Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(3)
Koński Jar 10 (W109)
(1)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(2)
Braci Wagów 1 (W127)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(13)
K.E.N. 21 (W139)
(2)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(1)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Barwna 8 (BD9)
(4)
Fanfarowa 19 (BD11)
(2)
Kłobucka 14 (BD37)
(3)
Na Uboczu 2 (BD60)
(3)
Autor
Zatorska, Joanna
(4)
Watrak, Andrzej
(2)
Abagnale, Frank W. (1948- )
(1)
Alley, Robert W. (1955- )
(1)
Bojanowski, Jakub (informatyk)
(1)
Boniewicz, Aleksandra
(1)
Borkowski, Paweł (informatyk)
(1)
Bradford, Russell
(1)
Cieślak, Piotr
(1)
Fabijańczyk, Piotr (tłumacz)
(1)
Garbula, Ewelina
(1)
Gracki, Krzysztof
(1)
Górczyński, Robert
(1)
Hoffman, Andrew
(1)
Joy, Bill (1954- )
(1)
Kucharska, Nikola
(1)
Kulesza, Radosław
(1)
Kurasiński, Artur (1974- )
(1)
Kurek, Krzysztof (1974- )
(1)
Langa, Sebastian
(1)
Leśniakiewicz, Dawid
(1)
McDonald, Malcolm
(1)
Messier, Ric
(1)
Mitnick, Kevin D. (1963- )
(1)
Mościcka, Regina
(1)
Parker, Carey
(1)
Pełka, Piotr
(1)
Rice, Liz
(1)
Schneier, Bruce (1963- )
(1)
Tanner, Nadean H
(1)
Troia, Vinny
(1)
Troncone, Paul
(1)
Vamosi, Robert
(1)
Wierzbicki, Adam
(1)
Wigand, Molly
(1)
Wojtasik, Łukasz
(1)
Yampolskiy, Roman V. (1979- )
(1)
Łapuć, Aleksander
(1)
Łapuć, Aleksander (tłumacz)
(1)
Łazowski, Maciej (1985- )
(1)
Łuczuk, Piotr (1987- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(4)
Programiści
(4)
6-8 lat
(2)
Informatycy
(2)
Młodzież
(2)
14-17 lat
(1)
Inżynierowie
(1)
Pracownicy
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie szkół zawodowych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(22)
Internet
(10)
Cyberprzestępczość
(7)
Sieć komputerowa
(5)
Bezpieczeństwo systemów
(4)
Haking
(4)
Programowanie (informatyka)
(3)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Dzieci
(2)
Informatyka śledcza
(2)
Linux
(2)
Media społecznościowe
(2)
Portale internetowe
(2)
Administracja systemem
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Bash
(1)
Cenzura
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Dane osobowe
(1)
Hakerzy
(1)
Inwigilacja
(1)
Języki programowania
(1)
Kontener (struktura danych)
(1)
Kradzież tożsamości
(1)
Kryptologia
(1)
Netykieta
(1)
Oszustwo
(1)
Platforma internetowa
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Protokół (informatyka)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Scratch (język programowania)
(1)
Smartfon
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Szkoły
(1)
Szpiegostwo
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Uczniowie
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wojna cybernetyczna
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zapora ogniowa (informatyka)
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Złośliwe oprogramowanie
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(3)
Fantastyka
(1)
Komiks
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(20)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Inżynieria i technika
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!.
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/K (1 egz.)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II Komiks (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II Komiks (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/ Komiks (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pomocne Elfy)
W co grać? Planszówki czy gry komputerowe? Jak rozmawiać? Na czacie czy razem oglądając zdjęcia z ostatnich wakacji? Spędzać popołudnie przed telewizorem czy grając z rodziną w piłkę? I tak, i tak ważne, by zachować zdrowy rozsądek! Trudno nie korzystać z laptopa, komputera, tabletu czy smartfona, kiedy zdecydowanie ułatwiają życie. Nie sposób omijać szerokim łukiem telewizor, gdy na dworze pada, a zapowiadany film wydaje się bardzo ciekawy. Trzeba jednak pamiętać, że ani najciekawsza gra, ani najlepszy program nie zastąpią przyjaciela czy rodziny, że rzeczywistość, którą można dotknąć, posmakować, poczuć jest lepsza i wartościowsza niż ta wykreowana na ekranie. O korzyściach i kłopotach, które przenikają z wirtualnego świata do rzeczywistości opowiedzą Wam pomocne elfy, które tym razem przyjęły rolę pośredników między światem "naprawdę" i światem "na niby".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I W (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej