Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(57)
Forma i typ
Książki
(57)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(3)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(4)
ZWM 5 (W45)
(3)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(3)
Braci Wagów 1 (W127)
(6)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(3)
Kłobucka 14 (W135)
(2)
K.E.N. 21 (W139)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(10)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(36)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(1)
Autor
Duchniewicz, Stanisław
(2)
Dudek, Krzysztof (tłumacz)
(2)
Ehrlich, Andrzej
(2)
Kahney, Leander
(2)
Kuc, Bolesław Rafał
(2)
Zimniewicz, Kazimierz
(2)
Albigowski, Marek
(1)
Arnold, Glen
(1)
Auerbach, Carol
(1)
Bednarek, Mariusz
(1)
Berliński, Lechosław (1944- )
(1)
Bielecki, Jan Krzysztof (1951- )
(1)
Bieliński, Przemysław (1977- )
(1)
Biliński, Witold
(1)
Bittel, Lester R. (1918- )
(1)
Blikle, Andrzej (1939- )
(1)
Blumenthal, Karen
(1)
Bolesta-Kukułka, Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowiecki, Ryszard (1943- )
(1)
Bosworth, Michael T
(1)
Brilman, Jean
(1)
Buczyńska, Barbara
(1)
Butkiewicz, Ewa
(1)
Chybicka, Aneta
(1)
Clarke, Liz
(1)
Czakon, Wojciech
(1)
Czaplicka, Monika
(1)
Daszkowski, Julian
(1)
Dziurdzik, Andrzej
(1)
Elliot Jay
(1)
Elton, Chester
(1)
Friga, Paul N
(1)
Gawande, Atul (1965- )
(1)
Gostick, Adrian Robert
(1)
Gratton, Chris (1948- )
(1)
Gut, Jerzy (1955- )
(1)
Haman, Wojciech (1954- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska, Małgorzata (1971- )
(1)
Jedlewska, Barbara
(1)
Jung, Bohdan (1953- )
(1)
Jóźwiak, Bożena
(1)
Jóźwicka, Magdalena
(1)
Kaczyński, Krzysztof
(1)
Kasiewicz, Stanisław (1946- )
(1)
Konieczniak, Marek
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kowalczewski, Wiesław
(1)
Kowalczyk, Jerzy (1932- )
(1)
Krawczyk-Sołtys, Agnieszka
(1)
Krishnan, M. S
(1)
Laloux, Frederic (1969- )
(1)
Lipińska, Joanna
(1)
Marciniak, Stanisław (1948- )
(1)
Marcinkowska, Monika (1973- )
(1)
Matwiejczuk, Wiesław
(1)
Mazur, Karolina (1967-2020)
(1)
Małecka, Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Metz, Piotr (1957- )
(1)
Mijal, Anna
(1)
Milian, Mark
(1)
Mroziewski, Marian
(1)
Myśliwiec, Grzegorz (1955- )
(1)
Müller, Roland
(1)
Nałęcz, Joanna
(1)
Nesterak, Janusz
(1)
Obłój, Krzysztof (1954- )
(1)
Olewińska, Agnieszka
(1)
Ostaszewski, Janusz (1956- )
(1)
Palmer, Russell E. (1934- )
(1)
Pawłowicz, Leszek (ekonomia)
(1)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(1)
Piotrowski, Włodzimierz (zarządzanie)
(1)
Pocztowski, Aleksy (1956- )
(1)
Prahalad, C. K. (1941-2010)
(1)
Puchalska, Malwina
(1)
Płatkowska-Prokopczyk, Laura
(1)
Rapacki, Ryszard (1949- )
(1)
Rasiel, Ethan M
(1)
Rupper, Peter
(1)
Sałbut, Bartosz
(1)
Sałuda, Grzegorz
(1)
Senge, Peter M
(1)
Silberman, Melvin L
(1)
Simon, William L. (1930- )
(1)
Sokołowska, Stanisława
(1)
Stewart, Dorothy M
(1)
Stiglitz, Joseph E. (1943- )
(1)
Studencki, Maciej
(1)
Sugiero, Joanna
(1)
Szatkowski, Kazimierz
(1)
Szeworski, Adam (1918- )
(1)
Szwiec, Paweł
(1)
Trías de Bes, Fernando (1967- )
(1)
Tucker, Robert B. (1953- )
(1)
Welch, Jack (1935- )
(1)
Welch, Suzy (1959- )
(1)
Weylman, C. Richard
(1)
Wąsik, Dorota
(1)
Yoffie, David B
(1)
Zawiślak, Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(55)
Temat
Zarządzanie
(41)
Przedsiębiorstwo
(11)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Kadry
(6)
Przemysł komputerowy
(6)
Innowacje
(5)
Apple Inc
(4)
Marketing
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przywództwo
(4)
Jobs, Steven (1955-2011)
(3)
Controlling
(2)
Gospodarka
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja i zarządzanie
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Reengineering
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Apple Computer Inc
(1)
Banki
(1)
Biznesplan
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse publiczne
(1)
Inwestycje
(1)
Jobs, Steven Paul (1955- )
(1)
Jobs, Steven Paul (1955-2011)
(1)
Kontrola
(1)
Korupcja
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracowników
(1)
Negocjacje
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja i zarządzanie-metody
(1)
Organizacja, zarządzanie
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Prakseologia
(1)
Produkcja
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość
(1)
Rynek finansowy
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Sukces
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(12)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Biografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Rozwój osobisty
(1)
57 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The carrot principle : how the best managers use recognition to engage their people, retain talent and accelerate performance.
Indeks.
ap
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159,9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "What great salespeople do".
Książka przygotowana i wydana z pomocą i we współpracy z firmą Story Seekers Polska.
Polecam praktykom biznesu! Ciekawe uzupełnienie psychologicznych badań nad perswazją narracyjną. Tę książkę dobrze się czyta, a wiedza w niej zawarta jest do natychmiastowego wdrożenia - dr Paweł Fortuna, psycholog społeczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość (PWN))
(Przedsiębiorczość)
Książka jest częścią rozprawy doktorskiej.
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelnikom, przedstawia coraz częściej dziś poruszany problem wartości firmy. Wartość ta, jak powszechnie wiadomo, nie jest identyczna z wartością księgową przedsiębiorstwa (co najwyżej widać podczas przejęć i fuzji). O wartości firmy stanowią bowiem nie tylko zasoby materialne. Ogromne, coraz częściej nawet dużo większe znaczenie mają zasoby niematerialne, takie jak wykwalifikowana kadra, klienci, informacje i systemy informatyczne, reputacja itp. Autorka książki koncentruje się na analizie czynników kształtujących wartość firmy, przedstawia ich naturę i koncepcje takiego zarządzania nimi, by maksymalizować wartość podmiotu. Czynniki te dzieli na ujmowane w sprawozdaniach finansowych oraz na takie, które - jak dotąd - nie znajdują odzwierciedlenia w rachunkowości. Tym ostatnim poświęca też najwięcej miejsca, postulując jednocześnie konieczność wprowadzenia ich w przyszłości do systemu szeroko pojętej rachunkowości, co znacznie ułatwi zarządzającym kształtowanie wartości firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.012 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The real-life MBA : your no-BS guide to winning the game, building a team, and growing your career.
Jack i Suzy Welch, wielcy światowego biznesu i autorzy międzynarodowego bestsellera "Winning. Znaczy zwyciężać" powracają z nową książką "Praktyczne MBA" niezbędną każdemu, dzisiejszemu – i jutrzejszemu – biznesmenowi, zgłębiającą aktualne wyzwania związane z tworzeniem strategii sukcesu, prowadzeniem i zarządzaniem zespołem oraz budowaniem kariery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów działalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z jego interesariuszami. Niniejsza książka, którą jej autorzy określili jako podręcznik akademicki, skupia się na tych działaniach, które służą zwiększaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i jednocześnie podnoszą ich wiarygodność na rynkach finansowych. W książce przedstawione są nie tylko podstawowe zasady zarządzania wartością przedsiębiorstwa, ale szeroko opisane zostały, szczególnie użyteczne dla praktyków gospodarczych, sposoby skutecznego korzystania z rynków finansowych. Szczególnie wartościową częścią książki są przykłady praktycznych doświadczeń zarządzania wartością w Banku Pekao SA, Grupie Fiat, Grupie Kapitałowej Allianz oraz GE Money. Doświadczenia te zostały opisane przez wybitnych menedżerów zarządzających tymi podmiotami. (prof. dr hab. Jerzy Bieliński)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.13 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie zmianą / Liz Clarke ; tł. Marek Albigowski. - Warszawa : Gebethner i S-ka, 1997. - XIII, 257 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Podstawy Zarządzania)
Tyt. oryg.: "The essence of change".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tyt. oryg.: "The power of why : breaking out in a competitive marketplace".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysem w social media / Monika Czaplicka. - Gliwice : Helion, cop. 2014. - 288 s. : rys. ; 23 cm.
(Onepress)
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok… Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Poznaj metody działania najlepszych - Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa - i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy - Intel, Microsoft i Apple - które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. „Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie”. John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Celem publikacji jest prezentacja najskuteczniejszych metod stosowanych podczas projektowania i realizacji szkoleń, propagowanie uczenia się przez działanie oraz dostarczenie szkoleniowcom praktycznych zaleceń i gotowych materiałów szkoleniowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Steve Jobs : the man who thought different : a biography, 2012.
Wszyscy młodzi ludzie marzą, by być jak Steve Jobs. Był geniuszem i wizjonerem. Podziwiał go, a potem opłakiwał cały świat. Założył koncern Apple, stworzył komputery Macintosh, iPody, iPhony i iPady. Bez niego nie byłoby urządzeń, którym posługujemy się na co dzień. Był największym informatykiem naszych czasów, legendą przemysłu komputerowego. Człowiekiem, który zmienił nasz świat. Steve Jobs (1955-2011) nigdy nie chodził utartymi szlakami. Od skonstruowania pierwszego komputera Apple w garażu swoich rodziców do śmierci po ponad dziesięcioletniej walce z rakiem zawsze kierował się intuicją. Nigdy nie pytał ludzi, czego chcą. Sam wiedział lepiej. I sprawiał, że wszystko, czego się tknął, stawało się tym, czego świat potrzebował. W fascynującej, wypełnionej zdjęciami książce Karen Blumenthal, znana amerykańska autorka i dziennikarka "Wall Street Journal", pokazuje, kim był Steve Jobs i skąd czerpał pomysły, które zrewolucjonizowały nasze życie. Pasjonująco opisuje jego projekty i wynalazki, i opowiada o tym, jak powstały pierwsze komputery osobiste, odtwarzacze muzyczne i tablety. Przedstawia Jobsa jako ucznia, studenta, męża, ojca, buddystę, wynalazcę, prezesa Apple, i odsłania jego ekscentryczne zwyczaje, obsesje, napady wściekłości, konfl ikty z kolegami, współpracownikami, rodziną. Ale taki naprawdę był geniusz - kochany i nienawidzony - który osiągnął sukces ciężką pracą, niespożytą energią, niesamowitą pomysłowością, wiernością swoim marzeniom i odwagą, by zawsze iść za głosem serca i intuicji. Może najważniejszą wskazówką, którą pozostawił Steve Jobs, są jego słowa skierowane w 2005 roku do studentów Uniwersytetu Stanforda: "Bądź wciąż głodny. Głodny wiedzy." (merlin.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Letters to Steve : inside the e-maile inbox of Apple's Steve Jobs
Zajrzyj do skrzynki mailowej geniusza naszych czasów! Poznaj sekrety firmy Apple! Dowiedz się, co naprawdę myślał Steve Jobs! Cześć Steve, kiedy pod koniec 1977 roku skonstruowałeś i pokazałeś mi Apple II, nie miałem pojęcia, jak to zmieni moje życie na znacznie bardziej pasjonujące. Każdego dnia Steve Jobs otrzymywał od fanów setki maili. Na wiele z nich udzielał krótkich odpowiedzi. Otwarcie skrzynki mailowej i znalezienie w niej wiadomości od Steveĺa Jobsa było dla fanów jak wygrana na loterii. Mark Milian zebrał najważniejsze, nigdy wcześniej niepublikowane maile od Steveĺa Jobsa, do których dotarł po długich poszukiwaniach. Listy do Steveĺa odkrywają niektóre z tajemnic Apple. Ukazują kulisy spektakularnego sukcesu firmy i zdradzają sekrety z życia Steveĺa Jobsa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-6 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umysł McKinsey / Ethan M Rasiel, Paul N. Friga ; [tł. Agnieszka Olewińska]. - Warszawa : K. E. Liber, 2004. - XIX, [1], 203 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: The McKinsey mind.
Na okł. podtyt.: rozumienie i wdrażanie narzędzi rozwiązywania problemów oraz technik zarządzania jedenej z najbardziej cenionych na świecie firm konsultingowych.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej