Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(49)
Forma i typ
Książki
(29)
Gry komputerowe
(20)
Rejestracje audio i wideo
(8)
Proza
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(15)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
Koński Jar 10 (W109)
(1)
Nugat 4 (W112)
(1)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(2)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(5)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(1)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(3)
Barwna 8 (BD9)
(10)
Fanfarowa 19 (BD11)
(7)
Kłobucka 14 (BD37)
(13)
Na Uboczu 2 (BD60)
(21)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(7)
Autor
Gutowski, Maksymilian
(4)
Hikiert-Bereza, Anna
(3)
Goździkowski, Andrzej
(2)
Graley, Sarah
(2)
Kearney, Kristen
(2)
Lu, Marie (1984- )
(2)
Lu, Marie (1984- ). Warcross
(2)
Monster, Sfé R
(2)
Stay, Jesse
(2)
Stay, Thomas
(2)
Szpakowski, Dariusz
(2)
Adamczyk, Maciej
(1)
Anotsu, Jim (1988- )
(1)
Batylda, Marcin (1979- )
(1)
Benson, Raymond (1955- )
(1)
Bunyan, Karl
(1)
Cash, Hilarie (1952- )
(1)
Chamielec, Grażyna
(1)
Cordeiro, Jacob
(1)
Danowski, Bartosz
(1)
Danowski, Jakub
(1)
Darda-Gramatyka, Joanna
(1)
Geig, Mike
(1)
George, Paul
(1)
Goldberg, Daniel (1982- )
(1)
Guthals, Sarah
(1)
Górczyński, Robert
(1)
Hubisz, Jakub
(1)
Kelly, James Floyd
(1)
Kubiak, Michał (tłumacz)
(1)
Kulesza, Radosław
(1)
Langa, Sebastian
(1)
Laniado, Nessia
(1)
Larsson, Linus
(1)
Laskowski, Jacek
(1)
Leśniakiewicz, Dawid
(1)
Ludwiczak, Bolesław
(1)
Machanienko, Wasilij (1981- )
(1)
Mechner, Jordan
(1)
Milton, Stephanie
(1)
Niemira, Karolina
(1)
Olszyński, Krzysztof Hubert
(1)
Partyka, Jacek (1973- )
(1)
Pełka, Piotr
(1)
Pietra, Gianfilippo
(1)
Porzycki, Jakub
(1)
Purenins, Staf
(1)
Purenins, Stef
(1)
Rutke, Grzegorz
(1)
Singh, Mahendra
(1)
Sitkiewicz, Gabriela
(1)
Smoczyński, Piotr (redaktor)
(1)
Stanley, Juliet
(1)
Strovoz, Yazur
(1)
Stuckey, John
(1)
Szaranowicz, Włodzimierz
(1)
Tashjian, Jake (1994- )
(1)
Tashjian, Janet (1956- )
(1)
Turner, Jake
(1)
Warda, Małgorzata (1978- )
(1)
Wasilkowska, Katarzyna (1970- )
(1)
Wiejak, Urszula
(1)
Woińska, Tamara
(1)
Wojciechowski, Adrian
(1)
Zaborowicz, Piotr
(1)
Zacharzewski, Michał (1977- )
(1)
Zakościelny, Maciej (1980- )
(1)
Łukasik, Urszula
(1)
Śmietana, Rafał
(1)
Żmijewski, Artur (1966- ; aktor)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(37)
Wielka Brytania
(6)
Austria
(4)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(31)
angielski
(15)
Odbiorca
Młodzież
(12)
9-13 lat
(11)
14-17 lat
(9)
Dzieci
(8)
Dorośli
(4)
18+
(1)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(2)
Literatura brazylijska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Minecraft
(15)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Nastolatki
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Superbohaterowie
(3)
Hakerzy
(2)
Internet
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Wyścigi samochodowe
(2)
Animacja komputerowa
(1)
Bitwy
(1)
Broń
(1)
Budownictwo
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cywilizacja
(1)
Dzieci
(1)
Gry online
(1)
HTML
(1)
Herosi (postacie mitologiczne)
(1)
Imperializm
(1)
JavaScript
(1)
Języki programowania
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Konsole do gier
(1)
Koszykówka
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej
(1)
Persson, Markus (1979- )
(1)
Piłka nożna
(1)
Programiści
(1)
Przyjaźń
(1)
Sapkowski, Andrzej (1948- )
(1)
Scratch (język programowania)
(1)
Sztuka wojenna
(1)
Telewizja
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienie od gier komputerowych
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wiedźmin (postać fikcyjna)
(1)
Wojna domowa
(1)
Wojownicy
(1)
Wszechświat
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zabawa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Powieść
(31107)
Kryminał
(9597)
Fantastyka
(8260)
Opowiadania i nowele
(7818)
Powieść obyczajowa
(6503)
Gry komputerowe
(-)
Wiersze
(4942)
Biografia
(4373)
Opracowanie
(4221)
Thriller
(3897)
Poradnik
(3886)
Komiks
(3349)
Powieść angielska
(3265)
Film amerykański
(3107)
Powieść historyczna
(2628)
Fantasy
(2553)
Książki mówione
(2183)
Wydawnictwa popularne
(2144)
Broszura
(2138)
Romans
(2101)
Dokumenty dźwiękowe
(1962)
Antologia
(1870)
Publikacje dla dzieci
(1867)
Powieść przygodowa
(1862)
Publikacja bogato ilustrowana
(1821)
Przewodnik turystyczny
(1685)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1568)
Pamiętniki i wspomnienia
(1550)
Sensacja
(1454)
Pamiętniki polskie
(1441)
Film fabularny
(1409)
Podręczniki akademickie
(1382)
Dokumenty audiowizualne
(1381)
Reportaż
(1253)
Książki dla małych dzieci
(1201)
Podręcznik
(1196)
Dramat filmowy
(1165)
Książka obrazkowa
(1151)
Manga
(1119)
Bajki i baśnie
(1116)
Powieść młodzieżowa polska
(1092)
Album
(1087)
Serial filmowy
(1084)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(1053)
Powieść amerykańska
(1050)
Literatura dla dzieci
(1036)
Film obyczajowy
(1029)
Literatura polska
(985)
Publicystyka polska
(971)
Science fiction
(957)
Wywiad dziennikarski
(919)
Esej
(842)
Powieść psychologiczna
(798)
Powieść dziecięca polska
(792)
Encyklopedia
(783)
Publicystyka
(766)
Poezja polska
(764)
Przepisy kulinarne
(746)
Powieść młodzieżowa angielska
(732)
Powieść biograficzna
(724)
Adaptacja literacka
(719)
Materiały konferencyjne
(699)
Powieść francuska
(695)
Horror
(693)
Saga rodzinna
(635)
Monografia
(611)
Powieść rosyjska
(609)
Opowiadanie polskie
(600)
Film przygodowy
(567)
Film polski
(548)
Film animowany
(540)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(524)
Powieść niemiecka
(522)
Poezja dziecięca polska
(514)
Powieść erotyczna
(468)
Literatura podróżnicza polska
(446)
Komedia
(434)
Książka zabawka
(431)
Powieść szwedzka
(419)
Materiały pomocnicze dla szkół
(413)
Powieść dziecięca angielska
(402)
Źródła historyczne
(369)
Książka kucharska
(367)
Dramat (gatunek literacki)
(363)
Literatura
(359)
Szkice literackie polskie
(358)
Relacja z podróży
(351)
Adaptacja filmowa
(350)
Praca zbiorowa
(334)
Reportaż polski
(332)
Film familijny
(322)
Fraszki
(321)
Lektura z opracowaniem
(316)
Komedia filmowa
(314)
Materiały pomocnicze
(307)
Pamiętniki amerykańskie
(303)
Muzyka klasyczna
(302)
Film sensacyjny
(300)
Powieść grozy
(300)
Gry i zabawy umysłowe
(296)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(279)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
49 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zemsta Herobrine'a / Jim Anotsu ; tłumaczenie Tamara Woińska. - Bielsko-Biała : Pascal, 2017. - 236 stron ; 20 cm.
Na okładce : 2 tom serii dla fanów Minecrafta. Inny tytuł w serii: Miecz Herobrine'a.
Okrutny Herobrine przejął władzę w Overworldzie. Pod jego rządami wszechświat Minecrafta zaczyna się rozpadać. To nie wszystko – Herobrine chce zlikwidować granicę między grą a rzeczywistością i zniszczyć również nasz świat. Tymczasem do Overworldu trafia zwyczajna nastolatka Bia. Razem z tajemniczym Vincentem postanawiają stanąć do walki z duchem Netheru i jego mroczną armią. Bia nie wie, że nowy przyjaciel coś przed nią ukrywa… Kim tak naprawdę jest Vincent? Czy dwójka Graczy ocali Overworld przed zagładą?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV F. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : kompendium o świecie gier / [autor Marcin Batylda]. - Warszawa : Agora, 2015. - 181 s. : il. kolor. ; 32 cm.
Zanurkuj w głąb świata łowców, potworów, gdzie główni bohaterowie zabiorą Cię w podróż po fascynującej krainie fantasy jaką jest świat Wiedźmina. Ten wspaniały, ilustrowany przewodnik po grze, zawiera dogłębną wiedzę o lokalizacjach, morderczych bestiach, które je zamieszkują, oraz zabójczej broni która pozwoli Ci je zgładzić. Jest to książka która powstała na bazie gier Wiedźmin, swoista zgrafizowana kronika przygód Wiedźmina Geralta. Obecnie na rynku dostępne są dwie gry, a w raz z premierą trzeciej części zostanie wydany powyższy tytuł.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821(091) Sapkowski Andrzej (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce nazwa aut., pseud.: David Michaels. Na okł.: Oficjalny prequel gry Hitman, rozgrzeszenie.
Tyt. oryg.: Hitman: damnation, 2012.
AGENT 47 za sprawą serii gier HITMAN i ich ekranizacji stał się kultową postacią na całym świecie. Najniebezpieczniejszy człowiek świata żyje. Najbardziej brutalny i skuteczny morderca powraca w powieści Hitman: Potępienie, aby podjąć się jednego z najtrudniejszych zadań w swojej karierze. Na zlecenie Agencji rusza w misję, która doprowadzi go do starcia z ludźmi o wpływach sięgających najwyższych elit amerykańskiej władzy. Gdy wokół niego zaciśnie się sieć kłamstw i intryg, sam stanie się celem. Agent 47 nie ma jednak zamiaru się poddać. Agent 47 ma zamiar zniszczyć każdego, kto stanie mu na drodze. Tylko dzięki powieści HITMAN: POTĘPIENIE poznasz szczegóły kluczowej misji bohatera jednej z najbardziej oczekiwanych gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli masz podstawową wiedzę o HTML5, CSS i JavaScript, to dzięki tej książce możesz nauczyć się pisania gier działających w przeglądarce. Autor książki, Karl Bunyan, pokazuje, jak zaplanować logikę gry, jak korzystać z bibliotek jQuery i Modernizr, jak renderować elementy gry i tworzyć płynne animacje. Uczy korzystania z efektownych przejść i transformacji CSS, a także sposobu implementowania efektów dźwiękowych i zapisywania wyników uzyskanych przez gracza. Ten kompletny przewodnik w każdym rozdziale przedstawia nowe koncepcje i techniki, od razu prezentując ich działanie w praktyce. Dzięki temu czytelnik płynnie przechodzi od zagadnień podstawowych (tworzenie struktury plików gry czy reagowanie na zachowanie gracza) przez bardziej zaawansowane (wprowadzanie poziomów i wykorzystanie kanwy), aż po tak istotne sprawy, jak zarządzanie pamięcią i optymalizacja szybkości działania aplikacji. Spróbuj swoich sił i zrealizuj pomysły na własną grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w nałóg. Jak do tego nie dopuścić? Autorzy definiują, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, jak oddziałują na rozwój dziecka, mówią, co robić, gdy dziecko zbyt długo siedzi przed komputerem, kiedy powiedzieć 'dość" i dlaczego. Bardzo potrzebna książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft – włącz się do gry i zostań mistrzem! Poznaj środowisko gry Naucz się po nim nawigować Rozpocznij tworzenie własnego świata Dowiedz się, jak uatrakcyjniać rozgrywkę Odkryj sztuczki godne prawdziwego mistrza "Minecraft" to niezależna gra komputerowa, która mimo stosunkowo ubogiej szaty graficznej przebojem wdarła się na rynek i w bardzo krótkim czasie podbiła serca milinów użytkowników komputerów, smartfonów i konsol. "Minecraft" zawdzięcza swoją popularność między innymi powszechnej dostępności na różnych platformach systemowych, najważniejszymi i najbardziej docenianymi jej cechami są ponadprzeciętna grywalność, niemal całkowity brak ograniczeń narzucanych przez środowisko oraz niesamowita elastyczność zabawy, którą bez trudu można odpowiednio dopasować do wieku, predyspozycji i preferencji gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Sams teach yourself Unity game development in 24 hours".
Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.7 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Gra komputerowa
W koszyku
NBA 2K17 / Paul George. - England: 2K, ©2016. - karta kodu : dźwięk, kolor ; 12 cm + instrukcja.
Opis wg opakowania.
Nośnik: klucz produktu
Najbardziej realistyczna seria symulacji koszykówki powraca w nowej, lepszej odsłonie. Jest to świetny tytuł nie tylko dla fanów tej dyscypliny sportu. Na okładce znalazł się trzykrotny uczestnik Meczu Gwiazd - Paul George. NBA 2K17 dokładnie odwzorowuje prawdziwe zmagania drużyn grających w lidze NBA i nie tylko. W grze znalazły się również takie reprezentacje narodowe jak: Australian Boomers czy legendarny Dream Team czyli drużyna Stanów Zjednoczonych z 1992 roku.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Minecraft : the unlikely tale of Markus "Notch" Persson and the game that changed everything, 2013.
Kilka lat temu trzydziestodwuletni, pochodzący ze Sztokholmu Markus Notch Persson był nieznanym i znudzonym życiem programistą. Dzisiaj jest podziwianą na całym świecie osobistością i multimilionerem. Minecraft, gra którą Markus stworzył po godzinach, stał się jednym z najpopularniejszych rodzajów rozrywki od czasów Tetrisa. O Minecrafcie z pasją dyskutują miliony ludzi, niezależnie od wieku. Niniejsza książka opowiada historię niezwykłego sukcesu, szybkich pieniędzy oraz potęgi technologii cyfrowej, która potrafi wstrząsnąć w posadach niejednym imperium. Mówi również o kreatywności, wykluczeniu oraz poczuciu wyobcowania. Markus po raz pierwszy otwarcie opowiada o swoim życiu: o biurku w szkole, zapełnionym klockami Lego, czy pierwszym komputerze przyniesionym pewnego dnia do domu przez ojca. Opowiada również o dorastaniu w rodzinie napiętnowanej przez uzależnienie od narkotyków i wewnętrzny konflikt. Jest to jednak przede wszystkim książka o cienkiej linii oddzielającej pozornego odludka od geniusza kreatywności. Fascynująca opowieść o narodzinach komputerowego wizjonera. Minecraft: Niezwykła historia Markusa Notch Perssona i gry, która wszystko zmieniła to historia kopciuszka doby Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Minecraft zauroczył rzesze użytkowników z całego świata. Miliony graczy w najróżniejszym wieku pasjonują się przedziwnym światem Minecrafta. Ci najbardziej doświadczeni nie tylko walczą z wrogimi istotami czy tworzą fantastyczne budowle, ale również modyfikują grę. Dzięki tym modyfikacjom, zwanym przez graczy modami, można zmieniać wygląd i działanie Minecrafta: tworzyć nowe krainy, budować imponujące konstrukcje, a także pisać minigry funkcjonujące w obrębie świata Minecrafta. Do niedawna te fantastyczne możliwości były dostępne tylko dla doświadczonych programistów. Ta książka została napisana dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod. Dzięki temu oprogramowaniu łatwiej można zmierzyć się z wyzwaniami, jakie towarzyszą modowaniu Minecrafta. Młodzi adepci tej gry niepostrzeżenie przyswajają sobie podstawy kodowania i zdobywają pierwsze szlify podczas wykonywania różnych zadań. Rozwijają umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, wyzwalają naturalną dziecięcą kreatywność - i świetnie się przy tym bawią! W tej książce przedstawiono: - sposób posługiwania się narzędziem LearnToMod - projekty o różnym stopniu trudności - korzystanie z bibliotek Arena Buider i Capture The Flag - tworzenie minigier o różnym stopniu złożoności - i wiele, wiele innych! Modowanie Minecrafta - stwórz coś wyjątkowego!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wyjątkowe starożytne i nowoczesne budowle z całego świata. Przeniesione z rzeczywistości lub z kreatywnej wyobraźni graczy, konstruowane były blok po bloku. Można wśród nich znaleźć wiele perełek: od opartej na badaniach archeologów rekonstrukcji piramid z Gizy po perfekcyjną kopię kosmicznego wahadłowca. Ikony świata architektury, takie jak Tadż Mahal czy Bazylika św. Piotra, prezentowane są tutaj zaraz obok fantastycznego skrzyżowania katedry z czołgiem i wspaniałych statków niesionych na grzbietach delfinów. Jesteś gotów zobaczyć to na własne oczy? Sprawdź jak łatwe może być budowanie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.4 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka Zadziwiające Miasta Minecraft® opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczą różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft - to gra legenda, która mimo upływu lat wciąż fascynuje tysiące graczy i... przynosi ogromne pieniądze. Trudno powiedzieć, co w największym stopniu zadecydowało o imponującym sukcesie Minecrafta. Łatwiej wskazać, jakie talenty i umiejętności pozwala rozwijać, jeśli tylko podejdzie się do gry z odpowiednim zaangażowaniem. Wiele z tych umiejętności bardzo przydaje się również poza środowiskiem gry, w realnym życiu. Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD. Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
FIFA 17. - Warszawa : Electronic Arts Polska sp. z o.o., © 2016. - 5 płyt DVD-ROM : dźwięk, kolor ; 12 cm + instrukcja.
Opis wg opakowania.
Na okładce: nowy komentarz: D. Szpakowski, J. Laskowski.
Silnik Frostbite zapewnia całkowicie nową rozgrywkę w grze FIFA 17, która sprawi, że pokochasz rywalizację. FIFA 17 umożliwia graczom wkroczenie w realistyczny świat piłki i prezentuje im piłkarzy z krwi i kości. To prawdziwa podróż po nowych światach, możliwa wyłącznie w grze. Zmiany w sposobie myślenia i poruszania się zawodników, fizycznych starciach z rywalami i zachowaniu w ataku pozwalają zapanować nad każdą chwilą meczu.
Książka
W koszyku
(Warcross / Marie Lu ; 1)
Stanowi część 1. cyklu.
Pełna akcji i adrenaliny nowa powieść Mariu Lu, jednej z najpopularniejszych autorek powieści dla młodzieży. Międzynarodowy bestseller! Świat oszalał na punkcie gry o nazwie Warcross, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry. Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, stale boryka się z kłopotami finansowymi. Pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją. Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia… Hideo poszukuje hakera, który w jego imieniu wystąpi jako szpieg w tegorocznych rozgrywkach Warcrossa i zlokalizuje lukę w systemie bezpieczeństwa. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop złowieszczego spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa. Warcross to pierwszy tom cyberpunkowego thrillera science-fiction z pasjonującym romansem w tle. Przeniesie cię w zapierający dech w piersi świat, w którym największym wyzwaniem jest wybór osoby, której się zaufa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV F (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV F (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV F (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warcross / Marie Lu ; 2)
Tytuł oryginału: Wilcard.
Bestseller New York Timesa, na podstawie którego wkrótce powstanie serial. Ekscytująca kontynuacja bestsellera Warcross, która ponownie przeniesie cię do niezwykłej rzeczywistości wykreowanej przez autorkę. Emika Chen ledwo uszła z życiem z Mistrzostw Warcrossa. Teraz, gdy zna prawdę stojącą za nowym algorytmem Neurołącza stworzonym przez Hideo, nie może już ufać jedynej osobie, której zawsze wierzyła i na którą zawsze liczyła. Zdeterminowani, by położyć kres ponurym planom Hideo, Emika i Phoenix Riders łączą siły, by odnaleźć nowe zagrożenie czające się na oświetlonych neonami ulicach Tokio. Ktoś wyznaczył nagrodę za głowę Emiki, a jej jedyną szansą na przeżycie są Zero i Czarne Płaszcze, jego bezwzględna ekipa. Wkrótce jednak Emika dowiaduje się, że Zero jest kimś więcej, niż mogłoby się wydawać – a jego ochrona ma swoją cenę. Jak daleko posunie się Emika, uwikłana w sieć zdrady i obawiająca się o przyszłość wolnej woli, by pokonać mężczyznę, którego kocha?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi część 1. cyklu.
Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji. Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu. Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary - ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu. Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów - ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. F (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Braci Wagów 1 (W127)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 821-3 ros. F
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV F (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV F. (1 egz.)
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Prince of Persia : created by Jordan Mechner. - Montreuil-sous-Bois : Ubisoft, 2008. - 1 dysk optyczny (DVD-ROM) : dźwięk, kolor ; 12 cm + instrukcja : 16 stron.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej