Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(196)
Forma i typ
Książki
(158)
Poradniki i przewodniki
(112)
Audiobooki
(37)
Publikacje fachowe
(25)
Publikacje popularnonaukowe
(17)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Proza
(3)
Druki ulotne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(174)
wypożyczone
(50)
tylko na miejscu
(25)
nieokreślona
(2)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(3)
ZWM 5 (W45)
(24)
Koński Jar 10 (W109)
(23)
Nugat 4 (W112)
(15)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(18)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(15)
Dembowskiego 12 (W131)
(9)
Cybisa 6 (W134)
(33)
Kłobucka 14 (W135)
(34)
K.E.N. 21 (W139)
(7)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(21)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(29)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(2)
Barwna 8 (BD9)
(2)
Kłobucka 14 (BD37)
(11)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(3)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Sugiero, Joanna
(7)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(6)
Dondziłło, Grzegorz
(5)
German, Janusz (1974- )
(5)
Kućma, Tomasz
(5)
Tracy, Brian (1944- )
(5)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(4)
Covey, Stephen R. (1932-2012)
(4)
Doroba, Anita
(4)
Sałbut, Bartosz
(4)
Bernau, Sabine
(3)
Bucki, Piotr
(3)
Chłopicki, Hubert
(3)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(3)
Gasper, Dorota
(3)
Grzywacz, Karolina (psycholog)
(3)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(3)
Labiś, Magdalena
(3)
Michalak, Robert (1968- )
(3)
Samson-Banasik, Aleksandra
(3)
Sobolewska, Agnieszka
(3)
Waśko, Zbigniew
(3)
Zych, Robert
(3)
Allen, David (1945- )
(2)
Buckingham, Marcus
(2)
Bączek, Jakub B
(2)
Czarnecki, Leszek (1962- )
(2)
Eker, T. Harv (1954- )
(2)
Erikson, Thomas (1965- )
(2)
Gerber, Michael E. (1936- )
(2)
Gordon, Jon (1971- )
(2)
Grabka, Robert Ireneusz
(2)
Grajkowska, Wanda
(2)
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski, Maksymilian
(2)
Górski, Jerzy Jan
(2)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hasooni-Abood, Diana
(2)
Jóźwicka, Magdalena
(2)
Karbowski, Marcin
(2)
Kleszcz, Paweł (1969- )
(2)
Kowalkowska, Bożena (1981- )
(2)
Kozak, Jarosław
(2)
Kozak, Robert (1964- )
(2)
Lipa, Michał
(2)
Malcherek, Monika
(2)
Małecka, Małgorzata (tłumaczka)
(2)
McIver, Meredith
(2)
Morawski, Cezary (1954- )
(2)
Romanek, Arkadiusz
(2)
Rzychoń, Tomasz
(2)
Sutton, Robert I
(2)
Szyfter, Jerzy
(2)
Ury, William (1953- )
(2)
Vanderkam, Laura
(2)
Zagórska, Anna (reżyser nagrania)
(2)
Zahariades, Damon
(2)
Zawiślak, Marek
(2)
Zinserling, Urszula
(2)
Łaciok, Karol
(2)
Środa, Jacek
(2)
Żmigrodzki, Marcin
(2)
Anastasi, Mark
(1)
Anthony, Scott D
(1)
Armstrong, Michael (1928- )
(1)
Auerbach, Carol
(1)
Avard, Jacqueline
(1)
Barnum, Phineas Taylor (1810-1891)
(1)
Basiuk, Tomasz
(1)
Becket, Michael
(1)
Belker, Loren B
(1)
Belsky, Gary
(1)
Berger, Jonah
(1)
Berman, Karen (1962- )
(1)
Białek, Lidia
(1)
Bick, Julie
(1)
Biliński, Witold
(1)
Bittel, Lester R. (1918- )
(1)
Blank, Steven G
(1)
Bocheński, Artur
(1)
Bogusławska, Katarzyna
(1)
Boruszczak, Tomasz (1970- )
(1)
Bosworth, Michael T
(1)
Boszko, Tomasz
(1)
Boucher, Francine (1945- )
(1)
Bończyk, Stanisław
(1)
Bravard, Jean-Louis
(1)
Britt, John
(1)
Broniarek, Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brożek, Bartosz (1977- )
(1)
Brzeziński, Miłosz
(1)
Budkiewicz, Piotr
(1)
Budzik, Mary Frances (1955- )
(1)
Bugajska, Magdalena
(1)
Buk, Katarzyna
(1)
Burchard, Brendon
(1)
Burg, Bob
(1)
Burkeman, Oliver (1975- )
(1)
Burrows, Hal (1937- )
(1)
Burton, Celia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(118)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(135)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(187)
Stany Zjednoczone
(6)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(183)
angielski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(19)
Przedsiębiorcy
(6)
Dyrektorzy
(2)
Dziennikarze
(2)
Informatycy
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Handlowcy
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nastolatki
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Prawnicy
(1)
Programiści
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(22)
Literatura polska
(13)
Literatura angielska
(2)
Temat
Zarządzanie
(67)
Sukces
(34)
Zarządzanie czasem
(25)
Menedżerowie
(22)
Przedsiębiorstwo
(20)
Samorealizacja
(19)
Przywództwo
(17)
Relacje międzyludzkie
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Innowacje
(12)
Kadry
(11)
Finanse
(10)
Organizacja pracy
(9)
Przedsiębiorczość (postawa)
(9)
Produktywność pracy
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Inwestycje
(7)
Motywacja pracy
(7)
Czas
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Bogactwo
(5)
Budżety rodzinne
(5)
Coaching
(5)
Język angielski
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Marketing
(5)
Mentoring
(5)
Myślenie twórcze
(5)
Negocjacje
(5)
Praca zespołowa
(5)
Twórczość
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie sobą
(5)
Czas pracy
(4)
Decyzje
(4)
Kariera
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Motywacja
(4)
Organizacja
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Samokontrola
(4)
Biznesplan
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Diagnoza
(3)
Dorośli
(3)
Finanse osobiste
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Leczenie
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Media społecznościowe
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie
(3)
Praca
(3)
Prakseologia
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Psychologia pracy
(3)
Samopoznanie
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Work-life balance (WLB)
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zarządzanie czasem pracy
(3)
Zarządzanie czasem wolnym od pracy
(3)
Zespół ADHD
(3)
Biznes
(2)
Jakość życia
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kreatywność
(2)
Kultura pracy
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Odpoczynek
(2)
Oszczędność
(2)
Pieniądz
(2)
Poczta elektroniczna
(2)
Polityka
(2)
Pozytywne myślenie
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Socjotechnika
(2)
Sprzedaż
(2)
Storytelling
(2)
Styl życia
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Uczenie się
(2)
Uczucia
(2)
Usługi
(2)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
2001-
(20)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(171)
Poradniki
(8)
Opracowanie
(7)
Książki mówione
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rozważania i rozmyślania religijne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(92)
Rozwój osobisty
(36)
Psychologia
(35)
Praca, kariera, pieniądze
(27)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Dom i ogród
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
196 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: 100 ways to motivate others.
"100 sposobów motywowania innych" stanowi podsumowanie wielu lat prowadzonych z powodzeniem szkoleń z przywództwa i działalności trenerskiej autora bestsellerów Steve'a Chandlera i prawnika Scotta Richardsona. Książka jest kontynuacją dwóch poprzednich książek Chandlera: "100 sposobów motywowania siebie" oraz "Reinventing Yourself". Ten ważny, przyjazny czytelnikowi, inspirujący przewodnik przeznaczony jest dla kierowników, menedżerów i profesjonalistów, jak również dla tych, którzy aspirują do tych stanowisk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Predictable results in unpredictable times.
Jedyną rzeczą pewną w prowadzeniu biznesu jest jego niepewność. Mimo to istnieją wspaniałe organizacje, którym udaje się regularnie osiągać wyśmienite wyniki, niezależnie od warunków. Niniejsza książka traktuje o osiąganiu przewidywalnych rezultatów, zarówno w dobrych jak i złych czasach, dzięki przestrzeganiu czterech głównych zasad: Bezbłędna realizacja. Zaufanie ze strony wszystkich interesariuszy. Osiąganie więcej mniejszą liczbą środków. Przekształcenie strachu w zaangażowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes po prostu : następny krok / Leszek Czarnecki. - Warszawa : Muza, 2012. - 350, [2] s. : il. kolor. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334.75 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Autor w 15 niedługich i wypełnionych konkretnymi przykładami rozdziałach radzi - często z dużym poczuciem humoru - jak nie tylko chronić, ale także pomnażać swój majątek. Poradnik zawiera wiele szczegółowych - i często zaskakujących - wyliczeń, które łączy napisana ze swadą narracja autora, dzielącego się z czytelnikami bogatym doświadczeniem nabytym w trakcie licznych prowadzonych przez siebie szkoleń z dziedziny finansów osobistych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompletny zestaw narzędzi służących wspieraniu i rozwojowi ludzi. Ten praktyczny i wyczerpujący przewodnik opisuje większość sytuacji coachingowych, dostarczając przydatnych ćwiczeń, modeli i schematów. Przeprowadza szczegółowo przez cały proces: od nawiązania relacji coachingowej z klientem, przez określenie jego potrzeb, wybór właściwego narzędzia i rozwiązanie problemu lub konfliktu, wzmocnienie pewności siebie i usprawnienie działania klienta, po udoskonalenie stylu przywódczego i planowanie przyszłości. Odpowiada także na wyzwania współczesności, oferując coaching rozwoju kobiet i pracowników organizacji w okresie zmian. Przydatne, praktyczne wskazówki i wyjaśnienia stanowią dodatkowe wsparcie dla coachów, dzięki którym mogą sami się rozwijać i odnosić sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki i triki negocjacyjne / Grzegorz Myśliwiec. - Warszawa : Efekt, 1999. - 136 s : il. ; 21 cm.
Ta książka może okazać się przełomem w twoich kontaktach z otoczeniem w sprawach osobistych i zawodowych. Poznasz krok po kroku procedurę wyboru najlepszej taktyki negocjowania i uwolnisz się od lęków, naciągaczy i manipulantów. Poczujesz prawdziwy smak negocjowania z ludzmi i na zawsze to polubisz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Co oni tak naprawdę o tobie myślą? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali? Sutton, przeplatając przykłady z życia ze stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. "Dobry szef, zły szef" to ostateczny plan działania dla każdego, kto kiedykolwiek został wyniesiony na stanowisko władzy oraz droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu. // Robert Sutton jest profesorem teorii i techniki zarządzania na Uniwersytecie Stanforda oraz profesorem honorowym w dziedzinie zachowań organizacyjnych w Podyplomowej Szkole Biznesu Stanforda. Sutton prowadzi badania nad liderami i szefami, innowacyjnością, zajmuje się zarządzaniem opartym na dowodach naukowych oraz szczegółowymi zagadnieniami życia organizacyjnego. Napisał wiele książek, między innymi a "The No Asshole Rule". Profesor Sutton spotkał się z wieloma wyróżnieniami i otrzymał liczne nagrody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy wiesz, kim jest people helper? To ktoś, kto pomaga innym zmieniać ich myślenie. Czasem jest to wykształcony psycholog, certyfikowany terapeuta, trener umiejętności miękkich, medytujący buddysta, filozof zajmujący się mentoringiem, ksiądz zbliżający do Boga, motywujący swój zespół menedżer, wychowujący dziecko rodzic lub aktor sięgający do narzędzi psychodramy — zawodów zajmujących się psychologią zmiany jest wiele. Ale dla odbiorcy mniejsze znaczenie ma to, jak się nazywasz, bo liczy się dla niego rozwiązany problem i uzyskanie pomocy w osiąganiu celów. Najlepsi w tej dziedzinie mają zawsze arsenał skutecznych narzędzi pochodzących z różnych dyscyplin. Przegrywają za to ci, którzy ograniczają się do niewielu metod albo mają przestarzałe narzędzia — ten, co ma młotek, wszędzie widzi gwoździe. Wygrywają ci, którzy czerpią z wielu szkół pracy z umysłem człowieka. W książce tej znajdziesz najskuteczniejsze techniki pracy z innymi. "Psychologia zmiany" stanowi kompilację najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w coachingu, terapii, mentoringu i consultingu. Opanowanie wiedzy i umiejętności z jej zakresu pozwala pomagać sobie i innym ludziom diagnozować ich problemy, rozwiązywać je, wykorzeniać negatywne zachowania, motywować, podnosić potencjał służący realizacji zamierzeń, zmieniać przekonania. Jeśli chcesz się tego nauczyć, ta książka jest dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
Na okładce i stronie tytułowej: Narzędzia, które pomagają budować motywację, odpowiedzialność i współpracę.
Poprzednie wydania pt.: Psychologia szefa : szef to zawód.
(...) Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja. Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę. Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi. Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce. Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Aligning Human Resources and Business Strategy : Second Edition / Linda Holbeche. - Wydanie 8 (1 w tej edycji). - Oxford : Butterworth-Heinemann : Elsevier, 2009. - XIV, 498 stron : ilustracje ; 24 cm.
Index na stronach 489-498.
What difference can the aspiring HR strategist really make to business value? In the new edition of her ground-breaking book, Linda Holbeche answers this question and provides the tools and insights to help HR managers and directors add value to the organization by implementing effective HR initiatives that are aligned to core business strategies. Featuring updated profiles and case studies from top HR strategists who have used their skills to deliver a variety of key business objectives, Aligning Human Resources and Business Strategy, 2nd edition provides inspiration and guidance on how to apply the theory to challenges in your organization. Learn how you can strengthen and prove the relationship between people strategy and business success through your approach to performance and development and impress at the highest levels with this new edition of an HR classic. Linda Holbeche is Director of Research and Policy at the Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD). Linda chairs and speaks at meetings and conferences worldwide and appeared at number six in Human Resources magazine's HR most influential 2008 roll call of top industry thinkers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje menedżera / Mirosław Kot. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 384 strony ; 22 cm.
(Onepress)
(Książki Klasy Business)
Menedżerze: właścicielu firmy, dyrektorze, kierowniku, specjalisto HR! Książka, którą trzymasz w ręku, to Twoja lektura obowiązkowa. Nie tylko na dziś - także na jutro, pojutrze i na za dziesięć lat, ponieważ szefować firmie i ludziom w niej oznacza: stale dążyć do rozwoju. Zdobywać nową wiedzę w zakresie rekrutacji, szkoleń i coachingowego wsparcia pracowników, kompetencji miękkich oraz zarządczych czy wreszcie prawa pracy. Zdobyte informacje przed wdrożeniem ich w praktykę funkcjonowania organizacji należy przećwiczyć. Oczywiście na nikim innym jak tylko na sobie. Bycie menedżerem to ciężka praca. Wiesz o tym najlepiej. Przekonany jest o tym również Mirosław Kot, który pięć ostatnich lat, a tak naprawdę całe zawodowe życie poświęcił jednemu celowi. Temu, by opracować kompletny i praktyczny, oparty na dobrej podbudowie teoretycznej opis kompetencji menedżera. Oto Twoje zawodowe kompendium wiedzy. Suche fakty dotyczące kompetencji, jakimi musi dysponować współczesny zarządzający, wzbogacone zostały ponad setką przykładów z rynku oraz drugą setką ćwiczeń. Niektóre możesz uznać za zbyt trudne do wykonania, inne okażą się za łatwe. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie zawodowego rozwoju obecnie jesteś. Ćwicz poszczególne kompetencje regularnie. Zacznij od tych, które są Ci niezbędne do pracy już teraz, ale nie zapominaj o tych, które pomogą budować Twoją przyszłość. Pracuj nad wszystkimi albo wybierz te, które uznasz za najbardziej dla siebie przydatne. I pamiętaj - ta książka jest mocna jak esencja. Możesz ją pochłonąć lub rozcieńczać innymi lekturami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Akademia Białego Kruka.
Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna? Autor książki "Lean w biurze i usługach", stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne. W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in. takich jak metoda 5S czy poka-yoke - techniki zapobiegania błędom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych. Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry! Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym zespół pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami, manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub członków zespołu? Nie jesteś sam. Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę lub tzw. global. Masz za to wpływ na relacje w Twoim zespole, możesz mądrze zakwestionować złe, nieskuteczne zasady i dążyć do zmiany reguł gry. Zapraszam w podróż po specyficznej mapie zespołowych krain i gier międzyludzkich. Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach wraz ze stanowiącym jego część Atlasem gier (nie tylko) korporacyjnych to książka napisana przez życie, ludzi i firmy. Chciałabym napisać, że wszelkie podobieństwo do osób i sytuacji jest przypadkowe - ale minęłabym się z prawdą. W firmach znajdziemy niejednego Władcę marionetek, Sprzedawcę małp, Biegającego z taczką, znienawidzonego Korpokaprala lub inne opisane w grach mało chwalebne postaci - podczas gdy marzy nam się zespół 4.0 na wzór Tolkienowskiej Drużyny Pierścienia lub plemienia Na'vi z filmu Avatar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie. Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od hierarchii do turkusu czyli Jak zarządzać w XXI wieku / Marek Wzorek. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 299, [5] stron : ilustracje ; 22 cm.
(Onepress Exclusive)
Ta książka posłuży Ci do przeprowadzenia skutecznej zmiany w swojej organizacji, w swoim zespole, a może nawet w społeczności, w której żyjesz. Dowiesz się, jak do tej pory się organizowaliśmy, jak ewoluowały metody zarządzania wraz z jednym z ciekawszych jego rodzajów - zarządzaniem turkusowym. Poznasz konkretne organizacje i firmy, które już teraz wykorzystują zmiany zachodzące w świecie, żeby lepiej współpracować, szybciej kreować nowe usługi i produkty, skuteczniej się komunikować oraz tworzyć efektywniejsze i szczęśliwsze miejsca pracy. Nowe metody zarządzania możesz też łatwo wprowadzić w Twojej firmie, by obniżyć poziom swojego stresu, doświadczyć dobrostanu oraz pozytywnych efektów wprowadzenia zmian. Zarządzanie turkusowe jest coraz popularniejsze, a jednak niewiele osób z kadry zarządzającej faktycznie rozumie, na czym ono tak naprawdę polega i w jaki sposób je rozumnie wprowadzać, nie robiąc tego powierzchownie i nie pozostając na poziomie sloganów. Książka M. Wzorka świetnie się nadaje jako wprowadzenie do tego tematu, a jej przystępny styl powoduje, że czyta się ją naprawdę łatwo i przyjemnie. prof. dr hab. Dariusz Jemielniak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power / Helion)
Tyt. oryg.: "Personal productivity secrets...".
Na dole okł.: "To rzetelnam prowokująca i praktyczna książka, która pomaga w osiąganiu imponujących rezultatów. Co ważniejsze, zawiera praktyczne wskazówki, które każdy może i powinien zastosować, aby z powodzeniem zarządzać wszystkimi aspektami swojego życia. John F. Dovidio, profesor psychologii na Uniwersytecie Yale".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie — jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy… ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu. Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich. Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje się opis programu testów pozwalających zorientować się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność / Astrum)
Na okł. podtyt.: Jak to robić w twojej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej