Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Braci Wagów 1 (W127)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(10)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(13)
Kłobucka 14 (BD37)
(3)
Autor
Trocki, Michał (1945- )
(3)
Bukłaha, Emil
(2)
Juchniewicz, Mateusz
(2)
Kisielnicki, Jerzy (1939- )
(2)
Kozarkiewicz, Alina
(2)
Metelski, Witalij
(2)
Wyrozębski, Paweł
(2)
Żmigrodzki, Marcin
(2)
Ackoff, Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison, Herbert J. (1932- )
(1)
Barker, Stephen (1964- )
(1)
Burton, Celia
(1)
Ciszewska, Mariola
(1)
Cole, Rob
(1)
Duraj-Czyżewska, Małgorzata
(1)
Dylewski, Marek (1965- )
(1)
Filipiak-Dylewska, Beata (1967- )
(1)
Goldratt, Eliyahu M. (1948-2011)
(1)
Grocholiński, Piotr
(1)
Grucza, Bartosz
(1)
Grzeszczyk, Tadeusz A
(1)
Guranowski, Adrian
(1)
Heerkens, Gary R
(1)
Hołub-Iwan, Joanna
(1)
Jasińska, Katarzyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Juraszek-Kopacz, Beata
(1)
Kandefer, Katarzyna
(1)
Koszlajda, Adam
(1)
Koźmiński, Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kożuch, Barbara
(1)
Królewski, Jarosław
(1)
Latusek-Jurczak, Dominika (1981- )
(1)
Lis, Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lock, Dennis (1929- )
(1)
Magidson, Jason
(1)
Michael, Norma
(1)
Michalska-Dominiak, Beata
(1)
Nadskakuła, Olga (zarządzanie)
(1)
Pisz, Iwona
(1)
Sala, Paweł
(1)
Solecki, Bogusław
(1)
Sosnowski, Mirosław
(1)
Sońta-Drączkowska, Ewa
(1)
Sułkowski, Łukasz
(1)
Szymbor, Jerzy
(1)
Turyna, Jan
(1)
Wirkus, Marek
(1)
Wróblewski, Piotr (informatyka)
(1)
Łada, Monika
(1)
Łapuńka, Iwona
(1)
Šmid, Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Studenci
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Informatycy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie projektami
(27)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Komunikacja marketingowa
(2)
Organizacja i zarządzanie
(2)
Unia Europejska
(2)
Administracja
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Dojrzałość projektowa organizacji
(1)
E-mail marketing
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Internet
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Myślenie
(1)
Planowanie
(1)
Prawo autorskie
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reklama
(1)
Start-up
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Twórczość
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest monografią napisaną przez autorów zajmujących się problematyką zarządzania z punktu widzenia zarówno teorii, jak i praktyki. Celem jej jest przedstawienie w sposób skondensowany problemów projektowania i zastosowania Decyzyjnych Systemów Zarządzania (DSZ). Dobór prezentowanego materiału podporządkowano kryterium praktycznej użyteczności dla jak najszerszego obszaru zastosowań. Omówiono kluczowe zagadnienia w projektowaniu DSZ z punktu widzenia istniejących doświadczeń jak i przewidywanych kierunków rozwoju zastosowań współczesnych metod i narzędzi wspierających procesy podejmowania decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Problemy związane z naturą i istotą relacji międzyorganizacyjnych należą do tych, które jednoznacznie lokują się. w głównym nurcie dyskusji w naukach o zarządzaniu, ale też stanowią centralny punkt zainteresowania praktyki gospodarczej. Publikacja pod redakcją naukową Andrzeja K. Koźmińskiego i Dominiki Latusek-Jurczak wyróżnia się pozytywnie na tle dostępnych na rynku wydawniczym pozycji zajmujących się, zagadnieniem sieci i relacji międzyorganizacyjnych. Po pierwsze, omawiając zagadnienia krytyczne dla zrozumienia natury i istoty relacji międzyorganizacyjnych, Autorzy przedstawiają różne konteksty opisu tychże relacji. Po drugie, Autorzy podjęli próbę, osadzenia rozważań o charakterze teoretycznym w praktyce zarządzania, co pozytywnie wpływa na zrozumienie i przyswojenie omawianych zagadnień. Po trzecie, książka została napisana w niezwykle przejrzysty i logiczny sposób, zaś poszczególne rozdziały opracowania charakteryzują się w miarę jednolitą strukturą i formą prezentacji zawartych w nich treści. Publikacja może i powinna być przedmiotem zainteresowania studentów kierunków ekonomicznych, dla których będzie stanowiła bogate kompendium wiedzy, pozwalające im na pełniejsze zrozumienie natury kształtowania relacji międzyorganizacyjnych, ale także, i być może przede wszystkim, praktyków zarządzania, którzy w postaci niniejszego opracowania otrzymają zestaw zasad i wytycznych odnoszących się do optymalnych sposobów projektowania i doskonalenia współpracy w sieci. Prof. dr hab. Szymon Cyfert Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Organizacja projektowa : podstawy, modele, rozwiązania / Michał Trocki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2014. - 289 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się przede wszystkim na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów; problemy i rozwiązania statyczne, czyli organizacji realizacji projektów, rzadziej są przedmiotem rozważań. Dzieje się tak ze szkodą dla rezultatów projektów, niewłaściwe rozwiązania organizacyjne są bowiem częstymi przyczynami ich niepowodzeń. Problemom organizacji projektowej jest poświęcona niniejsza książka. Jej celem jest przedstawienie zarówno podstaw teoretycznych, problemów praktycznych, jak i propozycji rozwiązań organizacji projektowej. Publikacja składa się z pięciu części. Część I zawiera wprowadzenie do organizacji projektowej. W części II jest omówione funkcjonowanie organizacji macierzystej, czyli realizującej projekt. Cześć III zawiera przegląd modelowych rozwiązań organizacji projektowej. Część IV dotyczy specjalnych zagadnień organizacji projektowej. Część V jest poświęcona projektowaniu organizacji projektowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zwinnie do przodu : poradnik kierowania projektów informatycznych / Piotr Wróblewski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 380 stron : ilustracje ; 24 cm.
(...) Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod którego kierunkiem zespół deweloperski sprawnie osiąga wyznaczone cele i szybko realizuje powierzone mu zadania - gra bez fałszu, niczym świetnie zestrojona orkiestra. W ostatnich latach metodyki zwinne przebojem wkroczyły do firm informatycznych. Rewolucyjnie zmieniły sposób wytwarzania oprogramowania, przenosząc akcent z planowania i budżetowania na dostarczanie wartości biznesowej oraz zaspokajanie biznesowych potrzeb klienta. Rewolucja ta sprawiła, że deweloperzy nie są już postrzegani wyłącznie w kategorii kosztów, zespołom oddaje się więcej inicjatywy, a efekty ich pracy można znacznie szybciej skonfrontować z oczekiwaniami. Nie każdy łatwo odnajduje się w tej nowej rzeczywistości. Pomoże w tym praktyczny poradnik napisany przez doświadczonego kierownika projektów. Krótko, zwięźle i rzeczowo, bez nudnej teorii, krok po kroku wprowadzi Cię we współczesny świat zarządzania projektami i pokaże, jak radzić sobie z codziennymi wyzwaniami. Jeśli chcesz zacząć przygodę z project managementem, chcesz odświeżyć swoją wiedzę lub wzbogacić ją o znajomość metodyk Agile, jesteś na właściwym tropie! (...)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji opisane zostało miejsce zarządzania publicznego w rodzinie nauk o zarządzaniu, metody zarządzania służbami publicznymi oraz ich zastosowania w wybranych typach działalności. Tytułowe „instrumentarium” rozumiane jest metaforycznie i szeroko, jako istota zarządzania publicznego, ale także metody organizacyjne oraz ich aplikacje w odniesieniu do sfery publicznej. Autorzy publikacji najwięcej uwagi poświęcili metodom zarządzania jakością, zarządzania projektami oraz strategii i kulturze organizacyjnej. Analizy zostały zilustrowane przykładami zaczerpniętymi z sektorów opieki zdrowotnej i szkolnictwa wyższego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej