Programy komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
K.E.N. 21 (W139)
(1)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(2)
Barwna 8 (BD9)
(1)
Fanfarowa 19 (BD11)
(1)
Kłobucka 14 (BD37)
(5)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Autor
Brewer, Charles
(1)
Brown, Box (1980- )
(1)
Domonkos, Donald
(1)
García Martínez, Antonio
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Gutowski, Maksymilian
(1)
Isaacson, Walter (1952- )
(1)
Jóźwiak, Michał (tłumacz)
(1)
Kakkonen, Kari
(1)
Kontekst Andrzej Wolski
(1)
Kowal, Jolanta
(1)
Krzyżanowski, Krzysztof (tłumacz)
(1)
McGavren, Jay
(1)
Myhrvold, Nathan
(1)
Nowocień, Rafał
(1)
Rinearson, Peter (1954- )
(1)
Roman, Adam (informatyk)
(1)
Strąkow, Michał
(1)
Széll, Adrienn
(1)
Tidwell, Jenifer
(1)
Valencia, Aynne
(1)
Walczak, Tomasz (tłumacz)
(1)
Wimmer, Paweł (1954- )
(1)
Wojnarowski, Arkadiusz
(1)
Wojnarowski, Arkadiusz. Jak zostać scenarzystą filmowym
(1)
Wróbel, Marcin (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(10)
angielski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Graficy komputerowi
(2)
Informatycy
(2)
Młodzież
(2)
Programiści
(2)
9-13 lat
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dorośli
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych animacji i gier komputerowych
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura fińska
(1)
Temat
Język angielski
(4924)
Kobieta
(4459)
Przyjaźń
(2950)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2360)
Programy komputerowe
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2097)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1924)
II wojna światowa (1939-1945)
(1664)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1381)
Nastolatki
(1357)
Zwierzęta
(1345)
Magia
(1297)
Dramat (film)
(1276)
Język rosyjski
(1195)
Życie codzienne
(1187)
Rodzeństwo
(1178)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1076)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1015)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Serial filmowy
(884)
Małżeństwo
(883)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(841)
Podróże
(810)
Koty
(807)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Uczniowie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(760)
Literatura polska
(755)
Historia
(728)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(691)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(671)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(589)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(533)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(505)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(481)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(467)
Społeczeństwo
(463)
Śmierć
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(424)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(414)
Religia
(412)
Temat: czas
2001-
(3)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Fantasy
(1)
Komiks biograficzny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść
(1)
Powieść graficzna
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tetris : ludzie i gry / Box Brown ; przekład Marcin Wróbel. - Warszawa : Wydawnictwo Marginesy, 2019. - 253, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Tytuł oryginału: Tetris : the games people play.
Tetris to jedna z najdoskonalszych i najpopularniejszych gier wideo w historii. Prosta, ale niezwykle wciągająca. Niekończąca się łamigłówka, od której uzależniły się miliony graczy na całym świecie. Choć powstała 35 lat temu, do dziś cieszy się wielką popularnością. Z tym, że teraz najczęściej gra się w nią nie na komputerze, a w telefonie. Wystarczy spędzić z Tetrisem trochę czasu, by wszędzie widzieć spadające bloki o charakterystycznych kształtach. By zacząć o nich śnić. Aleksiej Pażytnow stworzył Tetrisa w 1984 roku w zasadzie przypadkiem, pracując tak naprawdę nad oprogramowaniem dla radzieckiego rządu. Gra szybko podbiła serca jego współpracowników, którzy nie mogli się od niej oderwać, zawalając obowiązki służbowe. Tetris szybko wyciekł za Żelazną Kurtynę i wzbudził pożądanie gigantów ówczesnej cyfrowej rozrywki. Pragnęły jej Nintendo, Atari, Sega - najważniejsi w tamtych czasach wydawcy gier. Komiks Boxa Browna to fascynująca i wciągająca opowieść o przebłysku geniuszu, wojnie o prawa do wydania gry - pełnej potajemnych wizyt w Moskwie, sekretnych umów, niezliczonych nieporozumień i bezczelnych kradzieży - ale także o roli gier w sztuce, kulturze i przemyśle czy w życiu człowieka w ogóle.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV Komiks (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV komiks (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index na stronach 501-515.
An adrenaline-fuelled expose of life inside the tech bubble, Chaos Monkeys lays bare the secrets, power plays and lifestyle excesses of the visionaries, grunts, sociopaths, opportunists and money cowboys who are revolutionising our world. . . In Chaos Monkeys author tells you HOW - and HOW NOT - to make a fortune through startups and digital marketing. Highly entertaining and always offering genuine insight, Garcia Martinez unravels the chaotic evolution of social media and online marketing. From startups and credit derivatives to Big Brother and data tracking, social media monetisation and digital `privacy', he shares both his scathing observations and outrageous antics, taking us on a subversive and very funny tour of the fascinatingly insular and unbelievably wealthy tech industry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Penguin Readers)
Level 3: Pre-Intermediate.
Zawiera pytania pomocnicze i słowniczek.
Bill Gates, the richest man in the world, started Microsoft in 1975 with a friend when he was only nineteen years old. Twenty years later he wrote this book about the future of computers and the Internet. Read the ideas and dreams of a man who has changed the world.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.42 AL. (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Innowatorzy" to fascynująca, obejmująca ponad półtora wieku opowieść o tym, jak dochodzi do innowacji oraz jak współpraca i współdziałanie wyzwalają pokłady kreatywności, prowadząc do rewolucyjnych zmian w naszym codziennym życiu. Od wydawcy: "Walter Isaacson napisał inspirującą książkę o geniuszach i wyjaśnił w niej, w jaki sposób kreatywność i sukces wynikają ze współpracy. «Innowatorzy» to fascynująca historia cyfrowej rewolucji, w której kluczowa, choć często zapomnianą rolę - i to od samego początku - odegrały kobiety. Książka Isaacsona to równiez niezwykłe wartościowa lekcja, jak współpracować, by osiągnąć znakomite wyniki". Sheryl Sandberg, Facebook CEO
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektura dodatkowa w szkołach. Książka opowiada o przygodach dwojga dzieci - Laury i Toma, które podróżują po różnych wioskach (programach komputerowych) i spotykają smoki (wady i błędy w oprogramowaniu). Uczą się o różnych rodzajach smoków i o tym, jak je pokonać z pomocą rycerzy (testerów i programistów). Historie są wyjaśniane poprzez terminy i pojęcia związane z technologią informatyczną i testowaniem oprogramowania - smoki reprezentują wady w oprogramowaniu, a rycerze testerów i programistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Go. Rusz głową! / Jay McGavren ; przekład: Tomasz Walczak. - Gliwice : Helion SA ; © 2020. - 506 stron : ilustracje, 23 cm.
(Head First)
Język Go, zwany także golangiem, został opracowany w firmie Google i zaprezentowany światu w 2009 roku. Zaprojektowano go pod kątem wydajności przetwarzania sieciowego i wieloprocesorowego. Autorzy chcieli, aby łączył łatwość pisania aplikacji z wydajnością języków kompilowanych. Podobnie jak JavaScript czy Python, Go jest językiem, który można szybko zrozumieć, a dzięki temu bezzwłocznie zacząć tworzyć funkcjonalny kod. Niemniej, aby zyskać uznanie potencjalnego pracodawcy i swojego nowego zespołu, poza wiedzą o składni i instrukcjach sterujących oraz praktyczną umiejętnością kodowania trzeba poznać określone konwencje i techniki. Ta książka, podobnie jak inne pozycje serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. Oznacza to tyle, że dzięki niej będziesz się uczyć zgodnie z zasadami pracy swojego mózgu: zaangażujesz umysł, wykorzystasz wiele zmysłów i niepostrzeżenie przyswoisz język programowania Go. Innymi słowy: w naturalny sposób zaczniesz programować! Niecodzienny wygląd i struktura książki sprawiają, że zamiast klasycznego podręcznika otrzymujesz polisensoryczne doświadczenie poznawcze, zaprojektowane tak, aby uzyskać umiejętności przydatne każdemu deweloperowi! Nawet jeśli musisz posługiwać się innymi językami programowania, dzięki tej pozycji nauczysz się technik i praktyk, które będziesz stale wykorzystywać podczas kodowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie gier komputerowych : kompendium producenta / Rafał Nowocień. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 200 stron : ilustracje ; 21 cm.
Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych: Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej ; Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji ; Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację. Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów. Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Testowanie i jakość oprogramowania : modele, techniki, narzędzia / Adam Roman. - Warszawa : PWN, cop. 2015. - XLV, [1], 10078, [2] s. : il. ; 24 cm.
Pierwszy w Polsce podręcznik kompleksowo opisujący nowoczesne podejście do testowania. Bogato ilustrowany przykładami w przystępny sposób prezentuje większość spotykanych w praktyce metod efektywnego testowania, zarządzania procesem testowym oraz zapewniania jakości oprogramowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.415 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Twórcy oprogramowania mogą dziś korzystać z wielu niesłychanie sprawnych narzędzi do tworzenia świetnych aplikacji. Równocześnie obserwujemy olbrzymi rozwój oprogramowania przeznaczonego do najróżniejszych urządzeń. Producenci aplikacji prowadzą swoisty wyścig zbrojeń, starając się zapewnić swoim użytkownikom porywające wrażenia podczas korzystania z oferowanych produktów. W tym niezwykle zmiennym środowisku stałe pozostaje jedno: sposób, w jaki ludzie postrzegają oprogramowanie i z niego korzystają. Ludzkie zmysły i psychika człowieka się nie zmieniają. Nawet najdoskonalsza aplikacja, jeśli ma być użyteczna, musi zapewniać interfejs odpowiadający potrzebom odbiorców. Publikacja pozwala zapoznać się z fundamentalnymi teoriami i praktycznymi aspektami dobrego designu; to wydanie zostało starannie przejrzane i uzupełnione o najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawiera również spory zbiór sprawdzonych wzorców projektowych, znacząco ułatwiających projektowanie interfejsów. Wzorce te stworzono z wykorzystaniem zdobyczy psychologii, starano się przy tym zadbać o ich wszechstronność. Podstawą do ich zbudowania były większe lub mniejsze zadania wykonywane przy użyciu oprogramowania. Książka ułatwia poruszanie się po skomplikowanych zagadnieniach projektowania interfejsów, zapewniając wzorce dla aplikacji mobilnych, przeglądarkowych i samodzielnych programów komputerowych. Każdy wzorzec został zilustrowany przykładowymi projektami i opatrzony praktycznymi wskazówkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind mapping z komputerem : uporządkuj swoje myśli / Paweł Wimmer. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 231 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Skuteczny mind maping z komputerem. Jak tworzyć dobre mapy myśli za pomocą komputera? Co oferują dostępne na rynku aplikacje do mind mappingu? Jak wykorzystywać narzędzia, aby uzyskać najlepsze efekty? Mind mapping to rewolucyjna technika tworzenia notatek, która pozwala znacznie zwiększyć skuteczność pracy i nauki poprzez pełne wykorzystanie potencjału naszych umysłów. Dzięki zastosowaniu kolorów i rysunków oprócz słów i symboli uaktywnia ona obydwie półkule mózgu, poprawiając koncentrację, aktywuje intuicję i sprawia, że proces zapamiętywania staje się efektywny i... przyjemny! Na polskim rynku dostępnych jest wiele podręczników dotyczących map myśli, brakowało jednak do tej pory pozycji opisującej praktyczne zastosowanie aplikacji komputerowych przeznaczonych do ich tworzenia. Na szczęście to już przeszłość! Z tej książki dowiesz się, jak posługiwać się narzędziami XMind, XMind Pro, iMindMap oraz MindMup, a także nauczysz się wykorzystywać je skutecznie do osiągania swoich celów. - Tworzenie i edycja map za pomocą komputera, - Formatowanie i dodawanie komentarzy, - Zastosowanie elementów graficznych i wykresów, - Korzystanie z załączników, - Wyszukiwanie informacji na mapach, - Udostępnianie i publikacja map, - Wykorzystywanie map myśli w codziennym życiu. Mapowanie myśli nigdy nie było tak proste!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scenopisarskie aplikacje i programy / Arkadiusz Wojnarowski. - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf ; Oleśnica : Dolnośląski Zespół Filmowy, copyright 2023. - 101 stron : wykres ; 21 cm.
(Jak zostać scenarzystą filmowym / Arkadiusz Wojnarowski.)
Przegląd nowoczesnych narzędzi edytorskich, które mogą ułatwić pisanie scenariuszy i korektę tekstu. Autor przejrzał i oceni ich przydatność w pisarskiej codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej