Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(65)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(8)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(68)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(5)
ZWM 5 (W45)
(9)
Koński Jar 10 (W109)
(6)
Nugat 4 (W112)
(9)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Barwna 8 - Muzeum (W127)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(28)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(13)
Autor
Bralczyk, Jerzy (1947- )
(2)
Doliński, Dariusz (1959- )
(2)
Heath, Robert (1947- )
(2)
Jones, John Philip
(2)
Przylipiak, Mirosław (1955- )
(2)
Rogalińska, Agnieszka
(2)
Adamik-Szysiak, Małgorzata
(1)
Albin, Krzysztof
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt, Edyta
(1)
Barska, Anetta
(1)
Bartosik-Purgat, Małgorzata
(1)
Borowiak, Marlena
(1)
Butkiewicz, Magdalena
(1)
Błoński, Krzysztof
(1)
Chłopicki, Władysław
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Cymanow-Sosin, Klaudia
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Dragović, Nono (1945- )
(1)
Dziubińska, Joanna (filolog)
(1)
Elgozy, Georges (1909-1989)
(1)
Falkowski, Andrzej (1953- )
(1)
Fletcher, Winston (1937-2012)
(1)
Franson, Sally
(1)
Gorman, Lyn
(1)
Goślicki, Jan (1937-2006)
(1)
Gralczyk, Aleksandra
(1)
Grossmann, Agnès (1964- )
(1)
Gruszkowski, Tomasz
(1)
Grzybczyk, Katarzyna
(1)
Grzywa, Anna
(1)
Hatalska, Natalia
(1)
Heath, Joseph
(1)
Hofman, Iwona
(1)
Ind, Nicholas
(1)
Jachnis, Anna
(1)
Jakóbczak, Agata
(1)
Janiszewska, Karolina
(1)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(1)
Jantsch, John (1960- )
(1)
Jasielska, Aleksandra
(1)
Jasiołek, Katarzyna (1982- )
(1)
Jóźwiak-Dragović, Katarzyna
(1)
Jóźwicka, Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj, Irena (1950- )
(1)
Kiersnowska, Agnieszka
(1)
Kochan, Marek (1969- )
(1)
Kolbusz, Wiesław (1959- )
(1)
Kościuk, Zbigniew
(1)
Kwiatkowski, Robert
(1)
Kępa-Figura, Danuta (1969- )
(1)
Lance, Steve
(1)
Lane, Ronald W
(1)
Lewis, Herschell Gordon (1926- )
(1)
Lindström, Martin (1970- )
(1)
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata
(1)
Lusińska, Anna
(1)
Maas, Jane
(1)
Maguś, Wojciech
(1)
Maksymiuk, Renata
(1)
Marcyński, Krzysztof (1965- )
(1)
Mariański, Janusz (1940- )
(1)
McLean, David (1949- )
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Michałowska, Mariola
(1)
Miotk, Anna
(1)
Modiano, Patrick (1945- )
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Murdoch, Anna
(1)
Najman, Marta
(1)
Nelson, Carol (1953- )
(1)
Newman, Stuart (1973- )
(1)
Nowak-Młynikowska, Agnieszka
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Pasqua, Rachel
(1)
Piekot, Tomasz
(1)
Poprawa, Marcin
(1)
Potter, Andrew
(1)
Roman, Kenneth (1930- )
(1)
Russell, Thomas (1941- )
(1)
Sadza, Agata
(1)
Skubalanka, Teresa (1928- )
(1)
Smid, Wacław
(1)
Souter, Nick
(1)
Stokłosa, Bożenna
(1)
Stępkowska, Edyta
(1)
Sutherland, Rory (1965- )
(1)
Szczęsna, Ewa
(1)
Sęk, Bożena
(1)
Toeplitz, Krzysztof Teodor (1933-2010)
(1)
Trojnar, Justyna
(1)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill, Paco
(1)
Warda, Michał (1974- )
(1)
Witek, Ewelina
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Wojciszke, Bogdan (1952- )
(1)
Wojtczak, Ewa
(1)
Woll, Jeff
(1)
Wójtowicz, Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(63)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(63)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Język angielski
(4901)
Kobieta
(4497)
Przyjaźń
(2990)
Rodzina
(2802)
Relacje międzyludzkie
(2375)
Reklama
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2137)
Miłość
(2026)
Śledztwo i dochodzenie
(1954)
II wojna światowa (1939-1945)
(1678)
Zabójstwo
(1596)
Dziewczęta
(1415)
Film obyczajowy
(1401)
Nastolatki
(1379)
Zwierzęta
(1352)
Magia
(1315)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1197)
Życie codzienne
(1197)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1150)
Uczucia
(1096)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1053)
Dzieci
(1022)
Kultura
(1001)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(975)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(899)
Małżeństwo
(890)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(866)
Psy
(859)
Sekrety rodzinne
(853)
Koty
(817)
Podróże
(817)
Władcy
(800)
Sztuka
(799)
Uczniowie
(798)
Ludzie a zwierzęta
(796)
Trudne sytuacje życiowe
(776)
Literatura polska
(755)
Relacja romantyczna
(735)
Historia
(729)
Przestępczość zorganizowana
(725)
Osoby zaginione
(716)
Chłopcy
(705)
Wojsko
(701)
Wybory życiowe
(689)
Film sensacyjny
(682)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(664)
Dziennikarze
(658)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(619)
Politycy
(604)
Wychowanie w rodzinie
(603)
Prywatni detektywi
(595)
Nauczanie języków obcych
(593)
Polska
(590)
Matki i córki
(571)
Uprowadzenie
(571)
Film grozy
(569)
Wojna
(566)
Czarownice i czarownicy
(558)
Powieść angielska
(555)
Film dokumentalny
(543)
Poszukiwania zaginionych
(542)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Arystokracja
(529)
Samorealizacja
(521)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(516)
Zakochanie
(511)
Wakacje
(503)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(483)
Pisarze
(477)
Zemsta
(474)
Język niemiecki
(470)
Śmierć
(465)
Społeczeństwo
(464)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(447)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(434)
Ojcowie i córki
(431)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Samotność
(420)
Chrześcijaństwo
(417)
Dojrzewanie
(414)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1989-2000
(5)
1901-
(2)
1989-
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(6)
Wydawnictwa popularne
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Album
(1)
Encyklopedia
(1)
Film reklamowy
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Plakat
(1)
Plakat polski
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
Scenariusz filmowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Psychologia
(5)
Historia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Advertising Age hanbook of advertising".
Książka ta jest sygnowana przez Advertising Age, najbardziej autorytatywny periodyk w świecie reklamy, prezentuje całościowe podejście do zagadnienia planowania, tworzenia i wdrażania skutecznych kampanii reklamowych. Można z niej dowiedzieć się jak: określac cele kampanii, planować i przygotować strategię, zarządzać posiadanym budżetem, wybierać najskuteczniejsze media, testować potencjalną skuteczność reklam, oceniać rezultaty kampanii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Tyt. oryg.: Buyology.
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.162.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retro reklama : za kulisami warszawskiego biznesu reklamowego z XIX wieku / Aleksandra Łuczak. - Warszawa : Neriton, 2012. - 224 s., [8] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Książka opowiada o tym, jak w epoce pary, maszyn i sięgających nieba fabryk, w największej polskiej metropolii - Warszawie, która straciła swój stołeczny status, a zyskała kapitalistyczne oblicze, kiełkować zaczęła nowa branża: biznes reklamowy. Na podstawie wydanych przed stu laty, najstarszych polskich podręczników do reklamy i ówczesnej prasy, autorka spróbowała odpowiedzieć na pytanie, czym była skuteczna reklama, kto ją tworzył i dlaczego w ciągu półwiecza 1864-1914 budziła ona tyle emocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 - Muzeum (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. : Epika.
Na okł. : Opowieść o kobiecie w świecie rządzonym przez mężczyzn.
Tyt. oryg.: Mad women.
Opowieść o kobiecie w świecie rządzonym przez mężczyzn. Nieocenzurowana historia kariery w agencji reklamowej na Madison Avenue w latach 60. i później. W 2007 roku widzowie oszaleli na punkcie serialu MAD MEN, wielkiego świata amerykańskich agencji reklamowych, dusznej atmosfery intryg, biurowych romansów, nieustannych walk o dominację, spiczastych staników i ponętnych sekretarek, skrycie sterujących swoimi szefami. Ten ponury, ale i fascynujący świat Nowego Yorku lat 60. jest zdominowany przez tytułowych mężczyzn i to właśnie ich oczami obserwujemy rzeczywistość sprzed czasów rewolucji obyczajowej. Jane Maas mogłaby być jedną z bohaterek kultowych MAD MEN. Od Peggy Olson różni ją tylko to, że jest postacią rzeczywistą. W swojej książce przedstawia pracę w biurze przy Madison Avenue z kobiecej perspektywy i opowiada, jak to było NAPRAWDĘ. MAN WOMEN w błyskotliwy i ironiczny sposób obnaża obyczajową hipokryzję tamtych czasów i ukazuje sytuację ówczesnych kobiet, rozdartych między pragnieniem zawodowej realizacji a obowiązkami żony i matki. JANE MAAS to wielokrotnie nagradzana legenda branży marketingu. Pracowała w agencjach reklamowych od lat 60., a najważniejsza dla jej kariery była praca w agencji Ogilvy&Mather oraz Wells Rich Greene. Mając blisko 80 lat nie działa już aktywnie w branży, ale wciąż udziela się jako konsultant i wykładowca. W życiu prywatnym spełniła się także jako szczęśliwa żona i matka dwóch córek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydawnictwo WAM poleca przygotowaną przez Komitet Socjologii PAN ekspertyzę socjologiczną kondycji moralnej społeczeństwa polskiego. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat postaw moralnych społeczeństwa polskiego przełomu XX i XXI wieku oraz wnikliwą interpretację przemian i uwarunkowań współczesnej moralności. Ma ona nie tylko walory akademickie; może także służyć szeroko rozumianej edukacji obywatelskiej. Wśród autorów znaleźli się wybitni polscy socjologowie, którzy poświęcili wiele miejsca problematyce negatywnych przemian w moralności, a zarazem pozytywnym aspektom świadomości społecznej, kształtującej się w trudnych warunkach transformacji naszego państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. - Warszawa : Difin, 2012. - 231 s. : il. ; 23 cm.
Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu "ekwiwalentu reklamowego", aby udowodnić swoją skuteczność - okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być "Świętym Graalem", a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się również z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najważniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi radami oraz przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie efektów działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vintage Classics)
Tytuł okładkowy: The Beauty Myth.
Index na stronach 327-348.
The bestselling classic that redefined our view of the relationship between beauty and female identity. Every day, women around the world are confronted with a dilemma - how to look. In a society embroiled in a cult of female beauty and youthfulness, pressure on women to conform physically is constant and all-pervading. In this iconic, gripping and frank expose, Naomi Wolf exposes the tyranny of the beauty myth through the ages and its oppressive function today, in the home and at work, in literature and the media, in relationships between men and women, between women and women. With pertinent and intelligent examples, she confronts the beauty industry and its advertising and uncovers the reasons why women are consumed by this destructive obsession.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 141.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczność funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji w sferze gospodarczo--społecznej na początku XXI w. jest ściśle powiązana z przyjęciem koncepcji marketingu w procesach zarządzania. W wielu przedsiębiorstwach oraz innych podmiotach funkcjonują działy marketingowe. Wielu naukowców bada zjawiska związane z marketingiem. Na uniwersytetach na całym świecie kształcą się studenci w zakresie marketingu. Przedsiębiorstwa wydają znaczne sumy na badania obejmujące poszczególne obszary marketingu. Wymienione działania świadczą o tym, że marketing jest obiektywnie istniejącym obszarem poznania naukowego. Uzasadnia to zajmowanie się marketingiem zarówno w odniesieniu do rozwiązywania problemów, jak i ich opisywania, objaśniania oraz interpretowania. Celem publikacji jest zaprezentowanie istoty marketingu jako koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami oraz objaśnienie metod i technik wykorzystywanych w odniesieniu do marketingu jako obiektywnie istniejącego i dającego się wyodrębnić samodzielnego obszaru badawczego. Jako dyscyplina powstała na początku XX w. w dziedzinie nauk ekonomicznych, marketing znajduje się w początkowym etapie budowania własnej tożsamości oraz uporządkowanej teorii. Aby mogła się ona nadal rozwijać, konieczne jest publikowanie wyników badań, przemyśleń koncepcji oraz krytycznych ocen dotychczasowego dorobku. To kolejny cel niniejszej publikacji, której treść zostanie poddana ocenom kolejnych badaczy. Praca jest poświęcona syntetycznemu omówieniu wielu obszarów, które składają się na marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem. Bazuje ona na założeniu, że proces wytwarzania produktów należy rozpoczynać od zbadania potrzeb konsumentów. Koncepcja marketingu zakłada zmianę paradygmatu działania przedsiębiorstwa. Produkcja oraz inne obszary przedsiębiorstwa zostają podporządkowane potrzebom konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa : PWN, 2003. - 247 s. : il., tab., wykr. ; 24 cm.
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress / Helion)
Tyt. oryg.: "Mobile marketing : an hour a day".
U góry okł.: "Odnieś sukces dzięki urządzeniom mobilnym!".
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ogilvy - król Madison Avenue / Kenneth Roman ; tł. Agnieszka Rogalińska. - Warszawa : Studio EMKA, cop. 2010. - 311 s., [8] s. tabl. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: The king of Madison Avenue.
Niepublikowane teksty Davida Ogilvy'ego s. 257-270.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Ogilvy (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 929 Ogilvy
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Kleppner's advertising procedure", 1996.
Reklama według Ottona Kleppnera stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat. Zmienność jest bowiem - w opinii autorów - kluczową cechą współczesnej reklamy. W swej obecnej wersji podręcznik prezentuje reklamę jako element marketingu zintegrowanego. Autorzy pokazują, w jaki sposób łączyć reklamę z pozostałymi aspektami przekazu marketingowego. Książka dzieli się na sześć części, obejmujących łącznie 26 rozdziałów. Część pierwsza ukazuje reklamę w ujęciu historycznym - od początków sprzedaży i wymiany towarowej aż po dzień dzisiejszy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 801.6:811.162.1'276:316.77:82(091)-84 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie reklamą / Wacław Šmid. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 283 s. : il. ; 24 cm.
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The poster handbook.
U dołu okł.: Informator o twórczości największych plakacistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 766 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 76 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej