Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Dembowskiego 12 (W131)
(1)
Autor
Ries, Al
(1)
Ries, Laura
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Język angielski
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Index na stronsch 173-181.
The only way to stand out in today's -- and tomorrow's -- cluttered marketplace is to build your product or service into a brand. Think Nike, Starbuck's, Xerox, and Kleenex, and you're thinking brands in the biggest and most lucrative sense. In The 22 Immutable Laws of Branding, marketing guru Al Ries, together with Laura Ries, has put together the authoritative work on brands and branding -- organized in a short, pithy book that can be read and digested in as brief a time as an airplane ride.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej