Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(2)
K.E.N. 21 (W139)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(3)
Kłobucka 14 (BD37)
(2)
Autor
Haig, Matt (1975- )
(2)
Kosson, Grzegorz
(2)
Styczeń, Marcin (1978- )
(2)
Zawadzki, Roman (tłumacz)
(2)
Airey, David (1979- )
(1)
Boruc, Mirosław A. (1947- )
(1)
Halaba, Małgorzata
(1)
Hardziej, Patryk (1989- )
(1)
Hereźniak, Marta
(1)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(1)
Klein, Naomi (1970- )
(1)
Makaruk, Katarzyna
(1)
Olins, Wally (1930-2014)
(1)
Piechaczek-Borkowska, Maria M
(1)
Ries, Al
(1)
Ries, Laura
(1)
Sawicki, Jarosław
(1)
Sałbut, Bartosz
(1)
Skonieczko, Grzegorz (tłumacz)
(1)
Szymonik, Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Język angielski
(4922)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2956)
Rodzina
(2775)
Relacje międzyludzkie
(2362)
Znak towarowy
(-)
film amerykański
(2293)
Tajemnica
(2098)
Miłość
(2014)
Śledztwo i dochodzenie
(1925)
II wojna światowa (1939-1945)
(1665)
Zabójstwo
(1567)
Film obyczajowy
(1402)
Dziewczęta
(1384)
Nastolatki
(1364)
Zwierzęta
(1346)
Magia
(1300)
Dramat (film)
(1276)
Życie codzienne
(1188)
Rodzeństwo
(1179)
Język rosyjski
(1177)
Dramat
(1172)
Uczucia
(1078)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(998)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(913)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Policjanci
(877)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(856)
Sekrety rodzinne
(842)
Podróże
(811)
Koty
(808)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Uczniowie
(795)
Ludzie a zwierzęta
(791)
Trudne sytuacje życiowe
(762)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(720)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(696)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(653)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(616)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(599)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(564)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(535)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Serial telewizyjny
(519)
Nauka
(518)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(506)
Wakacje
(500)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(468)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Literatura dziecięca angielska
(429)
Ojcowie i córki
(425)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(415)
Religia
(412)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Katalog
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Porażki marek. Cz. 3, Porażki public relations / Matt Haig ; tłumaczenie Roman Zawadzki. - Warszawa : Audioclub.pl : Bellona, copyright 2008. - 2 CD (1 godz. 51 min 17 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audioteka Biznesu)
Zawiera: CD 1. Nota wydawcy ; Porażki public relations ; Mc Libel - proces o zniesławienie ; Skażenie benzenem wody Perrier ; Pan Am - tragiczny finał ; Nabiał Snow Brand - zatruta marka ; Tampony Rely - szok toksyczny Procter&Gamble ; Wpadka PR Gerbera ; Kampania na rzecz papierosów Joe Camel RJ Reynoldsa ; Opony Firestone ; Mleko dla niemowląt Farley - incydent z salmonellą.
CD 2. Porażki uwarunkowane kulturowo ; Kellog w Indiach ; Hallmark we Francji ; Fender CBS - opowieść o dwóch kulturach ; Snapple firmy Quaker Oats - brak zrozumienia dla istoty marki.
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu.Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Porażki marek. Cz. 4, Zmęczone marki / Matt Haig ; tłumaczenie Roman Zawadzki. - Warszawa : Audioclub.pl : Bellona, copyright 2009. - 2 CD (2 godz. 2 min 11 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Audioteka Biznesu)
Zawiera: CD 1. Nota wydawcy ; Oldsmobile - jak "Król chromu" trafił do składnicy złomu ; Mydło pear - nie udało się trafić w dzisiejszy gust ; Ovaltine - kiedy marka nie może zasnąć ; Kodak - nie udało się pozostać w czołówce ; Polaroid - żyć dzięki niej, umrzeć przez nią ; Rover - psia marka ; Moulinex - ulotniło się z dymem ; Pismo Nova - niech śpiący śpi dalej.
CD 2. Levi's - poniżej poziomu komfortu ; Kmart - marka na krawędzi ; Klub nocny Cream - ostatni salon tańca? ; Kosmetyki Yardleya - od babuni po kajdanki ; Wpadki powodowane przez ludzi ; Enron - zaprzeczanie prawdzie ; Arthur Andersen - niszczenie reputacji ; Ratner - gdy uczciwość nie popłaca ; Planet Hollywood - rozdęte ego, słaba firma ; Fashion Cafe - od wybiegu do ringu ; Hear'Say - najpierw pop, potem stop ; Guiltless Gourmet - pomagając konkurencji.
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło.Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm.W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza w Polsce tego rodzaju specjalistyczna publikacja. Przedruki oryginalnej księgi legendarnego znaku graficznego Centrali Przemysłu Naftowego opatrzone komentarzem znawcy historii projektowania graficznego i projektanta, Patryka Hardzieja. Autor przez wiele lat dokumentował pracę twórcy znaku CPN, Ryszarda Bojara, oraz jego zespołu. We wstępie do książki opowiada o tym, jak powstawał znak, przedstawia jego charakterystykę, opisuje też pokrótce historię przemysłu naftowego na ziemiach polskich. Nietuzinkowa publikacja dla wielbicieli projektowania graficznego i nie tylko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”. W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania, książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem wszystkich krytyków ekspansywnego światowego kapitalizmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.166 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Złam konwencję czyli Jak stworzyć wielką markę / Grzegorz Kosson. - Wyd. 2. - Lublin : Słowa i Myśli, cop. 2013. - 152 s. : il. ; 23 cm.
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są "strzałem w kolano" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek. Seria: Gospodarka pod Własną Banderą ; 7)
Nazwa aut. posłowia pod tekstem. Nr serii gł.: 7. U dołu s. przytyt. i obwol.: Marka dla Polski.
Tyt. oryg.: "Wally Olins on brand", 2003.
Zawiera także: Aneks. Marka dla Polski.
Wally Olins dowcipnie, mądrze i barwnie prowadzi nas wieloma atrakcyjnymi ścieżkami do sedna sukcesu marek: emocje i uczucia mają taki sam wpływ na decyzje rynkowe, jak na wszystkie inne ważne decyzje w życiu. A marki ucieleśniają coraz więcej ludzkich i społecznych emocji. Wally Olins o marce tłumaczy, dlaczego nadszedł czas na porzucenie starego myślenia, którego symbolem jest pojęcie misja. Wyjaśnia, co dzieje się, gdy marka wkracza na scenę globalną. Pokazuje, że branding, czyli sztuka kreowania, budowania i zarządzania markami, będzie się dynamicznie rozwijał we wszystkich obszarach życia. W czasach globalizacji branding narodowy nie jest kwestią nacjonalistycznej pychy, ale istotnym narzędziem ekonomicznego przetrwania. Brandingu trzeba się uczyć. Oto elementarz brandingu dla początkujących, podręcznik dla studentów, samouczek dla adeptów, przewodnik dla liderów, poradnik dla praktyków, kompendium dla ekspertów, vademecum dla mediów, a poważne i ostre wyzwanie dla teoretyków i ideologów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej