Nauczanie początkowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(52)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje dydaktyczne
(25)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Poezja
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(20)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(1)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(3)
Kłobucka 14 (W135)
(2)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(20)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(8)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(2)
Barwna 8 (BD9)
(6)
Fanfarowa 19 (BD11)
(2)
Kłobucka 14 (BD37)
(5)
Na Uboczu 2 (BD60)
(6)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(2)
Autor
Cieszyńska-Rożek, Jagoda (1955- )
(18)
Zabdyr, Łukasz
(18)
Kłos, Joanna (graficzka)
(3)
Masłowska, Katarzyna
(3)
Łubkowska, Agnieszka
(3)
Boguszewska, Anna (pedagog)
(2)
Lillard, Paula Polk (1931- )
(2)
Adamek, Irena
(1)
Amann, Amber
(1)
Barańska, Małgorzata (pedagog)
(1)
Bałachowicz, Józefa
(1)
Berka, Joanna
(1)
Bronk, Dorota
(1)
Brudzewski, Julian (1957- )
(1)
Ceremuga, Małgorzata
(1)
Chrąściel, Katarzyna
(1)
Drygas, Elżbieta
(1)
Duffy, D'Neil
(1)
Duffy, Michael
(1)
Frączek, Agnieszka (1969- )
(1)
Glej, Sandra
(1)
Graban, Joanna
(1)
Gromek, Maria
(1)
Głażewski, Michał
(1)
Jaffke, Christoph (1939- )
(1)
Jessen, Lynn Lillard
(1)
Karczewska, Joanna
(1)
Klus-Stańska, Dorota
(1)
Konieczna, Ewelina J
(1)
Kowalska, Anna
(1)
Kusiak, Krystyna
(1)
Kuziel-Kalina, Anna
(1)
Kwaśniewska, Małgorzata
(1)
Lotkowska, Katarzyna
(1)
Maier, Magda
(1)
Marszał-Demianiuk, Ewa
(1)
Nowakowska-Buryła, Ilona
(1)
Nowicka, Marzenna
(1)
Pawlak, Agnieszka (1971- )
(1)
Pisarski, Marek
(1)
Poklewska-Koziełło, Ewa (1967- )
(1)
Rose, Colin
(1)
Sprawka, Romana
(1)
Stawinoga, Renata
(1)
Swędrowska, Małgorzata
(1)
Synowiec, Helena
(1)
Szatan, Ewa
(1)
Szurek, Michał (1946- )
(1)
Waloszek, Danuta
(1)
Wasilewicz, Grażyna
(1)
Wiśniewska, Anna (1953- )
(1)
Wolf, Aline D
(1)
Wójtowicz, Janina ( -2000)
(1)
Włoch, Agnieszka
(1)
Włoch, Stanisław
(1)
Żelewska, Agnieszka (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(50)
Odbiorca
6-8 lat
(22)
Dzieci
(22)
Szkoły podstawowe
(21)
0-5 lat
(20)
Przedszkola
(20)
Rodzice
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Nauczyciele
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Klasa 1.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Język angielski
(4924)
Kobieta
(4459)
Przyjaźń
(2950)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2360)
Nauczanie początkowe
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2097)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1924)
II wojna światowa (1939-1945)
(1664)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1381)
Nastolatki
(1357)
Zwierzęta
(1345)
Magia
(1297)
Dramat (film)
(1276)
Język rosyjski
(1195)
Życie codzienne
(1187)
Rodzeństwo
(1178)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1076)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1015)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Serial filmowy
(884)
Małżeństwo
(883)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(841)
Podróże
(810)
Koty
(807)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Uczniowie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(760)
Literatura polska
(755)
Historia
(728)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(691)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(671)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(589)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(533)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(505)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(481)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(467)
Społeczeństwo
(463)
Śmierć
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(424)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(414)
Religia
(412)
Temat: czas
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(22)
Broszura
(18)
Książka obrazkowa
(18)
Poradnik
(7)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Elementarz
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Opracowanie
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Elementarze polskie
(1)
Grafika użytkowa polska
(1)
Ilustracje dla dzieci
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Scenariusz
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wiersze
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(31)
Językoznawstwo
(4)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Pedagogika wczesnoszkolna : kluczowe problemy / Irena Adamek. - Kraków : Libron, 2016. - 223, [1] s. : il. ; 23 cm.
Pedagogika wczesnoszkolna – kluczowe problemy to wartościowe i znaczące dla nauczycieli przesłanie nowego myślenia o dziecku i jego uczeniu się, z wyraźnym wskazaniem na szczególność w nim roli nauczyciela. W natłoku bodźców, w hałasie słów i obrazów, jakie towarzyszą rozwojowi człowieka, nauczyciel w interpretacji Autorki – powraca niejako do swej właściwej roli – tłumaczącego, co niezrozumiałe, odkrywającego, co zakryte, przypominającego, co zapomniane, a nade wszystko stwarzającego klimat i środowisko do edukacyjnej aktywności ucznia […]. Problematyka publikacji odnosi się do podstawowych założeń edukacyjnych: wykorzystania najnowszych badan psychologiczno-pedagogicznych i socjologicznych w edukacji elementarnej; projektowania edukacji na czas obecny i na przyszłość z wykorzystaniem różnorodnych modeli; koncentrowania się na problemach i aplikacjach alternatyw; modyfikacji refleksji nad jakością edukacji i zmiany schematów działania przyjętych w dotychczasowych rozwiązaniach edukacyjnych […]. Publikacja wpisuje się w szczególnie wartościowy nurt analiz i rozważań nad współczesną edukacją dziecka. Z recenzji dr hab. Eugenii Rostańskiej, prof. nadzw. WSB w Dąbrowie Górniczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 373 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Wierszyki i zabawy z tej książki powstały z myślą o przedszkolakach, uczniach najmłodszych klas, a także nieco starszych dzieciach, które mają szczególne potrzeby edukacyjne wynikające z różnych form niepełnosprawności. Podczas zabawy z rymowankami dzieci ćwiczą przede wszystkim koordynację ruchową. Ponadto rozwijają uwagę i pamięć słuchową. Kształtują poczucie rytmu, poznają nowe wyrazy oraz ich rymy. Uczą się bawić słowami, a także rozwijają poczucie humoru. Rymowanki i zabawy podzielono na pięć grup: wierszyki ilustrowane ruchem, wierszyki z rytmicznymi ruchami i gestami, z zabawami w kole, z zabawami paluszkowymi, wierszyki wyliczanki. (olesiejuk.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Ilustracja i ilustratorzy lektur dla uczniów...
Celem badawczym niniejszej pracy jest przedstawienie rozwoju formy graficznej lektur uczniów w wieku młodszoszkolnym w okresie Polski Rzeczypospolitej Ludowej. Uwzględniono w niej ważniejsze aspekty polskiego ilustratorstwa książkowego dla dzieci. W opracowaniu wykorzystano analizę i krytykę różnorodnych dokumentów drukowanych i ikonograficznych oraz wywiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 821.162.1(091) (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
W publikacji Autorka omawia ilustrację książkową jako dzieło sztuki stosowanej w edytorstwie i zarazem jako przesłanie wychowania przez sztukę, zawierające się w estetyce książki. Dowodzi istnienia związku między szatą graficzną książki dla dzieci a jej zakresem treściowym. Zgromadzony materiał w szerokim zakresie umożliwia wgląd w ruch kulturowy wokół tworzenia książki dla dzieci, przy czym strona plastyczno-edytorska odgrywa zawsze główną rolę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 655 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Książka powstała z myślą o coraz częściej pojawiającym się problemie nienaturalnego, niewprawnego i nieestetycznego pisma odręcznego wśród dzieci. Autor szczegółowo przedstawia system nauki pisania metodą płynnego ruchu, obejmujący nowy krój liter elementarzowych. W podręczniku umieszczono cenne wskazówki metodyczne związane z nauczaniem sztuki pisania, zaproponowano nowe wzory zeszytów oraz przedstawiono katalog wszystkich znaków i procedur ich wytwarzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 003 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka rekomendowana przez Polski Instytut Montessori.
Drodzy dorośli! Czy wiecie, co łączy Jackie Kennedy, założycieli Google’a, Beyonce oraz księcia Williama? Fakt, że zostali wychowani zgodnie z metodą Montessori. A to dało im radość odkrywania świata, kreatywność i nieszablonowe myślenie. Metoda Montessori pozwala skutecznie i całościowo rozwinąć potencjał dziecka. Dzięki niej dzieci rozbudzą swoją ciekawość i koncentrację. Nauczą się samodzielności, odpowiedzialności, empatii oraz współpracy w grupie. Dodatkowo, będą miały większą szansę na sukces i może kiedyś dołączą do licznego grona ludzi, którym metoda Montessori pozwoliła w pełni rozwinąć swoje możliwości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka to krótkie kompendium wiedzy teoretycznej na temat ADHD – jego specyfiki, uwarunkowań, objawów i dynamiki rozwoju. Poza tym podane są tutaj sprawdzone oraz polecane przez fachowców (a także wypracowane przez samą Autorkę) sposoby radzenia sobie z trudnościami, jakie niesie wychowywanie dziecka nadpobudliwego w domu i w szkole. W książce znalazły się przykładowe scenariusze zajęć do wykorzystania w pracy z dziećmi nadpobudliwymi w młodszym wieku szkolnym. Stanowią one propozycję ćwiczeń do przepracowania w trakcie spotkań terapeutycznych. Mogą jednak stać się swoistą inspiracją do tworzenia własnego warsztatu pracy. Ponadto w opracowaniu zamieszczono scenariusze warsztatów kierowanych zarówno do rodziców dzieci nadpobudliwych, jak i ich nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 18)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 1)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych – zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 17)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 3)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych – zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 4)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 5)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 6)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 7)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 8)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 9)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 10)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać : seria logopedyczna ; z. 11)
Opis według okładki.
Na okładce: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej