Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(94)
Forma i typ
Książki
(71)
Proza
(25)
Poradniki i przewodniki
(22)
Gry komputerowe
(14)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Druki ulotne
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(113)
wypożyczone
(38)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(2)
ZWM 5 (W45)
(4)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(7)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(2)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(5)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
K.E.N. 21 (W139)
(2)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(13)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(3)
Cybisa 6 (Mediateka)
(11)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(8)
Barwna 8 (BD9)
(20)
Fanfarowa 19 (BD11)
(14)
Kłobucka 14 (BD37)
(19)
Na Uboczu 2 (BD60)
(28)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(4)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Hikiert-Bereza, Anna
(18)
Bolder, Joe
(10)
Electronic Arts Polska
(9)
Milton, Stephanie
(8)
Marsh, Ryan
(7)
Cordner, Theo
(6)
Cajgner, Wojtek (1987- )
(4)
EA Sports
(4)
Jelley, Craig
(4)
Soares, Paul
(4)
Warda, Małgorzata (1978- )
(4)
Bale, James
(3)
Brady, Dustin (1986- )
(3)
Brady, Dustin (1986- ). Uwięzieni w grze
(3)
Brady, Jesse
(3)
Davies, Marsh
(3)
Gutowski, Maksymilian
(3)
Jelley, Craig. Konstrukcje przestrzenne: Średniowieczny zamek
(3)
Jelley, Craig. Podręcznik kreatywnych konstrukcji
(3)
Jelley, Craig. Podręcznik teorii kreatywności
(3)
Johansson, Martin
(3)
Jones, Owen (1984- )
(3)
Parvela, Timo (1964- )
(3)
Parvela, Timo (1964- ). Kepler 62
(3)
Pitkänen, Pasi (1984- )
(3)
Sony Computer Entertainment Polska
(3)
Sortland, Bjørn (1968- )
(3)
Stuckey, John
(3)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(3)
Barker, James (ilustrator)
(2)
Burlinson, James
(2)
Chojnowska, Ilona (1982- )
(2)
Davey, Joey
(2)
Deaver, Jeffery (1950- )
(2)
Deaver, Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(2)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(2)
Dąbrowski, Grzegorz (tłumacz)
(2)
Graley, Sarah
(2)
Green, Jonathan
(2)
Kiuru, Iwona
(2)
McBrien, Thomas
(2)
Monster, Sfé R
(2)
Nowak-Kreyer, Maciej (1976- )
(2)
O'Brien, Stephen J. (1969- )
(2)
Purenins, Stef
(2)
Southam, Phil
(2)
Stanley, Juliet
(2)
Sweigart, Al
(2)
Wojtas, Michał
(2)
Zevin, Gabrielle (1977- )
(2)
Argasiński, Jakub (1981- ). Dema
(1)
Auleytner, Aleksandra
(1)
Baddiel, David (1964- )
(1)
Baranowski, Maciej (tłumacz)
(1)
Beck, Christophe (1972- )
(1)
Bieriezjanczuk, Kate
(1)
Black Box Games
(1)
Black, Jack
(1)
Bordizzo, Natasha Liu (1994- )
(1)
Bourgeois, Paulette (1951- )
(1)
Brown, Box (1980- )
(1)
Chaloner, Paul (1971- )
(1)
Ciupek, Stefan (1976- )
(1)
Clark, Brenda
(1)
Comer, Jodie (1993- )
(1)
Czartoryski, Bartosz
(1)
Droga, Katarzyna (1965- )
(1)
Droga, Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska, Karolina
(1)
Dąbrowska-Jarosz, Monika (1979- )
(1)
Emerson, Marcus
(1)
Emerson, Marcus. Dziennik Youtubera
(1)
Faber, Marta
(1)
Fajfer, Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Farrell, Triona
(1)
Farwell, Nick
(1)
Feibel, Thomas (1962- )
(1)
Felter, Iris
(1)
Field, Jim (1980- )
(1)
Filiciak, Mirosław (1976- )
(1)
Flamma, Adam
(1)
Flynn, Ian (1982- )
(1)
Flynn, Ian (1982- ). Nieznany ląd
(1)
Ganucheau, Savanna
(1)
Glynn, Steffan
(1)
Gran, Meredith (1984- )
(1)
Grevet, Yves (1961- )
(1)
Griffiths, Mark (1966- )
(1)
Grzybczyk, Katarzyna
(1)
Górczyńska, Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Górniak, Mateusz (1996- )
(1)
Hart, Kevin
(1)
Howden, Jason Lei
(1)
Howery, Lil Rel (1979- )
(1)
Insomniac Games
(1)
Jackman, Henry
(1)
Jakubowiak, Maciej (1987- )
(1)
Janicki, Paweł (1974- ). Conditional arts
(1)
Jennings, Sharon (1954- )
(1)
Johnson, Dwayne
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(64)
Kraj wydania
Polska
(92)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(86)
angielski
(5)
niemiecki
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(34)
Młodzież
(21)
14-17 lat
(20)
Dzieci
(20)
6-8 lat
(5)
0-5 lat
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dorośli
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(13)
Literatura polska
(8)
Film amerykański
(3)
Literatura fińska
(3)
Literatura kanadyjska
(3)
Literatura norweska
(3)
Literatura angielska
(2)
Film kanadyjski
(1)
Literatura austriacka
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Język angielski
(4914)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2965)
Rodzina
(2778)
Relacje międzyludzkie
(2363)
Gry komputerowe
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2104)
Miłość
(2016)
Śledztwo i dochodzenie
(1935)
II wojna światowa (1939-1945)
(1666)
Zabójstwo
(1576)
Dziewczęta
(1401)
Film obyczajowy
(1401)
Nastolatki
(1371)
Zwierzęta
(1350)
Magia
(1302)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1188)
Życie codzienne
(1188)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1163)
Uczucia
(1081)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(999)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(885)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(859)
Sekrety rodzinne
(842)
Koty
(811)
Podróże
(811)
Uczniowie
(799)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(792)
Trudne sytuacje życiowe
(764)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(721)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(698)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(654)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(617)
Wychowanie w rodzinie
(603)
Politycy
(601)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(569)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(565)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(536)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(507)
Wakacje
(501)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(470)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Ojcowie i córki
(426)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Samotność
(416)
Chrześcijaństwo
(415)
Dojrzewanie
(414)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(10)
1945-1989
(8)
1989-2000
(7)
1801-1900
(3)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Polska
(2)
Japonia
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
ZSRR
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(22)
Dokumenty elektroniczne
(14)
Powieść
(12)
Podręcznik
(9)
Publikacja bogato ilustrowana
(9)
Fantastyka
(8)
Powieść przygodowa
(8)
Fantasy
(6)
Komiks
(4)
Opracowanie
(4)
Film fabularny
(3)
Dystopia
(2)
Film przygodowy
(2)
Komedia
(2)
Kryminał
(2)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Science fiction
(2)
Thriller
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Adaptacja literacka
(1)
Anegdoty
(1)
Antologia
(1)
Broszura
(1)
Film Akcji
(1)
Film Sensacyjny
(1)
Film akcji
(1)
Film amerykański
(1)
Film fantastyczny
(1)
Komiks biograficzny
(1)
Książki mówione
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść graficzna
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Romans
(1)
Sensacja
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(17)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Historia
(5)
Kultura i sztuka
(5)
Literaturoznawstwo
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
94 wyniki Filtruj
Druk ulotny
W koszyku
Tytuł oryginału: Minecraft. Annual 2018.
W Roczniku 2018 przedstawiono nowe informacje o grze i aktualne wieści z Mojanga. Dzięki nim czytelnik będzie lepiej przygotowany do nowych wyzwań w trybie przetrwania i w trybie przygody. W książce zaprezentowano również możliwości tworzenia nowych budowli, takich jak: park wodny, netherowy rollercoaster czy warsztat Świętego Mikołaja. Podano także informacje niezbędne do podboju i przetrwania w opuszczonej kopalni, leśnym dworze i twierdzy. Zaprezentowano też bardzo ciekawy wywiad z Maksem Brooksem, który napisał pierwszą oficjalną powieść osadzoną w świecie Minecrafta pt. „Minecraft. The Island".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity, Uncharted 4, Stardew Valley, Diablo III, Halo Wars, Dragon Age: Inkwizycja, Shovel Knight, Destiny, Wiedźmin, 3 Star Wars 1313.
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 DM (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OO (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier,takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty. Nauczysz się, w jaki sposób: Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy. Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki. Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame. Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy. Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi. Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych. Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy. Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki. A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.7 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Bela żyje w niedalekiej przyszłości, kiedy stacjonarne komputery i laptopy to już przeżytek, a nastolatkowie zamiast podręczników noszą do szkoły supernowoczesne Brainy. W dniu swoich trzynastych urodzin dziewczyna znajduje ukryty w kanapie stary pendrive. W towarzystwie Leo, najlepszego przyjaciela i matematycznego geniusza, Bela uruchamia pendrive i daje się wciągnąć w komputerową grę logiczną, do której zaprasza ich przewodnik, tajemniczy Mister X. Wkrótce okazuje się, że intrygująca łamigłówka ma drugie dno, a kolejne wskazówki niespodziewanie ujawniają rodzinną tajemnicę…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III F. (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III F. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Książka „Homo players. Strategie odbioru gier komputerowych” daje czytelnikowi dużą satysfakcję poznawczą, zmusza do krytycznej refleksji nad jednym z istotnych wymiarów dzisiejszej popkultury, wiążącym się z partycypowaniem w kulturze zapośredniczonej technologicznie. Widać, że autorka tkwi głęboko w świecie, który opisuje, że porusza się w badanych realiach swobodnie zarówno jako użytkowniczka i promotorka cyberrozrywki, jak i uważna jej interpretatorka. Książka poza walorami poznawczymi, jest bogata informacyjnie. prof. dr hab. Wojciech Józef Burszta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: 25 Scratch 3 games for kids : a playful guide to coding. W książce także ISBN oryginału.
Scratch jest projektem MIT Media Lab. Początkowo miał służyć młodym ludziom do nauki programowania, ale szybko zaczął pełnić również inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której każdy może nie tylko nauczyć się podstaw kodowania, ale także ćwiczyć kreatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolność do wynajdywania nieszablonowych rozwiązań, na przykład podczas projektowania gier. Scratch jest bowiem świetnym narzędziem do tworzenia najróżniejszych gier, a poświęcona mu strona umożliwia dzielenie się wynikami swojej pracy z innymi. Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego się przydają zmienne, pętle czy funkcje. Zaprezentowano także sposoby stosowania reguł matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne treści zostały bogato zilustrowane i uzupełnione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisząc atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo złożone zasady programowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
5 sekund do Io / Małgorzata Warda. - [Piaseczno] : Heraclon International, [2019]. - 1 płyta audio (CD-MP3) (10 godz. 14 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
W szkole Miki dochodzi do tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Okazuje się, że dramat w liceum mógł mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, stworzoną w najnowszej technologii, gdzie gracz odczuwa nie tylko temperaturę otoczenia, zapachy i smaki, ale też ból. Może tam nawet przeżyć własną śmierć. Na prośbę policji Mika wkracza w wirtualny świat stworzony na wulkanicznym księżycu Io. Czy i ona wpadnie w pułapkę piekielnie niebezpiecznej gry?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 pol. /IV/ (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV Audio (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
5 sekund do Io : rebeliantka / Małgorzata Warda. - [Piaseczno] : Storybox.pl, [2019]. - 1 płyta audio (CD) (10 godz.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Kontynuacja powieści pt.: 5 sekund do Io.
Nie milkną echa strzelaniny, do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo, a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów, którzy uważają, że skoro znała napastnika, mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie, które zakwitło między nią a Jankiem, napotyka pierwsze przeszkody, gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie – zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie, która już przed premierą wzbudza euforię, ale i wątpliwości… Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie, by ocalić nie tylko siebie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 pol. /IV/ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sylwia i planeta trzech słońc / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright @ 2019. - 269, [1] strona ; 21 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin - tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. To piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym tam człowiekiem jest Sylwia?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III F. (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III F (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III F (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sylwia i planeta trzech słońc / Małgorzata Warda. - [Piaseczno] : Storybox.pl ; Poznań : Filia, [2020]. - 1 płyta audio (CD) (6 godz. 14 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin – tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. Ta piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym człowiekiem jest tam Sylwia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w kształcie sześcioboku w etui.
Świat Minecrafta składa się wyłącznie z bloków. Z niektórych możesz budować, inne pomagają ci utrzymać się przy życiu. Każdy blok, który odkrywasz, otwiera przed tobą nowe możliwości i stanowi zapowiedź niezwykłych przygód. Ilustrowana Blokopedia Minecrafta pełna jest wyczerpujących informacji na temat poszczególnych bloków i sposobów ich wykorzystania. Od podstawowych roślin i rud aż po stoły warsztatowe i kamień Kresu – znajdziesz tu dokładny opis każdego bloku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberpunk 1982-2020 / [opracowanie] Michał Wojtas. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2020. - 365, [3] strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 22 cm.
Publikacja dostępna jako e-book na woblink.com.
Cyberpunk to nocna metropolia rozświetlona neonami w każdym języku świata, z plątaniną uliczek, na których można kupić cybernetyczną miłość, przeżyć czyjeś wspomnienia, wszczepić dodatkową rękę i zostać przerobionym na organy zamienne. W tym popkulturowym labiryncie twoim przewodnikiem będzie Michał Wojtas, prezentujący olbrzymie grono twórców - od azjatyckich po amerykańskich - którzy, inspirując się nawzajem, tworzyli hipnotyzującą wizję przyszłości, świata dotkniętego przez zmiany klimatyczne i wojnę korporacji czyniących ludzi i ich tożsamość chodliwym towarem. Brzmi znajomo, prawda? Mamy za sobą rok 2019, w którym toczy się akcja filmów Łowca androidów i Akira. Wizje świata przyszłości roztoczone przez twórców tych popkulturowych ikon sprzed ponad 30 lat okazały się zaskakująco trafne. Ale nikt się wtedy nie spodziewał, że to właśnie w 2019 roku polski producent gier komputerowych na najważniejszych dla branży targach ogłosi datę premiery swojego nowego tytułu i zaangażuje jednego z najbardziej rozpoznawalnych hollywoodzkich aktorów. Kluczowej postaci w grze swej twarzy i głosu użyczy Keanu Reeves. Mimo że historia cyberpunka toczy się od dobrych kilkudziesięciu lat w najodleglejszych miejscach na świecie, to właśnie Polska niespodziewanie dopisze istotny rozdział do historii tego gatunku, windując go na nowy poziom rozpoznawalności. Ta książka opowiada jego najpełniejszą historię. Michał Wojtas dociera do cyberpunkowych korzeni - jego założeń, estetyki i filozofii. Wyjaśnia, skąd się brały pomysły poszczególnych autorów, jaki wpływ miała na nich popularna literatura science fiction z lat 50. i w jaki sposób awangardowy twórca komiksów z Francji ukształtował obraz cyberpunkowej wizji w amerykańskich blockbusterach. Dowiedz się, jak Japończycy na swój sposób interpretowali science fiction, poznaj poprzednie emanacje cyberpunka w grach komputerowych oraz świat, w którym będzie się toczyła akcja nowej produkcji firmowanej przez CD Projekt i Mike’a Pondsmitha, twórcę bestsellerowej gry RPG z 1988, którą polska firma przenosi na ekrany komputerów. Cyberpunk 1982-2020 to także książka o dniu dzisiejszym, w którym uśpieni codziennością nie dostrzegamy, jak wiele przepowiedni twórców cyberpunka właśnie się sprawdza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1851)
(Minecraft)
Zawiera: Grieferka / scenariusz Hope Larson ; rysunki Meredith Gran. Urodziny / scenariusz Kevin Panetta ; rysunki Savanna Ganucheau. Opowieść Creepera / scenariusz Ryan North ; rysunki Cheryl Young. Wiedźma i rozbójnik / scenariusz Rafer Roberts ; rysunki Ryan Maniulit. Opowieść świnki / scenariusz i rysunki Stephen McCranie. Nieznany ląd / scenariusz Ian Flynn ; rysunki Jenn St-Onge ; kolory Triona Farrell.
Od bloków do kadrów, czyli Minecraft w wersji komiksowej! Ten tom zawiera historie o wiedźmie i rozbójniku – zajadłych wrogach, którzy znajdują wspólny język – o bezdusznej grieferce, której przyszło zapłacić za swoje czyny, a także o śwince, której bardzo zależało, żeby zdobyć pewną marchewkę. Te ekscytujące historie przeniosą małych czytelników do świata Minecrafta i ujawnią wiele jego tajemnic! Razem z postaciami fani popularnej gry będą odkrywać najodleglejsze zakątki Świata Podstawowego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… W mroźny grudniowy dzień Sam Masur wysiada z wagonu metra i w tłumie czekających na peronie ludzi widzi Sadie Green. Wykrzykuje jej imię. Dziewczyna przez chwilę udaje, że nie słyszy, lecz potem się odwraca i… niezwykła historia zostaje wprawiona w ruch. Jeszcze przed ukończeniem studiów Sam i Sadie tworzą swój pierwszy superprzebój - grę Ichigo. Z dnia na dzień świat leży u ich stóp. Oboje są młodzi, genialni, bogaci i sławni. To jednak nie ochroni ich przed przerostem twórczych ambicji i uczuciowymi zawodami… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje potrzebę bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Książka
W koszyku
Two kids meet in a hospital gaming room in 1987. One is visiting her sister, the other is recovering from a car crash. The days and months are long there. Their love of video games becomes a shared world – of joy, escape and fierce competition. But all too soon that time is over, fades from view. When the pair spot each other eight years later in a crowded train station, they are catapulted back to that moment. The spark is immediate, and together they get to work on what they love – making games to delight, challenge and immerse players, finding an intimacy in digital worlds that eludes them in their real lives. Their collaborations make them superstars. This is the story of the perfect worlds Sadei and Sam build, the imperfect world they live in, and of everything that comes after success. Money, fame, duplicity, tragedy. This book takes us on a dazzling imaginative quest as it examines the nature of identity, creativity, disability, failure, the redemptive possibilities in play and above all, our need to connect: to be loved and to love.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. PO. (1 egz.)
Gra komputerowa
Blu-ray
W koszyku
Gran Turismo 5 : the real driving simulator - [Warszawa] : Sony Computer Entertainment, [2010]. - 1 Blu-ray Disc : dźw., kolor ; 12 cm + instrukcja.
Opis wg opakowania (brak nośnika).
Książka
W koszyku
Nowa kolekcja kreatywnego budowania : Minecraft / Mojang Studios. - Warszawa : Harperkids, 2022. - 1 pudełko (31, [1] strona ; 31, [1] strona ; 23, [1] strona) ; 28x21 cm + plakat.
(Minecraft)
Podręcznik kreatywności : wydanie keszonkowe, Kompaktowe konstrukcje : wydanie kieszonkowe, Miniblokopedia.
W eleganckim pudełku znajdują się nowe wydania trzech książek, których zawartość stanowi szczególny wybór treści z wcześniej wydanych pozycji w serii o Minecrafcie. Z „Podręcznika kreatywności” (liczącego 32 strony) dowiesz się, jak wznieść pierwsze budowle, a także poznasz porady dotyczące oświetlenia i stylów architektonicznych. „Kompaktowe konstrukcje” (32 strony) to zbiór wskazówek, jak opracować, zbudować i modyfikować 9 miniprojektów w grze. A w „Miniblokopedii” (24 strony) znajdziesz całe mnóstwo informacji o niesamowitych ozdobnych blokach! Uzupełnieniem kolekcji jest fantastyczny plakat z tabelą bloków i zawieszka na drzwi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Tyt. z etykiety na dysku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (Mediateka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (PC) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej