Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(65)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(69)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(5)
ZWM 5 (W45)
(9)
Koński Jar 10 (W109)
(6)
Nugat 4 (W112)
(9)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Barwna 8 - Muzeum (W127)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(28)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(13)
Autor
Bralczyk, Jerzy (1947- )
(2)
Doliński, Dariusz (1959- )
(2)
Heath, Robert (1947- )
(2)
Jones, John Philip
(2)
Przylipiak, Mirosław (1955- )
(2)
Rogalińska, Agnieszka
(2)
Adamik-Szysiak, Małgorzata
(1)
Albin, Krzysztof
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt, Edyta
(1)
Barska, Anetta
(1)
Bartosik-Purgat, Małgorzata
(1)
Borowiak, Marlena
(1)
Butkiewicz, Magdalena
(1)
Błoński, Krzysztof
(1)
Chłopicki, Władysław
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Cymanow-Sosin, Klaudia
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Dragović, Nono (1945- )
(1)
Dziubińska, Joanna (filolog)
(1)
Elgozy, Georges (1909-1989)
(1)
Falkowski, Andrzej (1953- )
(1)
Fletcher, Winston (1937-2012)
(1)
Franson, Sally
(1)
Gorman, Lyn
(1)
Goślicki, Jan (1937-2006)
(1)
Gralczyk, Aleksandra
(1)
Grossmann, Agnès (1964- )
(1)
Gruszkowski, Tomasz
(1)
Grzybczyk, Katarzyna
(1)
Grzywa, Anna
(1)
Hatalska, Natalia
(1)
Heath, Joseph
(1)
Hofman, Iwona
(1)
Ind, Nicholas
(1)
Jachnis, Anna
(1)
Jakóbczak, Agata
(1)
Janiszewska, Karolina
(1)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(1)
Jantsch, John (1960- )
(1)
Jasielska, Aleksandra
(1)
Jasiołek, Katarzyna (1982- )
(1)
Jóźwiak-Dragović, Katarzyna
(1)
Jóźwicka, Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj, Irena (1950- )
(1)
Kiersnowska, Agnieszka
(1)
Kochan, Marek (1969- )
(1)
Kolbusz, Wiesław (1959- )
(1)
Kościuk, Zbigniew
(1)
Kwiatkowski, Robert
(1)
Kępa-Figura, Danuta (1969- )
(1)
Lance, Steve
(1)
Lane, Ronald W
(1)
Lewis, Herschell Gordon (1926- )
(1)
Lindström, Martin (1970- )
(1)
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata
(1)
Lusińska, Anna
(1)
Maas, Jane
(1)
Maguś, Wojciech
(1)
Maksymiuk, Renata
(1)
Marcyński, Krzysztof (1965- )
(1)
Mariański, Janusz (1940- )
(1)
McLean, David (1949- )
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Michałowska, Mariola
(1)
Miotk, Anna
(1)
Modiano, Patrick (1945- )
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Murdoch, Anna
(1)
Najman, Marta
(1)
Nelson, Carol (1953- )
(1)
Newman, Stuart (1973- )
(1)
Nowak-Młynikowska, Agnieszka
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Pasqua, Rachel
(1)
Piekot, Tomasz
(1)
Poprawa, Marcin
(1)
Potter, Andrew
(1)
Roman, Kenneth (1930- )
(1)
Russell, Thomas (1941- )
(1)
Sadza, Agata
(1)
Skubalanka, Teresa (1928- )
(1)
Smid, Wacław
(1)
Souter, Nick
(1)
Stokłosa, Bożenna
(1)
Stępkowska, Edyta
(1)
Sutherland, Rory (1965- )
(1)
Szczęsna, Ewa
(1)
Sęk, Bożena
(1)
Toeplitz, Krzysztof Teodor (1933-2010)
(1)
Trojnar, Justyna
(1)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill, Paco
(1)
Warda, Michał (1974- )
(1)
Witek, Ewelina
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Wojciszke, Bogdan (1952- )
(1)
Wojtczak, Ewa
(1)
Woll, Jeff
(1)
Wójtowicz, Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(63)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(63)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Język angielski
(4914)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2962)
Rodzina
(2778)
Relacje międzyludzkie
(2363)
Reklama
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2104)
Miłość
(2016)
Śledztwo i dochodzenie
(1934)
II wojna światowa (1939-1945)
(1665)
Zabójstwo
(1576)
Film obyczajowy
(1401)
Dziewczęta
(1398)
Nastolatki
(1370)
Zwierzęta
(1348)
Magia
(1301)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1188)
Życie codzienne
(1188)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1163)
Uczucia
(1080)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(999)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(885)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(857)
Sekrety rodzinne
(842)
Koty
(811)
Podróże
(811)
Sztuka
(798)
Uczniowie
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(792)
Trudne sytuacje życiowe
(764)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(721)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(698)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(654)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(617)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(601)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(565)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(536)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(507)
Wakacje
(501)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(470)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Ojcowie i córki
(425)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(415)
Dojrzewanie
(413)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1989-2000
(5)
1901-
(2)
1989-
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(6)
Wydawnictwa popularne
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Album
(1)
Encyklopedia
(1)
Film reklamowy
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Plakat
(1)
Plakat polski
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
Scenariusz filmowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Psychologia
(5)
Historia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sztuka reklamy : [szkoła sukcesu] / Jan Goślicki. - Wyd. 1. - Kraków, 1994. - 180 s., [8] s. tabl. (w tym kolor.) : il., faks., fot. ; 30 cm.
Zawiera również klucz do książki, 8 s. luz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat sprzed #MeToo / Agnès Grossmann ; przekład Bożena Sęk. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Amber, 2019. - 172, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Le monde avant #MeToo.
100 szokujących scen traktowania kobiet od połowy XX wieku: w reklamie, filmie, komiksach, zdjęciach, a nawet ilustracjach bajek. Takie obrazy kultury masowej już nigdy nie będą możliwe! W październiku 2017 roku ruch #MeToo wstrząsnął światem. Wstrząs miał epicentrum w Hollywood, gdzie wybuchła sprawa Weinsteina, potem rozlał się na kilkadziesiąt krajów i na zawsze przeobraził rozkład sił między mężczyznami a kobietami w każdym razie na Zachodzie. Nastąpiło nowe rozdanie. #MeToo to pęknięcie, które oddziela stary świat od nowego. Odtąd znęcanie się nad ciałem kobiety jest już niedopuszczalne. Kobiety na całym świecie nie chcą dłużej pozwalać, by ich ciało traktowano jak przedmiot. Ta książka przedstawia wizerunki kobiet w kulturze masowej w reklamie, filmie, fotografii, ilustracjiach książek i komiksów, w bajkach dla dzieci od lat 50. XX wieku do dziś. Wizerunki dziś nie do zaakceptowania. A jednak te szokujące zdjęcia, plakaty, obrazy i fotosy odzwierciedlają sposób myślenia określający stosunki męsko-damskie przed październikiem 2017 roku. Świat sprzed #MeToo usiłuje zrozumieć mechanizmy kulturowe i obyczajowe, które pozwoliły Harveyowi Weinsteinowi na oczach wszystkich postępować jak drapieżca seksualny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1:346.54 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Codziennie niemal na każdym kroku jesteśmy poddawani próbom manipulacji. Przełożeni, współpracownicy, specjaliści od reklamy, a nawet najbliższe nam osoby starają się wpływać na nas, aby osiągnąć własne cele. Jak się przed nimi bronić? Jak rozpoznać, co jest manipulacją? Książka stanowi potężny oręż w walce z manipulatorem. Autorka omawiając techniki manipulacji oraz mechanizmy rządzące tym zjawiskiem, pokazuje sposoby skutecznej obrony przed manipulacją. Całość została opatrzona humorystycznymi rysunkami Mateusza Wójtowicza. Jest to kompleksowy podręcznik wiedzy o technikach manipulacji i wywierania wpływu. To książka dla każdego, kto chce wiedzieć: dlaczego inni chcą wzbudzić w nas poczucie winy, co skłania nas do kłamstwa, co warto wiedzieć o mowie ciała, kim są wampiry energetyczne, co wspólnego mają z manipulacją mass media, jakie mamy szanse na zostanie ofiarą mobbingu i dlaczego aureola nie zawsze jest cechą anioła?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej. Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Spectrum / Muza)
Ten niejednoznaczny tytuł tak naprawdę powinien być odczytany jako "oszustwo podające się za bunt". Dwaj młodzi kanadyjscy uczeni, publicyści i filozofowie, sami kiedyś uczestniczący w alterglobalistycznych akcjach, w tej książce stwierdzają, że tak naprawdę "antykonsumpcyjne" z założenia produkty wcale nie podważają konsumpcjonizmu, a przeciwnie, wzmacniają go. Zdroworozsądkowymi argumentami obalają różne "świętości" kontrkultury, polemizują z niektórymi tezami Naomi Klein, Michaela Moore'a czy Herberta Marcusego. Rozprawiają się ze zwolennikami zdrowej żywności, "etycznego marketingu", duchowości Wschodu, medycyny alternatywnej, często w przewrotny i dowcipny sposób obnażając ich pozerstwo. Należy jednak zaznaczyć, że autorzy nie są wrogami antykonsumpcjonizmu, kontrkultury, antykapitalizmu, zwracają tylko uwagę na fakt, że blisko pół wieku działalności krytyków kapitalizmu nie przyniosło wymiernych rezultatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji pod redakcją Iwony Hofman oraz Danuty Kępy-Figury, którą proponujemy Czytelnikom, zagadnienie języka mediów zostało rozwinięte zarówno przez rozważania o charakterze teoretycznym, dotyczącym zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych do opisu języka mediów, jak i dzięki przedstawieniu studium przypadku, analizy konkretnego przykładu tekstu medialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wielkie kampanie reklamowe / Nicholas Ind ; tł. Magdalena Jóźwicka. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2001. - 219 s. : il., faks., fot., wykr. ; 21 cm.
(Marketing / Prószyński i S-ka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Znak Litera Nova)
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie "Beverly Hills 90210" próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja / Park)
Dodatek do tyt. z okł.
Dla uczniów i studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Siła pozytywnych opinii / John Jantsch ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2010. - 1 CD (10 godz. 26 min 21 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Marketing)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom ? to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: "Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać", "Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego", "Przekazuj klientom odpowiednie informacje". Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową. // John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opakowania czyli Perfumowanie śledzia : o grafice, reklamie i handlu w PRL-u / Katarzyna Jasiołek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2021. - 431, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
Co oznaczała tajemnicza „jedynka” na pudełkach? Kto wymyślił sklep samoobsługowy i jak pojawienie się supersamów w Polsce wpłynęło na wygląd opakowań? Kto zbierał papierki po cukierkach, opakowania po czekoladach albo ustawiał na meblościance piramidy z puszek po napojach? Któż z nas nigdy nie kupił kawy czy landrynek ze względu na puszkę, która będzie miłą dekoracją? Albo kto podczas zjadania czekoladek nie rozważał, czy w pudełku po bombonierce schowa listy czy wstążeczki? Grafika i forma niektórych powojennych opakowań dziś budzi ogromny sentyment. Przywołuje wspomnienie smaku, zapachu, wyjątkowych chwil. Ówczesne opakowania projektowali rodzimi artyści graficy. Ich nazwiska czasem są znane – to malarze, plakaciści, graficy warsztatowi – a czasem brzmią obco. Twórcy opakowań rzadko mieli okazję sygnować swoje projekty, bo czy ktoś zwróciłby uwagę na podpis na pudełku, kopercie płyty czy etykiecie? Katarzyna Jasiołek przekopała się przez tony opakowań. Wszystko po to, by znaleźć odpowiedzi na serię pytań. Kto projektował najlepsze opakowania? Dlaczego słoiki i etykiety dyskwalifikowały nasze towary na zachodnich rynkach? Jak wyglądał skup opakowań i kto mógł liczyć na to, że jego pudełko czy butelka trafi na wystawę w galerii? I czy PRL naprawdę był szary?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / GWP)
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659/Rew. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oblicza Komunikacji)
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; 3194)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32:81:316.75:659.1:305:2:316.47 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - Warszawa : Trio, 2002. - 247, [1] s. ; 21 cm.
Streszcz. ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 81 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej