Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(4)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(2)
ZWM 5 (W45)
(2)
Nugat 4 (W112)
(2)
Braci Wagów 1 (W127)
(2)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(2)
K.E.N. 21 (W139)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(17)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(1)
Autor
Adamik-Szysiak, Małgorzata
(3)
Hofman, Iwona
(3)
Kępa-Figura, Danuta (1969- )
(3)
Wiszniowski, Robert
(3)
Kasińska-Metryka, Agnieszka (1971- )
(2)
Abramczyk, Gerald S
(1)
Amoretti, Francesco
(1)
Barbaro, Natalia (1970- )
(1)
Cwalina, Wojciech (1971- )
(1)
Dobek-Ostrowska, Bogusława (1955- )
(1)
Falkowski, Andrzej (1953- )
(1)
Jabłoński, Wojciech
(1)
Jaśniok, Michał
(1)
Krawczyk, Dawid (1991- )
(1)
Maguś, Wojciech
(1)
Mazur, Marek (politolog)
(1)
Michalczyk, Stanisław
(1)
Mierzyńska, Anna
(1)
Mistewicz, Eryk (1967- )
(1)
Muszyński, Jerzy (1930- )
(1)
Obremski, Krzysztof (1953- )
(1)
Zieliński, Jarosław (1971-2012)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język angielski
(4901)
Kobieta
(4497)
Przyjaźń
(2990)
Rodzina
(2802)
Relacje międzyludzkie
(2375)
Marketing polityczny
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2137)
Miłość
(2026)
Śledztwo i dochodzenie
(1954)
II wojna światowa (1939-1945)
(1678)
Zabójstwo
(1596)
Dziewczęta
(1415)
Film obyczajowy
(1401)
Nastolatki
(1379)
Zwierzęta
(1352)
Magia
(1315)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1197)
Życie codzienne
(1197)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1150)
Uczucia
(1096)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1053)
Dzieci
(1022)
Kultura
(1001)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(975)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(899)
Małżeństwo
(890)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(866)
Psy
(859)
Sekrety rodzinne
(853)
Koty
(817)
Podróże
(817)
Władcy
(800)
Sztuka
(799)
Uczniowie
(798)
Ludzie a zwierzęta
(796)
Trudne sytuacje życiowe
(776)
Literatura polska
(755)
Relacja romantyczna
(735)
Historia
(729)
Przestępczość zorganizowana
(725)
Osoby zaginione
(716)
Chłopcy
(705)
Wojsko
(701)
Wybory życiowe
(689)
Film sensacyjny
(682)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(664)
Dziennikarze
(658)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(619)
Politycy
(604)
Wychowanie w rodzinie
(603)
Prywatni detektywi
(595)
Nauczanie języków obcych
(593)
Polska
(590)
Matki i córki
(571)
Uprowadzenie
(571)
Film grozy
(569)
Wojna
(566)
Czarownice i czarownicy
(558)
Powieść angielska
(555)
Film dokumentalny
(543)
Poszukiwania zaginionych
(542)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Arystokracja
(529)
Samorealizacja
(521)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(516)
Zakochanie
(511)
Wakacje
(503)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(483)
Pisarze
(477)
Zemsta
(474)
Język niemiecki
(470)
Śmierć
(465)
Społeczeństwo
(464)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(447)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(434)
Ojcowie i córki
(431)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Samotność
(420)
Chrześcijaństwo
(417)
Dojrzewanie
(414)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikatorzy : wpływ, wrażenie, wizerunek / Gerald S. Abramczyk [i in]. - Warszawa ; Bydgoszcz : Branta, 2000. - [4], 403 s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Na okł. i grzbiecie: Andrzej Drzycimski z zespołem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje i współzależności między mediami i polityką są przedmiotem coraz większego zainteresowania, zwłaszcza badaczy podejmujących wątki z pogranicza politologii i medioznawstwa. Ideowe założenia dotyczące współdziałania środków masowego przekazu i sfery polityki w systemie demokratycznym weryfikowane są współczesną rzeczywistością, w której znaczącą rolę odgrywają zjawiska mediatyzacji polityki i polityzacji mediów. Książka jest zbiorem studiów, których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media - polityka, polityka - media. Autorzy w swych rozważaniach ukazują wielopłaszczyznowe spojrzenie na różnorodne aspekty powiązań sfery środków masowego przekazu i polityki. Wątki podejmowane przez badaczy prezentowane są zarówno przez pryzmat ustaleń teoretycznych, jak i autorskich badań empirycznych. Zaproponowany podział monografii na cztery części, kolejno: "Demokracja medialna i zarządzanie w mediach"; "Media, polityka i opinia publiczna"; "Media i marketing polityczny"; "Medialny wizerunek polityka", jest rezultatem wieloaspektowego ujęcia przez badaczy relacji i współzależności między mediami i polityką. W zamyśle niniejsza książka ma dostarczyć czytelnikowi wiedzy na temat wzajemnych relacji łączących sferę polityki z mediami masowymi, jednocześnie stanowiąc przyczynek i inspirację do refleksji, dyskusji i dalszych dociekań, nie wyczerpując tym samym prezentowanych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniajaca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej