Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(417)
Forma i typ
Książki
(390)
Poradniki i przewodniki
(83)
Publikacje popularnonaukowe
(41)
Publikacje fachowe
(39)
Publikacje naukowe
(35)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(28)
Audiobooki
(24)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Proza
(3)
Druki ulotne
(2)
Publikacje promocyjne
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(374)
tylko na miejscu
(84)
wypożyczone
(63)
nieokreślona
(4)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(13)
ZWM 5 (W45)
(30)
Koński Jar 10 (W109)
(24)
Nugat 4 (W112)
(35)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(31)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(24)
Dembowskiego 12 (W131)
(8)
Cybisa 6 (W134)
(22)
Kłobucka 14 (W135)
(49)
K.E.N. 21 (W139)
(11)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(60)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(163)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Barwna 8 (BD9)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(3)
Kłobucka 14 (BD37)
(22)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(22)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Kotler, Philip (1931- )
(9)
Sałbut, Bartosz
(6)
Garbarski, Lechosław
(5)
Goleman, Daniel (1946- )
(5)
Sugiero, Joanna
(5)
Falkowski, Andrzej (1953- )
(4)
Gasper, Dorota
(4)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(4)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(4)
Mruk, Henryk
(4)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(4)
Adamik-Szysiak, Małgorzata
(3)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(3)
Bucki, Piotr
(3)
Gutowski, Maksymilian
(3)
Hofman, Iwona
(3)
Kosson, Grzegorz
(3)
Koźmiński, Andrzej Krzysztof (1941- )
(3)
Kępa-Figura, Danuta (1969- )
(3)
Michalak, Robert (1968- )
(3)
Ries, Al
(3)
Tracy, Brian (1944- )
(3)
Trocki, Michał (1945- )
(3)
Wiszniowski, Robert
(3)
Witkowska, Magda
(3)
Worre, Eric
(3)
Wąsik, Dorota
(3)
Zawiślak, Marek
(3)
Zych, Robert
(3)
Środa, Jacek
(3)
Altkorn, Jerzy (1931-2004)
(2)
Armstrong, Gary
(2)
Baran, Radosław
(2)
Beard, Alison
(2)
Bogacz-Wojtanowska, Ewa
(2)
Bukłaha, Emil
(2)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(2)
Denderski, Mikołaj
(2)
Dobiegała-Korona, Barbara (1940- )
(2)
Domański, Tomasz (1953- )
(2)
Dondziłło, Grzegorz
(2)
Doroba, Anita
(2)
Duliniec, Elżbieta (1948- )
(2)
Ehrlich, Andrzej
(2)
Erikson, Thomas (1965- )
(2)
Fisk, Peter
(2)
Galloway, Scott (1964- )
(2)
German, Janusz (1974- )
(2)
Graeber, David (1961-2020)
(2)
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Haig, Matt (1975- )
(2)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hasooni-Abood, Diana
(2)
Heath, Robert (1947- )
(2)
Hereźniak, Marta
(2)
Hill, Linda A. (1956- )
(2)
Juchniewicz, Mateusz
(2)
Jóźwicka, Magdalena
(2)
Karbowski, Marcin
(2)
Kasińska-Metryka, Agnieszka (1971- )
(2)
Kozak, Robert (1964- )
(2)
Kruczek, Zygmunt
(2)
Krzyżanowski, Krzysztof
(2)
Krzyżanowski, Krzysztof (tłumacz)
(2)
Kubiak, Jolanta
(2)
Latusek-Jurczak, Dominika (1981- )
(2)
Lenar, Paweł
(2)
Lipa, Michał
(2)
Malcherek, Monika
(2)
Malinowska-Parzydło, Joanna
(2)
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )
(2)
McIver, Meredith
(2)
McKee, Annie
(2)
Metelski, Witalij
(2)
Mistewicz, Eryk (1967- )
(2)
Morawski, Cezary (1954- )
(2)
Najman, Marta
(2)
Oczkowska, Renata
(2)
Pawlicz, Adam
(2)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(2)
Pilarczyk, Bogna (1948- )
(2)
Radosz, Joanna (1992- )
(2)
Ries, Laura
(2)
Ritzer, George (1940- )
(2)
Romanek, Arkadiusz
(2)
Rutkowski, Ireneusz
(2)
Sielicki, Leszek
(2)
Skoczylas, Grażyna
(2)
Skorek, Monika
(2)
Stawowy, Ludwik
(2)
Stratten, Scott (1975- )
(2)
Styczeń, Marcin (1978- )
(2)
Szkudłapska, Aleksandra
(2)
Szromnik, Andrzej
(2)
Tkaczyk, Paweł (marketing)
(2)
Waśko, Zbigniew
(2)
Wiktor, Jan W
(2)
Wrzosek, Wojciech (1937- )
(2)
Wyrozębski, Paweł
(2)
Zagórska, Anna (reżyser nagrania)
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(63)
2010 - 2019
(233)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(20)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(200)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(409)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Język
polski
(402)
angielski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(27)
Studenci
(9)
Szkoły wyższe
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Dyrektorzy
(3)
Coachowie
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Dziennikarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Praktykanci
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(41)
Literatura amerykańska
(23)
Literatura angielska
(3)
Temat
Marketing
(107)
Zarządzanie
(83)
Marketing cyfrowy
(44)
Przedsiębiorstwo
(32)
Sukces
(29)
Marketing polityczny
(23)
Przywództwo
(22)
Kadry
(21)
Menedżerowie
(21)
Innowacje
(19)
Konsumenci (ekonomia)
(19)
Reklama
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Marketing strategiczny
(16)
Firma (nazwa)
(15)
Turystyka
(15)
Internet
(14)
Kultura organizacyjna
(13)
Techniki sprzedaży
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Marketing społecznościowy
(10)
Media społecznościowe
(10)
Organizacja
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Kariera
(8)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Mentoring
(8)
Organizacja pracy
(8)
Psychologia społeczna
(8)
Usługi
(8)
Decyzje
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Marketing terytorialny
(7)
Motywacja pracy
(7)
Praca
(7)
Znak towarowy
(7)
Coaching
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Manipulacja (psychologia)
(6)
Portal społecznościowy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Public relations
(6)
Samorealizacja
(6)
Twórczość
(6)
Zachowanie
(6)
Facebook
(5)
Globalizacja
(5)
Inteligencja emocjonalna
(5)
Konkurencja
(5)
Konsumenci
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing bezpośredni
(5)
Marketing szeptany
(5)
Motywacja
(5)
Negocjacje
(5)
Satysfakcja zawodowa
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Wybory
(5)
Znaki towarowe
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
Gospodarka
(4)
Handel
(4)
Kapitalizm
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Obsługa klienta
(4)
Polityka
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Psychologia pracy
(4)
Rynek
(4)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
Społeczności internetowe
(4)
Amazon.com
(3)
Apple Inc
(3)
Banki
(3)
Biznes
(3)
Ceny
(3)
Język angielski
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie
(3)
Produktywność pracy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Socjotechnika
(3)
Sprzedaż
(3)
Start-up
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Temat: czas
2001-
(57)
1901-2000
(21)
1989-2000
(15)
1945-1989
(7)
1801-1900
(5)
1989-
(5)
2001-0
(3)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1-100
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
701-800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Świat
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Europa
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Podhale
(1)
Szwecja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(118)
Opracowanie
(40)
Podręczniki akademickie
(34)
Podręcznik
(27)
Monografia
(9)
Reportaż
(9)
Antologia
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Publicystyka
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Blogi
(3)
Książki mówione
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Autobiografia
(2)
Biografia
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Album
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Synteza
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(196)
Psychologia
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Socjologia i społeczeństwo
(23)
Praca, kariera, pieniądze
(19)
Historia
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Rozwój osobisty
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Transport i logistyka
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
417 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają sposób pracy poprzez inicjatywy oddolne. Czerpiąc z bogactwa przykładów z różnych branż oraz własnych empirycznych badań, Kursat Ozenc i Margaret Hagan pokazują, w jaki sposób poszczególne rytuały mogą rozbudzać kreatywność, nadawać właściwy rytm, wspierać rozwiązywanie konfliktów, ułatwiać godzenie się z porażką oraz budować kulturę innowacyjności. Prezentują pięćdziesiąt kreatywnych rytuałów, które dotyczą wielu zagadnień, począwszy od spraw biznesowych i zarządzania, na projektowaniu i rozwoju osobistym skończywszy. Oferują czytelnikowi gotowe przepisy na stworzenie kreatywnych praktyk, które służą wspieraniu konkretnych zachowań, zmianie złych nawyków oraz wpajaniu wartości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Jak opowiadać dobre historie : storytelling (nie tylko) dla biznesu / Agnieszka Mróz. - Gdańsk : Wydawnictwo Cztery Głowy, © 2018. - pudełko (38 kart szkoleniowych) : ilustracje ; 7x12 cm.
(Fiszki)
To NIE jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy. Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetencję i przykujesz uwagę słuchaczy. Tylko niezbędna, sprawdzona teoria i praktyczne ćwiczenia. Bo storytelling to nie bajanie. To technika, którą można - warto! - wytrenować. Rozwiń się. Teraz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2022. - 267, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko, dostarczając interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym określonych wartości. Sustainable human resource management wspiera ideę zrównoważonego rozwoju organizacji, kładzie nacisk na sprawiedliwe traktowanie, dba o rozwój, zakłada rozwój kompetencji pracowników, promuje równowagę praca-życie. Zaproponowane przez autorów podejście wykracza poza działania jedynie środowiskowe (green HRM i green behavior) i odwołuje się do szerokiego spektrum oddziaływań, jakie specjaliści HR mogą proponować swoim pracownikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat Schrödingera : kronika nieprzewidywalnej przyszłości / Paweł Motyl. - [Wydanie pierwsze]. - [s.l.] : Paweł Motyl, copyright © 2020. - 427, [5] stron ; 24 cm.
Książka wydana przez autora; informacje o wydawnictwie http://www.pawelmotyl.com/.
Gwałtowny rozwój zaawansowanych technologii, zmiany pokoleniowe i cywilizacyjne oraz rosnąca nieprzewidywalność otaczającego nas świata (z pandemią koronawirusa na czele) spowodowały, że coraz trudniej jest planować, podejmować trafne decyzje i odnosić kolejne sukcesy. Jeśli więc chcemy nadal wygrywać, niezbędne jest nowe spojrzenie na efektywność firm, zespołów i nas samych oraz przełamanie wielu starych, acz komfortowych nawyków. Świat Schrödingera to niepokojąca, choć jednocześnie inspirująca podróż poprzez rzeczywistość, w której znajdziemy się już za chwilę, a przy tym bardzo praktyczna recepta na to, jak zwyciężać w nawet najbardziej niesprzyjających okolicznościach. Podobnie jak w Labiryncie, również tu nie brak niezwykłych studiów przypadku. Przekonamy się, że znakomite lekcje na przyszłość można znaleźć na mroźnym biegunie południowym, w strategii działania Al-Ka’idy albo w trakcie absolutnie wyjątkowego koncertu jazzowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Narzędzia dla pracownika i szefa.
Autorka bestsellera „Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza” wraca z nowa książką i ze strategią walki z niewłaściwymi zachowaniami w pracy, pokazując, co możemy zrobić – tu i teraz – by wspólnie tworzyć sprawiedliwe i efektywne środowisko pracy. Oto problem, który dotyczy nas wszystkich, wszyscy bowiem – nawet nieświadomie – wykluczamy, nie doceniamy i nie w pełni wykorzystujemy potencjał jednych ludzi, równocześnie angażując, przeszacowując i awansując innych. W naszej codziennej pracy możemy mieć do czynienia z różnymi problemami: stereotypami, uprzedzeniami, nękaniem, dyskryminacją, atakami słownymi czy przemocą fizyczną, które są nie tylko niesprawiedliwe, ale prowadzą też do braku efektywności. Nie można jednak rozwiązać problemów, których nie chcemy dostrzec. Kim Scott pokazuje, jak rozpoznawać niewłaściwe postawy i zachowania, wywołujące rzeczywiste szkody. Pomaga zrozumieć, w jaki sposób mechanizmy te utrwalają nierówność i niesprawiedliwość, a przez to uniemożliwiają twojemu zespołowi i całej firmie odniesienie prawdziwego sukcesu. Przedstawia także odpowiednie strategie i sposoby postępowania dla wszystkich, którzy spotykają się z toksycznymi postawami w pracy, a więc: DLA OFIAR – jak bronić się przed niewłaściwymi zachowaniami DLA ŚWIADKÓW – co zrobić, by przestać być biernym świadkiem niesprawiedliwości i zacząć działać DLA SPRAWCÓW – jak dostrzec błędy w swoim zachowaniu, zrozumieć, w jaki sposób może ono negatywnie wpływać na współpracę w zespole i jak to zachowanie zmienić DLA LIDERÓW – w jaki sposób zapobiegać przypadkom niesprawiedliwości w miejscu pracy i co zrobić, gdy – pomimo starań – już do tego dojdzie "Toksyczne miejsce pracy" to kompletna strategia budowy kultury, w której panuje atmosfera szacunku pozwalająca wszystkim efektywnie ze sobą pracować. To niezwykle potrzebny przewodnik po tym, w jaki sposób liderzy i ich zespoły powinni tworzyć miejsce pracy umożliwiające wszystkim pokazanie pełni swoich możliwości i odczuwanie radość ze wspólnego działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bestseller New York Times`a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników - warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym managerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś - to nigdy nie jest wyrok - możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Warren Buffett o biznesie : zasady Guru z Omaha / wybór i układ Richard J. Connors ; przekład Marek Rostocki. - Wydanie w oprawie miękkiej. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 279 stron : ilustracje, 24 cm.
Z tyłu okładki: Zarządzanie i strategia.
Na okładce: Zawiera zwycięskie strategie zarządzania z listów Buffetta do akcjonariuszy Berkshire.
"Warren Buffett o biznesie" to praktyczny poradnik menedżerski o modelu efektywnego zarządzania każdą firmą, dużą i małą, napisany na podstawie doświadczeń Buffetta w zarządzaniu Berkshire Hathaway. Książka zawiera przedstawione w bezpośredni, jasny i prosty sposób praktyczne informacje o tym, jak efektywnie zarządzać firmą. Przeznaczona jest dla menedżerów wyższego szczebla, menedżerów, przedsiębiorców oraz studentów szkół biznesu. Bogata w informacje i inspirująca, ta jedyna w swoim rodzaju książka pozwala lepiej zrozumieć myślenie o biznesie Warrena Buffetta, a jednocześnie dostarcza ponadczasowych wskazówek o strategiach zarządzania, pomagających w zarządzaniu firmą osiągającą sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The ride of a lifetime: lessons learned from 15 years as CEO of the Walt Disney Company.
Tekst także na wyklejkach.
Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie. To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta, jest przede wszystkim dla osób, które się wahają: wejść czy nie wejść w nowe technologie. Wprowadzić firmę w cyfrową rzeczywistość czy też korzystać z dobrodziejstw odniesionych już sukcesów. Pokierować swoją dalszą edukacją w wybranej wiele lat temu i dobrze znanej dziedzinie czy poznać walory technologii informacyjnych? Ale do czytania autorka zachęca również osoby, które funkcjonują już w świecie biznesu i technologii i poszukują pomostu między oszałamiającym tempem jego zmian a przywództwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny „New York Timesa” i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Uber wydawał się gotowy do zajęcia miejsca obok Amazona, Apple’a i Google’a. To, co nastąpiło później, stało się jednak przestrogą dla młodych przedsiębiorstw i żywym dowodem na to, że wielki startupowy okręt może zatonąć. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę – wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie doprowadziło firmę na skraj przepaści. Brutalny rok dla giganta transportowego zakończył się wewnętrznym zamachem stanu w sali konferencyjnej, gdzie inwestorzy pozbawili Kalnicka stanowiska dyrektora generalnego i przejęli kontrolę nad startupem. Uber to opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także z wykorzystaniem niepublikowanych dotąd dokumentów. Dowiedz się, co się dzieje za kulisami jednej z najbardziej konkurencyjnych firm transportowych na świecie, zanim wygodnie umościsz się na kanapie tylnego siedzenia i wdasz w pogawędkę z kierowcą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Alibaba: the house that Jack Ma Built.
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Ma J. (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Szybciej, wyżej, dalej : skandale Volkswagena / Jack Ewing ; przełożył Maciej Szymański. - Poznań : Rebis, 2017. - 430, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Historia, którą czyta się jak thriller. Jak wielkie ambicje prowadzą do wielkich afer. Gdy we wrześniu 2015 roku rozpoczęła się afera spalinowa związana z tzw. "czystym dieslem" Volkswagena, z dnia na dzień największy producent samochodów na świecie stał się symbolem chciwości i kłamstwa. Klienci byli oburzeni, inwestorzy wpadli w panikę, a firma musiała stawić czoło widmu bankructwa. Książką "Szybciej, wyżej, dalej" Jack Ewing zrywa kurtynę, którą próbowano spuścić na ten niebywały skandal. Opisuje długą drogę Volkswagena od nazistowskiego "samochodu dla ludu" aż po dni chwały – powstanie jednej z najbardziej prestiżowych globalnych marek, która chlubi się ekologicznym wizerunkiem. Maluje też żywe portrety osób odpowiedzialnych za sukces koncernu, Ferdinanda Piëcha oraz Martina Winterkorna, stawiając tezę, iż to ich nienasycona ambicja zmusiła pracowników do sięgnięcia po nielegalne metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business.
Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Warsaw Enterprise Institute wydał książkę "Poczet przedsiębiorców polskich". Partnerem merytorycznym przedsięwzięcia była Fundacja im. XBW Ignacego Krasickiego. To wyjątkowa pozycja na rynku wydawniczym, która zawiera biogramy ponad 60 wybitnych, chociaż niestety często zapomnianych polskich przedsiębiorców, od czasów piastowskich i jagiellońskich, przez czasy wolnej elekcji i stanisławowskie, XIX wiek, a na II Rzeczpospolitej kończąc. Historię, w tym historię gospodarczą, tworzą ludzie. Stąd pomysł, by opowiedzieć o polskiej gospodarce w różnych obszarach – od finansów i zarządzania począwszy, a na rzemiośle skończywszy – prezentując biogramy osób, które miały swój wkład w jej kształtowanie. Dobierając bohaterów, staraliśmy się pokazać postaci charakterystyczne dla każdej z epok; wybieraliśmy te najciekawsze, a nie zawsze najważniejsze. „Poczet” nie ma ambicji zastąpienia naukowych opracowań, nie jest też rankingiem największych i najsławniejszych. Ma za to przybliżyć realia poszczególnych epok i pokazać, jak budowano sukces – własny, rodzinny, publiczny. Nasza biograficzna podróż kończy się na II Rzeczypospolitej. Odbudowana po latach komunizmu rynkowa gospodarka obecnych czasów to temat na zupełnie inną opowieść o zupełnie innych ludziach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Dziesięć lat spędzonych w różnych zakładach pracy najemnej nauczyło go jednego: zakład pracy nie jest miejscem, w którym chcesz się znajdować. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna od naiwnych wizji studenta socjologii, w których praca jawiła się jako celowa i rozumna działalność człowieka. Nic bardziej mylnego. W miejscach, w których się znajdował, widział tylko władzę, taśmową powtarzalność zadań, bezsens wąskiej specjalizacji, eksploatację i – przede wszystkim – różne formy rozkwitającego kretynizmu, który miał dostarczać znaczenia pozbawionym znaczenia czynnościom. Autor popularnego fanpage’a publikujący pod pseudonimem Wiesławiec Deluxe przeszedł przez wszystkie kręgi piekła: od sprzedaży na stoisku z okularami przeciwsłonecznymi, przez prowadzenie wykładów na katolickiej uczelni, pracę handlowca w fabryce zakrętek, aż po różne stanowiska w strukturach korporacji z zachodnim kapitałem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obywatel Coke : kapitalizm według Coca-Coli / Bartow J. Elmore ; przełożyła Anna Zdziemborska. - Wydanie I. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - 470, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Historia kultowego napoju Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz ich obecne braki znacznie utrudniają jej działanie, a produkty firmy dodatkowo wyczerpują bogactwa naturalne naszej planety i pogarszają stan zdrowia jej mieszkańców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Dziś i jutro / Henry Ford ; przekład: Damian Łukasz Tarkowski. - [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2021]. - 1 CD (9 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Nowatorskie podejście do przemysłu, stworzone i wdrożone przez Henry’ego Forda w zakładach Ford Motor Company, na zawsze odmieniło oblicze masowej produkcji. Echa opracowanych przez niego standardów spotkać można w fabrykach na całym świecie po dziś dzień. „Dziś i jutro” to wnikliwe spojrzenie na wiele procesów inicjowanych w firmie amerykańskiego przemysłowca. To również niezwykle interesujący wgląd w analityczny umysł Henry’ego Forda. Na kartach swojej książki dzieli się swoim spojrzeniem na kwestie społeczne i polityczne, porusza tematy związane z ekologią, edukacją, etyką, działalnością charytatywną, a także osiągnięciem równowagi pomiędzy odpoczynkiem a pracą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona – niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty, takie jak Alexa, i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się na niemal wszystkie branże: spożywczą (sieć supermarketów Whole Foods), rozrywkową (Prime Video), IT (Amazon Web Services), medialną („The Washington Post”). Można śmiało powiedzieć, że żyjemy w świecie zarządzanym, zaopatrywanym i kontrolowanym przez firmę Amazon i jej wizjonerskiego założyciela. W książce Wszechmocny Amazon Brad Stone z właściwą sobie wnikliwością przedstawia proces przemiany małej firmy stawiającej pierwsze kroki w handlu detalicznym w jeden z najpotężniejszych i budzących największy respekt podmiotów globalnej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 929 Bezos J. (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Bezos J. (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej ISBN zapisany bez myślników.
Tekst również na wyklejkach.
Jedni mówią o nim nudziarz, drudzy – geniusz. Kim naprawdę jest Tim Cook? Śmierć Steve’a Jobsa była wielkim ciosem dla jednej z najbardziej innowacyjnych firm wszech czasów. Jobs był nie tylko założycielem i legendarnym dyrektorem generalnym Apple – był również ucieleśnieniem kultowej marki. Trudno było sobie wyobrazić, że ktokolwiek mógłby go zastąpić, a już szczególnie Tim Cook. Tymczasem za kadencji Cooka firma potroiła wartość akcji, stała się pierwszą firmą na świecie wycenianą na ponad bilion dolarów, wprowadziła na rynek Apple Watch. Obecnie Apple z nowym liderem ma się lepiej niż dobrze. Leander Kahney, opierając się na wielu rozmowach z osobami wewnątrz Apple i z najbliższego otoczenia Cooka, opowiada inspirującą historię o tym, jak jeden człowiek zastąpił kogoś niezastąpionego, a dzięki silnemu charakterowi, pielęgnowanym wartościom i doświadczeniu udało mu się osiągnąć więcej, niż ktokolwiek przypuszczał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Dawni pracownicy Adidasa i Pumy będą jeszcze długo wspominać, jak wyglądało pierwsze kilkanaście lat zaciekłej rywalizacji pomiędzy dwoma braćmi. Rywalizacji, która odcisnęła piętno na życiu całego Herzogenaurach, skąd wywodzili się i gdzie założyli firmę Adolf i Rudolf Dassler. Jak doszło do powstania tego rozpalającego emocje konfliktu? Kim są twórcy firm zatrudniających obecnie niemal 70 tysięcy pracowników na całym świecie i uzyskujących sprzedaż idącą w dziesiątki miliardów euro? Do jakich posunięć skłonne było zwaśnione rodzeństwo, by w wyścigu o sukces znaleźć się na pierwszym miejscu? Historia marek Adidas i Puma to niezwykła opowieść o pasji przeciwstawionej chęci zysku. O marzeniach, które przez dojście Hitlera do władzy zostały podkopane. To także kronika dziejów światowego sportu od okresu międzywojennego aż po współczesność, a zarazem fascynujący zapis tego, jak formował się profesjonalny sport. Z sagi rodu Dasslerów wyłonią się portrety Adolfa i Rudolfa – dwóch odmiennych osobowości, a ich pojedynek okaże się starciem pasjonata tworzącego buty, w których wykorzystano nowatorskie rozwiązania, z człowiekiem o mentalności biznesmena i przedstawiciela handlowego. Kto i w jaki sposób wyszedł zwycięsko z tej braterskiej rozgrywki? Odpowiedź na to pytanie wcale nie będzie prosta i oczywista…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Dassler (rodzina) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej