Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
ZWM 5 (W45)
(2)
Koński Jar 10 (W109)
(1)
Nugat 4 (W112)
(2)
Braci Wagów 1 (W127)
(2)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(3)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(1)
Autor
Bartczak, Irena
(1)
Brożek, Bartosz (1977- )
(1)
Burg, Bob
(1)
Chimkowska, Angelika
(1)
Filipowicz, Leszek (1967- )
(1)
Fortuna, Paweł
(1)
Głatki, Michał
(1)
Hill, Napoleon (1883-1970)
(1)
Hsieh, Tony (1973- )
(1)
Kiersnowska, Agnieszka
(1)
Koch, Richard (1950- )
(1)
Kolbusz, Wiesław (1959- )
(1)
Lencioni, Patrick (1965- )
(1)
Mann, John David
(1)
Mauboussin, Michael J
(1)
Meyer, Erin (1971- )
(1)
Murray, Kevin (1928- )
(1)
Nowicki, Filip (biznes)
(1)
Paprocki, Rafał
(1)
Rapaille, Clotaire (1941- )
(1)
Rojek, Katarzyna (ilustratorka)
(1)
Rożnowski, Bohdan
(1)
Russo, J. Edward
(1)
Schoemaker, Paul J.H
(1)
Sielicki, Leszek
(1)
Sobiepanek-Szczęsna, Katarzyna
(1)
Sobolewska, Agnieszka
(1)
Stelmach, Jerzy (1954- )
(1)
Sutherland, Rory (1965- )
(1)
Ubertowski, Adam (1967- )
(1)
Wojtczak, Ewa
(1)
Wąsiel, Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(13)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Temat
Język angielski
(4924)
Kobieta
(4459)
Przyjaźń
(2950)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2360)
Psychologia biznesu
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2097)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1924)
II wojna światowa (1939-1945)
(1664)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1381)
Nastolatki
(1357)
Zwierzęta
(1345)
Magia
(1297)
Dramat (film)
(1276)
Język rosyjski
(1195)
Życie codzienne
(1187)
Rodzeństwo
(1178)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1076)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1015)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Serial filmowy
(884)
Małżeństwo
(883)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(841)
Podróże
(810)
Koty
(807)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Uczniowie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(760)
Literatura polska
(755)
Historia
(728)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(691)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(671)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(589)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(533)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(505)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(481)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(467)
Społeczeństwo
(463)
Śmierć
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(424)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(414)
Religia
(412)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Psychologia
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The go-giver leader : a little story about what matters most in business.
W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce "Go-Giver. Lider-Rozdawca"przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej w trakcie podejmowania strategicznej decyzji. Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu - musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki. Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna - albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.521 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Psychologia zmiany w życiu i biznesie / Angelika Chimkowska. - Warszawa : Biblioteka Akustyczna, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD) (9 godz. 55 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Warszawa : MT Biznes, 2016.
Co robić inaczej, by nie było tak jak zawsze. Planujesz właśnie w tym roku spełnić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach jest jak tabletka odchudzająca? Daje złudzenie działania, a potem efekt jo-jo. Mierzysz się ze zmianą w sytuacji biznesowej i chcesz dobrze zaplanować ten proces? Potrzebujesz rozwiązań, które angażują zespół, a nie utrwalają opór? Szukasz książki o zmianie, która opiera się na wynikach badań dotyczących ludzkiego mózgu, nawyków i silnej woli? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco przynajmniej na jedno z powyższych pytań - ta książka jest właśnie dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Kto inny, jeśli nie Napoleon Hill, mó,głby wiedzieć lepiej, że sukces znajduje się w zasięgu każdego z nas - ró,wnież Twoim? Jego przykład - człowieka urodzonego w ubogiej rodzinie, któ,ry własnym wysiłkiem zapracował na miano prekursora i twó,rcy koncepcji rozwoju osobistego - dowodzi, że przy odpowiednim podejściu można osiągnąć swoje cele. Zainspiruj się życiem, a także poradami i wskazó,wkami Napoleona Hilla zawartymi w tej książce. To zbió,r esejó,w ucznió,w i wspó,łpracownikó,w Napoleona Hilla. Ujęte w ich tekstach spostrzeżenia, wskazó,wki i cytaty to cenne źró,dło wiedzy i inspiracji, któ,re pomoże Ci w rozwoju osobistym, realizacji planó,w i celó,w, wreszcie osiągnięciu sukcesu finansowego i zawodowego. To uniwersalna pozycja, do któ,rej możesz wracać zawsze, gdy poczujesz taką potrzebę - gwarantujemy, że za każdym razem wyniesiesz z lektury cenną wiedzę i nowe wartości!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dawaj innym szczęście : Ścieżka pasji, zysku i celu / Tony Hsieh ; przełożyła Katarzyna Sobiepanek-Szczęsna. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 268 strona : ilustracje ; 21 cm.
Na okładce: Tony Hsieh dyrektor generalny firmy Zappos, zarządzanej zgodnie z ideą turkusowej organizacji.
"Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu" to książka dyrektora generalnego firmy Zappos, który pokazuje, jak zbudować stabilną firmę, osiągnąć sukces i być szczęśliwym! Jak wielkie znaczenie dla sukcesu firmy może mieć kultura organizacji? Czy na pewno to, jak traktujemy pracowników ma tak wielkie znaczenie? W swojej bestsellerowej pozycji dyrektor generalny Zappos dzieli się swymi przemyśleniami i pokazuje, jak osiągnąć sukces. "Dawaj szczęście innym. Ścieżka pasji, zysku i celu" to książka, która przyda się każdemu przedsiębiorcy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Reguła 80/20 : zasada, która odmienia świat / Richard Koch ; [tłumaczenie Leszek Sielicki]. - Zaktualizowane wydanie rocznicowe. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 399 stron : ilustracje ; 22 cm.
Tytuł oryginału: The 80/20 principle : the secret of achieving more with less.
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy, poświęcając jej zaledwie 20% czasu, a mniej więcej cztery piąte naszych wysiłków okazuje się zasadniczo nieistotnych. Tak rażący brak równowagi między przyczynami i skutkami czy wysiłkiem i nagrodą wydaje się sprzeczny ze wszystkim, czego zwykle można by oczekiwać! Tymczasem zasada ta, wykorzystywana przez wszystkich inteligentnych ludzi i wszystkie możliwe rodzaje ludzkich zbiorowości, pomaga osiągać znacznie więcej znacznie mniejszym kosztem. To jubileuszowa edycja bestsellerowego poradnika, docenionego przez miliony efektywnych ludzi z całego świata. Z okazji dwudziestej rocznicy pierwszego wydania książka została poprawiona i uzupełniona o cztery nowe rozdziały omawiające czerpanie korzyści z rosnącej popularności sieci, sterowanie własnym życiem dzięki łączności ze swoją podświadomością oraz pięć fundamentalnych zasad sukcesu. Dzięki temu przewodnikowi dowiesz się, jak wykorzystać zasadę 80/20 we wszystkich aspektach życia. Nauczysz się koncentracji na najważniejszych 20% przyczyn i zaczniesz osiągać dużo więcej: szybciej przy mniejszym wysiłku. W efekcie będziesz żyć szczęśliwiej, radośniej, poczujesz się wolny i spełniony. Tak właśnie działa słynna zasada 80/20!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Death by meeting : a leadership fable... about solving the most painful problem in business
W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę. Tym razem koncentruje się on na rozwiązaniu jednego z najboleśniejszych, a jednocześnie najczęściej lekceważonych problemów współczesnego biznesu - źle przeprowadzanych zebraniach. To, co proponuje, jest jednocześnie i proste, i rewolucyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Think Twice : Harnessing the Power of Counterintuition / Michael J. Mauboussin. - Wydanie 3. - Boston : Harward Business Press, 2020. - 190, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Index na stronach 179-190.
Leaders in all fields-business, medicine, law, government-make crucial decisions every day. The harsh truth is that they mismanage many of those choices, even though they have the right intentions. These blunders take a huge toll on leaders, their organizations, and the people they serve. Why is it so hard to make sound decisions? We fall victim to simplified mental routines that prevent us from coping with the complex realities inherent in important judgment calls. Yet these cognitive errors are preventable. In Think Twice, Michael Mauboussin shows you how to recognize-and avoid-common mental missteps, including: -Misunderstanding cause-and-effect linkages; -Aggregating micro-level behavior to predict macro-level behavior; -Not considering enough alternative possibilities in making a decision; -Relying too much on experts. Sharing vivid stories from business and beyond, Mauboussin offers powerful rules for avoiding each error. And he explains how to know when it's time to think twice-to question your reasoning and adopt decision-making strategies that are far more effective, even if they seem counterintuitive.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business.
Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The language of leaders : how top CEOs communicate to inspire, influence and achieve results.
Miejsce wyd. wg bazy ISBN.
Podtyt. wzięty ze s. przedtyt.
Kevin Murray jest coachem elity brytyjskich przedsiębiorców i top managerów. Specjalizuje się w zarządzaniu reputacją i osobistą marką w komunikacji i przywództwie. Jego książki: "Język Liderów" (Language of Leaders, 2012) i "Inspirująca komunikacja" (Communicate to inspire, 2014) stają się bestsellerami i są właśnie tłumaczone na wiele języków. W Polsce wydajemy je z uwagi na głęboką zbieżność z ideami i praktyką naszej Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Values. Jestem przeświadczony, że staną się one zarówno najlepszym przewodnikiem skutecznego przywództwa i zarządzania w biznesie drugiej dekady XXI wieku, jak i ważnym źródłem inspiracji dla liderów sektora publicznego oraz administracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy prowadzenie firmy zabiera ci kilkanaście godzin na dobę i nie daje oczekiwanych rezultatów? Czy jako przedsiębiorca, właściciel firmy, główny zarządzający, a bywa, że główny wykonawca usługi lub dostawca produktu, masz tak wiele obowiązków, że nie masz czasu dla siebie, rodziny, przyjaciół? Masz poczucie, że życie ci ucieka? Jeśli tak, to jest to książka dla ciebie. Jeśli chcesz pracować krótko ale efektywnie, odnosić sukcesy i jeździć na wakacje kilka razy w roku, znajdziesz w niej wskazówki, jak możesz to zrobić. Autor przedstawia łatwy do wdrożenia model zarządzania biznesem, zespołem i sobą, który pomaga stworzyć biznes o ponadprzeciętnych wynikach i jednocześnie pozwala cieszyć się wolnym czasem i prowadzić życie, o jakim każdy z nas marzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do, 2006.
Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2020. - XXI, [1], 590 stron : fotografie, ilustracje, wykres ; 29 cm.
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia? Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index na stronsch 261-280.
Two experts in business management show how to avoid the ten common pitfalls that ensanre decision makers. The very latest research in the fields of business and psychology has been distilled into practical training methods that will save readers from ever making a bad decision again.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Jerzy Stelmach, Bartosz Brożek. - Wydanie 3. - Kraków : Copernicus Center Press, 2019 - 214, [2] strony ; 18 cm.
(Wydajemy do Myślenia)
Na okładce: Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny?
Czy istnieje niezawodna metoda negocjowania? Jakie są teoretyczne podstawy negocjacji? Jakie negocjacyjne mity utrudniają nam rozstrzyganie sporów? Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny? W książce autorzy przedstawiają trzy modele negocjowania - argumentacyjny, topiczno-retoryczny i ekonomiczny - pokazując tym samym, jakimi narzędziami dysponować możemy w procesie rozwiązywania sporów. Prezentowane modele odwołują się do różnych kryteriów negocjowania - słuszności, skuteczności i efektywności ekonomicznej - a autorzy przekonują, że każdy z nich może być zarówno stosowany samodzielnie, jak i wspólnie. W książce odnaleźć też można krytyczną analizę najpopularniejszych dziś metod negocjowania, zarys logiki negocjacji, obronę erystyki negocjacyjnej i uwagi na temat psychologii negocjacji. Autorzy rozprawiają się także z dwoma negocjacyjnymi mitami: idealnego negocjatora i idealnej metody negocjacyjnej. Uczestnicy niezliczonych seminariów i warsztatów poświęconych negocjacjom, wierzą i za to płacą, że po jedno- czy dwudniowym kursie opanują metodę, która w przyszłości zagwarantuje im negocjacyjne sukcesy. Jest to oczywista bzdura. Zamiast bowiem przyjąć racjonalne założenie, że można uczyć się pewnych elementów sztuki argumentowania i negocjowania, czyli przyjąć, że można opanować niektóre sposoby, techniki i strategie negocjacyjne zwiększające szansę na wygraną lub chociażby na nieco lepsze, bardziej sprawiedliwe, skuteczne lub ekonomicznie efektywne rozstrzygnięcie sporu, wolimy wierzyć w istnienie idealnej - zawsze wygrywającej - metody negocjacyjnej; metody, której oczywiście nie ma.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym – przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu / Adam Ubertowski. - Wyd. 2. - Gdańsk : Oficynka, 2015. - 374 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Prowadzisz biznes? Chcesz wiedzieć, jak to robić lepiej, wydajniej, z większą satysfakcją zarówno osobistą, jak i finansową? Oto podręcznik dla każdego praktyka biznesu. Zawiera wiedzę o komunikacji, efektywności, gratyfikacji, psychologii zarządzania, ale też i psychologii rynku. Rozjaśnia wątpliwości, podpowiada, jak znajdować rozwiązania i dostrzegać więcej niż konkurencja. Uczy rozumnego podejścia do pracy i ludzi - pracowników, współpracowników, klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.32 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej