Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Koński Jar 10 (W109)
(1)
Nugat 4 (W112)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(17)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(4)
Autor
Wojcik, Krystyna
(3)
Rozwadowska, Barbara
(2)
Adamik-Szysiak, Małgorzata
(1)
Albigowski, Marek
(1)
Białopiotrowicz, Grażyna
(1)
Davis, Anthony
(1)
Dąbrowski, Jarosław Filip (1975- )
(1)
Furman, Wojciech (1946- )
(1)
Gajlewicz, Michał (1946-2020)
(1)
Gajlewicz-Korab, Katarzyna
(1)
Glińska, Ewa (ekonomia)
(1)
Goban-Klas, Tomasz (1942- )
(1)
Gogołek, Włodzimierz (1949- )
(1)
Hyken, Shep
(1)
Jaskowska, Małgorzata
(1)
Jusewicz-Kalter, Ewa
(1)
Kaczmarek-Śliwińska, Monika
(1)
Kasińska-Metryka, Agnieszka (1971- )
(1)
Kotter, John P. (1947- )
(1)
Kozłowska, Antonina
(1)
Kwiecień-Maniewska, Olga
(1)
Laermer, Richard (1960- )
(1)
Madryas-Kowalska, Weronika
(1)
Maguś, Wojciech
(1)
Marszałek-Kawa, Joanna
(1)
Mich, Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski, Stanisław (1951- )
(1)
Miotk, Anna
(1)
Nierenberg, Bogusław
(1)
Olędzki, Jerzy
(1)
Poręba, Mira
(1)
Prichinello, Michael
(1)
Rusinowski, Marek
(1)
Sajnóg, Anita (1976- )
(1)
Sawicka-Chrapkowicz, Anna
(1)
Scott, David Meerman
(1)
Seitel, Fraser P
(1)
Szkudłapska, Aleksandra
(1)
Whitehead, Lorne A
(1)
Wiszniowski, Robert
(1)
Wolny-Zmorzyński, Kazimierz (1957- )
(1)
Załóg, Ireneusz (1968- )
(1)
Święch, Andrzej
(1)
Żbikowska, Agnieszka (public relations)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język angielski
(4924)
Kobieta
(4459)
Przyjaźń
(2950)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2360)
Public relations
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2097)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1924)
II wojna światowa (1939-1945)
(1664)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1381)
Nastolatki
(1357)
Zwierzęta
(1345)
Magia
(1297)
Dramat (film)
(1276)
Język rosyjski
(1195)
Życie codzienne
(1187)
Rodzeństwo
(1178)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1076)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1015)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Serial filmowy
(884)
Małżeństwo
(883)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(841)
Podróże
(810)
Koty
(807)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Uczniowie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(760)
Literatura polska
(755)
Historia
(728)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(691)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(671)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(589)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(533)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(505)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(481)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(467)
Społeczeństwo
(463)
Śmierć
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(424)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(414)
Religia
(412)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Muz. Marek Rusinowski.
Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarskie. Poza tym znajomość środowiska dziennikarskiego w public relations ma kluczowe znaczenie w media relations. Punktów stycznych obu dziedzin jest znacznie więcej, o czym świadczy również to, że w uczelniach kształcących dziennikarzy są wykładane przedmioty związane z public relations.W XXI wieku obserwujemy rozwój mediów masowych: rosnącą liczbę kanałów i różnicowanie się form przekazu, przekształcenia instytucjonalne, zmiany rynkowe i dotyczące odbioru. Jeżeli chodzi o skutki społeczne, to jedne zmiany mogą oznaczać korzyści, inne zaś wzbudzają uzasadniony niepokój. Nie jest to obojętne ani dla dziennikarzy ani dla PR-owców jako dla grup zawodowych.Książka zawiera artykuły specjalistów mających doświadczenie w jednej, jak i w drugiej dziedzinie, zarówno praktyków, jak i teoretyków. Zamiarem autorów jest ukazanie z jednej strony związków między dziennikarstwem a PR, a z drugiej strony różnorodnych form działalności w tych dziedzinach.Dlatego tematyka jest bardzo zróżnicowana: od etycznych aspektów pracy w obydwu zawodach, poprzez możliwości dywersji w mediach przy użyciu środków z pogranicza propagandy i PR, oddziaływania public relations w warunkach kryzysowych oraz w pracy urzędników samorządowych, aż po prasę młodzieżową i ezoteryczną. Jest to zatem rodzaj panoramicznego ujęcia tej problematyki.Autorzy są pracownikami kilku uczelni: Społecznej Akademii Nauk (filii w Warszawie), Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracują ponadto w rozmaitych instytucjach jako praktycy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il., tab. ; 24 cm.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book / Business Press)
Współoprac. w kier. przeciwstawnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Technologie informacyjne mediów / Włodzimierz Gogołek. - Warszawa : ASPRA-JR, 2005. - 295 stron : fotografie, mapy, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Tematyka książki obejmuje część technologii informacyjnych (TT - Information Technology), w potocznym znaczeniu rozumianą jako Internet, WWW lub Sieć, w odniesieniu do niektórych składowych mediów, reklamy, finansów i bezpieczeństwa. Opisane w pracy zagadnienia tworzą dwie płaszczyzny: pierwszą - narzędziową, mającą charakter podręcznika oraz drugą - sygnalizującą aktualny stan zastosowań IT we wspomnianej tematyce. Formuła ta, z odpowiednimi uproszczeniami, pozwoliła zawrzeć najważniejsze treści obejmujące podstawy WWW. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów kierunków humanistycznych z podstawowym przygotowaniem informatycznym. Liczne przypisy, poza tym, że zawierają żródła przywoływanych faktów, wskazują na bogate zasoby informacyjne (głównie sieciowe) stanowiące rozszerzenie cytowanych danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Masz dobry pomysł? Ułatwiający ludziom życie, podnoszący dochody Twojej firmy, taki, który zmieni oblicze świata? A może po prostu wymyśliłeś małą innowację, która znajdzie zastosowanie w zaciszu Twojego własnego domu? Gratulacje! Tyle że teraz przed Tobą niełatwe zadanie - doskonale przygotować, przedstawić i przede wszystkim OBRONIĆ swój wyjątkowy pomysł! Jeśli chcesz, aby Twoja idea nie zatrzymała się na umysłowej blokadzie rozmówców, jeśli marzysz o tym, by ludzie mieli szansę z niej skorzystać, użyj metody proponowanej w tej książce. Jest ona rzadko stosowana lub też rzadko stosowana właściwie, dlatego masz pewność, że Twoi oponenci nie będą mieli gotowych recept na jej obalenie. Metoda, o której mowa, nie wymaga ani niezwykłych umiejętności krasomówczych, ani też wyjątkowej charyzmy. Doskonale sprawdza się za to w ogniu walki, pozwalając jednocześnie okazać szacunek oponentom oraz formułować jasne i rozsądne odpowiedzi, osłaniające dobry pomysł przed ostrzałem. Metoda zaproponowana przez autorów pozwala na jeszcze więcej; umożliwi Ci wykorzystanie ataku do własnych celów, gdy przeciągniesz na swoją stronę niezdecydowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: Jak zaistnieć na rynku, jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, jak udzielić udanego wywiadu, jak zjednać sobie dziennikarzy, jak podtrzymać pozytywny wizerunek firmy.
Tyt. oryg.: "Full frontal PR".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania określonych publiczności, np.: dziennikarzy czy klientów. Okazuje się jednak, że nie wszyscy przedsiębiorcy rozumieją istotę PR i sposób działania PR-owców. Niektórzy z nich zarządzanie informacją wypaczają tak bardzo, że dla osiągnięcia własnych celów reklamowych, marketingowych i handlowych, czynią z niego groźne narzędzie służące do manipulacji otoczeniem. Weronika Madryas - autorka tej książki, będącej Jej pracą doktorską, podstawowym celem swoich rozważań czyni organizacje szczególnego ryzyka. Termin organizacje szczególnego ryzyka został stworzony na potrzeby pracy i służy przede wszystkim odseparowaniu omawianych instytucji od tych, w których działalność public relations przebiega zgodnie z jej pierwotnymi założeniami i przyjętymi standardami rzetelnego PR. Lektura tej książki zapozna Czytelnika z podstawowymi definicjami public relations oraz dwoma modelami organizacji szczególnego ryzyka. Najistotniejszą cechą organizacji szczególnego ryzyka pierwszego typu jest naruszenie norm etycznych w obszarze public relations. Natomiast do organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu zaliczyć można przede wszystkim te instytucje, które poprzez swoją działalność budzą kontrowersje bądź też poruszają problematykę tabu, wobec czego specjalista PR staje przed trudnym zadaniem. Wprowadzona klasyfikacja jest ważna, ponieważ wskazane typy różnią się zasadniczo od siebie. Oznacza to, że o ile przedstawiciele pierwszego rodzaju organizacji świadomie łamią normy etyczne, o tyle przedstawiciele drugiego nie poszukują łatwych rozwiązań, ale pomimo tego często rozważać muszą istotne dylematy etyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.3 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. - Warszawa : Difin, 2012. - 231 s. : il. ; 23 cm.
Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu "ekwiwalentu reklamowego", aby udowodnić swoją skuteczność - okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być "Świętym Graalem", a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się również z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najważniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi radami oraz przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie efektów działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.56 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł.: BusinessWeek rekomenduje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł.: Business Week rekomenduje.
Dla studentów i kadry menedżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: - metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, - przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, - sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, - inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej