Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(7)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(3)
Cybisa 6 (W134)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(4)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(14)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Autor
Aaker, David A
(1)
Adamczyk, Józef
(1)
Austen-Tynda, Agata
(1)
Bobrowski, Jarosław
(1)
Connors, Richard J. (1940- )
(1)
Czech, Magdalena
(1)
Domański, Tomasz (1953- )
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Dłużniewska, Dagmara
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Fisk, Peter
(1)
Gordon, William
(1)
Grajkowska, Wanda
(1)
Graszewicz, Maurycy
(1)
Heffernan, Margaret (1955- )
(1)
Holbeche, Linda
(1)
Jantsch, John (1960- )
(1)
Johnson, Gerry (1945- )
(1)
Kalkhoff, Marcin
(1)
Komor, Marcin
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kozielski, Robert
(1)
Lambin, Jean-Jacques (1933- )
(1)
Lipnicki, Sergiusz
(1)
Maney, Kevin (1960- )
(1)
Masełko-Łaciok, Edyta
(1)
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )
(1)
Małgorzata Rószkiewicz
(1)
McDonald, Malcolm
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Mucha-Leszko, Bogumiła
(1)
Obłój, Krzysztof (1954- )
(1)
Piwowarska, Anna (copywrighting)
(1)
Polachowska, Joanna
(1)
Pringle, Hamish
(1)
Ries, Al
(1)
Ries, Laura
(1)
Rostocki, Marek
(1)
Rumelt, Richard P. (1942- )
(1)
Scholes, Kevan
(1)
Skorek, Monika
(1)
Strzyżewska-Kamińska, Marianna
(1)
Sugiero, Joanna
(1)
Szymanderska, Urszula
(1)
Tesławski, Maciej
(1)
Wala, Hermann H
(1)
Weylman, C. Richard
(1)
Whittington, Richard (1958- )
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Łaciok, Karol
(1)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(23)
angielski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(16)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Marketing
(4)
Zarządzanie
(4)
Innowacje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Znaki towarowe
(3)
Badania marketingowe
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Reklama
(2)
Berkshire Hathaway
(1)
Buffett, Warren (1930- )
(1)
Giełda
(1)
Gospodarka
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Jakość produktu
(1)
Język angielski
(1)
Kadry
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Organizacja pracy
(1)
Partnerstwo lokalne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręczniki akademickie
(4)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Celem książki jest pokazanie podstawowych zagadnień decyzyjnych związanych z marką, próba ich uporządkowania i stworzenia swoistego kodeksu działań w przypadku tworzenia nowej bądź zarządzania istniejącą marką. Niniejsza publikacja skierowana jest przede wszystkim dla studentów kierunków ekonomicznych związanych ze specjalinością marketingową, słuchaczy studiów podyplomowych, a także przedsiębiorców tworzących nową odertę rynkową. Wiele podpowiedzi czy przykładów praktycznych w ksiąśce może okazać się cenną wskazówką na drodze do sukcesu biznesowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing plans. How to prepare them, how to use them".
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: - proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego - cele i strategie marketingowe - wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej - planowanie sprzedaży oraz cen - zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy - zarządzanie relacjami z klientami - typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania - sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe / Znak)
Tyt. oryg.: Trade-off : why some things catch on, and others don't, 2009.
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar. Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu? Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.166 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz. - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : ilustracje ; 30 cm.
U dołu okładki i na grzbiecie: Predictivesolutions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Building Strong Brands / David A. Aaker. - London : Pocket Books, 2010. - IX, 380 stron : ilustracje ; 20 cm.
Index na stronsch 367-380.
As industries turn increasingly hostile, it is clear that strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In David Aaker's pathbreaking book, MANAGING BRAND EQUITY, managers discovered the value of a brand as a strategic asset and a company's primary source of competitive advantage. Now, in this compelling new work, Aaker uses real brand-building cases from Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonald's, and others to demonstrate how strong brands have been created and managed. A common pitfall of brand strategists is to focus on brand attributes...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index na stronsch 173-181.
The only way to stand out in today's -- and tomorrow's -- cluttered marketplace is to build your product or service into a brand. Think Nike, Starbuck's, Xerox, and Kleenex, and you're thinking brands in the biggest and most lucrative sense. In The 22 Immutable Laws of Branding, marketing guru Al Ries, together with Laura Ries, has put together the authoritative work on brands and branding -- organized in a short, pithy book that can be read and digested in as brief a time as an airplane ride.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Efektywność sieci publicznych : podejście wielopoziomowe / Agata Austen. - Warszawa : C.H. Beck, 2014. - 252, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.2 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tyt. oryg.: "The power of why : breaking out in a competitive marketplace".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Aligning Human Resources and Business Strategy : Second Edition / Linda Holbeche. - Wydanie 8 (1 w tej edycji). - Oxford : Butterworth-Heinemann : Elsevier, 2009. - XIV, 498 stron : ilustracje ; 24 cm.
Index na stronach 489-498.
What difference can the aspiring HR strategist really make to business value? In the new edition of her ground-breaking book, Linda Holbeche answers this question and provides the tools and insights to help HR managers and directors add value to the organization by implementing effective HR initiatives that are aligned to core business strategies. Featuring updated profiles and case studies from top HR strategists who have used their skills to deliver a variety of key business objectives, Aligning Human Resources and Business Strategy, 2nd edition provides inspiration and guidance on how to apply the theory to challenges in your organization. Learn how you can strengthen and prove the relationship between people strategy and business success through your approach to performance and development and impress at the highest levels with this new edition of an HR classic. Linda Holbeche is Director of Research and Policy at the Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD). Linda chairs and speaks at meetings and conferences worldwide and appeared at number six in Human Resources magazine's HR most influential 2008 roll call of top industry thinkers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Skuteczność funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji w sferze gospodarczo--społecznej na początku XXI w. jest ściśle powiązana z przyjęciem koncepcji marketingu w procesach zarządzania. W wielu przedsiębiorstwach oraz innych podmiotach funkcjonują działy marketingowe. Wielu naukowców bada zjawiska związane z marketingiem. Na uniwersytetach na całym świecie kształcą się studenci w zakresie marketingu. Przedsiębiorstwa wydają znaczne sumy na badania obejmujące poszczególne obszary marketingu. Wymienione działania świadczą o tym, że marketing jest obiektywnie istniejącym obszarem poznania naukowego. Uzasadnia to zajmowanie się marketingiem zarówno w odniesieniu do rozwiązywania problemów, jak i ich opisywania, objaśniania oraz interpretowania. Celem publikacji jest zaprezentowanie istoty marketingu jako koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami oraz objaśnienie metod i technik wykorzystywanych w odniesieniu do marketingu jako obiektywnie istniejącego i dającego się wyodrębnić samodzielnego obszaru badawczego. Jako dyscyplina powstała na początku XX w. w dziedzinie nauk ekonomicznych, marketing znajduje się w początkowym etapie budowania własnej tożsamości oraz uporządkowanej teorii. Aby mogła się ona nadal rozwijać, konieczne jest publikowanie wyników badań, przemyśleń koncepcji oraz krytycznych ocen dotychczasowego dorobku. To kolejny cel niniejszej publikacji, której treść zostanie poddana ocenom kolejnych badaczy. Praca jest poświęcona syntetycznemu omówieniu wielu obszarów, które składają się na marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem. Bazuje ona na założeniu, że proces wytwarzania produktów należy rozpoczynać od zbadania potrzeb konsumentów. Koncepcja marketingu zakłada zmianę paradygmatu działania przedsiębiorstwa. Produkcja oraz inne obszary przedsiębiorstwa zostają podporządkowane potrzebom konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(TED Books : małe książki o wielkich ideach)
Potężny manifest dla prezesów i pracowników: wpływowa i wielokrotnie nagradzana liderka biznesu Margaret Heffernan ujawnia, w jaki sposób firmy mogą budować idealne kultury pracy i powodować ogromne przeobrażenia, wprowadzając niewielkie zmiany. Kadra zarządzająca często myśli, że wprowadzając głębokie zmiany, wszystko zrobi lepiej, zarobi więcej i będzie mieć szczęśliwszych pracowników. Dlaczego więc zaangażowanie okazuje się tak trudne, a produktywność tak nieuchwytna? W książce „Niemierzalne" Margaret Heffernan wyciąga wnioski z dziesięcioleci nadzorowania różnych organizacji i dochodzi do wniosku, że to niewielkie modyfikacje mają największe znaczenie. Heffernan twierdzi, że budowanie solidnej firmy może zostać przyspieszone poprzez wdrożenie pozornie niewielkich zmian, takich jak zaakceptowanie konfliktu jako kreatywnego katalizatora, wykorzystywanie każdego umysłu w zespole, celebrowanie błędów; częstsze wypowiadanie się i słuchanie oraz zachęcanie do spędzania czasu wolnego od pracy. Pełna niesamowitych anegdot i zaskakujących statystyk książka zabiera nas w fascynującą podróż po całym świecie, zwracając uwagę na różne firmy i ujawniając, w jaki sposób udało się im przekształcić na wielką skalę poprzez stopniowe zmiany. Każdej z książek TED towarzyszy powiązana z nią prelekcja, którą można obejrzeć online na TED.com. Książki kontynuują tam, gdzie kończy się wykład.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sedno strategii : jak lider może stać się strategiem / Richard P. Rumelt ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 395, [4] strony : fotografia, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: The crux : how leaders become strategists.
Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”) i cele aspiracyjne („będziemy produkować wiodące na rynku produkty”). Z pomocą przychodzi Richard Rumelt i jego najnowsza książka, która radykalnie zmienia sposób, w jaki liderzy myślą i wykonują najważniejszą część swojej pracy: tworzenie strategii. Poprzez barwne historie – o tym, jak Elon Musk skupił się na pewnym aspekcie, który napędził sukces SpaceX, czy jak amerykańska armia poradziła sobie ze słabościami swojej strategii bojowej – Rumelt prezentuje zupełnie nową koncepcję pozwalającą znaleźć sedno strategii, czyli zasadniczy problem, który trzeba rozwiązać. Pokazuje też, co się dzieje z firmami, które wpadają w inercję i nie są w stanie zmienić swojego kierunku. Udowadnia, że taki tok myślenia potrafił zgubić nawet największych, takich jak Nokia czy General Motors. Według koncepcji strategii Rumelta liderzy powinni przede wszystkim określić sedno kluczowych wyzwań, przed którymi stoją, czyli problemy zagrażające przyszłemu rozwojowi i sukcesowi – choć ich kształt może być trudny do uchwycenia – a następnie podjąć spójne i zdecydowane działania. Znalezienie sedna staje się podstawową umiejętnością stratega zwłaszcza wtedy, gdy problemy nie dają się łatwo rozwiązać, a na firmę oddziałują siły, które trudno zdefiniować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Warren Buffett o biznesie : zasady Guru z Omaha / wybór i układ Richard J. Connors ; przekład Marek Rostocki. - Wydanie w oprawie miękkiej. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 279 stron : ilustracje, 24 cm.
Z tyłu okładki: Zarządzanie i strategia.
Na okładce: Zawiera zwycięskie strategie zarządzania z listów Buffetta do akcjonariuszy Berkshire.
"Warren Buffett o biznesie" to praktyczny poradnik menedżerski o modelu efektywnego zarządzania każdą firmą, dużą i małą, napisany na podstawie doświadczeń Buffetta w zarządzaniu Berkshire Hathaway. Książka zawiera przedstawione w bezpośredni, jasny i prosty sposób praktyczne informacje o tym, jak efektywnie zarządzać firmą. Przeznaczona jest dla menedżerów wyższego szczebla, menedżerów, przedsiębiorców oraz studentów szkół biznesu. Bogata w informacje i inspirująca, ta jedyna w swoim rodzaju książka pozwala lepiej zrozumieć myślenie o biznesie Warrena Buffetta, a jednocześnie dostarcza ponadczasowych wskazówek o strategiach zarządzania, pomagających w zarządzaniu firmą osiągającą sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej