Scratch (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(2)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(4)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(4)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(3)
Barwna 8 (BD9)
(7)
Fanfarowa 19 (BD11)
(3)
Kłobucka 14 (BD37)
(4)
Na Uboczu 2 (BD60)
(6)
Autor
Kulesza, Radosław
(2)
Langa, Sebastian
(2)
Leśniakiewicz, Dawid
(2)
Pełka, Piotr
(2)
Andryszczyk, Monika
(1)
Anthropy, Anna
(1)
Baranowski, Maciej (tłumacz)
(1)
Borkowska, Agnieszka
(1)
Borkowski, Paweł (informatyk)
(1)
Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata
(1)
Górczyńska, Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Kucharska, Nikola
(1)
Kurasiński, Artur (1974- )
(1)
Marston, Mick
(1)
Najman, Marta
(1)
Resnick, Mitchel
(1)
Scott, Marc
(1)
Sikorski, Witold (1950- )
(1)
Sweigart, Al
(1)
Umaschi-Bers, Marina
(1)
Wainewright, Max
(1)
Wołczyk, Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(7)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(2)
Młodzież
(1)
Temat
Język angielski
(4924)
Kobieta
(4459)
Przyjaźń
(2950)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2360)
Scratch (język programowania)
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2097)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1924)
II wojna światowa (1939-1945)
(1664)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1381)
Nastolatki
(1357)
Zwierzęta
(1345)
Magia
(1297)
Dramat (film)
(1276)
Język rosyjski
(1195)
Życie codzienne
(1187)
Rodzeństwo
(1178)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1076)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1015)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Serial filmowy
(884)
Małżeństwo
(883)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(841)
Podróże
(810)
Koty
(807)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Uczniowie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(760)
Literatura polska
(755)
Historia
(728)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(691)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(671)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(589)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(533)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(505)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(481)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(467)
Społeczeństwo
(463)
Śmierć
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(424)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(414)
Religia
(412)
Gatunek
Poradnik
(4)
Podręczniki dla dzieci
(2)
Gry komputerowe
(1)
Komiks
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Edukacja i pedagogika
(3)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania w języku angielskim.
Na okładce logo: No starch press.
W książce Twórz własne gry w Scratchu! będziemy pracować z narzędziem Scratch, które w łatwy sposób umożliwia rysowanie interaktywnych postaci poprzez łączenie prostych bloków kodów, co pozwala na budowanie zabawnych, dziwnych gier. Scratch to proste narzędzie do tworzenia animacji, gier oraz filmów. W książce Twórz własne gry w Scratchu! skupimy się na tworzeniu gier, więc nasze projekty będą zabawne i interaktywne. Scratch jest w wielu przypadkach narzędziem samowystarczalnym, na przykład jeśli potrzebujesz postaci do swojej gry możesz narysować ją bezpośrednio w programie lub wgrać obraz, który już masz. Możesz również wykorzystać jednego z bohaterów, które proponuje narządzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!.
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/K (1 egz.)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II Komiks (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II Komiks (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/ Komiks (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do programowania dla najmłodszych! Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka - pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci! Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A beginner's guide to coding. Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę, jak zaprogramować złudzenie optyczne, jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 DM (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OO (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The official ScratchJr book : help your kids learn to code!" 2016. Na książce także ISBN oryg.
Zabawa z programowaniem! ScratchJr to bezpłatny język wprowadzający do programowania komputerowego, który działa na urządzeniach iPad oraz na tabletach z systemem Android. ScratchJr powstał na bazie Scratcha, bardzo popularnego języka programowania, używanego przez miliony dzieci na całym świecie, i pozwala jeszcze młodszym dzieciom tworzyć ich własne wesołe animacje, interaktywne opowiadania i dynamiczne gry. Oficjalny podręcznik ScratchJr to znakomity towarzysz tej bezpłatnej aplikacji, który ułatwia kodowanie i zabawę. Dzieci uczą się programować, łącząc bloczki kodu, aby postacie poruszały się, skakały, tańczyły i śpiewały. Każdy rozdział obejmuje kilka zadań, które opierają się na poprzednich zadaniach, tworząc w wyniku ostateczny projekt. Te przydatne zadania pomagają dzieciom rozwijać informatyczny sposób myślenia, rozwiązywać problemy oraz umiejętności projektowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: 25 Scratch 3 games for kids : a playful guide to coding. W książce także ISBN oryginału.
Scratch jest projektem MIT Media Lab. Początkowo miał służyć młodym ludziom do nauki programowania, ale szybko zaczął pełnić również inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której każdy może nie tylko nauczyć się podstaw kodowania, ale także ćwiczyć kreatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolność do wynajdywania nieszablonowych rozwiązań, na przykład podczas projektowania gier. Scratch jest bowiem świetnym narzędziem do tworzenia najróżniejszych gier, a poświęcona mu strona umożliwia dzielenie się wynikami swojej pracy z innymi. Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego się przydają zmienne, pętle czy funkcje. Zaprezentowano także sposoby stosowania reguł matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne treści zostały bogato zilustrowane i uzupełnione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisząc atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo złożone zasady programowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej