Dziennikarze
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Nugat 4 (W112)
(1)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(1)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Autor
Jędrzejewski, Stanisław (1946- )
(1)
Lieb, Rebecca
(1)
Szymanski, Jaimy
(1)
Trzeciak, Sergiusz, (1976- )
(1)
Zawiślak, Marek
(1)
Środa, Jacek
(1)
Żyła, Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(15385)
6-8 lat
(8765)
9-13 lat
(7575)
Młodzież
(5029)
0-5 lat
(4961)
Dziennikarze
(4)
14-17 lat
(4191)
18+
(950)
Dorośli
(669)
Rodzice
(382)
Szkoły podstawowe
(342)
Szkoły wyższe
(235)
Szkoły średnie
(202)
Poziom podstawowy
(135)
Poziom średniozaawansowany
(120)
Nauczanie początkowe
(116)
Nauczyciele
(104)
Poziom niższy średniozaawansowany
(86)
Szkoły ponadgimnazjalne
(86)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(76)
Przedszkola
(63)
Studenci
(56)
Klasa 4.
(46)
Klasa 1.
(45)
B1 poziom biegłości językowej
(44)
Klasa 2.
(42)
A2 poziom biegłości językowej
(41)
Klasa 3.
(39)
A1 poziom biegłości językowej
(38)
B1 (poziom biegłości językowej)
(37)
Klasa 5.
(36)
Klasa 6.
(36)
Poziom zaawansowany
(36)
A2 (poziom biegłości językowej)
(35)
B2 poziom biegłości językowej
(34)
Menedżerowie
(33)
B2 (poziom biegłości językowej)
(31)
Licea
(28)
Logopedzi
(25)
Gimnazja
(24)
Klasa 8.
(22)
Programiści
(22)
Szkoły ponadpodstawowe
(22)
Nauczyciele nauczania początkowego
(20)
Kobieta
(19)
Pedagodzy
(19)
Psychoterapeuci
(19)
A1 (poziom biegłości językowej)
(18)
C1 poziom biegłości językowej
(18)
Klasa 7.
(17)
Psycholodzy
(15)
C1 (poziom biegłości językowej)
(14)
Nauczyciele przedszkoli
(14)
Informatycy
(12)
C2 poziom biegłości językowej
(11)
Dziewczęta
(11)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(11)
Poziom profesjonalny
(11)
Uczniowie
(11)
Przedsiębiorcy
(10)
Terapeuci
(9)
Bibliotekarze
(8)
Inżynierowie
(8)
Chłopcy
(7)
Lekarze
(7)
Terapeuci zajęciowi
(7)
A0 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chorzy
(6)
Osoby w wieku starszym
(6)
Pracownicy naukowi
(6)
Fizjoterapeuci
(5)
Mężczyzna
(5)
Nastolatki
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Pedagodzy specjalni
(5)
A0 poziom biegłości językowej
(4)
Kulturoznawcy
(4)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Nauczyciele matematyki
(4)
Prawnicy
(4)
Wynalazcy i odkrywcy
(4)
Chorzy na nerwice
(3)
Dyrektorzy
(3)
Graficy
(3)
Klasa 7
(3)
Klasa 8
(3)
Literatura belgijska
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Pracownicy
(3)
Sportowcy
(3)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(3)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(3)
6-9 lat
(2)
Animatorzy
(2)
Chorzy na depresję
(2)
Coachowie
(2)
Dietetycy
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Temat
Baza danych
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Dane
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Informacja
(1)
Języki programowania
(1)
Kariera
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Radiofonia
(1)
Samorealizacja
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Radio nie ma przyszłości" - stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego. Radio przetrwało już ponad 120 lat, pierwsze transmisje Guglielmo Marconi przeprowadził w 1894 roku. Mimo konkurencji z mediami streamingowymi, typu Spotify, nadającymi muzykę, radio trzyma się mocno. Jest niezwykle różnorodne, ma miliardy odbiorców, oferuje niezliczone audycje i podcasty. I o takim, stale zmieniającym się technologicznie, organizacyjnie, treściowo i odbiorczo radiu w ramach transformacji dawnych i pojawienia się nowych mediów obszernie traktuje książka Stanisława Jędrzejewskiego. Książka omawia także żywo dyskutowaną w Polsce (i nie tylko) problematykę mediów publicznych, ich potrzeby, funkcje, przeobrażenia i perspektywy. Problem nie jest jedynie polityczny, ale przede wszystkim kulturowy i społeczny, a także organizacyjny i zarządczy. Autor wykorzystał praktyczne doświadczenia nabyte w latach pracy w Polskim Radiu, prawno-regulacyjne w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, badawcze w sondażach socjologicznych, dydaktyczne z wykładów prowadzonych w prestiżowych uczelniach polskich i zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek. Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching marki osobistej czyli Kariera lidera / Sergiusz Trzeciak. - Wydanie pierwsze 2015 rok. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015. - 285 stron : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł na grzbiecie: Coaching marki osobistej.
Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej. Jego książka jest niezwykle praktyczna – zawiera przydatne ćwiczenia, które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i wzmacnianiu własnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo danych i data storytelling / Łukasz Żyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 208 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dziennikarstwo danych przeżywa dziś prawdziwy rozkwit. Dzieje się tak dlatego, że nasze życie w dużej mierze przeniosło się do internetu, a internet to... dane. Megabajty, gigabajty, terabajty danych. Misją współczesnego dziennikarza jest przedstawiać je społeczeństwu rzetelnie, a równocześnie pięknie, czyli w sposób zrozumiały, łatwy do przyswojenia. Nim się jednak owe dane pięknie zestawi, trzeba je znaleźć. Gdzie szukać? Jak je zdobyć? W jaki sposób opowiedzieć dane? Na takie pytania autor odpowiada w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej