Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(65)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(69)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(5)
ZWM 5 (W45)
(9)
Koński Jar 10 (W109)
(6)
Nugat 4 (W112)
(9)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Barwna 8 - Muzeum (W127)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(28)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(13)
Autor
Bralczyk, Jerzy (1947- )
(2)
Doliński, Dariusz (1959- )
(2)
Heath, Robert (1947- )
(2)
Jones, John Philip
(2)
Przylipiak, Mirosław (1955- )
(2)
Rogalińska, Agnieszka
(2)
Adamik-Szysiak, Małgorzata
(1)
Albin, Krzysztof
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt, Edyta
(1)
Barska, Anetta
(1)
Bartosik-Purgat, Małgorzata
(1)
Borowiak, Marlena
(1)
Butkiewicz, Magdalena
(1)
Błoński, Krzysztof
(1)
Chłopicki, Władysław
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Cymanow-Sosin, Klaudia
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Dragović, Nono (1945- )
(1)
Dziubińska, Joanna (filolog)
(1)
Elgozy, Georges (1909-1989)
(1)
Falkowski, Andrzej (1953- )
(1)
Fletcher, Winston (1937-2012)
(1)
Franson, Sally
(1)
Gorman, Lyn
(1)
Goślicki, Jan (1937-2006)
(1)
Gralczyk, Aleksandra
(1)
Grossmann, Agnès (1964- )
(1)
Gruszkowski, Tomasz
(1)
Grzybczyk, Katarzyna
(1)
Grzywa, Anna
(1)
Hatalska, Natalia
(1)
Heath, Joseph
(1)
Hofman, Iwona
(1)
Ind, Nicholas
(1)
Jachnis, Anna
(1)
Jakóbczak, Agata
(1)
Janiszewska, Karolina
(1)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(1)
Jantsch, John (1960- )
(1)
Jasielska, Aleksandra
(1)
Jasiołek, Katarzyna (1982- )
(1)
Jóźwiak-Dragović, Katarzyna
(1)
Jóźwicka, Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj, Irena (1950- )
(1)
Kiersnowska, Agnieszka
(1)
Kochan, Marek (1969- )
(1)
Kolbusz, Wiesław (1959- )
(1)
Kościuk, Zbigniew
(1)
Kwiatkowski, Robert
(1)
Kępa-Figura, Danuta (1969- )
(1)
Lance, Steve
(1)
Lane, Ronald W
(1)
Lewis, Herschell Gordon (1926- )
(1)
Lindström, Martin (1970- )
(1)
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata
(1)
Lusińska, Anna
(1)
Maas, Jane
(1)
Maguś, Wojciech
(1)
Maksymiuk, Renata
(1)
Marcyński, Krzysztof (1965- )
(1)
Mariański, Janusz (1940- )
(1)
McLean, David (1949- )
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Michałowska, Mariola
(1)
Miotk, Anna
(1)
Modiano, Patrick (1945- )
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Murdoch, Anna
(1)
Najman, Marta
(1)
Nelson, Carol (1953- )
(1)
Newman, Stuart (1973- )
(1)
Nowak-Młynikowska, Agnieszka
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Pasqua, Rachel
(1)
Piekot, Tomasz
(1)
Poprawa, Marcin
(1)
Potter, Andrew
(1)
Roman, Kenneth (1930- )
(1)
Russell, Thomas (1941- )
(1)
Sadza, Agata
(1)
Skubalanka, Teresa (1928- )
(1)
Smid, Wacław
(1)
Souter, Nick
(1)
Stokłosa, Bożenna
(1)
Stępkowska, Edyta
(1)
Sutherland, Rory (1965- )
(1)
Szczęsna, Ewa
(1)
Sęk, Bożena
(1)
Toeplitz, Krzysztof Teodor (1933-2010)
(1)
Trojnar, Justyna
(1)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill, Paco
(1)
Warda, Michał (1974- )
(1)
Witek, Ewelina
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Wojciszke, Bogdan (1952- )
(1)
Wojtczak, Ewa
(1)
Woll, Jeff
(1)
Wójtowicz, Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(63)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(63)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Język angielski
(4924)
Kobieta
(4459)
Przyjaźń
(2950)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2360)
Reklama
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2097)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1924)
II wojna światowa (1939-1945)
(1664)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1381)
Nastolatki
(1357)
Zwierzęta
(1345)
Magia
(1297)
Dramat (film)
(1276)
Język rosyjski
(1195)
Życie codzienne
(1187)
Rodzeństwo
(1178)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1076)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1015)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Serial filmowy
(884)
Małżeństwo
(883)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(841)
Podróże
(810)
Koty
(807)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Uczniowie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(760)
Literatura polska
(755)
Historia
(728)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(691)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(671)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(589)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(533)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(505)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(481)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(467)
Społeczeństwo
(463)
Śmierć
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(424)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(414)
Religia
(412)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1989-2000
(5)
1901-
(2)
1989-
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(6)
Wydawnictwa popularne
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Album
(1)
Encyklopedia
(1)
Film reklamowy
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Plakat
(1)
Plakat polski
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
Scenariusz filmowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Psychologia
(5)
Historia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN, 2002. - 254, [2] s. : il. ; 24 cm.
Streszcz. ang.
Reklama - jedna z najsilniejszych form społecznego przekazu - budzi kontro- wersje od momentu swych narodzin. Okazuje się jednak, że nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie miałyby szansy bez niej zaistnieć. Posługująca się serią...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(PWN Leksykon)
Tyt. na s. przedtyt.: PWN leksykon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 008 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym. Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane przez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021 / Marlena Borowiak. - Wydanie I. - Bydgoszcz : Kirin, 2022. - 121 stron : ilustracje ; 21 cm.
Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie / GWP)
Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie / GWP)
Tyt. okł.: Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mass media pojawiły się w życiu najmłodszych w sposób naturalny, stając się ważnym elementem kształtującym ich percepcję i światopogląd. Są źródłem bieżących wiadomości, dostarczają wiedzy i rozrywki, jak również stanowią ogromną siłę w kształtowaniu opinii, postaw i systemów wartości swych odbiorców, a w szczególności dzieci. Tym samym media są potężną instytucją socjalizującą i wychowującą młode pokolenie. Publikacja przedstawia nie tylko analizy szeregu procesów związanych z odbiorem radia, telewizji, prasy, reklamy przez dzieci, ale też podejmuje próbę podania odpowiedzi na pytania o rolę i miejsce mediów w rozwoju dziecka, edukacji oraz przestrzeni publicznej. W książce, co istotne, autorzy poruszają wiele zagadnień rzadko omawianych. Do nich można zaliczyć m.in. problemy seksualizacji dzieci, życia religijnego dziecięcych bohaterów filmów i seriali, specyfiki przekazu radiowego. Teksty są dostępne w przekazie także dla pedagogów, nauczycieli nie pracujących zawodowo na uczelniach. Mogą więc wzbogać jakość ich pracy wychowawczej i dydaktycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.346 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Angielski w polskiej reklamie / Władysław Chłopicki, Jerzy Świątek. - Warszawa : PWN, 2000. - 629, [1] s. : il., faks. ; 21 cm.
Zawiera ponad 1500 przekazów reklamowych, które służą do wskazania typowych błędów popełnianych przez twórców reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna)
Oryg. : "Influence. Science and practice"
Książka skierowana do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metafory we współczesnej reklamie / Klaudia Cymanow-Sosin. - Toruń : Grado, cop. 2010. - 205 s. : il. ; 23 cm.
(Oblicza Mediów / Wydawnictwo Naukowe Grado)
Niniejsza książka podejmuje istotny dla każdego człowieka w XXI wieku temat wykorzystywania specyficznych kodów i chwytów które manipulują odbiorcą reklam. Zarówno z codziennych obserwacji jak i potwierdzających te intuicje badań wynika iż na temat perswazji reklamowej powstało wiele mitów a wiedza użytkowników mediów ma charakter często obiegowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. : Język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Autor ukazuje reklamę jako zjawisko kulturowe. W wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska. Odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań. Adresowna jest do szerokiego kręgu odbiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż: filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie. Czytelnik dowie się, co zrobić, aby dostać się do branży i jak się w niej utrzymać, jak radzić sobie z klientem na planie, czego oczekuje od niego agencja reklamowa, jakie pułapki mogą czyhać na niego na każdym etapie tworzenia filmu reklamowego, zarówno wysoko, jak i niskobudżetowego. Książka jest pełnym kursem reżyserii filmowej, dostarcza szerokiej wiedzy o rzemiośle reżyserskim, przeprowadzając czytelnika przez cały proces przygotowań, produkcji i postprodukcji filmu. Bogata w anegdoty, ilustrowana przykładami storyboardów, shootingboardów, eksplikacji reżyserskich, kosztorysów i innych materiałów z prawdziwych produkcji reklamowych, zaopatrzona w przydatny słowniczek slangu branżowego, stanowi kopalnię wiedzy praktycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791.64 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie się odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Advertising : A Very Short Introduction / Winston Fletcher. - Oxford ; New York : Oxford University Press, 2010. - XIII, 140 stron : ilustracje ; 18 cm.
Index s. 137-140.
How advertising works is not a question that has a simple answer. Advertising is a diverse entity and different campaigns work (or fail to work) in a plethora of different ways. Most advertising persuades people to buy things, but how? And who does it aim to persuade? And how are these decisions made? In this Very Short Introduction Winston Fletcher, an expert with extensive knowledge of advertising from the inside, aims to answer these questions, and in doing so, dispels some of the myths and misunderstandings surrounding the industry. The book contains a short history of advertising and an explanation of how the industry works, and how each of the parties (the advertisers , the media and the agencies) are involved. It considers the extensive spectrum of advertisers and their individual needs. It also looks at the financial side of advertising and asks how advertisers know if they have been successful, or whether the money they have spent has in fact been wasted. Fletcher concludes with a discussion about the controversial and unacceptable areas of advertising such as advertising products to children and advertising products such as cigarettes and alcohol. He also discusses the benefits of advertising and what the future may hold for the industry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A lady's guide to selling out. Na okładce podtytuł: powieść.
Jest bezwzględna. Jest bezczelna. Nie polubisz jej od razu. Casey Pedergast jest dyrektorką kreatywną agencji reklamowej. W świecie brandów i marek czuje się jak ryba w wodzie i bezwzględnie pnie się po szczeblach kariery. W wolnych chwilach czyta. Głównie Instagrama. Kiedy jej szefowa wpada na genialny pomysł zatrudnienia pisarzy do kampanii reklamowych, Casey ma pozyskać najbardziej gorące nazwiska świata literatury. Ale gdy pierwszą ofiarą ma być przystojny pisarz Ben, sprawy mogą się łatwo wymknąć spod kontroli. Co wyniknie z polowania Panny Ambitnej na Przystojnego Pisarza? Kto zyska, a kto straci na zderzeniu wielkiego świata literatury i reklamy? I czy jest tam miejsce na miłość? Przezabawna i momentami gorzka opowieść zdradzająca kulisy świata, do którego każdy z nas chciałby zajrzeć. Ale czy chcielibyśmy w nim zostać na dłużej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. R (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Tyt. oryg.: Media and society into the 21st century : a historical introduction, 2009.
Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej