Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(95)
Forma i typ
Książki
(84)
Poradniki i przewodniki
(43)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Audiobooki
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(86)
wypożyczone
(25)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(2)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(2)
ZWM 5 (W45)
(9)
Koński Jar 10 (W109)
(9)
Nugat 4 (W112)
(11)
Braci Wagów 1 (W127)
(14)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(8)
Dembowskiego 12 (W131)
(3)
Cybisa 6 (W134)
(10)
Kłobucka 14 (W135)
(16)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(9)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(18)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(1)
Kłobucka 14 (BD37)
(10)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(1)
Autor
Goleman, Daniel (1946- )
(4)
Sugiero, Joanna
(4)
Bernau, Sabine
(3)
Grzywacz, Karolina (psycholog)
(3)
Labiś, Magdalena
(3)
Allen, David (1945- )
(2)
Beard, Alison
(2)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(2)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(2)
Covey, Stephen R. (1932-2012)
(2)
Denderski, Mikołaj
(2)
Doroba, Anita
(2)
Erikson, Thomas (1965- )
(2)
Galloway, Scott (1964- )
(2)
German, Janusz (1974- )
(2)
Gordon, Jon (1971- )
(2)
Graeber, David (1961-2020)
(2)
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Haman, Wojciech (1954- )
(2)
Hasooni-Abood, Diana
(2)
Hill, Linda A. (1956- )
(2)
Karbowski, Marcin
(2)
Kubiak, Jolanta
(2)
Kućma, Tomasz
(2)
Lorber, Robert
(2)
McKee, Annie
(2)
Murray, Kevin (1928- )
(2)
Romanek, Arkadiusz
(2)
Samson-Banasik, Aleksandra
(2)
Sielicki, Leszek
(2)
Waśko, Zbigniew
(2)
Wąsiel, Marcin
(2)
Achor, Shawn
(1)
Amabile, Teresa
(1)
Antonakis, John
(1)
Bennewicz, Maciej (1961- )
(1)
Bittel, Lester R. (1918- )
(1)
Bocheński, Artur
(1)
Borkowski, Jan (pedagogika)
(1)
Bosworth, Michael T
(1)
Bończyk, Stanisław
(1)
Brendel, David
(1)
Brown, Tim (1954- )
(1)
Brynjolfsson, Erik (1962- )
(1)
Bucki, Piotr
(1)
Burchard, Brendon
(1)
Burg, Bob
(1)
Bączek, Jakub B
(1)
Carter, Jacqueline
(1)
Cederström, Carl
(1)
Chandler, M. Tamra
(1)
Christensen, Clayton M. (1952-2020)
(1)
Congleton, Christina
(1)
Coutu, Diane
(1)
Czajkowska, Anna (1970- )
(1)
Czekański, Marek (1948- )
(1)
Czerwińska, Ewa (tłumacz)
(1)
Dacher, Keltner
(1)
Daszkowski, Julian
(1)
David, Susan A
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
DuBrin, Andrew J. (1935- )
(1)
Duarte, Nancy
(1)
Duhigg, Charles (1974- )
(1)
Dziurdzik, Andrzej
(1)
Edmondson, Amy C. (1959- )
(1)
Elton, Chester
(1)
Fenley, Marika
(1)
Fisher, Roger (1922-2012)
(1)
Folkman, Joseph
(1)
Friedman, Caitlin
(1)
Fryer, Browyn
(1)
Gach, Daniel
(1)
Gasper, Dorota
(1)
Gielan, Michelle
(1)
Gilbert, Daniel
(1)
Gonzalez, Maria
(1)
Gordon, Tomasz
(1)
Gostick, Adrian Robert
(1)
Grealish, Laura Dowling
(1)
Grocholiński, Piotr
(1)
Gryn, Magdalena
(1)
Grzesiak, Mateusz (1980- )
(1)
Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata
(1)
Głatki, Michał
(1)
Głogowski, Bartosz (1979- )
(1)
Hagan, Margaret (1981- )
(1)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Hamel, Gary (1954- )
(1)
Harris, Michael D
(1)
Harris, Vincent
(1)
Hartley, Gregory (1963- )
(1)
Heath, Chip
(1)
Heath, Dan
(1)
Heen, Sheila
(1)
Hesse, Helge
(1)
Hogan, Kevin
(1)
Hsieh, Tony (1973- )
(1)
Jarmuż, Sławomir
(1)
Jay, Ros
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(6)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(92)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(88)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(6)
Dyrektorzy
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(7)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(46)
Relacje międzyludzkie
(13)
Praca
(11)
Zarządzanie czasem
(11)
Samorealizacja
(10)
Sukces
(10)
Przywództwo
(9)
Psychologia biznesu
(9)
Kadry
(8)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Mentoring
(6)
Motywacja pracy
(6)
Psychologia pracy
(6)
Inteligencja emocjonalna
(5)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Marketing
(5)
Produktywność pracy
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Decyzje
(4)
Motywacja
(4)
Osobowość
(4)
Samokontrola
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Zarządzanie sobą
(4)
Diagnoza
(3)
Dorośli
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Kobieta
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Leczenie
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Organizacja pracy
(3)
Perswazja
(3)
Psychologia
(3)
Socjotechnika
(3)
Styl życia
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zespół ADHD
(3)
Amazon.com
(2)
Apple Inc
(2)
Coaching
(2)
Etyka biznesu
(2)
Facebook
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Internauci
(2)
Internet
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kultura pracy
(2)
Myślenie
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacja i zarządzanie
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Pozytywne myślenie
(2)
Praca zespołowa
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Twórczość
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Zachowanie
(2)
Asertywność
(1)
Aspiracje
(1)
Astronauci
(1)
Churchill, Winston (1874-1965)
(1)
Czas
(1)
Czas pracy
(1)
Design thinking
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Duchowość katolicka
(1)
Działacze społeczni
(1)
Empatia
(1)
Europejska Agencja Kosmiczna
(1)
Google (firma)
(1)
Google LLC
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Informacja
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Kariera
(1)
Karolina Kózka (błogosławiona ; 1898-1914)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kreatywność
(1)
Masy (socjologia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menadżerowie
(1)
Miejsce pracy
(1)
Mindfulness
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(43)
Opracowanie
(13)
Antologia
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Podręcznik
(3)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Biografia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rozważania i rozmyślania religijne
(1)
Słowniki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(50)
Zarządzanie i marketing
(43)
Rozwój osobisty
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Dom i ogród
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Transport i logistyka
(1)
95 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Sensus)
(Onepress Power)
Dziś wszyscy jesteśmy wciąż zajęci. Niemal natychmiast reagujemy na pojawiające się wyzwania, doskonalimy swoją produktywność i wydajność, wykonujemy coraz więcej zadań. Jesteśmy zalewani informacjami, a nasz dzień pracy przypomina ciągły wyścig. Brak czasu, zmęczenie i dekoncentracja stały się plagą naszych czasów. Wolne chwile, które uda nam się znaleźć, tracimy na korzystanie z telefonów i laptopów, scrollowanie wpisów i lajków w social mediach. W tym świecie łatwo zgubić to, co jest naprawdę ważne. Najpiękniejsze chwile życia umykają naszej uwadze i co gorsza, pamięci w zalewie jednakowo wypełnionych zajęciami i stresujących dni szaleńczego wyścigu za... Właśnie, za czym?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Audiobook
CD
W koszyku
Cztery obsesje wyjątkowego szefa : opowieść o przywództwie / Patrick Lencioni ; przekład Anita Doroba. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta audio (CD) (4 godz. 8 min 36 s.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę. Tym razem koncentruje się on na rozwiązaniu jednego z najboleśniejszych, a jednocześnie najczęściej lekceważonych problemów współczesnego biznesu – źle przeprowadzanych zebraniach. To, co proponuje, jest jednocześnie i proste, i rewolucyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z największych zalet tej monografii jest jej aktualność, bowiem w jednej z części omówiono najbardziej aktualne przepisy prawa pracy i ich skutki dla pracodawcy i pracobiorcy oraz nowe uregulowania prawne, dotyczące leasingu pracowników. Czytelnik znajdzie w niej także informacje nawiązujące do problemów etyki w relacjach pracodawca - pracownik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.012 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wydanie drugie. - Warszawa : Difin, 2010. - 272 strony : ilustracje ; 23 cm.
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania ? w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego ? i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy. W publikacji przedstawiono rezultaty badań podważające szereg stereotypów związanych z interpretacją rozmów handlowych. Wyniki te mogą także stanowić wskazówkę dla prowadzących negocjacje w różnych typach kultur organizacyjnych. Rozważania są ilustrowane licznymi przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw oraz poparte zawodowymi doświadczeniami autorów z zakresu rozmów handlowych. Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich czytelników, którzy poszukują wyjaśnień motywów działań ludzi i organizacji w procesie negocjacji.
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce: mistrzostwo w zarządzaniu uwagą.
Tytuł oryginału: Fast focus : a quick-start guide to mastering your attention, ignoring distractions and getting more done in less time!
Nie radzisz sobie z terminami, masz słabe wyniki, Twoja wydajność spada. Odkładasz zadania na potem, by zająć się smartfonem, Facebookiem, Instagramem lub śnieniem na jawie. Jeśli już uda Ci się skupić na pracy, wystarczy jeden SMS czy e-mail, aby natychmiast stracić zainteresowanie obowiązkami. A wrócić do nich jest... cóż, bardzo trudno. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, szanowanym prezesem, menedżerem, czy analitykiem w biznesie, problemy z koncentracją i niedobory skupienia sprawiają, że najbardziej błahy bodziec uniemożliwia dokończenie ważnych zadań. A to wróży poważne kłopoty! Oto zwięzły i praktyczny poradnik, dzięki któremu nauczysz się trenować własną uwagę. Zdziwisz się, jak szybko doprowadzisz swoją koncentrację do perfekcji i jak imponująco zwiększysz własną produktywność! Dowiesz się, czym jest prawdziwe skupienie i w jaki sposób stworzyć sobie środowisko sprzyjające koncentracji. Poznasz kilka technik zarządzania własną uwagą, pozwalających utrzymać skupienie w każdych warunkach. Większość omówionych tu zagadnień ma charakter uniwersalny - sprawdzają się w każdej sytuacji, niezależnie od wykonywanej pracy. Dzięki temu poradnikowi szybko zbudujesz własną, dostosowaną do swoich potrzeb strategię zarządzania uwagą!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The go-giver leader : a little story about what matters most in business.
W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce "Go-Giver. Lider-Rozdawca"przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej w trakcie podejmowania strategicznej decyzji. Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu - musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki. Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna - albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.521 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: High performance habits. How extraordinary people become that way.
Każdy z nas może osiągnąć długoterminowy sukces i się nim cieszyć. Wymaga to tylko odpowiednich nawyków. Dwadzieścia lat temu autor niniejszej książki, Brendon Burchard, rozpoczął obsesyjne poszukiwania odpowiedzi na trzy poniższe pytania: 1. Dlaczego niektórzy ludzie i niektóre zespoły odnoszą sukces szybciej niż inni, a potem utrzymują ten sukces w dłuższym okresie? 2. Dlaczego wśród tych, którym się udało, jedni są na mecie szczęśliwi, a inni udręczeni? 3. Co w ogóle motywuje ludzi do osiągania takich sukcesów? Jakie nawyki, jakie umiejętności i jakie formy wsparcia pomagają im osiągnąć cel w krótszym czasie? Na podstawie rozległych badań pierwotnych oraz dziesięciu lat doświadczenia w pracy światowej klasy trenera ludzi wysoce skutecznych Burchard zdołał sformułować odpowiedzi na te pytania. Okazuje się, że przewagę można zyskać dzięki zaledwie sześciu świadomie praktykowanym nawykom. Pozwalają one osiągnąć długoterminowy sukces i wysoki poziom dobrostanu bez względu na wiek, obraną ścieżkę rozwoju zawodowego, posiadane kompetencje czy cechy osobowości. Aby dołączyć do grona ludzi wysoce skutecznych, musisz dążyć do jasności, wzbudzać energię, wzmacniać poczucie konieczności, podnosić produktywność, zwiększać wpływ i wykazywać się odwagą. Dzięki tym nawykom się wyróżnisz! (...)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Młoda kobieta rzuca studia doktoranckie i zaczyna grać w pokera. Wdrożywszy się w system analizowania możliwych scenariuszy i wyliczania szans na ich ziszczenie, potrafi określić z góry błędy swoich przeciwników i staje się jedną z najlepszych zawodniczek na świecie. Grupa specjalistów Google przez cztery lata gromadzi dane na temat funkcjonowania najlepszych zespołów pracowniczych, aby ogłosić, że ważniejsze jest to, co łączy grupę, niż jej personalny skład. Generał piechoty morskiej Stanów Zjednoczonych, widząc niskie morale ochotników, układa od nowa program szkolenia w obozie dla rekrutów. Okazuje się, że wypracowanie postawy ukierunkowanej na działanie może zmienić nawet najbardziej rozchwianych nastolatków w niepokonanych zdobywców. Termin premiery Krainy lodu wytwórni Walt Disney Pictures zbliża się wielkimi krokami. Katastrofa wisi w powietrzu, jednak zespół produkcyjny otrząsa się z niemocy, przeżywa twórczy przełom i w efekcie powstaje jeden z najlepszych filmów animowanych w historii kina. Co łączy tych wszystkich ludzi? Wiedza, że efektywność to umiejętność dokonywania wyborów i podejście do codziennych obowiązków. To odpowiednie postrzeganie małych celów na tle dużych wyzwań, to kultury organizacyjne, które budujemy jako liderzy, nie zamykając się na postęp. To wreszcie stosunek do informacji. Te aspekty różnią ludzi produktywnych od zapracowanych. Mądrzej, szybciej, lepiej traktuje o ośmiu kluczowych obszarach od motywacji i umiejętności wyznaczania celów aż po zagadnienie koncentracji i dokonywanie wyborów które tłumaczą, jak to się dzieje, że niektórzy ludzie i niektóre firmy tak wiele potrafią zrobić. Opierając się na najnowszych badaniach naukowych w dziedzinie neurologii, psychologii i ekonomii behawioralnej, jak również na doświadczeniach dyrektorów generalnych, reformatorów oświaty, generałów wojska, agentów FBI, pilotów samolotów pasażerskich i scenarzystów z Broadwayu, autor udowadnia, że najbardziej produktywni ludzie, firmy i organizacje faktycznie działają inaczej, ale to nie wszystko. Oni zupełnie inaczej widzą świat i inaczej podejmują decyzje. Charles Duhigg zdobywca Nagrody Pulitzera, jest dziennikarzem śledczym w The New York Times i autorem bestsellerowej książki Siła nawyku. Otrzymał nagrody National Academy of Sciences, National Journalism i Gorge Polk. Jest absolwentem Harvard Business School oraz Uniwersytetu Yale. Mieszka na Brooklynie z żoną i dwójką dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The no complaining rule. Positive Ways to Deal with Negativity at Work.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera "Autobus energii", Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie - pozytywnie nastawione zespoły i organizacje. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, "Nie narzekaj!" oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; przekład Aleksandra Samson-Banasik. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 44 min 22 s.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Tytuł oryginału: The no complaining rule. Positive Ways to Deal with Negativity at Work.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, "Nie narzekaj!" oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 audio (1 egz.)
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy. Empatia nie świadczy o słabości czy szczególnej wrażliwości, wynika raczej ze społecznego charakteru naszego gatunku. Co więcej, wysoki jej poziom okazuje się atutem menedżera, ponieważ ułatwia kierowanie ludźmi, pozwala też na skuteczniejszą współpracę z klientami. Niemniej zbyt silne współodczuwanie jest niszczące dla psychiki człowieka. Innymi słowy, warto być empatycznym, doskonalić w sobie tę cechę, ale i kontrolować ją. Autorami artykułów prezentowanych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz i Emma Seppala - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni kilka ciekawych aspektów empatii. Współodczuwanie zostało tu potraktowane jako jedna z ważniejszych cech człowieka kształtujących rzeczywistość biznesową: styl kierowania, prowadzenia spotkań, a nawet projektowania produktów i ich sprzedaży. Przekonasz się, że empatii można się nauczyć, można też ją kształtować, a umiejętności te przydadzą się nie tylko w pracy, ale również w prywatnych relacjach. Rozumienie empatii ; Empatia w pracy lidera ; Władza a empatia ; Empatia w projektowaniu produktów ; Problem zbyt silnej empatii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The carrot principle : how the best managers use recognition to engage their people, retain talent and accelerate performance.
Indeks.
ap
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159,9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reguła 80/20 : zasada, która odmienia świat / Richard Koch ; [tłumaczenie Leszek Sielicki]. - Zaktualizowane wydanie rocznicowe. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 399 stron : ilustracje ; 22 cm.
Tytuł oryginału: The 80/20 principle : the secret of achieving more with less.
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy, poświęcając jej zaledwie 20% czasu, a mniej więcej cztery piąte naszych wysiłków okazuje się zasadniczo nieistotnych. Tak rażący brak równowagi między przyczynami i skutkami czy wysiłkiem i nagrodą wydaje się sprzeczny ze wszystkim, czego zwykle można by oczekiwać! Tymczasem zasada ta, wykorzystywana przez wszystkich inteligentnych ludzi i wszystkie możliwe rodzaje ludzkich zbiorowości, pomaga osiągać znacznie więcej znacznie mniejszym kosztem. To jubileuszowa edycja bestsellerowego poradnika, docenionego przez miliony efektywnych ludzi z całego świata. Z okazji dwudziestej rocznicy pierwszego wydania książka została poprawiona i uzupełniona o cztery nowe rozdziały omawiające czerpanie korzyści z rosnącej popularności sieci, sterowanie własnym życiem dzięki łączności ze swoją podświadomością oraz pięć fundamentalnych zasad sukcesu. Dzięki temu przewodnikowi dowiesz się, jak wykorzystać zasadę 80/20 we wszystkich aspektach życia. Nauczysz się koncentracji na najważniejszych 20% przyczyn i zaczniesz osiągać dużo więcej: szybciej przy mniejszym wysiłku. W efekcie będziesz żyć szczęśliwiej, radośniej, poczujesz się wolny i spełniony. Tak właśnie działa słynna zasada 80/20!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(TED Books : małe książki o wielkich ideach)
Tytuł oryginału: Why we work.
Otwierająca oczy, przełomowa wycieczka po celach i powodach pracy w naszym życiu pokazująca, jak praca funkcjonuje w naszej kulturze i jak można znaleźć własną drogę do szczęścia w miejscu pracy. Dlaczego pracujemy? Pytanie to wydaje się tak proste. Ale profesor Barry Schwartz dowodzi, że odpowiedź jest zaskakująca i złożona. Od dawna uczono nas, że głównym powodem, dla którego pracujemy, są pieniądze. Nawet uformowaliśmy infrastrukturę naszego społeczeństwa w taki sposób, aby odpowiadała tej wierze. Dlaczego zatem tak wiele osób jest niezadowolonych ze swojej pracy, pomimo otrzymywanego wynagrodzenia? I dlaczego tak wiele osób odnajduje olbrzymie spełnienie i satysfakcję w pracy niewymagającej dużego wysiłku? Schwartz bada, dlaczego tak wielu uważa, że celem pracy powinno być zarabianie pieniędzy, jak zaczęliśmy wierzyć, że opłacani pracownicy lepiej pracują i dlaczego doprowadziło to do tego, że społeczeństwo stało się zagubione i nieszczęśliwe i stworzyło niebezpiecznie błędny system. Dzięki fascynującym studiom i ciekawym anegdotom książka rozwiewa ten mit. Schwartz prowadzi nas przez szpitale i salony fryzjerskie, zakłady samochodowe i sale szkolne, pokazując pracowników we wszystkich dziedzinach życia, prezentując trendy i wzorce, które prowadzą do szczęścia w miejscu pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Power / Helion)
Na okł. : Twój podręczny zestaw strategii sprzedażowych. Zaawansowane metody wpływania na ludzi. Techniki oddziaływania poprzez prezentację. Zdobywanie zaufania i reguły komunikacji. Posługiwanie się hipnotycznym językiem.Historie, metafory i sztuczki umysłowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do, 2006.
Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Nowa psychologia zarządzania" opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinacja : z prądem i pod prąd / Jakub B. Bączek, Jacek Santorski. - Ożarów Mazowiecki : JS & Co Dom Wydawniczy, copyright 2017. - 312, [1] strona ; 22 cm.
Jakub. B. Bączek rzuca wyzwania wszystkiemu, co zastane - i jako biznesmen i w porywających wystąpieniach motywacyjnych. Jacek Santorski gotów jest integrować nowe rozwiązania z tradycyjnymi źródłami i zasadami. Ze zderzenia ich temperamentów i perspektyw wyłania się nowy paradygmat szczęścia i sukcesu, w którym poczucie celu i motywacji umacniamy przez d e t e r m i n a c j ę, twórcze i elastyczne, lecz zarazem zdyscyplinowane i oparte na prostych zasadach działanie i współdziałanie. Lektura tej niezwykłej książki pomoże Ci odnaleźć drogę lub ugruntować, tę, którą już podążasz, pomoże budować wewnętrzną moc i zewnętrzny sukces. Ustawicznie rozwijać się i zmieniać świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Komunikacja.
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w świecie zarządzania. Demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe, błędne założenia i nieefektywne działania. Nie tylko jednak kwestionują to, co rutynowe, nieskuteczne i szkodliwe, ale proponują też alternatywne metody działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej