Programy komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Programy komputerowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
nieokreślona
(3)
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Kłobucka 14 (W135)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Kłobucka 14 (BD37)
(3)
Autor
Spraul, Anton
(2)
Biolik, Leszek
(1)
Cox, Joyce (1946- )
(1)
Green, Brad
(1)
Janusz, Jacek
(1)
Lambert, Joan
(1)
Piwko, Łukasz
(1)
Płoski, Zdzisław
(1)
Seshadri, Shyam
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
Temat
Arytmetyka
(2)
Geometria
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
AngularJS
(1)
Architektura
(1)
Budownictwo
(1)
Detal architektoniczny
(1)
Historia
(1)
Informatyka
(1)
Komputery
(1)
Modele
(1)
PowerPoint
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programowanie
(1)
Programy graficzne
(1)
Sztuka
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(31138)
Kryminał
(9599)
Fantastyka
(8281)
Opowiadania i nowele
(7861)
Powieść obyczajowa
(6513)
Programy komputerowe
(-)
Wiersze
(4945)
Biografia
(4373)
Opracowanie
(4232)
Thriller
(3898)
Poradnik
(3889)
Komiks
(3365)
Powieść angielska
(3264)
Film amerykański
(3106)
Powieść historyczna
(2630)
Fantasy
(2560)
Książki mówione
(2183)
Broszura
(2169)
Wydawnictwa popularne
(2144)
Romans
(2101)
Dokumenty dźwiękowe
(1962)
Antologia
(1873)
Powieść przygodowa
(1867)
Publikacje dla dzieci
(1866)
Publikacja bogato ilustrowana
(1833)
Przewodnik turystyczny
(1687)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1567)
Pamiętniki i wspomnienia
(1552)
Sensacja
(1454)
Pamiętniki polskie
(1441)
Film fabularny
(1413)
Podręczniki akademickie
(1382)
Dokumenty audiowizualne
(1381)
Reportaż
(1253)
Książki dla małych dzieci
(1202)
Podręcznik
(1196)
Dramat filmowy
(1170)
Książka obrazkowa
(1159)
Manga
(1144)
Bajki i baśnie
(1116)
Album
(1087)
Powieść młodzieżowa polska
(1087)
Serial filmowy
(1084)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(1052)
Powieść amerykańska
(1050)
Literatura dla dzieci
(1036)
Film obyczajowy
(1029)
Literatura polska
(985)
Publicystyka polska
(971)
Science fiction
(960)
Wywiad dziennikarski
(919)
Esej
(842)
Powieść psychologiczna
(798)
Powieść dziecięca polska
(792)
Encyklopedia
(783)
Publicystyka
(766)
Poezja polska
(764)
Przepisy kulinarne
(747)
Powieść młodzieżowa angielska
(726)
Powieść biograficzna
(724)
Adaptacja literacka
(719)
Horror
(702)
Materiały konferencyjne
(699)
Powieść francuska
(693)
Saga rodzinna
(638)
Monografia
(611)
Powieść rosyjska
(603)
Opowiadanie polskie
(600)
Film przygodowy
(567)
Film polski
(548)
Film animowany
(540)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(523)
Powieść niemiecka
(522)
Poezja dziecięca polska
(514)
Powieść erotyczna
(468)
Literatura podróżnicza polska
(446)
Komedia
(435)
Książka zabawka
(430)
Powieść szwedzka
(419)
Materiały pomocnicze dla szkół
(413)
Powieść dziecięca angielska
(402)
Źródła historyczne
(369)
Książka kucharska
(367)
Dramat (gatunek literacki)
(363)
Literatura
(359)
Szkice literackie polskie
(358)
Adaptacja filmowa
(352)
Relacja z podróży
(351)
Praca zbiorowa
(334)
Reportaż polski
(332)
Film familijny
(323)
Fraszki
(321)
Lektura z opracowaniem
(316)
Komedia filmowa
(314)
Materiały pomocnicze
(307)
Muzyka klasyczna
(302)
Pamiętniki amerykańskie
(302)
Film sensacyjny
(300)
Powieść grozy
(300)
Gry i zabawy umysłowe
(297)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(279)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Matematyka
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Buduj te umiejętności, których potrzebujesz. Ucz się we własnym tempie.
Skuteczna nauka programu Microsoft PowerPoint 2013 Przekonaj się, jak łatwo i szybko można tworzyć profesjonalnie wyglądające prezentacje dzięki programowi Microsoft PowerPoint 2013. Korzystając z książek serii Krok po kroku sam określasz tempo nabywania i utrwalania niezbędnych umiejętności, po prostu wtedy, kiedy są one potrzebne! Tworzenie prezentacji na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu dotykowym Projektowanie, porządkowanie i ulepszanie slajdów Dodawanie tabel, wykresów i grafiki Zwracanie uwagi odbiorców za pomocą animacji, dźwięku i filmu Tworzenie własnych motywów i szablonów 1. Wykonuj proste, numerowane instrukcje 2. Sprawdzaj swoją pracę, porównując ze zrzutami ekranowymi 3. Korzystaj z porad i wskazówek praktycznych 4. Rozwijaj umiejętności praktyczne, korzystając z gotowych plików do ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł. nazwa wyd. oryg.: O'Reilly.
W wydaniu oryginalnym odmienna kolejność autorów.
Błyskawicznie opanuj AngularJS! AngularJS to szkielet pozwalający tworzyć zaawansowane aplikacje działające w przeglądarce internetowej. Dzięki niemu udało się przenieść do języka JavaScript najlepsze wzorce znane z tradycyjnych języków programowania, takich jak Java czy C#. To posunięcie pozwoliło też programistom na szybsze testowanie kodu, tworzenie przejrzystej architektury oraz wydajniejszą pracę. Jeżeli chcesz skorzystać z tych wszystkich udogodnień, musisz poznać budowę oraz najlepsze praktyki tworzenia aplikacji z wykorzystaniem AngularJS. Lektura tej książki ułatwi Ci to zadanie! Sięgnij po nią i poznaj wzorzec MVC (ang. Model-View-Controller), skonfiguruj swoje środowisko pracy oraz stwórz pierwszą aplikację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, którą trzymasz w dłoni, opisuje działanie różnych rodzajów oprogramowania. Autor w przystępny i interesujący sposób wyjaśnia trudne i złożone kwestie. Nie musisz być informatykiem ani znać podstaw programowania, aby zrozumieć procesy, które przebiegają w magicznie lśniących układach scalonych, skrytych pod obudową komputera czy smartfona. Ta książka będzie Twoim przewodnikiem! Dowiedz się, jak działa oprogramowanie: -do szyfrowania i kryptografii z kluczem publicznym, -do obsługi haseł i podpisów cyfrowych, -do animacji i renderowania obrazu, a także do tworzenia grafiki gier, -do kompresji danych, w tym obrazów (JPEG) i wideo (MPEG-2), -do wyszukiwania informacji w wielkich zbiorach danych, -do nawigacji i obsługi map.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Think like a programmer : an introduction to creative problem solving".
Nauka programowania to tak naprawdę nauka sposobu myślenia. Jako programista musisz biegle analizować problemy, dzielić je na części oraz starać się je rozwiązać w optymalny sposób. Składnia języka i środowisko programistyczne to tylko podstawowe narzędzia, których obsługi nauczyć się może każdy. Jednak nie każdy potrafi myśleć jak programista.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Detektyw : matematyka na wesoło. - Gdańsk : Young Digital Planet, [2009]. - 1 płyta CD-ROM : digital, stereo ; 12 cm.
Zawiera: Karta: umowa licencyjna
(...) Z muzeum skradziono obraz. Złodziej zabrał najcenniejszy eksponat, wypożyczony muzeum przez prywatnego kolekcjonera. Policja jest bezradna. Gracz musi odnaleźć i przesłuchać świadków oraz zgromadzić informacje w aktach. Wśród podejrzanych są stróż muzeum, konserwator obrazów, para turystów, dyrektor muzeum i sam kolekcjoner. Trzeba działać zdecydowanie i szukać tak długo, aż uda się ustalić, co naprawdę się zdarzyło w muzeum tej nocy, kiedy popełniono przestępstwo. Główne cechy programu: setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych, możliwość śledzenia postępów w nauce - rejestr wyników, tablica rekordzistów, zabawy ćwiczące spostrzegawczość, stopniowalny poziom trudności zadań, pomoc w formie dźwiękowej, wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji. Zawartość programu: dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych z wykorzystaniem waluty ; szacowanie zamalowanej części figury - procenty, ułamki dziesiętne ; szacowanie wartości całej figury ; obliczanie wielokrotności liczb dziesiętnych ; szyfrowanie hasła - działania na liczbach naturalnych ; budowanie figur o zadanym polu powierzchni ; budowanie diagramów słupkowych i liniowych.
Film
DVD
W koszyku
Trzeci wymiar architektury. - Będzin : Inter Biznes - 1 dysk optyczny DVD (91 min.) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Na okładce: architektoniczne modele 3D oraz historia sztuki w zarysie.
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Zawiera: 12 trójwymiarowych modeli budowli: Osada w Biskupinie, Stonehenge, Piramida Cheopsa, Partenon, Koloseum, Kolegiata w Tumie, Katedra w Kolonii, Bazylika św. Piotra w Rzymie, Belweder w Warszawie, Pałac Westminsterski (Parlament Londyński), Wieża Eiffla, Kaplica Notre Dame w Ronchamp.
Architektoniczne modele 3D oraz historia sztuki w zarysie. Program "Trzeci wymiar architektury" to pierwszy na rynku program edukacyjny prezentujący największe architektoniczne osiągnięcia ludzkości za pomocą trójwymiarowych modeli.
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Wielki koncert : matematyka na wesoło. - Gdańsk : Young Digital Planet, [2004-2009]. - 1 płyta CD-ROM : digital, stereo ; 12 cm.
Zawiera: Karta: umowa licencyjna
Organizator wielkiego festiwalu muzycznego znalazł się w szpitalu z powodu stłuczki rowerowej. Gracz, na prośbę organizatora, angażuje się w odnalezienie muzyków i zaproszenie ich na koncert. Musi odwiedzić Berlin, Londyn, Nowy Jork, Arizonę, Jamajkę i Rio de Janeiro i sprowadzić wszystkich muzyków, aby wielki koncert się odbył. Główne cechy programu: setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych, możliwość śledzenia postępów w nauce - rejestr wyników, tablica rekordzistów, zabawy ćwiczące spostrzegawczość, stopniowalny poziom trudności zadań, pomoc w formie dźwiękowej, wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji. Zawartość programu: obliczanie proporcjonalnych wartości liczb ; odczytywanie ułamków zwykłych i dziesiętnych z osi liczbowej ; znajdowanie ułamkowych części całości ; przeliczanie wysokości i szerokości obiektów według podanej skali ; szacowanie najmniejszej spośród trzech liczb ; mnożenie i dzielenie liczb całkowitych i dziesiętnych ; dzielenie ułamków dziesiętnych ; znajdowanie szczegółowych elementów na większej ilustracji.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej