Analiza i kreowanie trendów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Dembowskiego 12 (W131)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(1)
Autor
Ries, Al
(1)
Trout, Jack
(1)
Winterhoff-Spurk, Peter (1945- )
(1)
Włodyga, Piotr
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Język angielski
(4922)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2956)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2362)
Analiza i kreowanie trendów
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2098)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1925)
II wojna światowa (1939-1945)
(1665)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1384)
Nastolatki
(1364)
Zwierzęta
(1346)
Magia
(1300)
Dramat (film)
(1276)
Życie codzienne
(1188)
Rodzeństwo
(1179)
Język rosyjski
(1177)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1078)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(842)
Podróże
(811)
Koty
(808)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Uczniowie
(795)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Trudne sytuacje życiowe
(762)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(696)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(535)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(506)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(468)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(425)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(415)
Religia
(412)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Positioning : The Battle for Your Mind / Al Ries and Jack Trout. - New York : McGraw-Hill, copyright 2001. - X, 213 stron ; 21 cm.
Indeks na stronach 211-213.
Na okładce: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace.
The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public. This volume describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind – one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors. Use leading ad agency techniques to capture the biggest market share and become a household name. Build your strategy around your competition's weaknesses. Reposition a strong competitor and create a weak spot. Use your present position to its best advantage. Choose the best name for your product. Determine when – and why – less is more. Analyze recent trends that affect your positioning. Ries and Trout provide many valuable case histories and penetrating analyses of some of the most phenomenal successes and failures in advertising history.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia mediów / Peter Winterhoff-Spurk ; przekład Piotr Włodyga. - Kraków : WAM, 2007. - 249, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje? Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów? Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy? Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć. Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej