Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(2)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(2)
Autor
Berger, Jonah
(1)
Bucki, Piotr
(1)
Daniłoś, Magdalena
(1)
Jeziński, Marek
(1)
Kwiatkowski, Robert
(1)
Lane, Ronald W
(1)
Malcherek, Monika
(1)
Russell, Thomas (1941- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Język angielski
(4922)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2956)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2362)
Reklama internetowa
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2098)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1925)
II wojna światowa (1939-1945)
(1665)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1384)
Nastolatki
(1364)
Zwierzęta
(1346)
Magia
(1300)
Dramat (film)
(1276)
Życie codzienne
(1188)
Rodzeństwo
(1179)
Język rosyjski
(1177)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1078)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(842)
Podróże
(811)
Koty
(808)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Uczniowie
(795)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Trudne sytuacje życiowe
(762)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(696)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(535)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(506)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(468)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(425)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(415)
Religia
(412)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Video marketing : nie tylko na You Tube / Magdalena Daniłoś. - Gliwice : Helion, copyright 2016. - 222 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 14x21 cm.
(Onepress Exclusive)
Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” – pomyślisz pewnie i będziesz mieć rację. Ale kto powiedział, że chodzi o telewizję? Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Nowe media, jako nowa formuła przekazu we współczesnym świecie, zaczynają pełnić coraz ważniejszą rolę zarówno w zakresie informacyjnym, edukacyjnym, jak i estetycznym. Podobnie do mediów tradycyjnych, przekazy w nich zawarte kształtują podstawy odbiorców i bez wątpienia wpływają znacząco na ich opinie o rzeczywistości. Dyskurs publiczny zyskuje dzięki nowym mediom przestrzeń, w której mają szansę zaistnieć niezależne poglądy, sztuka, ale również techniki wpływania na odbiorcę tekstu (jak choćby reklama).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77:659.3:050+070:659.1:004.738.5 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Kleppner's advertising procedure", 1996.
Reklama według Ottona Kleppnera stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat. Zmienność jest bowiem - w opinii autorów - kluczową cechą współczesnej reklamy. W swej obecnej wersji podręcznik prezentuje reklamę jako element marketingu zintegrowanego. Autorzy pokazują, w jaki sposób łączyć reklamę z pozostałymi aspektami przekazu marketingowego. Książka dzieli się na sześć części, obejmujących łącznie 26 rozdziałów. Część pierwsza ukazuje reklamę w ujęciu historycznym - od początków sprzedaży i wymiany towarowej aż po dzień dzisiejszy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej