Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Komiksy i książki obrazkowe
(24)
Proza
(11)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
wypożyczone
(20)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(7)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(1)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(2)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(10)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(16)
Barwna 8 (BD9)
(20)
Fanfarowa 19 (BD11)
(7)
Kłobucka 14 (BD37)
(9)
Na Uboczu 2 (BD60)
(12)
Autor
Ślubowska, Anna
(12)
CED (1981- )
(5)
Chimiak, Julia
(4)
Manuro (1977- )
(4)
Gorobeï (1982- )
(3)
Maksymowicz-Hamann, Jowita
(3)
Shuky (1980- )
(3)
Waltch (1984- )
(3)
2D
(2)
Corradin, Clarissa (1992- )
(2)
Czuba, Sławomir
(2)
Demaegd, Arnaud (1974- )
(2)
Gołdanowska, Magdalena
(2)
James, Sian (1973- )
(2)
Kecir-Lepetit, Emmanuelle (1973- )
(2)
Kucharski, Roman (grafik)
(2)
Moon
(2)
Novy
(2)
Shuky (1980- ). Rycerze
(2)
Woolf, Alex
(2)
Woolf, Alex. Escape Room
(2)
Bejda, Sławomir
(1)
Boutanox (1982- )
(1)
Błaszczykiewicz, Paulina
(1)
Ced (1981- )
(1)
Cétrix
(1)
Dofresh (1977- )
(1)
Doyle, Arthur Conan (1859-1930)
(1)
Dratwa, Ewa
(1)
Dubuc, Marianne (1980- )
(1)
Gay, Damien
(1)
Giove, Christian
(1)
Janik, Witold (grafik)
(1)
Jarvin (1974- )
(1)
Jurdic, Benjamin (1984- )
(1)
Kafas, Giorgos
(1)
Kali
(1)
Knight, Tom
(1)
Lankry, Jon (1982- )
(1)
Lechowicz, Karolina
(1)
Lipińska, Ewa (tłumacz)
(1)
Lis, Marianna
(1)
MC (ilustrator)
(1)
Madejski, Jan
(1)
Maruszkin, Małgorzata
(1)
Misslin, Sylvie (1963- )
(1)
Montgomery, R. A
(1)
Mróz, Maria (tłumacz)
(1)
Nessmann, Philippe (1967- )
(1)
Ottami
(1)
Paramaditha, Intan (1973- )
(1)
Piu, Amandine (1982- ).‪
(1)
Radecki, Łukasz (1979- )
(1)
Sienkiewicz, Simona
(1)
Skup, Anna
(1)
Skłodowska, Olga
(1)
Stivo
(1)
Sundaravej, Sittisan
(1)
Tapia, Ivan
(1)
Tartarotti, Stefano
(1)
Tudhope, Simon
(1)
Tuszyńska, Kamila
(1)
Wojciechowski, Filip
(1)
Yuio
(1)
Ziegler, Marta
(1)
Zozula, Daria
(1)
Łyczkowska, Antonina (2000- )
(1)
Śnieżkowska-Bielak, Elżbieta (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
9-13 lat
(27)
Dzieci
(25)
Młodzież
(9)
6-8 lat
(8)
14-17 lat
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(24)
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura indonezyjska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura szkocka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Śledztwo i dochodzenie
(9)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(6)
Prywatni detektywi
(5)
Magia
(4)
Uprowadzenie
(3)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(2)
Piraci
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Powstanie warszawskie (1944)
(2)
Powstańcy warszawscy
(2)
Przestępcy
(2)
Rycerze
(2)
Wilkołak
(2)
Zwierzęta
(2)
Cień
(1)
Diabeł
(1)
Dwory
(1)
Escape rooms
(1)
Historia
(1)
Kobieta
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Leonardo da Vinci (1452-1519)
(1)
Listonosze
(1)
Mars (planeta)
(1)
Młodzież
(1)
Nawiedzone domy
(1)
Obuwie na wysokim obcasie
(1)
Odpoczynek
(1)
Opuszczone domy
(1)
Piramidy
(1)
Podróże
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Podróże w czasie
(1)
Podziemie polityczne i zbrojne (1944-1956)
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Praca
(1)
Prezenty
(1)
Przyjaźń
(1)
Psy
(1)
Renesans
(1)
Rytuały i ceremonie
(1)
Strach
(1)
Szlachta
(1)
Szpitale psychiatryczne
(1)
Sztuka
(1)
Współdziałanie
(1)
Wszechświat
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspy
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Średniowiecze
(1)
Żołnierze wyklęci
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1939-1945
(2)
1501-1600
(1)
1901-1914
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Amsterdam (Holandia)
(1)
Dżakarta (Indonezja)
(1)
Egipt
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
Haarlem (Holandia)
(1)
Ho Chi Minh (Wietnam)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Tijuana (Meksyk)
(1)
Gatunek
Gry paragrafowe
(38)
Komiks
(17)
Gry i zabawy umysłowe
(9)
Opowiadania i nowele
(5)
Powieść
(4)
Komiks przygodowy
(3)
Powieść przygodowa
(3)
Gry i zabawy literackie
(2)
Horror
(2)
Komiks historyczny
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Opowiadania i nowele przygodowe
(2)
Broszura
(1)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Kryminał
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książka-zabawka
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Łatwo jest wejść. Trudności pojawiają się, gdy chcesz wyjść. To niezwykła książka. To gra w ucieczkę z pułapki. Gra, podczas której masz ważną misję do spełnienia - pomagasz dziennikarce śledczej Kandeli Jasnej wydostać się z labiryntu, w którym została uwięziona podczas poszukiwania dowodów na działalność przestępczą potężnego Klubu Wanstein. Aby tego dokonać, będziesz musiał wysilić całą swoją pomysłowość i rozwiązywać skomplikowane zagadki, co sprawi, że lektura tej książki stanie się niebywale wciągającym doświadczeniem. To Ty jesteś prawdziwym bohaterem tej książki! Czy podejmiesz wyzwanie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie. Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie. Komu zaufasz? Z kim będziesz walczył? Którą ścieżką podążysz? W tej pięknie ilustrowanej książce obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nina i Miłosz : gra książkowa / Marianne Dubuc ; przełożyła Antonina Łyczkowska. - Wydanie pierwsze 2024. - Warszawa : Wytwórnia, 2024. - 44, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Bohaterami tej przygody są Nina i Miłosz. Nina uwielbia pikniki i ciasteczka swojej babci. Miłosz lubi chodzić z Niną na ryby, choć jeszcze nigdy niczego nie złapali. Przyjaciele spędzają dzień nad jeziorem. Nina zarzuca wędkę i czyta swoją ulubioną książkę. To książka o ziejącym ogniem smoku. Nagle, bez ostrzeżenia, Miłosz wznosi się w powietrze! Potężny podmuch wiatru odrywa go od ziemi. Miłosz robi w powietrzu trzy fikołki i odlatuje. Co ma zrobić Nina? To już zależy od ciebie! To książka, w której czytelnik decyduje o dalszym ciągu historii. To opowieść o przyjaźni, wzajemnej pomocy i motylu, który może okazać się tym, który uratuje przyjaciół z kłopotów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świrownia / Łukasz Radecki. - Poznań : Nowa Baśń, © 2022. - 311, [1] strona ; 21 cm.
Na okładce: Gra strachu.
Świrownia tak młodzież nazywa opuszczony budynek szpitala psychiatrycznego znajdujący się na obrzeżach miasta. O tym, jakie sekrety skrywa to miejsce, krążą legendy, ciekawość podsyca liczba wypadków wśród śmiałków, którzy nocą odwiedzili to miejsce. Czwórka przyjaciół planuje tam pojechać, by móc się potem chwalić przed znajomymi. Czy dotrą na miejsce? Czy odkryją tajemnice Świrowni? Czy przeżyją? O tym zdecydujesz TY, Czytelniku! Połączenie horroru i gry paragrafowej w wykonaniu uznanego autora grozy Łukasza Radeckiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Escape Room : ekscytująca interaktywna łamigłówka / Alex Woolf)
Tytuł oryginału: The Hunt for Agent 9.
Tytuł oryginału cyklu: Escape room adventures.
Młody czytelnik wciela się w postać zwalczającego przestępczość superszpiega, Madisona Blaira, i rusza w arcyważną misję: ma powstrzymać niezwykle przebiegłego Agenta 9 przed zniszczeniem najsłynniejszych budowli świata. Aby tego dokonać, konieczne będzie rozwiązanie szeregu zagadek i poprawne wytypowanie odpowiedzi na różne pytania. Tylko wówczas jest szansa na zniszczenie planów agenta i ocalenie zabytków. Podczas tej ekscytującej misji młody czytelnik powinien wykorzystać wszystkie swoje zdolności – spostrzegawczość, umiejętność zapamiętywania i kojarzenia faktów oraz logiczne myślenie. Dobra zabawa i dreszcz rywalizacji gwarantowane!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/interaktywna (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Na podstawie postaci stworzonych przez Arthura Conana Doyle'a.
Chciałbyś poczuć się jak Sherlock Holmes, a na dodatek uwielbiasz wszelkiego rodzaju komiksy? Koniecznie sięgnij po "Komiksy paragrafowe. Cztery śledztwa Sherlocka" i sprawdź się!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby - pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiku na dwa odmienne sposoby - zwycięży osoba, która jako pierwsza złapie złoczyńcę!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III k. (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III Komiks (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III K. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby - pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiku na dwa odmienne sposoby - zwycięży osoba, która jako pierwsza złapie złoczyńcę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klątwa faraona / ilustracje Clarissa Corradin ; opracowanie Tecnoscienza ; z angielskiego przełożyła Małgorzata Maruszkin. - Warszawa : Bookolika, copyright 2021. - 55 stron, [2] karty tablic (w tym złożone) : ilustracje ; 30 cm.
(Escape Book : zgaduj, rozwiązuj, wydostań się)
Tytuł oryginału: The pharaoh's curse.
Mark i Fatima jadą z profesorem Piramidowskim do Egiptu. W czasie, gdy ON prowadzi wykopaliska i szuka grobowca Tutenchamona, dzieci znajdują tajemne przejście, które prowadzi je wprost do spotkanie z mumią. Mumia ożywa i podpowiada dzieciom jak mogą się wydostać z piramidy. Stawia jednocześni przed nimi kolejne zadania. Historia przeplatana jest ponad dwudziestoma zadaniami, które należy rozwiązać razem z bohaterami. Chcąc poznać kolejne losy Marka i Fatimy w labiryncie piramidy, czytelnik zmierzy się z liczeniem, porównywaniem, odnajdywaniem ścieżki w labiryncie, odczytywanie znaków itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaginiona wyspa skarbów / ilustracje Clarissa Corradin ; opracowanie Tecnoscienza ; z angielskiego przełożyła Ewa Dratwa. - Warszawa : Bookolika, copyright 2021. - 55 stron, [2] karty tablic (w tym złożone) : ilustracje ; 30 cm.
(Escape Book : zgaduj, rozwiązuj, wydostań się)
Tytuł oryginału: The doomed treasure island.
Mark i Fatima jadą do swojej cioci i dowiadują się przez przypadek o wyspie piratów, na której kapitan Różowobrody zgromadził swoje skarby. Pragną odnaleźć to miejsce. Wyruszają więc w podróż łodzią i trafiają na papugę Pana Rogera należącą kiedyś do Różowobrodego. Papuga pomaga im wskazując miejsca ukrycia kolejnych stron z pamiętnika pirata. Pamiętnik jest potrzebny, aby rozwiązać wszystkie zadania i bezpiecznie powrócić do brzegu. Historia przeplatana jest ponad dwudziestoma zadaniami, które należy rozwiązać razem z bohaterami. Chcąc poznać kolejne losy Marka i Fatimy w podróży po skarb Różowobrodego, czytelnik zmierzy się z liczeniem, porównywaniem, odnajdywaniem ścieżki w labiryncie, odczytywanie znaków itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Komiks paragrafowy. Sherlock Holmes wraz ze swoim bratem Mycroftem wyruszy w podróż dookoła świata. Czekają na nich trzy wyjątkowe śledztwa, w których tylko TY możesz im pomóc. Ramię w ramię z jednym z braci rozwiąż zagadki i przechytrz złoczyńców. Pamiętaj, w tym komiksie to TY jesteś bohaterem!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Zdecyduj co stanie się dalej!
Zdecydujcie sami o dalszych losach bohaterek! Ta książka skrywa więcej niż jedną historię… Królewny Józefina i Róża mają dość siedzenia bezczynnie i czekania na księcia z bajki. Biorą sprawy w swoje ręce! Dzielnie eksplorują zamki, jaskinie i inne miejsca pełne nietoperzy, smoków, niedźwiedzi i pajęczyn w poszukiwaniu księcia. Gdy zdaje się, że sukces jest już na wyciągnięcie ręki, królewny nieco tracą zapał. Czy uda im się osiągnąć cel? I czy na pewno jest nim znalezienie księcia z bajki? Konstrukcja książki umożliwia dziecku decydowanie o dalszych przygodach bohaterek dzięki specjalnym zakładkom i ikonkom umieszczonym w tekście. Czytelnicy i czytelniczki aktywnie współtworzą historię, a to jeszcze większa frajda niż zwykle. Każda lektura to inne przygody!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Na okładce: gra dla młodszych i starszych graczy.
W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów? Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mroczną zagadkę. Rozwiązuj łamigłówki, przesłuchuj świadków, przeszukuj miejsca zbrodni. To Ty decydujesz, w którego detektywa się wcielisz, to od Ciebie będzie zależał przebieg śledztwa. Lupa w dłoń i do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacyjny komiks paragrafowy "Powstanie Warszawskie. Tom 2" to kontynuacja przygód 17-letniej Zosi ps. "Oczko" i 15-letniego Janka ps. "Wydra". Ich historia w tym tomie rozpoczyna się 5 sierpnia na warszawskiej Woli, gdzie żołnierze batalionów „Zośka” i „Parasol” zapisują jedne z najpiękniejszych kart walk powstańczych. Oprócz starć frontowych, czytelnicy będą mogli także przyjrzeć się życiu i problemom cywili w walczącej Warszawie oraz emocjom im towarzyszącym. Książka zawiera na końcu materiał edukacyjny poświęcony powstaniu oraz biografie najważniejszych postaci. Zdecydowana większość przygód Janka i Zosi zaś, choć czasem może nieprawdopodobna, oparta została na wspomnieniach uczestników dramatycznych wydarzeń sierpnia 1944 roku. Kadry komiksu przedstawiają też architekturę nieistniejących już fragmentów Warszawy. Jak w każdej grze paragrafowej, czytelnicy-gracze będą mogli wpływać na losy swoich bohaterów. Będą stawać przed różnymi dylematami, wybierać rozwiązania czy rozwiązywać zagadki. Dzięki zróżnicowanym wątkom fabularnym dzieła, nie jest możliwe, by poznać cały komiks za jednym razem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komiksy paragrafowe są nowością na polskim rynku wydawniczym. Wydawnictwo Instytutu Pamięci Narodowej i Muzeum Powstania Warszawskiego wspólnie przygotowały taką właśnie publikację poświęconą warszawskiemu zrywowi w 1944 roku. Nowoczesna formuła pozwala czytelnikowi stać się uczestnikiem prawdziwych wydarzeń rozgrywających się na ulicach stolicy. Bo komiks paragrafowy to coś więcej niż typowy komiks. Nie czyta się go w tradycyjny sposób, lecz daje on możliwość wyboru własnej ścieżki, dzięki czemu opowiada wiele różnych historii. W trakcie lektury to czytelnik bowiem decyduje o przebiegu wydarzeń, o losach postaci, jest aktywnym uczestnikiem chwil ważnych dla powstańczej Warszawy. Jak w grze paragrafowej – każda decyzja odsyła do innego paragrafu, a tam następuje ciąg dalszy historii. To czytelnik sam decyduje, jak rozwinie się akcja. Do rozwiązania jest mnóstwo zagadek, szyfrów i tajnych kodów, a spostrzegawczość zostanie nagrodzona. Co ważne – zawsze można zacząć lekturę od początku i podejmować inne decyzje. Powstanie wtedy nowa opowieść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Escape Room : ekscytująca interaktywna łamigłówka / Alex Woolf)
Tytuł oryginału cyklu: Escape room adventures.
Ekscytująca interaktywna łamigłówka! Młody czytelnik wciela się w postać najsłynniejszego detektywa, Sherlocka Holmesa, i rusza w pościg za nie mniej słynnym złoczyńcą – Moriartym, który ukradł bezcenny brylant. Aby odnaleźć skradziony klejnot, konieczne będzie rozwiązanie szeregu zagadek i poprawne wytypowanie odpowiedzi na różne pytania. Tylko wówczas jest szansa na złapanie przestępcy i odzyskanie drogocennego kamienia. Podczas tych ekscytujących poszukiwań młody czytelnik powinien wykorzystać wszystkie swoje zdolności – spostrzegawczość, umiejętność zapamiętywania i kojarzenia faktów oraz logiczne myślenie. Dobra zabawa i dreszcz rywalizacji gwarantowane!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III/interaktywna (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennik. Wyprawa 1907. Weź w rękę „Dziennik. Wyprawa 1907” i stań się uczestnikiem fabuły tej pozycji. Jest to nie tyle standardowa książka, co interaktywna gra książkowa. Co to właściwie oznacza? Uczestnik wydarzeń. Gra książkowa, którą proponujemy, dostarczy Ci bogatego wyboru zagadek i zadań, które możesz rozwiązywać. Angażuj się w przygodę, która będzie Cię na każdym kroku zaskakiwać. Jeśli miałeś okazję brać udział w zabawie zatytułowanej „Dziennik 29”, ponownie możesz stać się uczestnikiem tej nietypowej gry. Jakie sekrety i zagadki zafunduje Ci tym razem Kiafas Giorgios? Dzieło Foxgames. Twórcy „Dziennika. Wyprawa 1907” kuszą perspektywą hipnotyzującej zabawy. Przekonaj się, czym jest tytułowy dziennik pochodzący z wyprawy morskiej, jaka odbyła się ponad 100 lat temu, w 1907 roku. To dziennik pokładowy będący zbiorem wielu historii z różnych stron świata. Czytaj o różnych stworach i przygodach, o jakich Ci się jeszcze nie śniło!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Misja)
Nowa seria unikalnych przygodowych książek paragrafowych, w których czytelnik decyduje, co się wydarzy i jak potoczą się losy bohaterów. Każdy problem, który trzeba rozwiązać, to okazja do odkrycia niesamowitych faktów o świecie Leonarda da Vinci, sztuce i historii. Jest rok 1504, znajdujesz się we Florencji. Odbywasz praktyki w pracowni Leonarda da Vinci! Możesz odkrywać, jakim geniuszem jest twój mistrz, podpatrywać, jak wymyśla niesamowite maszyny i odkrywać jego mroczne sekrety. Czekają cię wspaniałe renesansowe przygody! Czy będziesz w stanie podjąć właściwe decyzje? Jak zakończy się twoja misja?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa autora na okładce. Na stronie tytułowej: Twoje decyzje zmieniają bieg tej opowieści. Na okładce: 8 punktów decyzyjnych, 9 zakończeń, to ty decydujesz.
Nazywasz się Antek. Masz osiemnaście lat i jesteś harcerzem. Kończy się II wojna światowa, Niemcy się wycofują, nadciągają Sowieci. Opuszczasz Wilno, gdzie uczęszczałeś do gimnazjum. Wyruszasz w drogę do rodzinnego domu na Lubelszczyźnie. Wkrótce Twoje życie mocno się skomplikuje. Ludzie wokół się cieszą, czekają na zakończenie tej wyniszczającej, strasznej wojny. Ty jako harcerz zdajesz sobie sprawę, że nadciągająca Armia Czerwona wcale nie przynosi wolności a kolejne zniewolenie. Poznałeś metody i działanie Sowietów. Nie wiesz jednak, co się dzieje w Twoim rodzinnym domu, co z rodzicami i rodzeństwem. W tej książce stajesz przed wieloma wyborami. To Ty decydujesz o losach głównego bohatera. Możesz dołączyć do oddziałów niezłomnych, zostać partyzantem walczącym przeciw Sowietom i podporządkowanym im polskim władzom oraz służbom. Możesz wrócić do rodzinnej Polanki, pomóc rodzinie i zostać cywilem. Masz również możliwość sprawdzić każdą z tych dróg, bo książka „Oni byli Niezłomni. Interaktywne spotkanie z historią” pozwala na swobodne przemieszczanie się w czasie i przestrzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Wędrówka" to pierwsze polskie tłumaczenie z języka indonezyjskiego. Powieść paragrafowa, w której to my musimy zdobyć się na odwagę, by samodzielnie wybierać swoje przygody – i ponosić ich konsekwencje. Zawsze sądziłaś, że czeka cię życie w wielkim świecie, że jest Ci pisane coś więcej, niż zaduch indonezyjskich miast. Ale z każdym dniem czujesz, jak mocniej zapuszczasz korzenie. Porastasz tu mchem. Do chwili, gdy poznajesz samego Diabła, który w zamian za twą miłość, wręcza ci obietnicę przygody: parę krwistoczerwonych szpilek. Rodzice ostrzegali cię, żebyś nie przyjmowała prezentów, ale już za późno. Zawierasz faustowski pakt i wyruszasz w podróż, której zasad nie jesteś jeszcze w stanie pojąć. Wkładasz czerwone szpilki. Jeśli chcesz rozpocząć wędrówkę, otwórz tę książkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 indonez. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej