Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(34)
Forma i typ
Książki
(20)
Audiobooki
(14)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
ZWM 5 (W45)
(1)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Braci Wagów 1 (W127)
(3)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(12)
Kłobucka 14 (W135)
(3)
K.E.N. 21 (W139)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(9)
Autor
Tracy, Brian (1944- )
(7)
Dondziłło, Grzegorz
(4)
Kozak, Robert (1964- )
(4)
Zych, Robert
(4)
Michalak, Robert (1968- )
(3)
Morawski, Cezary (1954- )
(3)
German, Janusz (1974- )
(2)
Lipa, Michał
(2)
Rzychoń, Tomasz
(2)
Witkowska, Magda
(2)
Zagórska, Anna (reżyser nagrania)
(2)
Środa, Jacek
(2)
Bednarski, Arkadiusz
(1)
Berger, Jonah
(1)
Białopiotrowicz, Grażyna
(1)
Bird, Tom (1964- )
(1)
Bosworth, Michael T
(1)
Bucki, Piotr
(1)
Cassell, Jeremy
(1)
Danowska-Ździebło, Agata
(1)
Danowski, Bartosz
(1)
Diamond, Ellen
(1)
Diamond, Jay
(1)
Duncan, Todd (1957- )
(1)
Dymmel, Joanna
(1)
Feigon, Josiane Chriqui
(1)
Fugiel, Marcin
(1)
Garbarski, Lechosław
(1)
Greinert, Agnieszka (1972-)
(1)
Hahn, Emilia
(1)
Hill, Napoleon (1883-1970)
(1)
Hofmann, Agnieszka (1970- )
(1)
Hopkins, Tom
(1)
Hyken, Shep
(1)
Iannarino, Anthony
(1)
Janicki, Przemysław
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kozłowska, Antonina
(1)
Kruszewski, Łukasz
(1)
Kućma, Tomasz
(1)
Lisiecka, Milena (1971- )
(1)
Machnik, Marcin
(1)
Mackay, Harvey
(1)
Majewska-Opiełka, Iwona (1954- )
(1)
Malcherek, Monika
(1)
Małecka, Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Michalak, Robert
(1)
Ruhleder, Rolf H
(1)
Rutkowski, Ireneusz
(1)
Seidel, Hagen (1964- )
(1)
Siegel, Daniel J. (1957- )
(1)
Strumińska, Dorota
(1)
Strzelecka, Magdalena
(1)
Tracy, Michael (1932- )
(1)
Tuszyński, Jerzy
(1)
Vaknin, Shlomo
(1)
Winch, Anna
(1)
Winch, Sławomir
(1)
Wrzosek, Wojciech (1937- )
(1)
Zawiślak, Marek
(1)
Zoldan, Ben
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Język angielski
(4914)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2969)
Rodzina
(2781)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Techniki sprzedaży
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2106)
Miłość
(2017)
Śledztwo i dochodzenie
(1935)
II wojna światowa (1939-1945)
(1666)
Zabójstwo
(1576)
Dziewczęta
(1404)
Film obyczajowy
(1401)
Nastolatki
(1375)
Zwierzęta
(1350)
Magia
(1306)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1190)
Życie codzienne
(1190)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1159)
Uczucia
(1084)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(999)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(885)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(859)
Sekrety rodzinne
(843)
Podróże
(812)
Koty
(811)
Uczniowie
(799)
Sztuka
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(792)
Trudne sytuacje życiowe
(764)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(721)
Przestępczość zorganizowana
(719)
Osoby zaginione
(706)
Chłopcy
(701)
Wojsko
(701)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(654)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(617)
Wychowanie w rodzinie
(603)
Politycy
(601)
Nauczanie języków obcych
(592)
Prywatni detektywi
(591)
Polska
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(569)
Uprowadzenie
(566)
Wojna
(566)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(536)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(507)
Wakacje
(502)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(470)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Ojcowie i córki
(426)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Samotność
(416)
Chrześcijaństwo
(415)
Dojrzewanie
(414)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Książki mówione
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
34 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz / Anthony Iannarino ; przekład Michał Lipa. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 1 płyta audio (CD) (7 godz. 23 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Psychologia Biznesu)
Tytuł oryginału: The only sales guide you'll ever need.
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka - od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. Nie jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. Nie jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne. Nie opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot). Jest w niej jednak mowa o Tobie - o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski "(...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeśli tak, to i sprzedaż powinna się od niego zaczynać."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332.7 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie / Harvey Mackay ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, 2013. - 1 CD (9 godz. 03 min 52 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe książki "Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć" oraz "Beware the Naked Man Who Offers You His Shirt" zostały zaliczone przez "New York Timesa" do najbardziej inspirujących książek biznesowych wszech czasów. Teraz Mackay powraca z podsumowaniem dziesięcioleci sprzedażowego know-how - dzięki którym ludzie czynu mogą zdobyć umiejętność finalizacji transakcji i osiągania celów sprzedażowych w swojej codziennej pracy. Jego rady odwołują się do sprawdzonych metod i praktycznych doświadczeń. Dotyczą internetu, LinkedIn i Facebooka. Jak zauważa Mackay, każdy, "począwszy od pięcioletniego właściciela stoiska z lemoniadą... aż po sprzedażowego eksperta GE, który szuka nabywcy dla turbiny o mocy 250 megawatów", może się z tej książki czegoś nauczyć. Czy pisze o poszukiwaniu odpowiedniego mentora, zaskarbianiu lojalności klienta, czy pokonywaniu oporu, autor wyraża swoją pasję i wiedzę we właściwym sobie lekkim i energicznym stylu. Jako że przez całe życie doskonalił się w grze sprzedaży, przez kolejne dziesięciolecia Mackay zdołał zgromadzić spory zasób tajników, mądrości i anegdot. Każdy kolejny rozdział kończy się zapadającym w pamięć Morałem Mackaya. Oto kilka przykładów: "Porażką nie jest upadek, lecz trwanie na dnie", "Grube ryby to tak naprawdę małe rybki, które nigdy się nie poddają", "Sprzedawca mówi, dobry sprzedawca wyjaśnia, a świetny sprzedawca pokazuje", "Skupiaj uwagę na obwarzanku, a nie na dziurze w środku", "Dźwięk niesie się dalej, gdy to inni dują w twój róg", "Ludzie zaczynają odnosić sukcesy w momencie, gdy postanowią to robić". Pierwiastek ludzki nadal stanowi najważniejsze narzędzie sprzedawcy, nawet w naszym pędzącym do przodu i opanowanym przez technologie świecie. Nikt inny tak skutecznie jak Harvey Mackay nie pokaże, jak stać się tryskającym energią, zdeterminowanym i kreatywnym wulkanem sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Życie w XXI wieku wymaga wielu nowych umiejętności. Obojętnie, czy chodzi o znalezienie pracy, wychowanie dzieci czy inną aktywność liczy się profesjonalizm, perfekcja i wiedza. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak ważnym składnikiem naszego sukcesu jest pasja i charakter. O tym właśnie jest ta książka: jak doskonalić siebie, swój charakter i swoje wnętrze, aby osiągnąć sukces, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Schrei vor Glück : Zalando oder shoppen gehen war gestern, 2013.
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulis powstania i funkcjonowania Zalando.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Na okładce: Psychologia biznesu.
20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży! Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia "od pucybuta do milionera" motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa. "Nieograniczony sukces w sprzedaży" to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi: siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta, ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania, jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną, jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi, praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż, skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów, co mówić, gdy klient narzeka na cenę, dlaczego "pomyślę o tym" oznacza w języku klienta "żegnam" - i jak unikać tych słów, 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji, jak uzyskać powtórne zakupy w naszym "społeczeństwie rekomendacji", prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu, strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności, jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści, i dużo, dużo więcej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sukces w Biznesie / MT Biznes)
Tyt. oryg.: "Psychology of selling : increase your sales faster and easier than you ever thought possible" 2004.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Audiobook
CD
W koszyku
Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe "działania do przećwiczenia". Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody do osiągnięcia sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z Twoją sprzedażą. / Czyta Tomasz Kućma
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry strony 4 obwoluty: "Zarządzanie, psychologia biznesu".
Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to inspirująca i motywująca historia młodego lidera napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser?" oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla przywódców - także przyszłych, coachów, i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest drugą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, którego poznajemy w pierwszej książce z serii Wędrówek z Gandalfem, gdy zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. Tym razem Tom nieoczekiwanie dostaje awans. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w przywództwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.32 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Wędrówki z Gandalfem : sprzedaż / Brian Tracy & Robert Kozak ; czyta Robert Michalak. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 1 CD [mp3]. (5 godz. 4 min.) : digital ; 12 cm.
Na opak.: Sprzedaż, psychologia biznesu.
"Wędrówki z Gandalfem : Sprzedaż" to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser?" Oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest pierwszą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 audio (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry strony 4 obwoluty: "Sprzedaż, psychologia biznesu".
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser?" oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Wędrówki z Gandalfem : sprzedaż / Brian Tracy & Robert Kozak. - Warszawa : MT Biznes, 2015. - 1 płyta CD (5 godz. 3 min 41 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
Inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction, przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power / Helion)
Na okł. : Twój podręczny zestaw strategii sprzedażowych. Zaawansowane metody wpływania na ludzi. Techniki oddziaływania poprzez prezentację. Zdobywanie zaufania i reguły komunikacji. Posługiwanie się hipnotycznym językiem.Historie, metafory i sztuczki umysłowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wydanie drugie. - Warszawa : Difin, 2010. - 272 strony : ilustracje ; 23 cm.
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania ? w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego ? i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy. W publikacji przedstawiono rezultaty badań podważające szereg stereotypów związanych z interpretacją rozmów handlowych. Wyniki te mogą także stanowić wskazówkę dla prowadzących negocjacje w różnych typach kultur organizacyjnych. Rozważania są ilustrowane licznymi przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw oraz poparte zawodowymi doświadczeniami autorów z zakresu rozmów handlowych. Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich czytelników, którzy poszukują wyjaśnień motywów działań ludzi i organizacji w procesie negocjacji.
Audiobook
CD
W koszyku
Gen sprzedawcy : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych. - Wyd. 2 rozsz. - Gliwice : Helion ; Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH, cop.2016. - 1 płyta CD (6 godz. 21 min 31 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ręce, głowa i serce sprzedawcy. „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości. / Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać. // "Kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego." — Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio (CD) (393 min 36 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio (CD) (393 min 36 s) : zpis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Audiobook
CD
W koszyku
Klient - jak go zdobyć i zatrzymać - Warszawa : Wiedza i Praktyka, [2011]. - 1 płyta CD : digital, stereo. ; 12 cm.
Dokument elektroniczny - wymagania systemowe: IBM PC; Windows 98 lub nowszy; MS Office; Internet Explorer; czytnik CD-ROM. // Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami! "Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam”; "Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu”; "Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem – to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie”. To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej