Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(85)
Forma i typ
Książki
(167786)
Proza
(51869)
Audiobooki
(10742)
Filmy i seriale
(7057)
E-booki
(6963)
Gry i zabawki
(85)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6298)
Poezja
(6082)
Komiksy i książki obrazkowe
(4983)
Publikacje popularnonaukowe
(4858)
Poradniki i przewodniki
(3699)
Publikacje naukowe
(2204)
Publikacje dydaktyczne
(1633)
Muzyka
(861)
Dramat (rodzaj)
(628)
Publikacje religijne
(408)
Albumy i książki artystyczne
(403)
Publikacje fachowe
(269)
Publikacje informacyjne
(225)
Druki ulotne
(80)
Gry komputerowe
(73)
Rejestracje audio i wideo
(43)
Mapy
(31)
Nuty
(12)
Publikacje promocyjne
(11)
Czasopisma
(7)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Programy komputerowe
(4)
Artykuły
(3)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Rękopisy
(1)
Starodruki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(83)
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
K.E.N. 21 (W139)
(1)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(48)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(35)
Autor
Larek, Tomek
(4)
Szymanowicz, Maciej (1976- )
(4)
Baranowski, Marek (wydawca)
(3)
Bauza, Antoine (1978- )
(3)
Czuba, Sławomir
(3)
Daujean, Cyrille
(3)
Delval, Julien (1972- )
(3)
Grajkowski, Wojciech
(3)
Mleczko, Andrzej (1949- )
(3)
Żabicka, Monika
(3)
André, Mark (1964- )
(2)
Herman, Michał
(2)
Kania, Piotr
(2)
Knizia, Reiner
(2)
Kordowski, Bartłomiej
(2)
Loroch, Paweł (1979- )
(2)
Moon, Alan R
(2)
Moon, Alan R. Dookoła świata : wielkie jeziora
(2)
Pogorzelska, Julia
(2)
Quidault, Pascal
(2)
Quilliams, Chris
(2)
Żenczykowski, Jarosław
(2)
Adamescu, Adrian
(1)
Allers, Jeffrey D
(1)
Almes, Scott
(1)
Andreani, Jean-François
(1)
Andrews, Daryl
(1)
Angiolino, Andrea (1966- )
(1)
Bajor, Remigiusz
(1)
Baranowski, Maciej (tłumacz)
(1)
Barbaud, Jean (1955- )
(1)
Barbé, Cédric
(1)
Benedetti, Toussaint
(1)
Beusekom, Joris van
(1)
Bishop, Orin
(1)
Blanchot, Denis
(1)
Blok, Patrycja
(1)
Blok, Patryk
(1)
Bouleau Jean-Baptiste
(1)
Bourgoin, Nicolas
(1)
Bukowski, Adam
(1)
Cathala, Bruno (1963- )
(1)
Caumont, Cédrick
(1)
Charrière, Luc-Olivier de
(1)
Charrière, Renata de
(1)
Chiacchiera, Martino
(1)
Chuchla, Wojciech
(1)
Cicurel, David
(1)
Coimbra, Miguel
(1)
Collette, Xavier (1981- )
(1)
Cossette, Lina
(1)
Cottereau, Jacques
(1)
Crapuchettes, Dominic
(1)
Cywińska, Anna
(1)
Davis, Jacqui
(1)
Derkacz, Zbigniew
(1)
Derkacz, Zbyszek
(1)
Dombois, Natalie
(1)
Durin, Xavier Gueniffey
(1)
Echegoyen, Paul
(1)
Escapa, Stéphane
(1)
Fabiański, Wiktor
(1)
Fedyczak, Bartłomiej (1985- )
(1)
Feliks, Janusz
(1)
Fenriss
(1)
Forest, David (ilustrator)
(1)
Fraga, Roberto
(1)
Fructus, Nicolas (1970- )
(1)
Galińska, Barbara
(1)
Gebreselassie, Matijos (1992- )
(1)
Gellner, Dorota (1961- )
(1)
Gile-Naves, Guillaume
(1)
Gorzkowska-Parnas, Ewa
(1)
Goyke, Sebastian
(1)
Granerud, Asger Harding
(1)
Guérin, Philippe
(1)
Hargrave, Elizabeth
(1)
Heidsieck, Anne
(1)
Henry, Frédéric
(1)
Herman, Michael
(1)
Hiekkala, Ossi
(1)
Hołubowska-Chrząszczak, Justyna
(1)
Hutter, Lines J
(1)
Hyra, Matt
(1)
Jaramillo, Maria Ana Martinez
(1)
Jeanroy-Bertrand, Julien
(1)
Joly, Marie-Eve
(1)
Kalicki, Klemens
(1)
Kasanen, Jere
(1)
Kasprzak, Krzysztof (1947- )
(1)
Kaszorek, Katarzyna
(1)
Kałuża, Adam
(1)
Kiesling, Michael
(1)
Knizia, Reiner (1957- )
(1)
Komada, Mateusz
(1)
Kordowska, Natalia
(1)
Kortas, Paulina
(1)
Korzeniewski, Przemysław
(1)
Kosobucka, Katarzyna
(1)
Kreowski, Klaus
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(79)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(84)
Kraj wydania
Polska
(78)
Finlandia
(5)
Holandia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(84)
angielski
(1)
Odbiorca
0-5 lat
(3)
Dzieci
(3)
6-8 lat
(2)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Gry planszowe
(79)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Czytanie sylabowe
(1)
Gry w karty
(1)
Język polski
(1)
Nauka czytania
(1)
Psy
(1)
Trening umysłu
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Książka zabawka
(1)
Quizy
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
85 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Na skrzydłach / autorka gry: Elizabeth Hargrave ; ilustracje: Natalia Rojas, Ana Maria Martinez Jaramillo i Beth Sobel ; [autorzy dodatku Automa: David J. Studley i Morten Monrad Pedersen, Lines J. Hutter, Jan Schröder oraz Nick Shaw ; tłumaczenie: Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2019. - 1 gra (plansza celów, plastikowa tacka na karty, 5 plansz graczy, wieża kości (w kształcie karmnika), notes punktacji, 170 kart ptaków, 26 kart bonusowych, 75 jaj, 5 kości pożywienia, 40 kostek akcji, 103 żetony pożywienia, 8 dwustronnych żetonów celów, znacznik pierwszego gracza) : karton, papier, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 22x28 cm), załącznik (12 stron : ilustracje ; 22x28 cm), załącznik Automa (4 strony : ilustracje ; 22x28 cm).
Liczba graczy: 1-5.
Czas gry: 40-70 minut
Dodatek pokazuje możliwość gry ze sztucznym przeciwnikiem zwanym "Automa".
W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów.
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : wynalazki / [autor] Frédéric Henry ; [ilustracje: Nicolas Fructus & Xavier Collette]. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., [2019]. - 1 gra (110 kart) : metal, materiał, karton, papier, kolor ; w pudełku 12x12x4 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 10 cm).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 15 minut.
Gra jest kompatybilna z innymi zestawami Timeline.
Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :)
Gra planszowa
W koszyku
Gimatriks / [autor gry: Michael Herman]. - Chwaszczyno : Alexander, [2018]. - 1 gra (144 sztuk kostek z literami, 72 sztuki kostekz cyframi, 36 sztuk kostek „znak równości”, woreczek na literki, woreczek na cyferki, klepsydra, notes) : karton, materiał, plastik, papier ; w pudełku 38x30x7 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Liczba graczy: 1-6.
Rok wydania według strony: www.gryplanszowe.pl.
Gra w serii "Gold Edition".
Tutaj liczą się słowa! Nie będziesz mógł się oderwać! Gimatriks to wyjątkowa GRA SŁOWNA, w której wygrywa ten, kto… NAJLEPIEJ LICZY! Literom nadano wartości liczbowe, zatem układaj słowa tak, aby ich wartość odpowiadała wylosowanym liczbom. Bądź kreatywny i szukaj takich słów, za które zgarniesz jak najwięcej punktów. Oto prawdziwa gimnastyka dla mózgu zmuszająca do aktywności obie jego półkule! Jesteś gotowy podjąć to wyzwanie? Jeśli tak, to szykuj się na tęgie główkowanie! Gra wydana została w pudełku z solidnej, litej tektury, a sama okładka posiada elegancką fakturę płótna.
Gra planszowa
W koszyku
Pojedynek Superbohaterów DC : Deck Building Game / [projektant: Matt Hyra & Ben Stoll ; tłumaczenie: Maciej Nowak-Kreyer, Patryk Blok]. - Warszawa : Egmont Polska Sp. z o.o., © 2019. - 1 gra (114 kart talii głównej, 36 startowych Ciosów, 16 startowych Bezsilności, 16 Kopniaków, 12 Superłotrów, 20 Słabości, 7 Superbohaterów (duże karty)) : karton, plastik, papier, kolor ; w pudełku 31x20x8 cm) + instrukcja ([12] stron : ilustracje ; 18x28 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 45 minut.
Wciel się w ulubionego superbohatera DC Comics - BATMANA, FLASHA, WONDER WOMAN i innych. Zdobądź potężne supermoce, mega sprzęt i lojalnych sprzymierzeńców. A może wolisz wykorzystać łotrów, by zaatakować swoich współgraczy? Wybierz swoją strategię i ruszaj po zwycięstwo!
Gra planszowa
W koszyku
Domek / Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, ©2016. - 1 gra (4 plansze, tor dobierania kart, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 10 żetonów wyposażenia, 4 płytki pomocy, drewniany domek, notes) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Na opakowaniu: Gra roku 2017 dla całej rodziny.
W grze ty i pozostali gracze wcielicie się w rolę projektantów, którzy będą planować i rozbudowywać dom o kolejne pomieszczenia. Zdecydujecie, jakimi pokojami go wypełnicie, jaki wybrać kolor dachu oraz które dodatki znajdą się w środku.
Gra planszowa
W koszyku
Drako : smok i krasnoludy / Adam Kałuża ; ilustracje Jarek Nocoń. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., ©2019. - 1 gra (plansza, 38 kart krasnoludów, planszetka krasnoludów, 3 figurki krasnoludów, 38 kart smoka, planszetka smoka, figurka smoka, znacznik sieci, znacznik furii, 25 znaczników obrażeń) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje ; 22 cm).
Liczba graczy: 2.
Czas rozgrywki: 30 minut.
Dwuosobowa asymetryczna gra, w której zadaniem krasnoludów jest zabicie smoka, nim ten zdoła uwolnić się z pułapki. Natomiast bestia stara się oswoić i uciec albo zabić napastników.
Gra planszowa
W koszyku
Motyla noga! / autor gry: Krzysztof Kasprzak ; ilustracje: Andrzej Mleczko ; projekt graficzny: Karol Markowski. - [Warszawa] : MDR Dystrybucja, © 2018. - 1 gra (59 kart) : karton, kolor ; w pudełku 5x16x16 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 15 cm).
Na opakowaniu: Gra ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki.
Liczba graczy: 2-8.
Czas rozgrywki: 10-15 minut.
Motyl urządził kotu szalony rajd po łące. Wytęż zmysł obserwacji, przśledź drogę motyla i wskaż, na czym usiądzie. To gra dla całej rodziny; liczą się w niej refleks i spostrzegawczość.
Gra planszowa
W koszyku
Azul / gra Michaela Kieslinga ; ilustracje: Chris Quilliams; projekt graficzny: Philippe Guérin, Karla ron & Marie-Eve Joly ; tłumaczenie: Przemysław Korzeniewski. - Wersja polska. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, ©2018. - 1 gra (100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30-45 minut.
W grze Azul wcielisz się w artystę, układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze.
Gra planszowa
W koszyku
Axio / Reiner Knizia ; ilustracje Claus Stephan. - Warszawa : Egmont Polska Sp. z o.o., © 2018. - 1 gra (plansza do gry, 100 płytek, 4 plansze punktacji, 4 stojaki, 20 znaczników, 20 piramid, 1 woreczek) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas rozgrywki: 45 minut.
Elegancka gra logiczna dla całej rodziny! Idealna gra rodzinna: proste zasady, główkowanie, emocjonująca rozgrywka! Wielkie emocje towarzyszą groaczom do ostatniej tury, bo jednym sprytnym ruchem można zdobyć wiele punktów lub zablokować przeciwników.
Gra planszowa
W koszyku
Go go Eskimo / Reiner Knizia. - Pori : Tactic Games Oy, ©2018. - 1 gra (plansza, 6 gór lodowych, 6 pionków poszukiwaczy przygód, 1 pionek niedźwiedzia polarnego, 18 kart ryb, 24 żetony ryb, 54 karty, 47 kartonowych monet) : karton, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([11] stron : ilustracje ; 23 cm).
Forma i typ
Liczba graczy: 2-6.
Poruszaj Eskimosami po ich trasach i spróbuj złapać tak dużo ryb, jak tylko potrafisz! Zdobycze są liczone na targu, ale pamiętaj, że w każdej rundzie zostaniesz nagrodzony za tylko jeden rodzaj ryb...
Gra planszowa
W koszyku
Fits / autor gry: Reiner Knizia ; [projekt graficzny: Piotr Kania]. - Warszawa : Egmont Polska Sp. z o.o., © 2019. - 1 gra (64 klocki (po 16 w każdym kolorze), 20 kart, 4 rampy wraz z przykrywkami, 8 dwustronnych plansz : karton, plastik, papier, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 30 minut.
Szybka, prosta i niesamowicie wciągająca gra rodzinna! Gracze starają się zapełnić swoją planszę klockami o różnych kształtach. W zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne!
Gra planszowa
W koszyku
Supernogi stonogi / autor Klaus Kreowski ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska Sp. z o.o., © 2018. - 1 gra (6 płytki z początkami stonóg, 20 płytek z butami, 10 płytek z ogonkami, 6 płytek ze zlotym butem, 6 płytek z bosą stopą, 4 kostki) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 5x20x20 cm + instrukcja ([3], 1 strona : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 2-6.
Czas rozgrywki: 15 minut.
Świetna zabawa dla młodszych i starszych dzieci. Musisz podejmować decyzje, ile butów i w jakim kolorze chcesz zdobyć. Wygra gracz, którego stonoga będzie najdłuższa, czyli będzie miała najwięcej butów.
Gra planszowa
W koszyku
Nasza Polska / [autor pytań: Kacper Kwiatek ; konsultacja: dr Paweł Makowiec ; projekt graficzny: Zbyszek Derkacz]. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2018]. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 pionki, zegar, żetony "Marka Polska", 110 kart) : karton, plastik, papier, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 22 cm).
Liczba graczy: 3-5.
Czas gry: ok. 60 minut.
Rok wydania według strony www.gryplanszowe.pl.
Gra jako pomoc dydaktyczna. Gra, która łączy pokolenia przygotowana z myślą o 100-tnej rocznicy niepodległości Polski. Gracze przesuwają swoje pionki od pola Start w kierunku Mety. Po drodze losują Karty z pytaniami, które podzielone są na cztery okresy: Odzyskanie niepodległości i Bitwa Warszawska, II Wojna Światowa i Okupacja, czasy PRL-u, Solidarność i wejście Polski do Unii. Pod każdym pytaniem umieszczone są trzy odpowiedzi, w tym jedna prawidłowa. Po udzieleniu odpowiedzi gracze otrzymują ustaloną kwotę Marek Polskich. Gdy gracz nie zna odpowiedzi może za odpowiednią kwotę kupić podpowiedź lub odrzucić jedną błędną odpowiedź. Osoba, która pierwsza dotrze do METY przerywa rozgrywkę. W tym momencie podliczane są pieniądze zebrane przez każdego gracza. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej Marek Polskich. Dla większej ilości graczy można wprowadzić rozgrywki drużynowe.
Gra planszowa
W koszyku
Res Arcana / [projekt gry i zasady: Tom Lehmann ; okładka i ilustracje na kartach: Julien Delval ; projekt graficzny: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2019. - 1 gra (40 kart artefaktów, 10 kart magów, 10 kart monumentów, 150 drewnianych znaczników esencji, 5 płytek enklaw mocy (dwustronnych), 8 magicznych przedmiotów, znacznik pierwszego gracza, 12 żetonów esencji "5x", 4 karty pomocy + płytka podsumowania) : karton, drewno, plastik, papier, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy:2-4.
Czas gry: 30-60 minut.
Res Arcana to gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności.
Gra planszowa
W koszyku
Między słowami / autor gry: Paweł Loroch ; ilustracje: Andrzej Mleczko ; projekt graficzny: Jarosław Żenczykowski. - [Warszawa] : MDR Dystrybucja, © 2017. - 1 gra (1 plansza z obrotową butelką, plansza Finał, 55 kart Między słowami, 55 kart X,Y,Zet, 55 kart Słowotwórcy, 30 żetonów Rozkaz, 9 żetonów Przedmioty, 4 żetony Zonk!, klepsydra, woreczek) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
(Gierki Małżeńskie)
Na opakowaniu: Gra z rysunkami Andrzeja Mleczki.
Liczba graczy: 1-4 par.
Czas rozgrywki: 45-60 minut.
Wiecie, co się kryje między słowami? Lubicie bawić się językiem? Oto idealna propozycja dla par łaknących inteligentnej rozrywki. Testujcie własne umiejętności słowotwórcze, przesuwajcie granice wyobraźni i rozwijajcie ponadprzeciętną znajomość interesujących wyrazów. Pełną zwrotów akcji rozgrywkę wieńczy efektowny finał, który niespodziewanie odbywa się we wnętrzu ciemnego worka. Uwaga: gra tylko dla osób mocnych w gębie!
Gra planszowa
W koszyku
Znamy się / autor gry: Paweł Loroch ; ilustracje: Andrzej Mleczko ; projekt graficzny: Jarosław Żenczykowski. - [Warszawa] : MDR Dystrybucja, © 2017. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 55 kart Znamy się, 55 kart Psychotest, 55 kart Skojarzenia, 55 kart Co wybierasz?, klepsydra, tabliczka z butelką, 2 tabliczki do rysowania, 2 flamstry suchościeralne, ściereczka, 60 żetonów Kupidyn, 48 list z zachciankami, woreczki) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
(Gierki Małżeńskie)
Na opakowaniu: Gra z rysunkami Andrzeja Mleczki.
Liczba graczy: 1-4 par.
Czas rozgrywki: 45-60 minut.
Przenikliwa gra planszow, dzięki której okaże się, co rzeczywiście wiecie o sobie nawzajem! Czekają na was setki zaskakujących pytań i tekstów, które zbliżą was do siebie jeszcze bardziej! Grajcie w duecie albo zaproście do zabawy zaprzyjaźnione pary.
Gra planszowa
W koszyku
Opis według pudełka.
Jedna talia zawiera sylaby, druga, dla bardziej zaawansowanych graczy, spółgłoski. Gry sylabowe, podczas których dzieci układają ze swoich kart wyrazy, pozwalają utrwalić sylaby i uczą ich szybkiej syntezy w słowa. Są także skuteczną alternatywą i uzupełnieniem tradycyjnych metod nauki czytania. Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki! Agnieszka Łubkowska od 2006 roku jest licencjonowanym instruktorem metody Davisa z certyfikatem Davis Dyslexia Association International w USA. Specjalizuje się w zaawansowanych metodach korekty dysleksji, nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi, dyskalkulii, dysgrafii metodą Davisa. W czasie zajęć indywidualnych pomaga dzieciom, młodzieży i dorosłym z dysleksją, nadpobudliwością i trudnościami w skupieniu w zakresie metod efektywnego czytania i uczenia się. Jest również trenerem umiejętności poznawczych - prowadzi zajęcia grupowe z zakresu efektywnej nauki, szybkiego czytania, technik pamięciowych, treningów pamięci. Od 2010 roku pracuje jako nauczyciel akademicki. Jest członkiem Davis Learning Foundation w Wielkiej Brytanii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przeciwieństwa : wesoły i smutny : układanka i 4 gry edukacyjne / ilustracje Ewa Majka ; opracowanie Julia Pogorzelska ; grafika Studio Adamigo. - Częstochowa : Adamigo, ©2012. - 4 gry (48 kartoników) : karton, kolor ; w pudełku 4x19x27 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 18 cm).
Liczba graczy: 1 i więcej.
Na opakowaniu: Dobra marka 2018.
Zestaw edukacyjny dla przedszkolaków. W większych grupach, może także służyć jako układanka, na podstawie której dorosły scharakteryzuje i utrwali cechy przeciwne przedmiotów i zjawisk.
Gra planszowa
W koszyku
Reef / Emerson Matsuuchi ; ilustracje Chris Quilliams ; [tłumaczenie] Michał Herman, Marek Baranowski. - Edycja polska. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, ©2019. - 1 gra (4 plansze, 112 fragmentów rafy, 60 kart, 88 żetonów punktów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30-45 minut.
Zanurzcie się w pięknie oceanów i odkryjcie cudowne zjawisko, jakim jest rafa koralowa. Podczas rozgrywki będziecie czuwali nad wzrostem swoich raf oraz wpływali na ich kształty i kolory. Kto stworzy najpiękniejszą i najbardziej imponującą strukturę?
Gra planszowa
W koszyku
The great tour : European cites / [projektant gry] Dennis Merkx & Kees Meis ; [illustracje Joris van Beusekom]. - Pori : Tactic Games Oy, © 2018. - 1 gra (1 plansza, 60 małych autokarów, 6 dużych autokarów, 60 kart-biletów, 150 kart tras, 7 kart bonusowych, 50 plakietek z miast) : karton, drewno, papier, kolor ; w pudełku 27x27x7 cm + 5 instrukcji ([20] strony : ilustracje ; 21x26 cm).
Liczba graczy: 3-6.
Czas gry: 45+ minut.
Na opakowaniu: Go on a Grand Adventure across Europe!
Wyrusz w wielką podróż po Europie! Twoje zadanie polega na przewożeniu turystów do wielkich miast Europy, od La Scali w Mediolanie do Łuku Triumfalnego w Paryżu i wielu innych! Zmierzysz się z konkurentami, którzy są nie mniej chętni na wygraną, jak ty...
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej