Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(94)
Forma i typ
Książki
(71)
Proza
(25)
Poradniki i przewodniki
(22)
Gry komputerowe
(14)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Druki ulotne
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(108)
wypożyczone
(43)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(2)
ZWM 5 (W45)
(4)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(7)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(2)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(5)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
K.E.N. 21 (W139)
(2)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(13)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(3)
Cybisa 6 (Mediateka)
(11)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(8)
Barwna 8 (BD9)
(20)
Fanfarowa 19 (BD11)
(14)
Kłobucka 14 (BD37)
(19)
Na Uboczu 2 (BD60)
(28)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(4)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Hikiert-Bereza, Anna
(18)
Bolder, Joe
(10)
Electronic Arts Polska
(9)
Milton, Stephanie
(8)
Marsh, Ryan
(7)
Cordner, Theo
(6)
Cajgner, Wojtek (1987- )
(4)
EA Sports
(4)
Jelley, Craig
(4)
Soares, Paul
(4)
Warda, Małgorzata (1978- )
(4)
Bale, James
(3)
Brady, Dustin (1986- )
(3)
Brady, Dustin (1986- ). Uwięzieni w grze
(3)
Brady, Jesse
(3)
Davies, Marsh
(3)
Gutowski, Maksymilian
(3)
Jelley, Craig. Konstrukcje przestrzenne: Średniowieczny zamek
(3)
Jelley, Craig. Podręcznik kreatywnych konstrukcji
(3)
Jelley, Craig. Podręcznik teorii kreatywności
(3)
Johansson, Martin
(3)
Jones, Owen (1984- )
(3)
Parvela, Timo (1964- )
(3)
Parvela, Timo (1964- ). Kepler 62
(3)
Pitkänen, Pasi (1984- )
(3)
Sony Computer Entertainment Polska
(3)
Sortland, Bjørn (1968- )
(3)
Stuckey, John
(3)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(3)
Barker, James (ilustrator)
(2)
Burlinson, James
(2)
Chojnowska, Ilona (1982- )
(2)
Davey, Joey
(2)
Deaver, Jeffery (1950- )
(2)
Deaver, Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(2)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(2)
Dąbrowski, Grzegorz (tłumacz)
(2)
Graley, Sarah
(2)
Green, Jonathan
(2)
Kiuru, Iwona
(2)
McBrien, Thomas
(2)
Monster, Sfé R
(2)
Nowak-Kreyer, Maciej (1976- )
(2)
O'Brien, Stephen J. (1969- )
(2)
Purenins, Stef
(2)
Southam, Phil
(2)
Stanley, Juliet
(2)
Sweigart, Al
(2)
Wojtas, Michał
(2)
Zevin, Gabrielle (1977- )
(2)
Argasiński, Jakub (1981- ). Dema
(1)
Auleytner, Aleksandra
(1)
Baddiel, David (1964- )
(1)
Baranowski, Maciej (tłumacz)
(1)
Beck, Christophe (1972- )
(1)
Bieriezjanczuk, Kate
(1)
Black Box Games
(1)
Black, Jack
(1)
Bordizzo, Natasha Liu (1994- )
(1)
Bourgeois, Paulette (1951- )
(1)
Brown, Box (1980- )
(1)
Chaloner, Paul (1971- )
(1)
Ciupek, Stefan (1976- )
(1)
Clark, Brenda
(1)
Comer, Jodie (1993- )
(1)
Czartoryski, Bartosz
(1)
Droga, Katarzyna (1965- )
(1)
Droga, Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska, Karolina
(1)
Dąbrowska-Jarosz, Monika (1979- )
(1)
Emerson, Marcus
(1)
Emerson, Marcus. Dziennik Youtubera
(1)
Faber, Marta
(1)
Fajfer, Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Farrell, Triona
(1)
Farwell, Nick
(1)
Feibel, Thomas (1962- )
(1)
Felter, Iris
(1)
Field, Jim (1980- )
(1)
Filiciak, Mirosław (1976- )
(1)
Flamma, Adam
(1)
Flynn, Ian (1982- )
(1)
Flynn, Ian (1982- ). Nieznany ląd
(1)
Ganucheau, Savanna
(1)
Glynn, Steffan
(1)
Gran, Meredith (1984- )
(1)
Grevet, Yves (1961- )
(1)
Griffiths, Mark (1966- )
(1)
Grzybczyk, Katarzyna
(1)
Górczyńska, Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Górniak, Mateusz (1996- )
(1)
Hart, Kevin
(1)
Howden, Jason Lei
(1)
Howery, Lil Rel (1979- )
(1)
Insomniac Games
(1)
Jackman, Henry
(1)
Jakubowiak, Maciej (1987- )
(1)
Janicki, Paweł (1974- ). Conditional arts
(1)
Jennings, Sharon (1954- )
(1)
Johnson, Dwayne
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(64)
Kraj wydania
Polska
(92)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(86)
angielski
(5)
niemiecki
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(34)
Młodzież
(21)
14-17 lat
(20)
Dzieci
(20)
6-8 lat
(5)
0-5 lat
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dorośli
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(13)
Literatura polska
(8)
Film amerykański
(3)
Literatura fińska
(3)
Literatura kanadyjska
(3)
Literatura norweska
(3)
Literatura angielska
(2)
Film kanadyjski
(1)
Literatura austriacka
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Język angielski
(4914)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2969)
Rodzina
(2781)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Gry komputerowe
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2106)
Miłość
(2017)
Śledztwo i dochodzenie
(1935)
II wojna światowa (1939-1945)
(1666)
Zabójstwo
(1576)
Dziewczęta
(1404)
Film obyczajowy
(1401)
Nastolatki
(1375)
Zwierzęta
(1350)
Magia
(1306)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1190)
Życie codzienne
(1190)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1159)
Uczucia
(1084)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(999)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(885)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(859)
Sekrety rodzinne
(843)
Podróże
(812)
Koty
(811)
Uczniowie
(799)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(792)
Trudne sytuacje życiowe
(764)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(721)
Przestępczość zorganizowana
(719)
Osoby zaginione
(706)
Chłopcy
(701)
Wojsko
(701)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(654)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(617)
Wychowanie w rodzinie
(603)
Politycy
(601)
Nauczanie języków obcych
(592)
Prywatni detektywi
(591)
Polska
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(569)
Uprowadzenie
(566)
Wojna
(566)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(536)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(507)
Wakacje
(502)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(470)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Ojcowie i córki
(426)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Samotność
(416)
Chrześcijaństwo
(415)
Dojrzewanie
(414)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(10)
1945-1989
(8)
1989-2000
(7)
1801-1900
(3)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Polska
(2)
Japonia
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
ZSRR
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(22)
Dokumenty elektroniczne
(14)
Powieść
(12)
Podręcznik
(9)
Publikacja bogato ilustrowana
(9)
Fantastyka
(8)
Powieść przygodowa
(8)
Fantasy
(6)
Komiks
(4)
Opracowanie
(4)
Film fabularny
(3)
Dystopia
(2)
Film przygodowy
(2)
Komedia
(2)
Kryminał
(2)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Science fiction
(2)
Thriller
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Adaptacja literacka
(1)
Anegdoty
(1)
Antologia
(1)
Broszura
(1)
Film Akcji
(1)
Film Sensacyjny
(1)
Film akcji
(1)
Film amerykański
(1)
Film fantastyczny
(1)
Komiks biograficzny
(1)
Książki mówione
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść graficzna
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Romans
(1)
Sensacja
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(17)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Historia
(5)
Kultura i sztuka
(5)
Literaturoznawstwo
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
94 wyniki Filtruj
Brak okładki
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
The Sims 3 : [3] / [Play Station Network ; dystrybutor Electronic Arts Polska]. - Warszawa : Electronic Arts Inc, cop. 2011. - 1 DVD-ROM : dźw., kolor ; 12 cm + instrukcja.
Tyt. z etykiety na dysku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (Mediateka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (PlayStation 3) (1 egz.)
Brak okładki
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Virtua Tennis 4 / [Play Station Network ; dystrybutor Electronic Arts Polska]. - Warszawa : Electronic Arts Inc, cop. 2011. - 1 DVD-ROM : dźw., kolor ; 12 cm + instrukcja.
Tyt. z etykiety na dysku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (Mediateka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (PlayStation 3) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raj dla graczy / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 181, [11] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 7)
Tytuł oryginału cyklu: Kid Youtuber.
Stanowi część 7. cyklu, część 1. pt.: Spoko ze mnie gość, część 6. pt.: Sorry, nie będę przepraszał.
Davy z Fergusem i Annie chcą wziąć udział w turnieju gamingowym wodobalonowe wojny i to w trybie… obłędnym. Ceną przegranej w tym trybie jest wszystko. Wszystkie statystyki gracza. Wszystkie punkty doświadczenia. Cały ekwipunek. Puf! Nie ma! Wasza postać zostaje permanentnie wymazana, ot tak! Czy davy podejmie ryzyko i dołączy do gry? Przed wami: rozgrzane do czerwoności kontrolery, tykające paski życia, Balony Ślizgobuty, Instant-Parasolki, zbroje z wykałaczek, wielolufowe miotacze balonów,czyli wszystkie chwyty dozwolone! Będzie się działo!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie bestselleru! Czerwony kamień posiada właściwości, o jakich ci się nie śniło! Jeśli poznasz je wszystkie i nauczysz się je wykorzystywać, masz szansę przetrwać w nieprzyjaznym świecie, w którym wróg czyha na każdym kroku. Oficjalny "Poradnik dla użytkowników czerwonego kamienia" odkryje przed tobą sekrety wykorzystania tego surowca - od tradycyjnych metod jego wydobywania, poprzez podstawowe obwody energetyczne, aż po złożone mechanizmy i wykonane ze zdumiewającą precyzją konstrukcje. Poznaj przedziwne machiny stworzone przez znawców czerwonego kamienia i daj się zaskoczyć ich niesamowitym wynalazkom. Z taką wiedzą pokonasz każde niebezpieczeństwo w Minecrafcie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie bez Porażek / Pax)
Gry komputerowe i Internet stały się dziś częścią tożsamości dziecka i młodego człowieka. Olbrzymie zainteresowanie nimi jest faktem, z którym nie bardzo umieją sobie radzić rodzice, przeczuwający płynące stąd zagrożenia, ale i możliwe korzyści. Autor omawia i klasyfikuje gry komputerowe oraz analizuje ich miejsce pośród innych zajęć i zabaw dziecka w kontekście współczesnego społeczeństwa. Tłumaczy przyczyny fascynacji grami. Wskazuje też na powody niepokoju rodziców, gdy dziecko jest zbytnio zaabsorbowane grami brutalnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka może posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.
Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach. To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania: • czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom? • o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury? • jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji? Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania. Pozycja skierowana przede wszystkim do: • zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka; • pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi; • graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby. Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.7:004.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Poznań : Wydawnictwo Dolnośląskie - Publicat, 2020. - 503, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Na okładce: o bohaterze, który podbił świat.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu. Bogato ilustrowana, pełna ciekawostek i nieznanych faktów książka zawiera również 17 wywiadów, m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach. Dzięki tym ludziom o Geralcie z Rivii słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną. To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą w pełni zasłużył. I na którą wszyscy czekali.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821(091) pol. Sapkowski A. (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821(091)-3 pol. Sapkowski A. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trash Story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [3] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
"Trash Story" to kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie „ja” i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Koridwen / Yves Grevet ; [Polish translation by Paweł Łapiński]. - Warszawa : Wydawnictwo Polarny Lis ; [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2018]. - 1 płyta audio (CD) (11 godz. 7 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(U4)
Jeden wirus, jedna historia, 4 autorów, 4 tomy serii. Ja, Koridwen, pochodzę ze wsi i stąpam twardo po ziemi. Nie uwierzę w byle obietnicę. Myślę o zwierzętach, za które jestem odpowiedzialna. Myślę o Maksie, którego przygarnęłam. To jest moje prawdziwe życie, a nie ta fikcja. Koridwen dostała swoje oryginalne imię na cześć celtyckiej bogini i czarodziejki Cerridwen. Podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii jest Ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Czy Koridwen pogodzi się ze swoim przeznaczeniem? Czy cofnie czas?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 fr. F. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
(Problemy w Klasie)
Tytuł oryginału: Gambling and Gaming addications in adolscence.
Telewizja, komputery, Internet, gry i hazard - wszystkie te zdobycze współczesnej technologii mogą powodować uzależnienie. Ulegają im dorośli, ale szczególnie zagrażają one młodym, rozwijającym się osobom. Autor książki pisząc o powszechności tego zjawiska wśród dzieci i młodzieży, nakreśla profil uzależnionego dziecka, uczy, jak rozpoznać problem i jak sobie z nim poradzić. Książka zawiera testy i wskazówki przydatne każdemu wychowawcy, pedagogowi i psychologowi szkolnemu oraz rodzicom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia gier komputerowych, chociaż bardzo krótka, jest jednak niezmiernie dynamiczna. Rozrywka, która dzisiaj jest niemal powszechna wśród dzieci i młodzieży (starszej i młodszej) liczy sobie zaledwie kilkadziesiąt lat, lecz wydaje się, że przyszłość należy do niej. Przemysł gier komputerowych jest na drugim miejscu po przemyśle filmowym a niedługim czasie prawdopodobnie go wyprzedzi. Gwałtowny rozwój środowiska internetowego, doprowadził do powstania w nim licznych wirtualnych, tj. niematerialnych, przedmiotów, takich jak np. strony www, konta na portalach społecznościowych, adresy e-mailowe, czy wreszcie artefakty w grach MMOG (magiczne bronie, zbroje, mikstury, samochody, karczmy, domy etc.). Użytkownicy sieci posługujący się tymi äprzedmiotamiö zapragnęli zachować swoje dobra na wyłączność, tzn. uzyskać je na własność, tak aby uniemożliwić korzystanie z nich przez innych internautów, i jednocześnie swobodnie nimi dysponować i rozporządzać. Pojawił się zatem problem normatywnego uregulowania treści praw przysługujących wirtualnym właścicielom. Na tym tle pojawiły się różnorakie zachowania użytkowników i związane z nimi problemy takie jak: ochrona danych osobowych graczy, nieuczciwa konkurencja między graczami a także producentami gier oraz przestępstwa internetowe związane najczęściej z kradzieżą lub wyłudzaniem kont czy artefaktów. Problematyka ta związana jest z siecią, nie jest zatem zlokalizowana w żadnym państwie, co czyni ją bardziej skomplikowaną. W książce przedstawione zostały dotychczasowe orzeczenia głównie amerykańskie i azjatyckie, ich analiza i przetransponowanie tych rozwiązań na grunt prawa polskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.77 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Na okładce: Mojang studios oficjalny produkt.
"Minecraft. Niesamowite kompaktowe konstrukcje" to podręcznik do gry, z którego można się dowiedzieć, jak opracować, zbudować i modyfikować ponad 20 nowych miniprojektów w Minecrafcie – począwszy od rakiety kosmicznej, poprzez podziemną kolejkę, aż po dżunglowe sanktuarium, latarnię morską czy kuter holowniczy. Książka zawiera szczegółowe instrukcje i diagramy przestrzenne, a każdy projekt ma określony stopień trudności oraz podany szacunkowy czas wykonania, dzięki czemu zawarte tu pomysły będą gratką zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych graczy. Zdobyta wiedza i umiejętności z łatwością mogą stać się punktem wyjścia do stworzenia własnych imponujących projektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Mojang studios oficjalny produkt.
"Minecraft. Superkompaktowe konstrukcje" to kolejna odsłona serii książek o niezwykłych miniprojektach, które można zrealizować w Minecrafcie! Nieważne, czy jesteś nowym, czy doświadczonym graczem, z tym podręcznikiem krok po kroku stworzysz niesamowite budowle – kryjówkę w formie przytulnego igloo na wypadek wizyty w śnieżnym biomie, więzienie rodem z Dzikiego Zachodu, aby poskromić tych, którzy zechcieli łamać prawo i burzyć porządek, tajną bazę ukrytą pod tropikalną wyspą na środku oceanu, a także luksusowy parostatek! Wszystkie projekty opatrzone są szczegółowymi wskazówkami i diagramami przestrzennymi, każdy z nich ma również określony stopień trudności i podany szacunkowy czas wykonania. Dodatkowo każdy z budynków nadaje się do tego, aby wprowadzać w nim własne innowacje!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Guns Akimbo / reżyseria Jason Lei Howden ; scenariusz Jason Lei Howden. - Warszawa : Mayfly, copyright 2020. - 1 dysk optyczny (DVD) (95 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Opis z etykiety płyty i opakowania.
„Guns Akimbo” to napakowany akcją i humorem film z gwiazdorską obsadą. W głównej roli występują Daniel Radcliffe oraz Samara Weaving, znana z takich filmów jak: „Opiekunka”, „Korpo” czy „Trzy billboardy za Ebbing, Missouri”. Życie Milesa nie potoczyło się zgodnie z jego oczekiwaniami. Zamiast wymarzonego losu bohatera, spędza całe dnie przy biurku tworząc gry komputerowe wśród współpracowników, którzy nie darzą go zbyt wielką sympatią. Wszystko ulega zmianie, gdy będąc pod wpływem alkoholu pozostawia negatywny komentarz na stronie nielegalnego internetowego show Skizm, którego uczestnicy walczą ze sobą na śmierć i życie. W efekcie, Milesowi składa wizytę Riktor, maniak stojący za kanałem i siłą zmusza go do wzięcia udziału w morderczej zabawie. Jego pierwszym przeciwnikiem okazuje się dotąd niepokonana gwiazda rozgrywek Nix (Samara Weaving).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (Mediateka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sensacyjny (Wielka Brytania) (1 egz.)
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Książka
W koszyku
Ostatni ludzie : wymyślanie końca świata / Maciej Jakubowiak. - Wydanie I. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 300, [4] strony ; 22 cm.
Maciej Jakubowiak wyrusza do źródeł współczesnej wyobraźni i przedziera się przez gąszcz powieści, filmów, seriali, gier komputerowych, memów, doniesień medialnych i scen z życia codziennego, po drodze mijając scenariusze katastrofy klimatycznej, fobie technologiczne, lęki demograficzne i obrazy wojny. A wszystko po to, by zbadać naturę tej dziwnej potrzeby kończenia ze wszystkim. Rzeczywistość miesza się tu ze zmyśleniem, nieskrępowana erudycja z osobistymi końcami świata, fikcyjni politycy komentują działania istniejących prezydentów, a pewien mężczyzna spaceruje w towarzystwie Fantazje o końcu świata towarzyszą nam od samego początku. „Skończone, skończyło się, kończy się już, to chyba się już kończy”, powtarzamy bez przerwy za bohaterami Becketta. Ale skąd w nas właściwie ta nieustająca potrzeba, żeby likwidować świat?"Ostatni" ludzie to wnikliwe kompendium apokaliptycznej wiedzy i wiwisekcja poetyki katastrofy. Na szczęście opowieść o końcu dopóty pozostaje nieprawdziwa, dopóki można ją sobie opowiadać. [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. błędny ISBN.
"Minecraft. Konstrukcje przestrzenne. Średniowieczny gród" to pełen wskazówek, planów i schematów przewodnik po średniowiecznej architekturze w świecie Minecraft. Dzięki szerokiej gamie rozwiązań konstrukcyjnych i szczegółowym instrukcjom możesz stworzyć setki niepowtarzalnych fortyfikacji, dokładnie zaprojektować i wznieść swoją niezdobytą twierdzę. Zbuduj budowle otoczone grubymi murami, których będą strzegły strzeliste wieże obronne. Projektuj majestatyczne sale tronowe i ciemne wilgotne lochy. Zostań panem na swoim średniowiecznym zamku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
Minecraft : wielka kolekcja konstrukcji : podręcznik kreatywnych konstrukcji / Mojang. - Warszawa : Egmont Polska, 2018. - 1 wolumin w etui (24 strony) : ilustracje ; 29 cm.
Komplet stanowią 3. podręczniki, 2. modele do złożenia oraz plakat, w pudełku o wymiarach 31x23 cm.
Tytuł główny wg opakowania.
Pudełko zawiera: Minecraft : podręcznik teorii kreatywności / napisany przez Craig Jelley ; dodatkowe materiały: Stephanie Milton, Marsh Davies i Owen Jones ; projekty: Joe Bolder i John Stuckey ; ilustracje: Ryan Marsh, John Stuckey i James Bale ; tłumaczenie: Anna Hikiert. Minecraft : podręcznik kreatywnych konstrukcji / napisany przez Craig Jelley ; dodatkowe materiały: Stephanie Milton, Marsh Davies i Owen Jones ; projekty: Joe Bolder i John Stuckey ; ilustracje: Ryan Marsh, John Stuckey i James Bale ; tłumaczenie: Anna Hikiert. Minecraft : konstrukcje przestrzenne : średniowieczny zamek / napisany przez Craig Jelley ; projekty: Joe Bolder, Ryan Marsh i Martin Johansson ; ilustracje: Joe Bolder i Ryan Marsh ; tłumaczenie: Anna Hikiert.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
Minecraft : wielka kolekcja konstrukcji : podręcznik teorii kreatywności / Mojang. - Warszawa : Egmont Polska, 2018. - 1 wolumin w etui (24 stron) : ilustracje ; 29 cm + 2 modele + 1 plakat.
Komplet stanowią 3. podręczniki, 2. modele do złożenia oraz plakat, w pudełku o wymiarach 31x23 cm.
Tytuł główny wg opakowania.
Pudełko zawiera: Minecraft : podręcznik teorii kreatywności / napisany przez Craig Jelley ; dodatkowe materiały: Stephanie Milton, Marsh Davies i Owen Jones ; projekty: Joe Bolder i John Stuckey ; ilustracje: Ryan Marsh, John Stuckey i James Bale ; tłumaczenie: Anna Hikiert. Minecraft : podręcznik kreatywnych konstrukcji / napisany przez Craig Jelley ; dodatkowe materiały: Stephanie Milton, Marsh Davies i Owen Jones ; projekty: Joe Bolder i John Stuckey ; ilustracje: Ryan Marsh, John Stuckey i James Bale ; tłumaczenie: Anna Hikiert. Minecraft : konstrukcje przestrzenne : średniowieczny zamek / napisany przez Craig Jelley ; projekty: Joe Bolder, Ryan Marsh i Martin Johansson ; ilustracje: Joe Bolder i Ryan Marsh ; tłumaczenie: Anna Hikiert.
To idealny zestaw w atrakcyjnym pudełku dla każdego miłośnika trybu kreatywnego. Zawiera trzy niesamowite podręczniki z dziedziny kreatywności, które pomogą w tworzeniu niezwykłych budowli. W środku znajdują się również modele żelaznego golema oraz bałwana, a także fantastyczny plakat!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
Minecraft : wielka kolekcja konstrukcji : średniowieczny zamek / Mojang. - Wydanie oficjalne. - Warszawa : Egmont Polska, 2018. - 1 wolumin w etui (24 strony) : ilustracje ; 29 cm.
Komplet stanowią 3. podręczniki, 2. modele do złożenia oraz plakat, w pudełku o wymiarach 31x23 cm.
Tytuł główny wg opakowania.
Pudełko zawiera: Minecraft : podręcznik teorii kreatywności / napisany przez Craig Jelley ; dodatkowe materiały: Stephanie Milton, Marsh Davies i Owen Jones ; projekty: Joe Bolder i John Stuckey ; ilustracje: Ryan Marsh, John Stuckey i James Bale ; tłumaczenie: Anna Hikiert. Minecraft : podręcznik kreatywnych konstrukcji / napisany przez Craig Jelley ; dodatkowe materiały: Stephanie Milton, Marsh Davies i Owen Jones ; projekty: Joe Bolder i John Stuckey ; ilustracje: Ryan Marsh, John Stuckey i James Bale ; tłumaczenie: Anna Hikiert. Minecraft : konstrukcje przestrzenne : średniowieczny zamek / napisany przez Craig Jelley ; projekty: Joe Bolder, Ryan Marsh i Martin Johansson ; ilustracje: Joe Bolder i Ryan Marsh ; tłumaczenie: Anna Hikiert.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej