Firma (nazwa)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(13)
Audiobooki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(2)
ZWM 5 (W45)
(1)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(2)
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(3)
K.E.N. 21 (W139)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(8)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(1)
Autor
Haig, Matt (1975- )
(2)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(2)
Styczeń, Marcin (1978- )
(2)
Zawadzki, Roman (tłumacz)
(2)
Andrzejewski, Przemysław
(1)
Awdziej, Marcin
(1)
Balińska, Monika
(1)
Barber, Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Boruc, Mirosław A. (1947- )
(1)
Cichawa, Paweł
(1)
Fisk, Peter
(1)
Gordon, William
(1)
Grajkowska, Wanda
(1)
Halaba, Małgorzata
(1)
Hereźniak, Marta
(1)
Hiebeler, Robert
(1)
Józefowicz-Pacuła, Joanna
(1)
Kelly, Thomas B
(1)
Kerlau, Yann
(1)
Ketteman, Charles
(1)
Klein, Naomi (1970- )
(1)
Kosson, Grzegorz
(1)
Makaruk, Katarzyna
(1)
Marconi, Joe
(1)
Olins, Wally (1930-2014)
(1)
Polachowska, Joanna
(1)
Pringle, Hamish
(1)
Ries, Al
(1)
Ries, Laura
(1)
Sawicki, Jarosław
(1)
Skonieczko, Grzegorz (tłumacz)
(1)
Turopolski, Witold
(1)
Vejlgaard, Henrik
(1)
Wąsik, Dorota
(1)
Zboralski, Marek
(1)
Łukomski, Jarosław (1962- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język angielski
(4924)
Kobieta
(4459)
Przyjaźń
(2950)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2360)
Firma (nazwa)
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2097)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1924)
II wojna światowa (1939-1945)
(1664)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1381)
Nastolatki
(1357)
Zwierzęta
(1345)
Magia
(1297)
Dramat (film)
(1276)
Język rosyjski
(1195)
Życie codzienne
(1187)
Rodzeństwo
(1178)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1076)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1015)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Serial filmowy
(884)
Małżeństwo
(883)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(841)
Podróże
(810)
Koty
(807)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Uczniowie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(760)
Literatura polska
(755)
Historia
(728)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(691)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(671)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(589)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(533)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(505)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(481)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(467)
Społeczeństwo
(463)
Śmierć
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(424)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(414)
Religia
(412)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Gatunek
Esej
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Dawni pracownicy Adidasa i Pumy będą jeszcze długo wspominać, jak wyglądało pierwsze kilkanaście lat zaciekłej rywalizacji pomiędzy dwoma braćmi. Rywalizacji, która odcisnęła piętno na życiu całego Herzogenaurach, skąd wywodzili się i gdzie założyli firmę Adolf i Rudolf Dassler. Jak doszło do powstania tego rozpalającego emocje konfliktu? Kim są twórcy firm zatrudniających obecnie niemal 70 tysięcy pracowników na całym świecie i uzyskujących sprzedaż idącą w dziesiątki miliardów euro? Do jakich posunięć skłonne było zwaśnione rodzeństwo, by w wyścigu o sukces znaleźć się na pierwszym miejscu? Historia marek Adidas i Puma to niezwykła opowieść o pasji przeciwstawionej chęci zysku. O marzeniach, które przez dojście Hitlera do władzy zostały podkopane. To także kronika dziejów światowego sportu od okresu międzywojennego aż po współczesność, a zarazem fascynujący zapis tego, jak formował się profesjonalny sport. Z sagi rodu Dasslerów wyłonią się portrety Adolfa i Rudolfa – dwóch odmiennych osobowości, a ich pojedynek okaże się starciem pasjonata tworzącego buty, w których wykorzystano nowatorskie rozwiązania, z człowiekiem o mentalności biznesmena i przedstawiciela handlowego. Kto i w jaki sposób wyszedł zwycięsko z tej braterskiej rozgrywki? Odpowiedź na to pytanie wcale nie będzie prosta i oczywista…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Dassler (rodzina) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Porażki marek. Cz. 3, Porażki public relations / Matt Haig ; tłumaczenie Roman Zawadzki. - Warszawa : Audioclub.pl : Bellona, copyright 2008. - 2 CD (1 godz. 51 min 17 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audioteka Biznesu)
Zawiera: CD 1. Nota wydawcy ; Porażki public relations ; Mc Libel - proces o zniesławienie ; Skażenie benzenem wody Perrier ; Pan Am - tragiczny finał ; Nabiał Snow Brand - zatruta marka ; Tampony Rely - szok toksyczny Procter&Gamble ; Wpadka PR Gerbera ; Kampania na rzecz papierosów Joe Camel RJ Reynoldsa ; Opony Firestone ; Mleko dla niemowląt Farley - incydent z salmonellą.
CD 2. Porażki uwarunkowane kulturowo ; Kellog w Indiach ; Hallmark we Francji ; Fender CBS - opowieść o dwóch kulturach ; Snapple firmy Quaker Oats - brak zrozumienia dla istoty marki.
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu.Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Porażki marek. Cz. 4, Zmęczone marki / Matt Haig ; tłumaczenie Roman Zawadzki. - Warszawa : Audioclub.pl : Bellona, copyright 2009. - 2 CD (2 godz. 2 min 11 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audioteka Biznesu)
Zawiera: CD 1. Nota wydawcy ; Oldsmobile - jak "Król chromu" trafił do składnicy złomu ; Mydło pear - nie udało się trafić w dzisiejszy gust ; Ovaltine - kiedy marka nie może zasnąć ; Kodak - nie udało się pozostać w czołówce ; Polaroid - żyć dzięki niej, umrzeć przez nią ; Rover - psia marka ; Moulinex - ulotniło się z dymem ; Pismo Nova - niech śpiący śpi dalej.
CD 2. Levi's - poniżej poziomu komfortu ; Kmart - marka na krawędzi ; Klub nocny Cream - ostatni salon tańca? ; Kosmetyki Yardleya - od babuni po kajdanki ; Wpadki powodowane przez ludzi ; Enron - zaprzeczanie prawdzie ; Arthur Andersen - niszczenie reputacji ; Ratner - gdy uczciwość nie popłaca ; Planet Hollywood - rozdęte ego, słaba firma ; Fashion Cafe - od wybiegu do ringu ; Hear'Say - najpierw pop, potem stop ; Guiltless Gourmet - pomagając konkurencji.
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło.Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm.W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: od satysfakcji klienta do sukcesu firmy.
Tyt. oryg.: "Best practices : building your business with customer-focused solutions", 1998.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Vuitton, Chanel, Gucci... świat luksusu widziany z innej, mniej oficjalnej strony. Historia siedmiu spośród wielu prestiżowych marek, które stały się miarą zamożności, dobrego smaku, hierarchii społecznej tych, którzy mogą sięgać po ich produkty. Jaką drogę przebyli twórcy wielkich dynastii, ile dramatycznych zwrotów, pułapek i bezlitosnych wojen o przetrwanie przeżyli, by wreszcie wspiąć się na sam szczyt? Dzieje rodzin budujących imperia, ich nierzadko trudnych początków, wzlotów i upadków, historie, w których jak w zwierciadle przegląda się wiek XIX, a zwłaszcza XX - stulecia wielkich tragedii i nieprawdopodobnych zmian we wszystkich dziedzinach życia...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”. W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania, książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem wszystkich krytyków ekspansywnego światowego kapitalizmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złam konwencję czyli Jak stworzyć wielką markę / Grzegorz Kosson. - Wyd. 2. - Lublin : Słowa i Myśli, cop. 2013. - 152 s. : il. ; 23 cm.
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są "strzałem w kolano" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The brand marketing book.
U góry 4 s. okł.: Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek. Seria: Gospodarka pod Własną Banderą ; 7)
Nazwa aut. posłowia pod tekstem. Nr serii gł.: 7. U dołu s. przytyt. i obwol.: Marka dla Polski.
Tyt. oryg.: "Wally Olins on brand", 2003.
Zawiera także: Aneks. Marka dla Polski.
Wally Olins dowcipnie, mądrze i barwnie prowadzi nas wieloma atrakcyjnymi ścieżkami do sedna sukcesu marek: emocje i uczucia mają taki sam wpływ na decyzje rynkowe, jak na wszystkie inne ważne decyzje w życiu. A marki ucieleśniają coraz więcej ludzkich i społecznych emocji. Wally Olins o marce tłumaczy, dlaczego nadszedł czas na porzucenie starego myślenia, którego symbolem jest pojęcie misja. Wyjaśnia, co dzieje się, gdy marka wkracza na scenę globalną. Pokazuje, że branding, czyli sztuka kreowania, budowania i zarządzania markami, będzie się dynamicznie rozwijał we wszystkich obszarach życia. W czasach globalizacji branding narodowy nie jest kwestią nacjonalistycznej pychy, ale istotnym narzędziem ekonomicznego przetrwania. Brandingu trzeba się uczyć. Oto elementarz brandingu dla początkujących, podręcznik dla studentów, samouczek dla adeptów, przewodnik dla liderów, poradnik dla praktyków, kompendium dla ekspertów, vademecum dla mediów, a poważne i ostre wyzwanie dla teoretyków i ideologów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Książka "Nazwy firm i produktów" wyjaśnia, dlaczego nazwy marketingowe są najważniejszym instrumentem brandingu i promocji przedstawia ich funkcje, rodzaje, elementy i zastosowania omawia działanie komunikacyjne i odziaływanie perswazyjne nazw pomaga odpowiedzieć na pytanie, jaką nazwę wybrać i jak to najlepiej zrobić wylicza błędy i nieporozumienia z nazewniczej praktyki radzi, jak nazwy badać, chronić i lansować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej