówić o sobie dobrze Aleksandra Więcka - Story designer, dziennikarka, socjolożka. Moderator design thinking. Łączy storytelling z design thinking i treningiem kreatywności. Uczy innych jak opowiadać o sobie, markach, firmach. Absolwentka Laboratorium Dramatu i Krakowskiej Szkoły Scenariuszowej. Współpracowała m.in TVN, AGORĄ, PKN ORLEN, Hellenic Coca Cola, SheXo Deloitte, Idea Bank, Mbank, BZWBK, IMS Group. Doktorantka na Akademii Leona Kożmińskiego w Warszawie (Management in new technologies). Wykłada na School of Form w Poznaniu, oraz SWPS i Akademii Leona Kożmińskiego w Warszawie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Nugat 4 (W112)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztukmistrz w Tczewie czyli Mów, co chcesz : poradnik skutecznego mówienia / Jakub Porada. - Warszawa : Burda Publishing Polska, copyright 2017. - 264 strony : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Chcesz błysnąć w towarzystwie, a nie przychodzi ci do głowy puenta? Dysponujesz wiedzą, której nie umiesz przekazać słuchaczom? Masz potencjał lecz dajesz się wyprzedzić innym? A może nie wiesz, jak wygrać casting? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś „tak”, to ta książka jest dla ciebie. Z niej dowiesz się bowiem, w jaki sposób pozbyć się tremy i nie bać się publicznych wystąpień. Jak zaintrygować odbiorców i sprawić, że się na tobie skupią, a przy okazji nauczyć się czytać jedną książkę dziennie. Nieważne, czy marzysz o pracy w telewizji, jesteś nauczycielem, lekarzem, urzędnikiem czy studentem. Zawsze warto zapanować nad dykcją, wzmocnić struny głosowe i przestać przynudzać. Na drzwiach szafki w mojej siłowni napisano „Stań się lepszą wersją siebie”. Ta lektura ci to ułatwi. Praktyka, ćwiczenia z ilustracjami oraz masa anegdot.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Śmiało : mów własnym głosem / Dorota Warakomska. - Warszawa : Agora, 2020. - 303, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce: Polecają Wysokie Obcasy.pl.
Dorota Warakomska zmieniła życie wielu kobiet, których kariera zawodowa i życie prywatne poszybowały wysoko. Przy okazji odkryła, że większość poradników dotyczących komunikacji to książki pisane z męskiej perspektywy. Dlatego na bazie swojej wieloletniej działalności dziennikarskiej, trenerskiej i społecznej, stworzyła praktyczny poradnik dla kobiet. Książkę, która będąc kopalnią sprawdzonych wskazówek, jak mówić, by być zrozumianą i skuteczną, jak zdobyć się na odwagę, by przeprowadzać zmiany w sobie i we własnym życiu, w rzeczywistości jest czymś więcej. Dorota Warakomska, wzmacniając kobiety na polu zawodowym, dodaje im skrzydeł na co dzień. Ta książka jest dla wszystkich kobiet, które występują publicznie i próbują się przebić z własnymi pomysłami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
(Książki Klasy Business)
Raz na zawsze pożegnaj tremę przed występami publicznymi! Czy zdarza Ci się odczuwać dyskomfort, kiedy masz przemówić do większej grupy ludzi? Do tego stopnia, że czasem wolisz zrezygnować, niż stanąć przed audytorium - nawet złożonym z Twoich znajomych? A kiedy już wystąpisz i jest po wszystkim, czujesz, że można było zrobić to lepiej? Jeśli tak - koniecznie sięgnij po książkę Jana Grzesiaka!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszechobecnością narzędzi do ich obróbki i prezentacji. W zasadzie każdy może tworzyć diagramy i prezentacje. Aby przykuć uwagę odbiorcy i przekazać mu informację zawartą w zbiorze danych, sama wiedza techniczna nie wystarczy. Problem wynika z tego, że większość ludzi nie ma naturalnej umiejętności przekładania danych na interesujące historie. Tego się po prostu trzeba nauczyć. Dopiero wtedy można mówić o skutecznym przekazie. Ta książka jest przewodnikiem dla każdego, kto musi przekazywać informacje, robiąc przy tym użytek z danych. Szczególnie wartościowa będzie dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych. Pokazano tu prostą i intuicyjną technikę przedstawiania historii przy użyciu danych w sześciu krokach ("lekcjach"). Skuteczność tej metody potwierdzono wieloma przykładami zaczerpniętymi z przeróżnych branż. Poszczególne procesy zaprezentowano za pomocą instrukcji "krok po kroku", opisano także tok rozumowania podczas realizacji projektu graficznej wizualizacji danych. Przy tym wszystkim zawarte w książce praktyczne wskazówki są gotowe do natychmiastowego zastosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia biznesu)
Tytuł oryginału: The power of charm : how to win anyone over in any situation, 2006.
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich - czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę "Potęga osobistego uroku", a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi. W "Potędze osobistego uroku" przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz - za każdym razem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak występować i zabłysnąć / Maciej Orłoś. - Piaseczno : Heraclon International, [2016]. - 1 płyta CD (7 godz. 2 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Na okł.: ekspert radzi jak pokonać tremę, gestykulować, mówić ciekawie.
Czy przed publicznością czujesz się całkiem swobodnie? Czy z łatwością przygotowujesz atrakcyjne wystąpienia? Czy wiesz, co zrobić, gdy słuchacze zaczynają się nudzić? Czy masz dobrą dykcję i wszyscy rozumieją, co mówisz? Czy wiesz, co zrobić z rękami podczas wypowiedzi? Czy opowiadasz ciekawie i dynamicznie? Czy potrafisz odpowiedzieć na niezręczne pytania? - Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałaś/odpowiedziałeś TAK, to odłóż ten audiobook i zapomnij o nim. Albo kup w prezencie komuś, kto jak ognia boi się wystąpień publicznych. Jeśli jednak padła choć jeden raz odpowiedź przecząca, to już zmienia postać rzeczy… Co zrobić, by publiczność z zaciekawieniem słuchała wystąpienia? Jak poprowadzić prezentację, by widownia nagrodziła mówcę brawami? Jak dobrze „sprzedać się” publiczności - kontrahentom, szefom, potencjalnym klientom? Jak na forum publicznym skutecznie zaprezentować siebie i swoje pomysły? Znam odpowiedź na te pytania i się nimi podzielę. Zapraszam do słuchania! / Czyta Autor
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 Audio (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.162 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Mów i zwyciężaj : jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji / Brian Tracy ; przekład Dorota Strumińska. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta audio (CD) (6 godz. 27 min 19 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej. W "Mów i zwyciężaj" Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania - i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narratologia / Paweł Tkaczyk. - Wydanie 1. - 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 159, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze, opanuj ją i rozwiń.
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Jak opowiadać dobre historie : storytelling (nie tylko) dla biznesu / Agnieszka Mróz. - Gdańsk : Wydawnictwo Cztery Głowy, © 2018. - pudełko (38 kart szkoleniowych) : ilustracje ; 7x12 cm.
(Fiszki)
To NIE jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy. Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetencję i przykujesz uwagę słuchaczy. Tylko niezbędna, sprawdzona teoria i praktyczne ćwiczenia. Bo storytelling to nie bajanie. To technika, którą można - warto! - wytrenować. Rozwiń się. Teraz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Znak Litera Nova)
Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety technik, jakie szef Apple’a stosował, by porwać każdą widownię. Jak tworzyć zapadające w pamięć twitterowe nagłówki? Jakie błędy popełniamy najczęściej przy tworzeniu slajdów? Jak długo powinna trwać idealna prezentacja? Jak się ubrać i do czego może się przydać szklanka wody? Steve Jobs. Sztuka prezentacji to lektura obowiązkowa dla każdego, kto występuje publicznie – od nauczyciela przez PR-owca aż do szefa firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentacje po prostu! : szkoła wystąpień publicznych / Piotr Bucki. - Gliwice : Helion SA, [2020]. - 269 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
(Książki Klasy Business)
Data wydania według www.onepress.pl.
Ciekawie i na temat. Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwinięcie, podsumowanie. Wnioski. Ukłon, oklaski, poczucie dobrze wykonanego obowiązku oraz satysfakcja z tego, że oto dotarło się nie tylko do umysłów, ale i serc słuchaczy. Że się ich przekonało. Tego wszystkiego brakuje większości oficjalnych wypowiedzi prezesów, menedżerów, a także pracowników, których wyrok przełożonego skazał na przygotowanie prezentacji i występ przed licznie zgromadzoną publiką. Niestety, nader często wystąpienia wyglądają zgoła odmiennie: na środku sali stoi nieszczęsny mówca, który albo duka coś pod nosem, albo owszem, przemawia głośno, za to nudno, do tego przydługo i nie do końca na temat. Jego podstawową bronią jest pilot, dzięki któremu zmienia kolejne źle przygotowane, niewiele mówiące slajdy prezentacji. Naprzeciw siebie ma publiczność, myślącą o wszystkim, tylko nie o omawianym zagadnieniu. Wszyscy razem - prelegent i słuchający - marzą o tym, żeby ten koszmar się już skończył... Znasz to? Autor tego poradnika także. A ponieważ zmęczyło go tkwienie w dusznych salach konferencyjnych w towarzystwie ludzi, którzy co prawda wiedzą, o czym mówią, ale swoją wiedzą nie potrafią się podzielić, napisał książkę. Udowadnia w niej, że każdy może tworzyć dobre, ciekawe prezentacje i wygłaszać porywające mowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej