Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(7)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(3)
Cybisa 6 (W134)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(4)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(14)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Autor
Aaker, David A
(1)
Adamczyk, Józef
(1)
Austen-Tynda, Agata
(1)
Bobrowski, Jarosław
(1)
Connors, Richard J. (1940- )
(1)
Czech, Magdalena
(1)
Domański, Tomasz (1953- )
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Dłużniewska, Dagmara
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Fisk, Peter
(1)
Gordon, William
(1)
Grajkowska, Wanda
(1)
Graszewicz, Maurycy
(1)
Heffernan, Margaret (1955- )
(1)
Holbeche, Linda
(1)
Jantsch, John (1960- )
(1)
Johnson, Gerry (1945- )
(1)
Kalkhoff, Marcin
(1)
Komor, Marcin
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kozielski, Robert
(1)
Lambin, Jean-Jacques (1933- )
(1)
Lipnicki, Sergiusz
(1)
Maney, Kevin (1960- )
(1)
Masełko-Łaciok, Edyta
(1)
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )
(1)
Małgorzata Rószkiewicz
(1)
McDonald, Malcolm
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Mucha-Leszko, Bogumiła
(1)
Obłój, Krzysztof (1954- )
(1)
Piwowarska, Anna (copywrighting)
(1)
Polachowska, Joanna
(1)
Pringle, Hamish
(1)
Ries, Al
(1)
Ries, Laura
(1)
Rostocki, Marek
(1)
Rumelt, Richard P. (1942- )
(1)
Scholes, Kevan
(1)
Skorek, Monika
(1)
Strzyżewska-Kamińska, Marianna
(1)
Sugiero, Joanna
(1)
Szymanderska, Urszula
(1)
Tesławski, Maciej
(1)
Wala, Hermann H
(1)
Weylman, C. Richard
(1)
Whittington, Richard (1958- )
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Łaciok, Karol
(1)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(23)
angielski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(16)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Marketing
(4)
Zarządzanie
(4)
Innowacje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Znaki towarowe
(3)
Badania marketingowe
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Reklama
(2)
Berkshire Hathaway
(1)
Buffett, Warren (1930- )
(1)
Giełda
(1)
Gospodarka
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Jakość produktu
(1)
Język angielski
(1)
Kadry
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Organizacja pracy
(1)
Partnerstwo lokalne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręczniki akademickie
(4)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Audiobook
CD
W koszyku
Siła pozytywnych opinii / John Jantsch ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2010. - 1 CD (10 godz. 26 min 21 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Marketing)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom ? to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: "Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać", "Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego", "Przekazuj klientom odpowiednie informacje". Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową. // John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Data wyd. wg: ksiegarnia.bankier.
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców - twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej! Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne. Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie. Jeśli tak - zacznij działać! Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing. Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne. Zasady składające się na powodzenie silnych marek radykalnie zmieniły się w ostatnich latach. Firmy, które nie potrafią poddać się tym zmianom, znikną z rynku. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia autor opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. W swojej książce zdradza te techniki. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej