Wainewright, Max
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
Barwna 8 (BD9)
(5)
Kłobucka 14 (BD37)
(5)
Na Uboczu 2 (BD60)
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Christie, Agatha (1890-1976)
(667)
Kowalska Dorota
(664)
Wainewright, Max
(-)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(546)
Kochanowski Jan
(469)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(445)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(409)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(385)
Mosiewicz-Szrejter, Maria (1971- )
(372)
King, Stephen (1947- )
(353)
Shakespeare, William (1564-1616)
(339)
Fabianowska, Małgorzata
(331)
Popławska, Anna (filolog)
(323)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(322)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(318)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(315)
Siemianowski, Roch (1950- )
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(302)
Roberts, Nora (1950- )
(301)
Birek, Wojciech (1961- )
(296)
Ross, Tony (1938- )
(289)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(287)
Steel, Danielle (1947- )
(276)
Goscinny, René (1926-1977)
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(254)
Pratchett, Terry (1948-2015)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(234)
Gawryluk, Barbara (1957- )
(233)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Szulc, Andrzej
(227)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(226)
Mazan, Maciejka
(223)
Ochab, Janusz (1971- )
(223)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(222)
Domańska, Joanna (1970- )
(222)
Polkowski, Andrzej (1939-2019)
(213)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(213)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(207)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(206)
Mortka, Marcin (1976- )
(206)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(203)
Doyle, Arthur Conan (1859-1930)
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Cieślik, Donata
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Beaumont, Émilie (1948- )
(192)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(189)
Musierowicz, Małgorzata (1945- )
(188)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(188)
Wiśniewska, Monika (filolog)
(181)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(180)
Onichimowska, Anna (1952- )
(180)
Włodarczyk, Barbara
(180)
Coben, Harlan (1962- )
(178)
Grisham, John (1955- )
(178)
Kijowska, Elżbieta (1950- )
(178)
Stanecka, Zofia (1972- )
(177)
Dobrzańska-Gadowska, Anna
(175)
Miłosz, Czesław (1911-2004)
(174)
Webb, Holly
(174)
Widmark, Martin (1961- )
(173)
Skalska, Katarzyna
(171)
Kraśko, Jan (1954- )
(170)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(169)
Conrad, Joseph (1857-1924)
(168)
Christie, Agatha (1890-1976). Herkules Poirot
(167)
Jansson, Tove (1914-2001)
(167)
Oklejak, Marianna (1981- )
(166)
Simon, Francesca (1955- )
(166)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(165)
Barańczak, Stanisław (1946-2014)
(164)
Górecka, Barbara (tłumaczka)
(163)
Stelmaszyk, Agnieszka (1976- )
(163)
Hesko-Kołodzińska, Małgorzata
(162)
Rusinek, Michał (1972- )
(162)
Iwaszkiewicz, Jarosław (1894-1980)
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Kozak, Jolanta (1951- )
(159)
Sparks, Nicholas (1965- )
(157)
Rowling, J. K. (1965- )
(156)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(156)
Łoziński, Jerzy (1947- )
(156)
Amsterdamski, Piotr (1955-2008)
(154)
Dickens, Charles (1812-1870)
(154)
Rosiński, Grzegorz (1941- )
(153)
Van Hamme, Jean (1939- )
(153)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(151)
Child, Lee (1954- )
(150)
Piotrowska, Eliza (1976- )
(150)
Siewior-Kuś, Alina
(150)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(5)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(6)
Gry komputerowe
(1)
Scratch (język programowania)
(1)
Gatunek
Podręczniki dla dzieci
(4)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł.: wszystko, co musisz wiedzieć o językach: Scratch, Logo, Python, HTML i JavaScript.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Podręcznik pomocniczy dla rodziców i nauczycieli. Przewodnik dla dorosłych. Ostatnia część serii prezentuje i wyjaśnia wszystkie aspekty programowania, omówione w częściach 1-4. Dzięki dodatkowym informacjom i szczegółowo wyjaśnionym pojęciom można pomóc dziecku w nauce. Przewodnik strona po stronie przedstawia wszystkie kluczowe zagadnienia, a dodatkowe zadania pozwalają dzieciom pogłębić wiedzę. Książka zawiera porady techniczne na temat każdego języka omawianego w serii: Logo, Scratcha, Pythona, HTML-a i JavaScriptu, oraz wskazówki, jak radzić sobie z problemami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na okł.: zawiera: podstawy programowania w Logo i Scratchu, rozwiązywanie problemów, zapisywanie poleceń w postaci kodu.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Indeks.
Na okł.: Zawiera: petle i powtórzenia, wyjaśnienie zmiennych, tworzenie gier i programów w Logo i Scratchu
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Indeks.
Na okł.: Zawiera: wybór w kodowaniu, liczby losowe, projekty w Scratchu, programowanie w Pythonie
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. W trzeciej części serii pokazano krok po kroku, jak korzystać z wyboru za pomocą wyrażeń „jeżeli” oraz jak zacząć pracę w bardziej zaawansowanym języku programowania, jakim jest Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Indeks.
Na okł.: Zawiera: rozwijanie technik programowania, tworzenie kodu na strony www, podstawy języków HTML i JavaScript.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Czwarta część serii pozwala jeszcze bardziej rozwinąć umiejętności programowania. Opisano w niej krok po kroku sposób tworzenia stron internetowych w języku HTML. Naucz się programować w języku JavaScript i tworzyć interaktywne strony internetowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: 25 Scratch 3 games for kids : a playful guide to coding. W książce także ISBN oryginału.
Scratch jest projektem MIT Media Lab. Początkowo miał służyć młodym ludziom do nauki programowania, ale szybko zaczął pełnić również inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której każdy może nie tylko nauczyć się podstaw kodowania, ale także ćwiczyć kreatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolność do wynajdywania nieszablonowych rozwiązań, na przykład podczas projektowania gier. Scratch jest bowiem świetnym narzędziem do tworzenia najróżniejszych gier, a poświęcona mu strona umożliwia dzielenie się wynikami swojej pracy z innymi. Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego się przydają zmienne, pętle czy funkcje. Zaprezentowano także sposoby stosowania reguł matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne treści zostały bogato zilustrowane i uzupełnione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisząc atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo złożone zasady programowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej