Romański, Jacek
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Christie, Agatha (1890-1976)
(667)
Kowalska Dorota
(664)
Romański, Jacek
(-)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(545)
Kochanowski Jan
(469)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(443)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(409)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(385)
Mosiewicz-Szrejter, Maria (1971- )
(369)
King, Stephen (1947- )
(353)
Shakespeare, William (1564-1616)
(339)
Fabianowska, Małgorzata
(331)
Popławska, Anna (filolog)
(323)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(322)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(317)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(315)
Siemianowski, Roch (1950- )
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(302)
Roberts, Nora (1950- )
(300)
Birek, Wojciech (1961- )
(296)
Ross, Tony (1938- )
(289)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(286)
Steel, Danielle (1947- )
(276)
Goscinny, René (1926-1977)
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(254)
Pratchett, Terry (1948-2015)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(233)
Gawryluk, Barbara (1957- )
(232)
Krasicki Ignacy
(229)
Szulc, Andrzej
(227)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(226)
Ochab, Janusz (1971- )
(223)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(222)
Domańska, Joanna (1970- )
(222)
Mazan, Maciejka
(222)
Polkowski, Andrzej (1939-2019)
(213)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(213)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(207)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(206)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(203)
Mortka, Marcin (1976- )
(203)
Doyle, Arthur Conan (1859-1930)
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Cieślik, Donata
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Beaumont, Émilie (1948- )
(192)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(189)
Musierowicz, Małgorzata (1945- )
(188)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(188)
Wiśniewska, Monika (filolog)
(181)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(180)
Onichimowska, Anna (1952- )
(180)
Włodarczyk, Barbara
(180)
Coben, Harlan (1962- )
(178)
Grisham, John (1955- )
(178)
Kijowska, Elżbieta (1950- )
(178)
Stanecka, Zofia (1972- )
(177)
Dobrzańska-Gadowska, Anna
(175)
Miłosz, Czesław (1911-2004)
(174)
Webb, Holly
(174)
Skalska, Katarzyna
(171)
Widmark, Martin (1961- )
(171)
Kraśko, Jan (1954- )
(170)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(169)
Conrad, Joseph (1857-1924)
(168)
Christie, Agatha (1890-1976). Herkules Poirot
(167)
Jansson, Tove (1914-2001)
(167)
Oklejak, Marianna (1981- )
(166)
Simon, Francesca (1955- )
(166)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(165)
Barańczak, Stanisław (1946-2014)
(164)
Górecka, Barbara (tłumaczka)
(163)
Stelmaszyk, Agnieszka (1976- )
(163)
Hesko-Kołodzińska, Małgorzata
(162)
Rusinek, Michał (1972- )
(162)
Iwaszkiewicz, Jarosław (1894-1980)
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Kozak, Jolanta (1951- )
(158)
Sparks, Nicholas (1965- )
(157)
Rowling, J. K. (1965- )
(156)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(156)
Łoziński, Jerzy (1947- )
(156)
Amsterdamski, Piotr (1955-2008)
(154)
Dickens, Charles (1812-1870)
(154)
Rosiński, Grzegorz (1941- )
(153)
Van Hamme, Jean (1939- )
(153)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(151)
Piotrowska, Eliza (1976- )
(150)
Siewior-Kuś, Alina
(150)
Child, Lee (1954- )
(149)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(1)
Marzenia
(1)
Motywacja
(1)
Sukces
(1)
Życzenie (psychologia)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing dla bystrzaków / Jeanette Maw McMurtry ; przekład: Jacek Romański. - Wydanie V. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright © 2020. - 442 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(W Prostocie Tkwi Siła)
Na okładce i stronie tytułowej : septem.pl.
Na okładce: Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI ; Tworzenie perfekcyjnego planu marektingowego ; Wykorzystanie różnorodnych mediów: mobilnych, społecznościowych i innych.
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI. Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych! Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co jest twoim największym marzeniem? Do czego dążysz? Co chcesz osiągnąć? Jak chcesz zmienić swoje życie? Wyobraź sobie, że spełniasz swoje marzenie… Jak się czujesz? Czy masz poczucie spełnienia i ogarnia cię uczucie szczęścia? A teraz zastanów się, co powstrzymuje cię przed osiągnięciem tego, czego pragniesz. Wyobraź sobie wszystkie przeszkody, które stoją na twojej drodze. Dlaczego to takie ważne? WOOP pokazuje, że przeszkody, które najbardziej utrudniają nam spełnienie naszych pragnień, mogą bardzo pomóc w ich zaspokojeniu. Takie podejście może wydawać się niezwykłe, a nawet wątpliwe. Z reguły jesteśmy przecież zasypywani poradami, by myśleć pozytywnie, zachować optymizm w obliczu przeciwności oraz skupić się na marzeniach. Jednak, jak twierdzi Gabriele Oettingen, pozytywne myślenie może być wręcz… szkodliwe. Jest bowiem złudne, dając fałszywą obietnicę spełnienia marzeń. Do tego osłabia motywację i utrudnia podjęcie realnych działań. Myślenie „uda mi się” czy „osiągnę to” będzie skuteczne i sprawcze tylko wtedy, gdy zestawi się je z potencjalnymi przeszkodami i konkretnym planem działania. Zdaniem profesor Oettingen powinniśmy najpierw ustalić ważne dla nas cele, potem wyprowadzić z nich pożądane wyniki, następnie wyobrazić sobie istotne przeszkody i wreszcie przygotować dokładny plan radzenia sobie z tymi problemami. Tak właśnie powstała metoda WOOP: W (wish) – cel O (outcome) – wynik O (obstacle) – przeszkoda P (plan) – plan Ponad dwadzieścia lat badań potwierdza, że WOOP jest skuteczną metodą. To oparta na dowodach naukowych, praktyczna i łatwa do zastosowania strategia, która pozwala precyzyjnie określać i sprawnie osiągać cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej