Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(152)
Forma i typ
Książki
(107)
Gry komputerowe
(35)
Proza
(34)
Poradniki i przewodniki
(29)
Komiksy i książki obrazkowe
(8)
Rejestracje audio i wideo
(8)
Audiobooki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Druki ulotne
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Filmy i seriale
(3)
Programy komputerowe
(2)
Dostępność
dostępne
(160)
wypożyczone
(60)
nieokreślona
(19)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(3)
ZWM 5 (W45)
(5)
Koński Jar 10 (W109)
(3)
Nugat 4 (W112)
(8)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(3)
Braci Wagów 1 (W127)
(6)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(2)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(5)
Kłobucka 14 (W135)
(7)
K.E.N. 21 (W139)
(2)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(19)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(4)
Cybisa 6 (Mediateka)
(11)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(11)
Barwna 8 (BD9)
(31)
Fanfarowa 19 (BD11)
(23)
Kłobucka 14 (BD37)
(35)
Na Uboczu 2 (BD60)
(51)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(4)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(8)
Autor
Hikiert-Bereza, Anna
(21)
Bolder, Joe
(10)
Electronic Arts Polska
(9)
Milton, Stephanie
(9)
Marsh, Ryan
(8)
Gutowski, Maksymilian
(7)
Cordner, Theo
(6)
Stuckey, John
(5)
Warda, Małgorzata (1978- )
(5)
Cajgner, Wojtek (1987- )
(4)
EA Sports
(4)
Graley, Sarah
(4)
Jelley, Craig
(4)
Monster, Sfé R
(4)
Soares, Paul
(4)
Bale, James
(3)
Brady, Dustin (1986- )
(3)
Brady, Dustin (1986- ). Uwięzieni w grze
(3)
Brady, Jesse
(3)
Davies, Marsh
(3)
Jelley, Craig. Konstrukcje przestrzenne: Średniowieczny zamek
(3)
Jelley, Craig. Podręcznik kreatywnych konstrukcji
(3)
Jelley, Craig. Podręcznik teorii kreatywności
(3)
Johansson, Martin
(3)
Jones, Owen (1984- )
(3)
Parvela, Timo (1964- )
(3)
Parvela, Timo (1964- ). Kepler 62
(3)
Pitkänen, Pasi (1984- )
(3)
Purenins, Stef
(3)
Sony Computer Entertainment Polska
(3)
Sortland, Bjørn (1968- )
(3)
Stanley, Juliet
(3)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(3)
Barker, James (ilustrator)
(2)
Burlinson, James
(2)
Chojnowska, Ilona (1982- )
(2)
Davey, Joey
(2)
Deaver, Jeffery (1950- )
(2)
Deaver, Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(2)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(2)
Dąbrowski, Grzegorz (tłumacz)
(2)
Goździkowski, Andrzej
(2)
Green, Jonathan
(2)
Kearney, Kristen
(2)
Kiuru, Iwona
(2)
Lu, Marie (1984- )
(2)
Lu, Marie (1984- ). Warcross
(2)
McBrien, Thomas
(2)
Nowak-Kreyer, Maciej (1976- )
(2)
O'Brien, Stephen J. (1969- )
(2)
Rutke, Grzegorz
(2)
Smoczyński, Piotr (redaktor)
(2)
Southam, Phil
(2)
Stay, Jesse
(2)
Stay, Thomas
(2)
Sweigart, Al
(2)
Szpakowski, Dariusz
(2)
Wasilkowska, Katarzyna (1970- )
(2)
Wiltshire, Alex
(2)
Wojtas, Michał
(2)
Zevin, Gabrielle (1977- )
(2)
Adamczyk, Maciej
(1)
Anotsu, Jim (1988- )
(1)
Argasiński, Jakub (1981- ). Dema
(1)
Auleytner, Aleksandra
(1)
Baddiel, David (1964- )
(1)
Baranowski, Maciej (tłumacz)
(1)
Batylda, Marcin (1979- )
(1)
Beck, Christophe (1972- )
(1)
Benson, Raymond (1955- )
(1)
Bieriezjanczuk, Kate
(1)
Black Box Games
(1)
Black, Jack
(1)
Bordizzo, Natasha Liu (1994- )
(1)
Bourgeois, Paulette (1951- )
(1)
Brown, Box (1980- )
(1)
Bunyan, Karl
(1)
Burgess, Matt
(1)
Cash, Hilarie (1952- )
(1)
Chaloner, Paul (1971- )
(1)
Chamielec, Grażyna
(1)
Ciupek, Stefan (1976- )
(1)
Clark, Brenda
(1)
Comer, Jodie (1993- )
(1)
Cordeiro, Jacob
(1)
Czartoryski, Bartosz
(1)
Danowski, Bartosz
(1)
Danowski, Jakub
(1)
Darda-Gramatyka, Joanna
(1)
Drayden, Nicky
(1)
Droga, Katarzyna (1965- )
(1)
Droga, Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska, Karolina
(1)
Dąbrowska-Jarosz, Monika (1979- )
(1)
Emerson, Marcus
(1)
Emerson, Marcus. Dziennik Youtubera
(1)
Faber, Marta
(1)
Fajfer, Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Farrell, Triona
(1)
Farwell, Nick
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(45)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(88)
Kraj wydania
Polska
(138)
Wielka Brytania
(7)
Austria
(4)
Niemcy
(2)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(126)
angielski
(20)
niemiecki
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(52)
Młodzież
(37)
14-17 lat
(31)
Dzieci
(31)
6-8 lat
(7)
Dorośli
(5)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(19)
Literatura polska
(12)
Literatura kanadyjska
(4)
Film amerykański
(3)
Literatura fińska
(3)
Literatura norweska
(3)
Literatura angielska
(2)
Film kanadyjski
(1)
Literatura austriacka
(1)
Literatura brazylijska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(94)
Minecraft
(44)
Rzeczywistość wirtualna
(14)
Przyjaźń
(9)
Nastolatki
(8)
Internet
(7)
Programowanie (informatyka)
(6)
Chłopcy
(5)
Superbohaterowie
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Budownictwo
(4)
Dzieci
(4)
Poszukiwania zaginionych
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Uzależnienie od gier komputerowych
(4)
Cyberprzemoc
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Kultura popularna
(3)
Literatura
(3)
Podróże międzyplanetarne
(3)
Rzeczywistość alternatywna
(3)
Scratch (język programowania)
(3)
Tajemnica
(3)
Tematy i motywy
(3)
Arytmetyka
(2)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(2)
Cyberkultura
(2)
Dystopia
(2)
Film
(2)
Geometria
(2)
Gracze
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry online
(2)
Hakerzy
(2)
Języki programowania
(2)
Konstrukcje
(2)
Kultura masowa
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Memy internetowe
(2)
Młodzież
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Planety
(2)
Programiści
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
Rodzeństwo
(2)
Telewizja
(2)
Wiedźmin (postać fikcyjna)
(2)
Wyścigi samochodowe
(2)
YouTuberzy
(2)
Zabawa
(2)
Zakochanie
(2)
Zjawiska paranormalne
(2)
Łowcy nagród
(2)
Śmierć rodzica
(2)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Alkoholizm
(1)
Ambicja
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Argasiński, Jakub (1981- )
(1)
Automaty do gier
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bitwy
(1)
Biurowce
(1)
Branża gamingowa
(1)
Broń
(1)
Choroby ludzi
(1)
Chorzy
(1)
Chris Van Allsburg
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberpunk
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czasopismo elektroniczne
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dzieci-żołnierze
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziewczęta
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Edukacja medialna
(1)
Epidemie
(1)
Fajfer, Zenon (1970- )
(1)
Film polski
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Goofy (postać fikcyjna)
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Graficy polscy
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika polska
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry miejskie
(1)
HTML
(1)
Handel dziećmi
(1)
Handel narządami ludzkimi
(1)
Herosi (postacie mitologiczne)
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(10)
1945-1989
(8)
1989-2000
(7)
1801-1900
(3)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Japonia
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
ZSRR
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Gry komputerowe
(49)
Poradnik
(36)
Dokumenty elektroniczne
(31)
Powieść
(21)
Fantastyka
(13)
Podręcznik
(13)
Publikacja bogato ilustrowana
(11)
Fantasy
(8)
Powieść przygodowa
(8)
Komiks
(7)
Science fiction
(5)
Opracowanie
(4)
Film fabularny
(3)
Kryminał
(3)
Thriller
(3)
Broszura
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Dystopia
(2)
Film przygodowy
(2)
Komedia
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Programy komputerowe
(2)
Publicystyka
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Adaptacja literacka
(1)
Anegdoty
(1)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Film Akcji
(1)
Film Sensacyjny
(1)
Film akcji
(1)
Film amerykański
(1)
Film fantastyczny
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry komputerowe edukacyjne
(1)
Komiks biograficzny
(1)
Książki mówione
(1)
Literatura fantastyczna polska
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść graficzna
(1)
Powieść młodzieżowa brazylijska
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Romans
(1)
Sensacja
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(27)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Historia
(6)
Kultura i sztuka
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Literaturoznawstwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Matematyka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
152 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Sams teach yourself Unity game development in 24 hours".
Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.7 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Na książce nazwa aut., pseud.: David Michaels. Na okł.: Oficjalny prequel gry Hitman, rozgrzeszenie.
Tyt. oryg.: Hitman: damnation, 2012.
AGENT 47 za sprawą serii gier HITMAN i ich ekranizacji stał się kultową postacią na całym świecie. Najniebezpieczniejszy człowiek świata żyje. Najbardziej brutalny i skuteczny morderca powraca w powieści Hitman: Potępienie, aby podjąć się jednego z najtrudniejszych zadań w swojej karierze. Na zlecenie Agencji rusza w misję, która doprowadzi go do starcia z ludźmi o wpływach sięgających najwyższych elit amerykańskiej władzy. Gdy wokół niego zaciśnie się sieć kłamstw i intryg, sam stanie się celem. Agent 47 nie ma jednak zamiaru się poddać. Agent 47 ma zamiar zniszczyć każdego, kto stanie mu na drodze. Tylko dzięki powieści HITMAN: POTĘPIENIE poznasz szczegóły kluczowej misji bohatera jednej z najbardziej oczekiwanych gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia gier komputerowych, chociaż bardzo krótka, jest jednak niezmiernie dynamiczna. Rozrywka, która dzisiaj jest niemal powszechna wśród dzieci i młodzieży (starszej i młodszej) liczy sobie zaledwie kilkadziesiąt lat, lecz wydaje się, że przyszłość należy do niej. Przemysł gier komputerowych jest na drugim miejscu po przemyśle filmowym a niedługim czasie prawdopodobnie go wyprzedzi. Gwałtowny rozwój środowiska internetowego, doprowadził do powstania w nim licznych wirtualnych, tj. niematerialnych, przedmiotów, takich jak np. strony www, konta na portalach społecznościowych, adresy e-mailowe, czy wreszcie artefakty w grach MMOG (magiczne bronie, zbroje, mikstury, samochody, karczmy, domy etc.). Użytkownicy sieci posługujący się tymi äprzedmiotamiö zapragnęli zachować swoje dobra na wyłączność, tzn. uzyskać je na własność, tak aby uniemożliwić korzystanie z nich przez innych internautów, i jednocześnie swobodnie nimi dysponować i rozporządzać. Pojawił się zatem problem normatywnego uregulowania treści praw przysługujących wirtualnym właścicielom. Na tym tle pojawiły się różnorakie zachowania użytkowników i związane z nimi problemy takie jak: ochrona danych osobowych graczy, nieuczciwa konkurencja między graczami a także producentami gier oraz przestępstwa internetowe związane najczęściej z kradzieżą lub wyłudzaniem kont czy artefaktów. Problematyka ta związana jest z siecią, nie jest zatem zlokalizowana w żadnym państwie, co czyni ją bardziej skomplikowaną. W książce przedstawione zostały dotychczasowe orzeczenia głównie amerykańskie i azjatyckie, ich analiza i przetransponowanie tych rozwiązań na grunt prawa polskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.77 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Na okładce: Nowa rewelacyjna seria.
Porównywana z „Dziennikiem cwaniaczka” seria „Moje życie jako…” to pełne humoru przygody dwunastoletniego chłopaka i jego przyjaciół. Derek Fallon dostaje niebywałą szansę od losu – może uczestniczyć w testach najnowszej gry wideo! Jest przekonany, że świat wreszcie docenił jego talenty. Ale, jak to w jego życiu zwykle bywa, nic nie idzie zgodnie z planem, a w szkole też czeka go parę testów…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.7 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu; album 1781)
Komiks dla wielbicieli Minecrafta. Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest… stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu! Scenariusz wyszedł spod pióra Sfé R. Monster ("Eth’s Skin"), a rysunki przygotowała Sarah Graley ("Glitch", "Donut the Destroyer").
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Komiks (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1781)
Tytuł oryginału: Minecraft. Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books. Na stronie tytułowej: Mojang. Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Komiks dla wielbicieli Minecrafta. Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest… stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu! Scenariusz wyszedł spod pióra Sfé R. Monster ("Eth’s Skin"), a rysunki przygotowała Sarah Graley ("Glitch", "Donut the Destroyer").
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1985)
Tytuł oryginału: Minecraft. Vol. 2.
Witajcie ponownie w EverRealm – w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji. Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1985)
Tytuł oryginału: Minecraft. Vol. 2. Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books. Na stronie tytułowej: Mojang. Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Witajcie ponownie w EverRealm – w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji. Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III Komiks (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Grao story : the book / Marcin S. Przybyłek, Martin Ann. - [Piaseczno] : Storybox.pl, [2019]. - 1 CD (7 godz. 45 minut) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Na CD także pseudonim autora: Martin Ann.
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Rok wydania na podstawie strony internetowej audiobook.pl. Na CD także nazwa właściciela imprintu: Heraclon International sp. z o.o.
Gratka dla graczy, czyli zbiór anegdot ukazujących się w latach 2001-2004 w miesięczniku Świat Gier Komputerowych. Gratka tym większa, że zbiór wzbogacono o teksty dotychczas niedrukowane. Było to bowiem tak: redaktor naczelny (Piotr Pieńkowski) zamawiał u autora (Marcin Przybyłek aka Martin Ann) piętnaście short-stories miesięcznie, a z nich do druku wybierał trzy. Pozostało więc mnóstwo perełek, które dopiero teraz ujrzały światło dzienne. Czytany przez Marcina Popczyńskiego zbiór "Grao Story. The book" pozwoli się na nowo zanurzyć w fascynującym świecie, gdzie mistrz Grao-tsy Łinkomande z mistrzem Kompucjuszem Diuknukiem raz miło sobie gawędzą, a innym razem wdają się w filozoficzne dysputy z graonadami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1851)
(Minecraft)
Zawiera: Grieferka / scenariusz Hope Larson ; rysunki Meredith Gran. Urodziny / scenariusz Kevin Panetta ; rysunki Savanna Ganucheau. Opowieść Creepera / scenariusz Ryan North ; rysunki Cheryl Young. Wiedźma i rozbójnik / scenariusz Rafer Roberts ; rysunki Ryan Maniulit. Opowieść świnki / scenariusz i rysunki Stephen McCranie. Nieznany ląd / scenariusz Ian Flynn ; rysunki Jenn St-Onge ; kolory Triona Farrell.
Od bloków do kadrów, czyli Minecraft w wersji komiksowej! Ten tom zawiera historie o wiedźmie i rozbójniku – zajadłych wrogach, którzy znajdują wspólny język – o bezdusznej grieferce, której przyszło zapłacić za swoje czyny, a także o śwince, której bardzo zależało, żeby zdobyć pewną marchewkę. Te ekscytujące historie przeniosą małych czytelników do świata Minecrafta i ujawnią wiele jego tajemnic! Razem z postaciami fani popularnej gry będą odkrywać najodleglejsze zakątki Świata Podstawowego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
(Problemy w Klasie)
Tytuł oryginału: Gambling and Gaming addications in adolscence.
Telewizja, komputery, Internet, gry i hazard - wszystkie te zdobycze współczesnej technologii mogą powodować uzależnienie. Ulegają im dorośli, ale szczególnie zagrażają one młodym, rozwijającym się osobom. Autor książki pisząc o powszechności tego zjawiska wśród dzieci i młodzieży, nakreśla profil uzależnionego dziecka, uczy, jak rozpoznać problem i jak sobie z nim poradzić. Książka zawiera testy i wskazówki przydatne każdemu wychowawcy, pedagogowi i psychologowi szkolnemu oraz rodzicom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trash Story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [3] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
"Trash Story" to kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie „ja” i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Tytuł oryginału: Minecraft. Annual 2018.
W Roczniku 2018 przedstawiono nowe informacje o grze i aktualne wieści z Mojanga. Dzięki nim czytelnik będzie lepiej przygotowany do nowych wyzwań w trybie przetrwania i w trybie przygody. W książce zaprezentowano również możliwości tworzenia nowych budowli, takich jak: park wodny, netherowy rollercoaster czy warsztat Świętego Mikołaja. Podano także informacje niezbędne do podboju i przetrwania w opuszczonej kopalni, leśnym dworze i twierdzy. Zaprezentowano też bardzo ciekawy wywiad z Maksem Brooksem, który napisał pierwszą oficjalną powieść osadzoną w świecie Minecrafta pt. „Minecraft. The Island".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity, Uncharted 4, Stardew Valley, Diablo III, Halo Wars, Dragon Age: Inkwizycja, Shovel Knight, Destiny, Wiedźmin, 3 Star Wars 1313.
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bela żyje w niedalekiej przyszłości, kiedy stacjonarne komputery i laptopy to już przeżytek, a nastolatkowie zamiast podręczników noszą do szkoły supernowoczesne Brainy. W dniu swoich trzynastych urodzin dziewczyna znajduje ukryty w kanapie stary pendrive. W towarzystwie Leo, najlepszego przyjaciela i matematycznego geniusza, Bela uruchamia pendrive i daje się wciągnąć w komputerową grę logiczną, do której zaprasza ich przewodnik, tajemniczy Mister X. Wkrótce okazuje się, że intrygująca łamigłówka ma drugie dno, a kolejne wskazówki niespodziewanie ujawniają rodzinną tajemnicę…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III F. (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III F. (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do Io / Małgorzata Warda. - Wydanie 2. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 343 strony ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli masz podstawową wiedzę o HTML5, CSS i JavaScript, to dzięki tej książce możesz nauczyć się pisania gier działających w przeglądarce. Autor książki, Karl Bunyan, pokazuje, jak zaplanować logikę gry, jak korzystać z bibliotek jQuery i Modernizr, jak renderować elementy gry i tworzyć płynne animacje. Uczy korzystania z efektownych przejść i transformacji CSS, a także sposobu implementowania efektów dźwiękowych i zapisywania wyników uzyskanych przez gracza. Ten kompletny przewodnik w każdym rozdziale przedstawia nowe koncepcje i techniki, od razu prezentując ich działanie w praktyce. Dzięki temu czytelnik płynnie przechodzi od zagadnień podstawowych (tworzenie struktury plików gry czy reagowanie na zachowanie gracza) przez bardziej zaawansowane (wprowadzanie poziomów i wykorzystanie kanwy), aż po tak istotne sprawy, jak zarządzanie pamięcią i optymalizacja szybkości działania aplikacji. Spróbuj swoich sił i zrealizuj pomysły na własną grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie bez Porażek / Pax)
Gry komputerowe i Internet stały się dziś częścią tożsamości dziecka i młodego człowieka. Olbrzymie zainteresowanie nimi jest faktem, z którym nie bardzo umieją sobie radzić rodzice, przeczuwający płynące stąd zagrożenia, ale i możliwe korzyści. Autor omawia i klasyfikuje gry komputerowe oraz analizuje ich miejsce pośród innych zajęć i zabaw dziecka w kontekście współczesnego społeczeństwa. Tłumaczy przyczyny fascynacji grami. Wskazuje też na powody niepokoju rodziców, gdy dziecko jest zbytnio zaabsorbowane grami brutalnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Koridwen / Yves Grevet ; [Polish translation by Paweł Łapiński]. - Warszawa : Wydawnictwo Polarny Lis ; [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2018]. - 1 płyta audio (CD) (11 godz. 7 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(U4)
Jeden wirus, jedna historia, 4 autorów, 4 tomy serii. Ja, Koridwen, pochodzę ze wsi i stąpam twardo po ziemi. Nie uwierzę w byle obietnicę. Myślę o zwierzętach, za które jestem odpowiedzialna. Myślę o Maksie, którego przygarnęłam. To jest moje prawdziwe życie, a nie ta fikcja. Koridwen dostała swoje oryginalne imię na cześć celtyckiej bogini i czarodziejki Cerridwen. Podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii jest Ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Czy Koridwen pogodzi się ze swoim przeznaczeniem? Czy cofnie czas?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 fr. F. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej