Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(328)
Forma i typ
Książki
(307)
Publikacje popularnonaukowe
(64)
Poradniki i przewodniki
(54)
Publikacje fachowe
(52)
Publikacje naukowe
(38)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(37)
Proza
(22)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Audiobooki
(14)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
E-booki
(3)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(453)
wypożyczone
(61)
tylko na miejscu
(48)
nieokreślona
(3)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(13)
ZWM 5 (W45)
(38)
Koński Jar 10 (W109)
(24)
Nugat 4 (W112)
(26)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(9)
Braci Wagów 1 (W127)
(24)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(27)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(13)
Kłobucka 14 (W135)
(94)
K.E.N. 21 (W139)
(23)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(20)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(37)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(44)
Cybisa 6 (Mediateka)
(3)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(12)
Barwna 8 (BD9)
(42)
Fanfarowa 19 (BD11)
(10)
Kłobucka 14 (BD37)
(53)
Na Uboczu 2 (BD60)
(40)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(11)
Autor
Cieślak, Piotr
(8)
Sikorski, Witold (1950- )
(8)
Gutowski, Maksymilian
(7)
Górczyński, Robert
(7)
Rosłan, Katarzyna
(6)
Wainewright, Max
(6)
Garliński, Wiktor
(5)
Rajca, Piotr
(5)
Watrak, Andrzej
(5)
Zatorska, Joanna
(5)
Deutsch, Stacia
(4)
Deutsch, Stacia. Dziewczyny kodują
(4)
Henson, Mike
(4)
Tadeusiewicz, Ryszard (1947- )
(4)
Baranowski, Maciej (tłumacz)
(3)
Borkowski, Paweł (informatyk)
(3)
Dukaj, Jacek (1974- )
(3)
Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata
(3)
Kisielnicki, Jerzy (1939- )
(3)
Mazur, Dawid (informatyka)
(3)
Raczyło, Paulina (1987- )
(3)
Strąkow, Michał
(3)
Sweigart, Al
(3)
Walczak, Tomasz (tłumacz)
(3)
Żarowska-Mazur, Alicja
(3)
Bednarek, Krzysztof (tłumacz)
(2)
Bergin, Mark (1961- )
(2)
Bhargava, Aditya Y
(2)
Bogusławska, Katarzyna
(2)
Boniewicz, Aleksandra
(2)
Brdulak, Jacek (1953- )
(2)
Chawziuk, Tadeusz
(2)
Child, Andrew
(2)
Child, Lee (1954- )
(2)
Child, Lee (1954- ). Jack Reacher
(2)
Cypryański, Piotr
(2)
Fabijańczyk, Piotr (tłumacz)
(2)
Fenrich, Wojciech
(2)
Feynman, Richard Phillips (1918-1988)
(2)
Fry, Hannah (1984- )
(2)
Gadzała, Agnieszka
(2)
Giner, Pau
(2)
Gogołek, Włodzimierz (1949- )
(2)
Grabowska, Marta (1948- )
(2)
Grażyński, Andrzej
(2)
Górczyńska, Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Houellebecq, Michel (1956- )
(2)
Janiszewski, Boguś
(2)
Janusz, Jacek
(2)
Jarzębski, Jerzy (1947-2024)
(2)
Jóźwiak, Michał (tłumacz)
(2)
Kietzman, Krzysztof
(2)
Kozioł, Marcin (1977- )
(2)
Kraśko, Jan (1954- )
(2)
Krzyżanowski, Krzysztof (tłumacz)
(2)
Kulesza, Radosław
(2)
Lachowski, Lech
(2)
Langa, Sebastian
(2)
Lee, Kai-Fu (1961- )
(2)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(2)
Leśniakiewicz, Dawid
(2)
Lipiński, Andrzej (tłumacz)
(2)
Liukas, Linda
(2)
Machnik, Marcin
(2)
Mitnick, Kevin D. (1963- )
(2)
Musielak, Sebastian (1970- )
(2)
Norvig, Peter
(2)
Nowakowska, Katarzyna (tłumacz)
(2)
Perea, Pablo
(2)
Pełka, Piotr
(2)
Pinker, Steven (1954- )
(2)
Piwko, Łukasz
(2)
Rajca, Piotr (1970- )
(2)
Rogulski, Mariusz
(2)
Russell, Stuart J. (1962- )
(2)
Rzepniewska, Magdalena
(2)
Salariya, David
(2)
Saujani, Reshma (1975- )
(2)
Schneier, Bruce (1963- )
(2)
Siara, Olga
(2)
Skorwider, Max (1980- )
(2)
Spitzer, Manfred (1958- )
(2)
Spraul, Anton
(2)
Stephens-Davidowitz, Seth
(2)
Strittmatter, Kai (1965- )
(2)
Taleb, Nassim (1960- )
(2)
Tomys, Łukasz
(2)
Vorderman, Carol
(2)
Ważny, Bartłomiej (1990- )
(2)
Wieleżyńska, Ewa (1974- )
(2)
Świerkocki, Maciej (1961- )
(2)
Abagnale, Frank W. (1948- )
(1)
Aboujaoude, Elias (1971- )
(1)
Adamczyk, Maciej
(1)
Adamczyk-Karwowska, Agnieszka
(1)
Ahmad, Imran (1977- )
(1)
Airey, David (1979- )
(1)
Allen, Robin W
(1)
Alley, Robert W. (1955- )
(1)
Andruszko, Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(115)
2010 - 2019
(181)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(252)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(325)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(310)
angielski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(39)
9-13 lat
(32)
Programiści
(22)
Młodzież
(16)
6-8 lat
(13)
Informatycy
(12)
14-17 lat
(8)
Studenci
(6)
Szkoły wyższe
(4)
Graficy komputerowi
(2)
Inżynierowie
(2)
Menedżerowie produktu
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Rodzice
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Biegli sądowi
(1)
Doktoranci
(1)
Dorośli
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziewczęta
(1)
Filmowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Montażyści
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Naukowcy
(1)
Pracownicy
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych animacji i gier komputerowych
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedszkola
(1)
Reżyserzy
(1)
Seniorzy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Szkoły średnie
(1)
Twórcy gier
(1)
Uczniowie szkół zawodowych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(26)
Literatura amerykańska
(20)
Literatura angielska
(3)
Literatura hiszpańska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura fińska
(2)
Literatura francuska
(2)
Film polski
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(61)
Informatyka
(49)
Internet
(42)
Sztuczna inteligencja
(33)
Komputery
(22)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(20)
Cyberprzestępczość
(19)
Informatycy
(19)
Algorytmy
(14)
Rzeczywistość wirtualna
(14)
Big data
(13)
Cyberkultura
(11)
Aplikacja internetowa
(10)
Gry komputerowe
(10)
Python (język programowania)
(10)
Sieć komputerowa
(10)
Technologia informacyjna (IT)
(10)
Języki programowania
(9)
Bezpieczeństwo informacyjne
(8)
Programiści
(8)
Scratch (język programowania)
(8)
Zarządzanie
(8)
Baza danych
(7)
Cybernetyka
(7)
Dane osobowe
(7)
Facebook
(7)
Innowacje
(7)
Linux
(7)
Media społecznościowe
(7)
Programy komputerowe
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Uczenie maszynowe
(7)
Uzależnienie od Internetu
(7)
Cyberterroryzm
(6)
Futurologia
(6)
Grafika komputerowa
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Nauka
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Bezpieczeństwo systemów
(5)
Inwigilacja
(5)
Minecraft
(5)
Multimedia
(5)
Postęp techniczny
(5)
Programowanie
(5)
Przyjaźń
(5)
Strony WWW
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Cenzura
(4)
Data mining
(4)
Dzieci
(4)
Haking
(4)
Kryptologia
(4)
Mózg
(4)
Polityka
(4)
Portale internetowe
(4)
Projektowanie stron WWW
(4)
Smartfon
(4)
Społeczeństwo
(4)
Systemy operacyjne
(4)
Szpiegostwo
(4)
Szyfry
(4)
Technologia
(4)
Teoria informacji
(4)
User experience (UX)
(4)
Wynalazcy i odkrywcy
(4)
Aplikacja mobilna
(3)
Automatyzacja
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Czytelnictwo
(3)
Decyzje
(3)
Dezinformacja
(3)
Digitalizacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Historia
(3)
Informatyka śledcza
(3)
Informatyzacja
(3)
Interfejs użytkownika
(3)
Kaskadowe arkusze stylów
(3)
Komunikacja internetowa
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Matematyka
(3)
Ochrona danych osobowych
(3)
Pismo
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Prawo do prywatności
(3)
Prognozy
(3)
Programy edukacyjne (informatyka)
(3)
Programy graficzne
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przetwarzanie danych
(3)
Socjologia kultury
(3)
Społeczności internetowe
(3)
System wartości
(3)
Sztuczna sieć nauronowa
(3)
Sztuczna sieć neuronowa
(3)
Technika
(3)
Temat: czas
2001-
(53)
1901-2000
(25)
1989-2000
(18)
1945-1989
(13)
1801-1900
(6)
1701-1800
(3)
1601-1700
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1901-
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(17)
Polska
(10)
Chiny
(5)
Tennessee (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Ukraina
(2)
Świat
(2)
Australia
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Wielka Brytania
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Opracowanie
(79)
Poradnik
(61)
Podręcznik
(53)
Publikacja bogato ilustrowana
(13)
Powieść
(12)
Biografia
(9)
Publicystyka
(9)
Publikacje dla dzieci
(8)
Praca zbiorowa
(7)
Reportaż
(7)
Esej
(6)
Monografia
(6)
Gry komputerowe
(5)
Podręczniki dla dzieci
(5)
Powieść obyczajowa
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Antologia
(3)
Dokumenty elektroniczne
(3)
Film fabularny
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Programy komputerowe
(3)
Sensacja
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Film Akcji
(2)
Film amerykański
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Komiks
(2)
Komiks biograficzny
(2)
Kryminał
(2)
Manga
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręczniki
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Autobiografia
(1)
Broszura
(1)
E-booki
(1)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Film Sensacyjny
(1)
Film Thriller
(1)
Film animowany
(1)
Film komedia
(1)
Film kryminalny
(1)
Film polski
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Książka zabawka
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele biograficzne
(1)
Powieść graficzna
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Satyra polska
(1)
Science fiction
(1)
Synteza
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wykład
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(243)
Socjologia i społeczeństwo
(27)
Edukacja i pedagogika
(19)
Historia
(18)
Media i komunikacja społeczna
(16)
Inżynieria i technika
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Zarządzanie i marketing
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Filozofia i etyka
(9)
Psychologia
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Matematyka
(7)
Kultura i sztuka
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Nauka i badania
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Fizyka i astronomia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
328 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Szalona historia komputerów / Marcin Kozioł. - Warszawa : Prószyński Media, 2017. - 159 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Satnowi część cyklu pt.: Docent Pięć Procent i…
Książka zawiera wiele „ukrytych” dodatków multimedialnych (wpisanie kodów z książki na www.docent5procent.pl będzie powodowało otworzenie filmów you tube i stron www).
Historię komputerów opowiadają Docent Pięć Procent oraz pies (πes). Obaj dali się wessać i z wnętrza komputera (sieci komputerowej) przedstawiają nie tylko dzieje komputerów, ale też gier, internetu itd. "Bo jak się jest w środku komputera - wie się o nim wszystko". Nieco szalona forma graficzna nawiązuje stylistycznie zarówno do bardzo popularnego Minecrafta, jak i wielu gier mobilnych, które wykorzystują modną teraz "kanciastą" oprawę. Jednocześnie jest to bezpośrednie nawiązanie do historii 8-bit
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 DM (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
(Informatyka - Zastosowania)
Książka jest podręcznikiem a zarazem przewodnikiem umożliwiającym czytelnikowi: zapoznanie się z modelami i technikami odkrywania ukrytych cennych informacji, dogłębne zrozumienie, jak działają algorytmy eksploracji danych, doświadczenie wykonywania w rzeczywistości eksploracji danych na dużych zbiorach danych. Podręcznik zawiera wiele przykładów i zadań do rozwiązania. Przedstawione są w nim rzeczywiste przypadki eksploracji danych za pomocą programu SPSS Clementine i innych narzędzi informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Podręcznik "Matematyka dyskretna. Niezbędnik dla informatyków" autorstwa Harrego Lewisa i Rachel Zax obejmuje zagadnienia matematyki dyskretnej, które każdy student informatyki powinien znać. Książka składa się z trzydziestu jeden rozdziałów, które omawiają każdy z głównych tematów, dzięki temu można dopasować ją do programów nauczania dla różnych kursów. Każdy rozdział zawiera zwięzłe podsumowanie oraz zestaw ćwiczeń. Książka ma na celu nauczenie rozumowania matematycznego oraz pojęć i umiejętności matematycznych. Jest przeznaczona dla standardowych kursów licencjackich na studiach informatycznych, ale nadaje się także do prowadzenia kursów rozszerzonych na poziomie szkoły średniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Excel w przykładach / Marcin Lis. - Warszawa : Axel Springer Polska, 2010. - 104 s. : il. kolor. ; 19 cm + CD.
(Komputer Świat. Biblioteczka ; 2/2010)
U dołu okł.: Formuły i funkcje w Excelu, arkusz domowego budżetu, jak obliczyć raty kredytu, wyliczamy nadgodziny, konwersja jednostek miar, formaty daty i czasu, tworzenie przydatnych makr, jak korzystać z tabel przestawnych, formatki i kontrolki.
Na płycie CD-ROM: 44 arkusze Excela do ćwiczeń opisanych w książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Pasjonują cię gry komputerowe i animacje? Chcesz się nauczyć pisać własne programy komputerowe? Książka, wprowadzi dzieci w fascynujący świat programowania komputerowego. Innowacyjne, graficzne podejście do tematu łączy kolorowe ilustracje ze szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu nauka podstaw programowania jest prosta i sprawia radość początkującym. Ten niecodzienny przewodnik w praktycznych ćwiczeniach przedstawia podstawy dwóch języków programowania: Scratch i Python. Za ich pomocą dzieci stworzą własne gry i animacje, ucząc się przez zabawę. Z książką nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 DM (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na okł.: zawiera: podstawy programowania w Logo i Scratchu, rozwiązywanie problemów, zapisywanie poleceń w postaci kodu.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Indeks.
Na okł.: Zawiera: petle i powtórzenia, wyjaśnienie zmiennych, tworzenie gier i programów w Logo i Scratchu
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Indeks.
Na okł.: Zawiera: wybór w kodowaniu, liczby losowe, projekty w Scratchu, programowanie w Pythonie
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. W trzeciej części serii pokazano krok po kroku, jak korzystać z wyboru za pomocą wyrażeń „jeżeli” oraz jak zacząć pracę w bardziej zaawansowanym języku programowania, jakim jest Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Indeks.
Na okł.: Zawiera: rozwijanie technik programowania, tworzenie kodu na strony www, podstawy języków HTML i JavaScript.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Czwarta część serii pozwala jeszcze bardziej rozwinąć umiejętności programowania. Opisano w niej krok po kroku sposób tworzenia stron internetowych w języku HTML. Naucz się programować w języku JavaScript i tworzyć interaktywne strony internetowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niniejsza książka przy pomocy środków nieformalnych (pascalopodobnego, polskojęzycznego języka IPL i schematów graficznych Nassiego i Shneidermana) przedstawia ogólne, jednakowo ważne we wszystkich "imperatywnych" językach programowania zasady konstruowania i opisywania poprawnych i efektywnych algorytmów oraz "wzorce" podstawowych konstrukcji algorytmicznych. Zawiera także wiele propozycji ćwiczeń, ułatwiających studentowi nabycie biegłości w konstruowaniu algorytmów. W połączeniu z podręcznikiem wybranego - "docelowego" - języka kodowania programów tworzy solidną podstawę praktycznej nauki programowania komputerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.021 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Algorytmy : ilustrowany przewodnik / Aditya Y. Bhargava ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 237 stron : ilustracje ; 24 cm.
Aby projektować aplikacje, nie wystarczy poznać kilka języków programowania i opanować zestaw narzędzi deweloperskich. Konieczna jest jeszcze wiedza o tym, w jaki sposób rozwiązać dany problem, innymi słowy, trzeba poznać algorytmy. Naturalnie w praktyce programistycznej stosuje się ograniczony zestaw algorytmów. Zostały one już dawno przeanalizowane i przetestowane. Opisano je w wielu trudnych książkach najeżonych niezrozumiałymi schematami i dowodami z pogranicza matematyki, statystyki i jeszcze kilku innych nieprzystępnych dziedzin. Jeśli chcesz po prostu zrozumieć działanie algorytmów, a nie masz ochoty na mozolne przedzieranie się przez setki trudnych stron, to trzymasz w ręku właściwą książkę! Dzięki temu interesującemu, przystępnemu podręcznikowi szybko przyswoisz sobie najważniejsze pojęcia i łatwo zrozumiesz, w jaki sposób algorytmy pomagają w rozwiązywaniu problemów programistycznych. Pokazano w nim słabe i mocne strony najważniejszych algorytmów. Nie zabrakło przydatnych schematów i przykładowych fragmentów kodu napisanego w Pythonie. Książkę tę szczególnie docenią programiści samoucy, inżynierowie i każdy, kto chce zyskać wiedzę o algorytmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Materiały z IV Konferencji "Filozofia matematyki i informatyki", 5-6.12.2014 r., Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
Prace zebrane w niniejszym tomie obrazują prowadzone aktualnie w Polsce badania filozoficzne nad matematyką i informatyką. Ich autorzy reprezentują różne ośrodki akademickie i różne specjalności − są wśród nich matematycy, logicy, filozofowie a nawet teologowie. Artykuły poświęcone są między innymi badaniu klasycznych kierunków filozofii matematyki, rozważaniom na temat rozwoju i zmian w matematyce, znaczeniu metody aksjomatycznej, problemom związanym z epistemologią matematyki i wreszcie związkom
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier,takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty. Nauczysz się, w jaki sposób: Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy. Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki. Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame. Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy. Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi. Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych. Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy. Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki. A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli, w mediach. Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Jesteś nauczycielem i boisz się wprowadzać elementy kodowania, a może rodzicem, który chciałby spróbować kodowania razem z dzieckiem? Myślę, że ta książka będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowałam i oznaczyłam symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy pamiętać jednak, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Zachęcam również do potraktowania zaproponowanych przeze mnie zabaw jako bazy, która może być modyfikowana w dowolny sposób. Ostatni rozdział przeznaczyłam na zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to taki łącznik między „kodowaniem na dywanie“, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. Drogi Czytelniku, mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.“
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Krótka historia informatyki / Ryszard Tadeusiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo RM, copyright 2019. - 271 stron : ilustracje ; 22 cm.
Czy wiesz, że maszyny liczące znano już w starożytności, a pierwszy program komputerowy napisała córka Byrona Ada Lovelace? Mark I – komputer pierwszej generacji powstały w 1944 roku – miał 17 metrów długości, 2 metry wysokości i metr szerokości. Pierwszym polskim elektronicznym komputerem był XYZ, zbudowany w 1958 roku.Czy nigdy nie intrygowało cię, jak to wszystko się zaczęło? W dziejach ludzkości nie było innego procesu, który by w tak krótkim czasie w tak ogromnym stopniu przeobraził wszystkie obszary aktywności zawodowej i życia codziennego całych społeczności i każdego z nas z osobna! Jeszcze w połowie XX wieku na świecie było tylko kilka komputerów… A teraz?Ten ogromny postęp był możliwy dzięki pracy konkretnych ludzi, których nazwiska i dokonania warto poznać. Dowiedz się, jak Apple zrewolucjonizował rynek, jak rozwijały się układy scalone, jaką moc obliczeniową mają superkomputery i czemu służyły pierwsze sieci komputerowe. (...) (www.bonito.pl)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Każe myśleć o rzeczach, których celowo w swoich myślach unikamy, by nie zbudzić w sobie niewygodnych uczuć. Bohaterem tej książki jest informatyk, zupełnie przeciętny przedstawiciel swojego pokolenia: dobrze sytuowany, pracuje dla wielkiej korporacji, chociaż praca nie daje mu satysfakcji. W jego życiu prywatnym też jest nudno. Nie ma rodziny, nie jest zakochany. Seks ogranicza się do masturbacji i agresywnych fantazji erotycznych. Znajomych poznaje tylko w pracy. Wszechogarniająca nuda i frustracja powodują, że namawia kolegę do morderstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 fr. (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 fr (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Audiobook
CD
W koszyku
Poszerzenie pola walki / Michel Houellebecq ; przekład Ewa Wieleżyńska. - Warszawa : Biblioteka Akustyczna ; [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2022]. - 1 CD (4 godz. 11 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Każe myśleć o rzeczach, których celowo w swoich myślach unikamy, by nie zbudzić w sobie niewygodnych uczuć. Bohaterem tej książki jest informatyk, zupełnie przeciętny przedstawiciel swojego pokolenia: dobrze sytuowany, pracuje dla wielkiej korporacji, chociaż praca nie daje mu satysfakcji. W jego życiu prywatnym też jest nudno. Nie ma rodziny, nie jest zakochany. Seks ogranicza się do masturbacji i agresywnych fantazji erotycznych. Znajomych poznaje tylko w pracy. Wszechogarniająca nuda i frustracja powodują, że namawia kolegę do morderstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 fr. (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Kroniki Amberu. T. 2 / Roger Zelazny ; przekład Piotr W. Cholewa. - Poznań : Zysk i S-ka, copyright 2018. - 760, [3] strony ; 25 cm.
(Kroniki Amberu / Roger Zelazny ; 2)
Tytuł oryginału całości: The chronicles of Amber, tytuły oryginałów poszczególnych powieści: Trumps of doom, Blood of Amber, Sign of chaos, Knight of shadows, Prince of chaos.
Zawiera: Atuty zguby ; Krew Amberu ; Znak chaosu ; Rycerz cieni ; Książę chaosu.
Merle Corey to inteligentny i czarujący młody informatyk. Próbuje wieść normalne życie, jednak nie może uciec od swego dziedzictwa. Co roku 30 kwietnia ktoś próbuje dokonać na niego zamachu. Chłopak jest przekonany, że ma to związek z tym, kim jest naprawdę. W rzeczywistości nazywa się Merlin i jest czarodziejem, synem księcia Corwina z Amberu i Dary z Dworców Chaosu. Łączy w sobie moce dwóch potężnych rodów, które władają walczącymi między sobą światami. Wplątany w dworskie intrygi, musi wyjaśnić tajemnicę zniknięcia swego ojca i wbrew sobie stanąć do rywalizacji o władzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. F (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania w języku angielskim.
Na okładce logo: No starch press.
W książce Twórz własne gry w Scratchu! będziemy pracować z narzędziem Scratch, które w łatwy sposób umożliwia rysowanie interaktywnych postaci poprzez łączenie prostych bloków kodów, co pozwala na budowanie zabawnych, dziwnych gier. Scratch to proste narzędzie do tworzenia animacji, gier oraz filmów. W książce Twórz własne gry w Scratchu! skupimy się na tworzeniu gier, więc nasze projekty będą zabawne i interaktywne. Scratch jest w wielu przypadkach narzędziem samowystarczalnym, na przykład jeśli potrzebujesz postaci do swojej gry możesz narysować ją bezpośrednio w programie lub wgrać obraz, który już masz. Możesz również wykorzystać jednego z bohaterów, które proponuje narządzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej