Graficy komputerowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Kłobucka 14 (BD37)
(2)
Autor
Brewer, Charles
(1)
Gutowski, Maksymilian
(1)
Nowocień, Rafał
(1)
Tidwell, Jenifer
(1)
Valencia, Aynne
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(15373)
6-8 lat
(8757)
9-13 lat
(7563)
Młodzież
(5018)
0-5 lat
(4958)
Graficy komputerowi
(-)
14-17 lat
(4185)
18+
(955)
Dorośli
(669)
Rodzice
(382)
Szkoły podstawowe
(342)
Szkoły wyższe
(235)
Szkoły średnie
(202)
Poziom podstawowy
(135)
Poziom średniozaawansowany
(120)
Nauczanie początkowe
(116)
Nauczyciele
(104)
Poziom niższy średniozaawansowany
(86)
Szkoły ponadgimnazjalne
(86)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(76)
Przedszkola
(63)
Studenci
(56)
Klasa 4.
(46)
Klasa 1.
(45)
B1 poziom biegłości językowej
(44)
Klasa 2.
(42)
A2 poziom biegłości językowej
(41)
Klasa 3.
(39)
A1 poziom biegłości językowej
(38)
B1 (poziom biegłości językowej)
(37)
Klasa 5.
(36)
Klasa 6.
(36)
Poziom zaawansowany
(36)
A2 (poziom biegłości językowej)
(35)
B2 poziom biegłości językowej
(34)
Menedżerowie
(33)
B2 (poziom biegłości językowej)
(31)
Licea
(28)
Logopedzi
(25)
Gimnazja
(24)
Klasa 8.
(22)
Programiści
(22)
Szkoły ponadpodstawowe
(22)
Nauczyciele nauczania początkowego
(20)
Kobieta
(19)
Pedagodzy
(19)
Psychoterapeuci
(19)
A1 (poziom biegłości językowej)
(18)
C1 poziom biegłości językowej
(18)
Klasa 7.
(17)
Psycholodzy
(15)
C1 (poziom biegłości językowej)
(14)
Nauczyciele przedszkoli
(14)
Informatycy
(12)
C2 poziom biegłości językowej
(11)
Dziewczęta
(11)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(11)
Poziom profesjonalny
(11)
Uczniowie
(11)
Przedsiębiorcy
(10)
Terapeuci
(9)
Bibliotekarze
(8)
Inżynierowie
(8)
Chłopcy
(7)
Lekarze
(7)
Terapeuci zajęciowi
(7)
A0 (poziom biegłości językowej)
(6)
Chorzy
(6)
Osoby w wieku starszym
(6)
Pracownicy naukowi
(6)
Fizjoterapeuci
(5)
Mężczyzna
(5)
Nastolatki
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Pedagodzy specjalni
(5)
A0 poziom biegłości językowej
(4)
Dziennikarze
(4)
Kulturoznawcy
(4)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Nauczyciele matematyki
(4)
Prawnicy
(4)
Wynalazcy i odkrywcy
(4)
Chorzy na nerwice
(3)
Dyrektorzy
(3)
Graficy
(3)
Klasa 7
(3)
Klasa 8
(3)
Literatura belgijska
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Pracownicy
(3)
Sportowcy
(3)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(3)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(3)
6-9 lat
(2)
Animatorzy
(2)
Chorzy na depresję
(2)
Coachowie
(2)
Dietetycy
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Temat
Programy komputerowe
(2)
Projektowanie oprogramowania
(2)
Aplikacja internetowa
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Komputery
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tworzenie gier komputerowych : kompendium producenta / Rafał Nowocień. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 200 stron : ilustracje ; 21 cm.
Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych: Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej ; Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji ; Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację. Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów. Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twórcy oprogramowania mogą dziś korzystać z wielu niesłychanie sprawnych narzędzi do tworzenia świetnych aplikacji. Równocześnie obserwujemy olbrzymi rozwój oprogramowania przeznaczonego do najróżniejszych urządzeń. Producenci aplikacji prowadzą swoisty wyścig zbrojeń, starając się zapewnić swoim użytkownikom porywające wrażenia podczas korzystania z oferowanych produktów. W tym niezwykle zmiennym środowisku stałe pozostaje jedno: sposób, w jaki ludzie postrzegają oprogramowanie i z niego korzystają. Ludzkie zmysły i psychika człowieka się nie zmieniają. Nawet najdoskonalsza aplikacja, jeśli ma być użyteczna, musi zapewniać interfejs odpowiadający potrzebom odbiorców. Publikacja pozwala zapoznać się z fundamentalnymi teoriami i praktycznymi aspektami dobrego designu; to wydanie zostało starannie przejrzane i uzupełnione o najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawiera również spory zbiór sprawdzonych wzorców projektowych, znacząco ułatwiających projektowanie interfejsów. Wzorce te stworzono z wykorzystaniem zdobyczy psychologii, starano się przy tym zadbać o ich wszechstronność. Podstawą do ich zbudowania były większe lub mniejsze zadania wykonywane przy użyciu oprogramowania. Książka ułatwia poruszanie się po skomplikowanych zagadnieniach projektowania interfejsów, zapewniając wzorce dla aplikacji mobilnych, przeglądarkowych i samodzielnych programów komputerowych. Każdy wzorzec został zilustrowany przykładowymi projektami i opatrzony praktycznymi wskazówkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej