Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(65)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(69)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(5)
ZWM 5 (W45)
(9)
Koński Jar 10 (W109)
(6)
Nugat 4 (W112)
(9)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Barwna 8 - Muzeum (W127)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(28)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(13)
Autor
Bralczyk, Jerzy (1947- )
(2)
Doliński, Dariusz (1959- )
(2)
Heath, Robert (1947- )
(2)
Jones, John Philip
(2)
Przylipiak, Mirosław (1955- )
(2)
Rogalińska, Agnieszka
(2)
Adamik-Szysiak, Małgorzata
(1)
Albin, Krzysztof
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt, Edyta
(1)
Barska, Anetta
(1)
Bartosik-Purgat, Małgorzata
(1)
Borowiak, Marlena
(1)
Butkiewicz, Magdalena
(1)
Błoński, Krzysztof
(1)
Chłopicki, Władysław
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Cymanow-Sosin, Klaudia
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Dragović, Nono (1945- )
(1)
Dziubińska, Joanna (filolog)
(1)
Elgozy, Georges (1909-1989)
(1)
Falkowski, Andrzej (1953- )
(1)
Fletcher, Winston (1937-2012)
(1)
Franson, Sally
(1)
Gorman, Lyn
(1)
Goślicki, Jan (1937-2006)
(1)
Gralczyk, Aleksandra
(1)
Grossmann, Agnès (1964- )
(1)
Gruszkowski, Tomasz
(1)
Grzybczyk, Katarzyna
(1)
Grzywa, Anna
(1)
Hatalska, Natalia
(1)
Heath, Joseph
(1)
Hofman, Iwona
(1)
Ind, Nicholas
(1)
Jachnis, Anna
(1)
Jakóbczak, Agata
(1)
Janiszewska, Karolina
(1)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(1)
Jantsch, John (1960- )
(1)
Jasielska, Aleksandra
(1)
Jasiołek, Katarzyna (1982- )
(1)
Jóźwiak-Dragović, Katarzyna
(1)
Jóźwicka, Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj, Irena (1950- )
(1)
Kiersnowska, Agnieszka
(1)
Kochan, Marek (1969- )
(1)
Kolbusz, Wiesław (1959- )
(1)
Kościuk, Zbigniew
(1)
Kwiatkowski, Robert
(1)
Kępa-Figura, Danuta (1969- )
(1)
Lance, Steve
(1)
Lane, Ronald W
(1)
Lewis, Herschell Gordon (1926- )
(1)
Lindström, Martin (1970- )
(1)
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata
(1)
Lusińska, Anna
(1)
Maas, Jane
(1)
Maguś, Wojciech
(1)
Maksymiuk, Renata
(1)
Marcyński, Krzysztof (1965- )
(1)
Mariański, Janusz (1940- )
(1)
McLean, David (1949- )
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Michałowska, Mariola
(1)
Miotk, Anna
(1)
Modiano, Patrick (1945- )
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Murdoch, Anna
(1)
Najman, Marta
(1)
Nelson, Carol (1953- )
(1)
Newman, Stuart (1973- )
(1)
Nowak-Młynikowska, Agnieszka
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Pasqua, Rachel
(1)
Piekot, Tomasz
(1)
Poprawa, Marcin
(1)
Potter, Andrew
(1)
Roman, Kenneth (1930- )
(1)
Russell, Thomas (1941- )
(1)
Sadza, Agata
(1)
Skubalanka, Teresa (1928- )
(1)
Smid, Wacław
(1)
Souter, Nick
(1)
Stokłosa, Bożenna
(1)
Stępkowska, Edyta
(1)
Sutherland, Rory (1965- )
(1)
Szczęsna, Ewa
(1)
Sęk, Bożena
(1)
Toeplitz, Krzysztof Teodor (1933-2010)
(1)
Trojnar, Justyna
(1)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill, Paco
(1)
Warda, Michał (1974- )
(1)
Witek, Ewelina
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Wojciszke, Bogdan (1952- )
(1)
Wojtczak, Ewa
(1)
Woll, Jeff
(1)
Wójtowicz, Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(63)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(63)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Język angielski
(4914)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2962)
Rodzina
(2778)
Relacje międzyludzkie
(2363)
Reklama
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2104)
Miłość
(2016)
Śledztwo i dochodzenie
(1934)
II wojna światowa (1939-1945)
(1665)
Zabójstwo
(1576)
Film obyczajowy
(1401)
Dziewczęta
(1398)
Nastolatki
(1370)
Zwierzęta
(1348)
Magia
(1301)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1188)
Życie codzienne
(1188)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1163)
Uczucia
(1080)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(999)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(885)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(857)
Sekrety rodzinne
(842)
Koty
(811)
Podróże
(811)
Sztuka
(798)
Uczniowie
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(792)
Trudne sytuacje życiowe
(764)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(721)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(698)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(654)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(617)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(601)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(565)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(536)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(507)
Wakacje
(501)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(470)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Ojcowie i córki
(425)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(415)
Dojrzewanie
(413)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1989-2000
(5)
1901-
(2)
1989-
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(6)
Wydawnictwa popularne
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Album
(1)
Encyklopedia
(1)
Film reklamowy
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Plakat
(1)
Plakat polski
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
Scenariusz filmowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Psychologia
(5)
Historia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Retro reklama : za kulisami warszawskiego biznesu reklamowego z XIX wieku / Aleksandra Łuczak. - Warszawa : Neriton, 2012. - 224 s., [8] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Książka opowiada o tym, jak w epoce pary, maszyn i sięgających nieba fabryk, w największej polskiej metropolii - Warszawie, która straciła swój stołeczny status, a zyskała kapitalistyczne oblicze, kiełkować zaczęła nowa branża: biznes reklamowy. Na podstawie wydanych przed stu laty, najstarszych polskich podręczników do reklamy i ówczesnej prasy, autorka spróbowała odpowiedzieć na pytanie, czym była skuteczna reklama, kto ją tworzył i dlaczego w ciągu półwiecza 1864-1914 budziła ona tyle emocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 - Muzeum (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. : Epika.
Na okł. : Opowieść o kobiecie w świecie rządzonym przez mężczyzn.
Tyt. oryg.: Mad women.
Opowieść o kobiecie w świecie rządzonym przez mężczyzn. Nieocenzurowana historia kariery w agencji reklamowej na Madison Avenue w latach 60. i później. W 2007 roku widzowie oszaleli na punkcie serialu MAD MEN, wielkiego świata amerykańskich agencji reklamowych, dusznej atmosfery intryg, biurowych romansów, nieustannych walk o dominację, spiczastych staników i ponętnych sekretarek, skrycie sterujących swoimi szefami. Ten ponury, ale i fascynujący świat Nowego Yorku lat 60. jest zdominowany przez tytułowych mężczyzn i to właśnie ich oczami obserwujemy rzeczywistość sprzed czasów rewolucji obyczajowej. Jane Maas mogłaby być jedną z bohaterek kultowych MAD MEN. Od Peggy Olson różni ją tylko to, że jest postacią rzeczywistą. W swojej książce przedstawia pracę w biurze przy Madison Avenue z kobiecej perspektywy i opowiada, jak to było NAPRAWDĘ. MAN WOMEN w błyskotliwy i ironiczny sposób obnaża obyczajową hipokryzję tamtych czasów i ukazuje sytuację ówczesnych kobiet, rozdartych między pragnieniem zawodowej realizacji a obowiązkami żony i matki. JANE MAAS to wielokrotnie nagradzana legenda branży marketingu. Pracowała w agencjach reklamowych od lat 60., a najważniejsza dla jej kariery była praca w agencji Ogilvy&Mather oraz Wells Rich Greene. Mając blisko 80 lat nie działa już aktywnie w branży, ale wciąż udziela się jako konsultant i wykładowca. W życiu prywatnym spełniła się także jako szczęśliwa żona i matka dwóch córek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydawnictwo WAM poleca przygotowaną przez Komitet Socjologii PAN ekspertyzę socjologiczną kondycji moralnej społeczeństwa polskiego. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat postaw moralnych społeczeństwa polskiego przełomu XX i XXI wieku oraz wnikliwą interpretację przemian i uwarunkowań współczesnej moralności. Ma ona nie tylko walory akademickie; może także służyć szeroko rozumianej edukacji obywatelskiej. Wśród autorów znaleźli się wybitni polscy socjologowie, którzy poświęcili wiele miejsca problematyce negatywnych przemian w moralności, a zarazem pozytywnym aspektom świadomości społecznej, kształtującej się w trudnych warunkach transformacji naszego państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. - Warszawa : Difin, 2012. - 231 s. : il. ; 23 cm.
Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu "ekwiwalentu reklamowego", aby udowodnić swoją skuteczność - okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być "Świętym Graalem", a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się również z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najważniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi radami oraz przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie efektów działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Vintage Classics)
Tytuł okładkowy: The Beauty Myth.
Index na stronach 327-348.
The bestselling classic that redefined our view of the relationship between beauty and female identity. Every day, women around the world are confronted with a dilemma - how to look. In a society embroiled in a cult of female beauty and youthfulness, pressure on women to conform physically is constant and all-pervading. In this iconic, gripping and frank expose, Naomi Wolf exposes the tyranny of the beauty myth through the ages and its oppressive function today, in the home and at work, in literature and the media, in relationships between men and women, between women and women. With pertinent and intelligent examples, she confronts the beauty industry and its advertising and uncovers the reasons why women are consumed by this destructive obsession.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczność funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji w sferze gospodarczo--społecznej na początku XXI w. jest ściśle powiązana z przyjęciem koncepcji marketingu w procesach zarządzania. W wielu przedsiębiorstwach oraz innych podmiotach funkcjonują działy marketingowe. Wielu naukowców bada zjawiska związane z marketingiem. Na uniwersytetach na całym świecie kształcą się studenci w zakresie marketingu. Przedsiębiorstwa wydają znaczne sumy na badania obejmujące poszczególne obszary marketingu. Wymienione działania świadczą o tym, że marketing jest obiektywnie istniejącym obszarem poznania naukowego. Uzasadnia to zajmowanie się marketingiem zarówno w odniesieniu do rozwiązywania problemów, jak i ich opisywania, objaśniania oraz interpretowania. Celem publikacji jest zaprezentowanie istoty marketingu jako koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami oraz objaśnienie metod i technik wykorzystywanych w odniesieniu do marketingu jako obiektywnie istniejącego i dającego się wyodrębnić samodzielnego obszaru badawczego. Jako dyscyplina powstała na początku XX w. w dziedzinie nauk ekonomicznych, marketing znajduje się w początkowym etapie budowania własnej tożsamości oraz uporządkowanej teorii. Aby mogła się ona nadal rozwijać, konieczne jest publikowanie wyników badań, przemyśleń koncepcji oraz krytycznych ocen dotychczasowego dorobku. To kolejny cel niniejszej publikacji, której treść zostanie poddana ocenom kolejnych badaczy. Praca jest poświęcona syntetycznemu omówieniu wielu obszarów, które składają się na marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem. Bazuje ona na założeniu, że proces wytwarzania produktów należy rozpoczynać od zbadania potrzeb konsumentów. Koncepcja marketingu zakłada zmianę paradygmatu działania przedsiębiorstwa. Produkcja oraz inne obszary przedsiębiorstwa zostają podporządkowane potrzebom konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa : PWN, 2003. - 247 s. : il., tab., wykr. ; 24 cm.
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress / Helion)
Tyt. oryg.: "Mobile marketing : an hour a day".
U góry okł.: "Odnieś sukces dzięki urządzeniom mobilnym!".
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ogilvy - król Madison Avenue / Kenneth Roman ; tł. Agnieszka Rogalińska. - Warszawa : Studio EMKA, cop. 2010. - 311 s., [8] s. tabl. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: The king of Madison Avenue.
Niepublikowane teksty Davida Ogilvy'ego s. 257-270.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Ogilvy (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 929 Ogilvy
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Kleppner's advertising procedure", 1996.
Reklama według Ottona Kleppnera stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat. Zmienność jest bowiem - w opinii autorów - kluczową cechą współczesnej reklamy. W swej obecnej wersji podręcznik prezentuje reklamę jako element marketingu zintegrowanego. Autorzy pokazują, w jaki sposób łączyć reklamę z pozostałymi aspektami przekazu marketingowego. Książka dzieli się na sześć części, obejmujących łącznie 26 rozdziałów. Część pierwsza ukazuje reklamę w ujęciu historycznym - od początków sprzedaży i wymiany towarowej aż po dzień dzisiejszy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 801.6:811.162.1'276:316.77:82(091)-84 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zarządzanie reklamą / Wacław Šmid. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 283 s. : il. ; 24 cm.
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The poster handbook.
U dołu okł.: Informator o twórczości największych plakacistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 766 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 76 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym – przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN, 2001. - 236 s., [16] s. tabl. : il. ; 24 cm.
Podręcznik z zakresu poetyki reklamy, który trafnie określa zakres problemów. Klasyczna aparatura pojęciowa poetyki została zastosowana do analizy przekazu reklamowego posługującego się nie tylko słowem, lecz także obrazem i dźwiękiem. Autorka wykreowała nowy rodzaj poetyki multimedialnej. Zaletą książki jest ukazanie reklamy jako gatunku wypowiedzi kulturowej, oderwanie jej od dominującego spojrzenia marketingowego i przedstawienie jako przedmiotu badań humanistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dwudziestolecie międzywojenne. T. 49, Plakat i reklama / Michał Warda. - Warszawa : Edipresse Polska : Bellona, 2014. - 131, [4] s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Na grzb. wyłącznie tyt. tomu. Aut. t. 1.: Sławomir Koper, aut. t. 48.: Iwona Kienzler. Na książce błędnie przypisany ISBN drugiego wydawcy.
Kolekcja "Dwudziestolecie międzywojenne" to wyjątkowa seria 50 książek o świecie, który przeminął, ale który wart jest przypomnienia. Wszystkie plakaty pochodzą ze zbiorów Muzeum Plakatu w Warszawie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Polszczyzny)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej