Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(60)
Forma i typ
Książki
(56)
Poradniki i przewodniki
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(2)
Koński Jar 10 (W109)
(3)
Nugat 4 (W112)
(3)
Braci Wagów 1 (W127)
(3)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(3)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(7)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(37)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(2)
Autor
Kućma, Tomasz
(4)
Doroba, Anita
(2)
Kim, W. Chan
(2)
Mauborgne, Renée
(2)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(2)
Adamczyk, Józef
(1)
Albigowski, Marek
(1)
Aluchna, Maria
(1)
Aniszewska, Grażyna
(1)
Anthony, Scott D
(1)
Austen-Tynda, Agata
(1)
Banaszyk, Piotr
(1)
Berliński, Lechosław (1944- )
(1)
Bielecki, Jan Krzysztof (1951- )
(1)
Bobrowski, Jarosław
(1)
Bravard, Jean-Louis
(1)
Bugajska, Magdalena
(1)
Connors, Richard J. (1940- )
(1)
Czaja, Izabela
(1)
Damodaran, Aswath (1957- )
(1)
Daniecki, Wojciech
(1)
Drążek, Zygmunt
(1)
Dziedzic, Ewa
(1)
Dąbrowski, Jarosław Filip (1975- )
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Fisk, Peter
(1)
Fołtyn, Waldemar
(1)
Friga, Paul N
(1)
Galata, Stanisław
(1)
Gasper, Dorota
(1)
Gierszewska, Grażyna
(1)
Gordon, William
(1)
Grajkowska, Wanda
(1)
Harris, Vincent
(1)
Heffernan, Margaret (1955- )
(1)
Holbeche, Linda
(1)
Johnson, Gerry (1945- )
(1)
Jones, Phil (1958- )
(1)
Juchnowicz, Marta
(1)
Jóźwiak, Bożena
(1)
Kaplan, Robert S
(1)
Klimek, Jan
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kozielski, Robert
(1)
Krishnan, M. S
(1)
Lambin, Jean-Jacques (1933- )
(1)
Lewandowska, Adrianna
(1)
Lipnicki, Sergiusz
(1)
Maciejewski, Adam
(1)
Marciniak, Stanisław (1948- )
(1)
Marcinkowska, Monika (1973- )
(1)
Masełko-Łaciok, Edyta
(1)
May, Peter (1958- )
(1)
Mazur, Karolina (1967-2020)
(1)
Małecka, Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Małgorzata Rószkiewicz
(1)
Mikołajek-Gocejna, Magdalena
(1)
Morgan, Robert
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Muncy, Jim
(1)
Murawska, Monika
(1)
Niemczynowicz, Benedykt
(1)
Norton, David P. (1941- )
(1)
Obłój, Krzysztof (1954- )
(1)
Olewińska, Agnieszka
(1)
Orzechowski, Remigiusz
(1)
Ostaszewski, Janusz (1956- )
(1)
Palmer, Russell E. (1934- )
(1)
Pawłowicz, Leszek (ekonomia)
(1)
Phillips, Tim (1967- )
(1)
Piwowarska, Anna (copywrighting)
(1)
Pocztowski, Aleksy (1956- )
(1)
Polachowska, Joanna
(1)
Polowczyk, Jan
(1)
Prahalad, C. K. (1941-2010)
(1)
Pringle, Hamish
(1)
Próchnicki, Wojciech (analityk finansowy)
(1)
Raczkowski, Konrad
(1)
Rasiel, Ethan M
(1)
Romanowska, Maria (1947- )
(1)
Rostkowski, Tomasz
(1)
Rostocki, Marek
(1)
Rumelt, Richard P. (1942- )
(1)
Rusinowski, Marek
(1)
Scholes, Kevan
(1)
Sienkiewicz, Łukasz
(1)
Siodmok, Henryk
(1)
Stabryła, Adam
(1)
Stawicka, Małgorzata
(1)
Stonehouse, George
(1)
Strzyżewska-Kamińska, Marianna
(1)
Sugiero, Joanna
(1)
Sulejewicz, Aleksander
(1)
Suszyński, Cezary
(1)
Szeworski, Adam (1918- )
(1)
Szlęzak-Matusewicz, Joanna
(1)
Szymanderska, Urszula
(1)
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
(1)
Wala, Hermann H
(1)
Welch, Jack (1935- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(58)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(58)
angielski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(47)
Przedsiębiorstwo
(16)
Planowanie strategiczne
(14)
Zarządzanie
(10)
Innowacje
(7)
Kadry
(6)
Marketing strategiczny
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Biznesplan
(3)
Marketing
(3)
Organizacja i zarządzanie
(3)
Przywództwo
(3)
Sukces
(3)
Znaki towarowe
(3)
Controlling
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nowy produkt
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Samorealizacja
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Analiza finansowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Berkshire Hathaway
(1)
Buffett, Warren (1930- )
(1)
Ekonomia
(1)
Finanse
(1)
Giełda
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Informatyka
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Machiavelli, Niccolo (1469-1527)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja, zarządzanie
(1)
Outsourcing
(1)
Partnerstwo lokalne
(1)
Państwo
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Towary
(1)
Turystyka
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: dzieło
Principe
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
1501-
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(11)
Poradnik
(10)
Podręcznik
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
60 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Myślenie strategiczne : o doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca / Vincent Harris. - Warszawa : Studio Emka, copyright 2017. - 1 płyta CD (3 godz. 9 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Audiobook dostarczy ci innowacyjnych i sprawdzonych strategii, byś z ich pomocą mógł stać się osobą, wokół której ciągle dzieje się coś pozytywnego. Kimś, kogo inni podziwiają i komu zazdroszczą ilości ukończonych projektów i zadań doprowadzonych do końca! Ma ona pobudzić twój umysł do kreatywnego myślenia, w efekcie czego będziesz postępować wydajniej i skuteczniej, zarówno w pracy, jak i życiu osobistym. „Vincent Harris znowu to zrobił! Jego książka „Sekrety skuteczności” dodała swoistego kolorytu nudnemu tematowi zarządzania czasem i produktywnością. „Myślenie strategiczne” wynosi to zagadnienie na wyższy poziom i skupia się bardziej na konkretnych strategiach oraz technikach, które każdy może zastosować, żeby dokonać więcej, być kimś więcej i wydobyć więcej radości z życia!” - Cheri J. Najor (mówca motywacyjny, trener korporacyjny, licencjonowana terapeutka The Center for Peak Performance) / Czyta Tomasz Kućma
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Data wyd. wg: ksiegarnia.bankier.
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców - twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej! Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne. Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie. Jeśli tak - zacznij działać! Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing. Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Książka
W koszyku
Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne. Zasady składające się na powodzenie silnych marek radykalnie zmieniły się w ostatnich latach. Firmy, które nie potrafią poddać się tym zmianom, znikną z rynku. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia autor opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. W swojej książce zdradza te techniki. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The real-life MBA : your no-BS guide to winning the game, building a team, and growing your career.
Jack i Suzy Welch, wielcy światowego biznesu i autorzy międzynarodowego bestsellera "Winning. Znaczy zwyciężać" powracają z nową książką "Praktyczne MBA" niezbędną każdemu, dzisiejszemu – i jutrzejszemu – biznesmenowi, zgłębiającą aktualne wyzwania związane z tworzeniem strategii sukcesu, prowadzeniem i zarządzaniem zespołem oraz budowaniem kariery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sedno strategii : jak lider może stać się strategiem / Richard P. Rumelt ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 395, [4] strony : fotografia, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: The crux : how leaders become strategists.
Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”) i cele aspiracyjne („będziemy produkować wiodące na rynku produkty”). Z pomocą przychodzi Richard Rumelt i jego najnowsza książka, która radykalnie zmienia sposób, w jaki liderzy myślą i wykonują najważniejszą część swojej pracy: tworzenie strategii. Poprzez barwne historie – o tym, jak Elon Musk skupił się na pewnym aspekcie, który napędził sukces SpaceX, czy jak amerykańska armia poradziła sobie ze słabościami swojej strategii bojowej – Rumelt prezentuje zupełnie nową koncepcję pozwalającą znaleźć sedno strategii, czyli zasadniczy problem, który trzeba rozwiązać. Pokazuje też, co się dzieje z firmami, które wpadają w inercję i nie są w stanie zmienić swojego kierunku. Udowadnia, że taki tok myślenia potrafił zgubić nawet największych, takich jak Nokia czy General Motors. Według koncepcji strategii Rumelta liderzy powinni przede wszystkim określić sedno kluczowych wyzwań, przed którymi stoją, czyli problemy zagrażające przyszłemu rozwojowi i sukcesowi – choć ich kształt może być trudny do uchwycenia – a następnie podjąć spójne i zdecydowane działania. Znalezienie sedna staje się podstawową umiejętnością stratega zwłaszcza wtedy, gdy problemy nie dają się łatwo rozwiązać, a na firmę oddziałują siły, które trudno zdefiniować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów działalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z jego interesariuszami. Niniejsza książka, którą jej autorzy określili jako podręcznik akademicki, skupia się na tych działaniach, które służą zwiększaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i jednocześnie podnoszą ich wiarygodność na rynkach finansowych. W książce przedstawione są nie tylko podstawowe zasady zarządzania wartością przedsiębiorstwa, ale szeroko opisane zostały, szczególnie użyteczne dla praktyków gospodarczych, sposoby skutecznego korzystania z rynków finansowych. Szczególnie wartościową częścią książki są przykłady praktycznych doświadczeń zarządzania wartością w Banku Pekao SA, Grupie Fiat, Grupie Kapitałowej Allianz oraz GE Money. Doświadczenia te zostały opisane przez wybitnych menedżerów zarządzających tymi podmiotami. (prof. dr hab. Jerzy Bieliński)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(TED Books : małe książki o wielkich ideach)
Potężny manifest dla prezesów i pracowników: wpływowa i wielokrotnie nagradzana liderka biznesu Margaret Heffernan ujawnia, w jaki sposób firmy mogą budować idealne kultury pracy i powodować ogromne przeobrażenia, wprowadzając niewielkie zmiany. Kadra zarządzająca często myśli, że wprowadzając głębokie zmiany, wszystko zrobi lepiej, zarobi więcej i będzie mieć szczęśliwszych pracowników. Dlaczego więc zaangażowanie okazuje się tak trudne, a produktywność tak nieuchwytna? W książce „Niemierzalne" Margaret Heffernan wyciąga wnioski z dziesięcioleci nadzorowania różnych organizacji i dochodzi do wniosku, że to niewielkie modyfikacje mają największe znaczenie. Heffernan twierdzi, że budowanie solidnej firmy może zostać przyspieszone poprzez wdrożenie pozornie niewielkich zmian, takich jak zaakceptowanie konfliktu jako kreatywnego katalizatora, wykorzystywanie każdego umysłu w zespole, celebrowanie błędów; częstsze wypowiadanie się i słuchanie oraz zachęcanie do spędzania czasu wolnego od pracy. Pełna niesamowitych anegdot i zaskakujących statystyk książka zabiera nas w fascynującą podróż po całym świecie, zwracając uwagę na różne firmy i ujawniając, w jaki sposób udało się im przekształcić na wielką skalę poprzez stopniowe zmiany. Każdej z książek TED towarzyszy powiązana z nią prelekcja, którą można obejrzeć online na TED.com. Książki kontynuują tam, gdzie kończy się wykład.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umysł McKinsey / Ethan M Rasiel, Paul N. Friga ; [tł. Agnieszka Olewińska]. - Warszawa : K. E. Liber, 2004. - XIX, [1], 203 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: The McKinsey mind.
Na okł. podtyt.: rozumienie i wdrażanie narzędzi rozwiązywania problemów oraz technik zarządzania jedenej z najbardziej cenionych na świecie firm konsultingowych.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poznaj metody działania najlepszych - Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa - i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy - Intel, Microsoft i Apple - które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. „Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie”. John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Książka
W koszyku
Warren Buffett o biznesie : zasady Guru z Omaha / wybór i układ Richard J. Connors ; przekład Marek Rostocki. - Wydanie w oprawie miękkiej. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 279 stron : ilustracje, 24 cm.
Z tyłu okładki: Zarządzanie i strategia.
Na okładce: Zawiera zwycięskie strategie zarządzania z listów Buffetta do akcjonariuszy Berkshire.
"Warren Buffett o biznesie" to praktyczny poradnik menedżerski o modelu efektywnego zarządzania każdą firmą, dużą i małą, napisany na podstawie doświadczeń Buffetta w zarządzaniu Berkshire Hathaway. Książka zawiera przedstawione w bezpośredni, jasny i prosty sposób praktyczne informacje o tym, jak efektywnie zarządzać firmą. Przeznaczona jest dla menedżerów wyższego szczebla, menedżerów, przedsiębiorców oraz studentów szkół biznesu. Bogata w informacje i inspirująca, ta jedyna w swoim rodzaju książka pozwala lepiej zrozumieć myślenie o biznesie Warrena Buffetta, a jednocześnie dostarcza ponadczasowych wskazówek o strategiach zarządzania, pomagających w zarządzaniu firmą osiągającą sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Skuteczność funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji w sferze gospodarczo--społecznej na początku XXI w. jest ściśle powiązana z przyjęciem koncepcji marketingu w procesach zarządzania. W wielu przedsiębiorstwach oraz innych podmiotach funkcjonują działy marketingowe. Wielu naukowców bada zjawiska związane z marketingiem. Na uniwersytetach na całym świecie kształcą się studenci w zakresie marketingu. Przedsiębiorstwa wydają znaczne sumy na badania obejmujące poszczególne obszary marketingu. Wymienione działania świadczą o tym, że marketing jest obiektywnie istniejącym obszarem poznania naukowego. Uzasadnia to zajmowanie się marketingiem zarówno w odniesieniu do rozwiązywania problemów, jak i ich opisywania, objaśniania oraz interpretowania. Celem publikacji jest zaprezentowanie istoty marketingu jako koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami oraz objaśnienie metod i technik wykorzystywanych w odniesieniu do marketingu jako obiektywnie istniejącego i dającego się wyodrębnić samodzielnego obszaru badawczego. Jako dyscyplina powstała na początku XX w. w dziedzinie nauk ekonomicznych, marketing znajduje się w początkowym etapie budowania własnej tożsamości oraz uporządkowanej teorii. Aby mogła się ona nadal rozwijać, konieczne jest publikowanie wyników badań, przemyśleń koncepcji oraz krytycznych ocen dotychczasowego dorobku. To kolejny cel niniejszej publikacji, której treść zostanie poddana ocenom kolejnych badaczy. Praca jest poświęcona syntetycznemu omówieniu wielu obszarów, które składają się na marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem. Bazuje ona na założeniu, że proces wytwarzania produktów należy rozpoczynać od zbadania potrzeb konsumentów. Koncepcja marketingu zakłada zmianę paradygmatu działania przedsiębiorstwa. Produkcja oraz inne obszary przedsiębiorstwa zostają podporządkowane potrzebom konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Tezaurus Idei / Studio Emka)
Tyt. oryg.: The prince.
Machiavelli pisząc "Księcia" wykorzystał swoje głębokie zrozumienie ludzkiej natury. Ta krótka rozprawa o prawidłowościach władzy i umiejętności rządzenia wywołuje kontrowersje i inspiruje od czasu swojej pierwszej publikacji niemal 500 lat temu. Analiza sposobu, w jaki ludzie zdobywają, utrzymują, a potem tracą władzę, była pierwszą wykładnią realpolitik, i stała się podręcznikiem pokazującym, jak manipulować wydarzeniami, by osiągnąć korzyści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie podatkami osób fizycznych / Joanna Szlęzak-Matusewicz. - Stan prawny na 18 stycznia 2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Business, 2013. - 430 s. ; 21 cm.
(Vademecum Doradcy Podatkowego / Wolters Kluwer Business)
W książce przedstawiono zarówno tematykę minimalizacji podatków związanych z działalnością gospodarczą, jak i zagadnienia odnoszące się do opodatkowania przychodów osób fizycznych z pozostałych źródeł, m.in. przychodów ze stosunku pracy, z najmu, sprzedaży nieruchomości czy też działalności wykonywanej osobiście. Autorka omówiła narzędzia strategicznego zarządzania podatkami, takie jak optymalny wybór formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej czy formy opodatkowania, a także instrumenty zarządzania podatkami dotyczące bieżącej działalności przedsiębiorcy. Przedstawiła liczne przykłady i konkretne schematy postępowania w analizowanych sytuacjach, a także bogaty wybór orzecznictwa sądów administracyjnych oraz interpretacji podatkowych Ministerstwa Finansów, poglądy doktryny, jak również planowane zmiany przepisów podatkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Czas to skarb : 24 zasady zarządzania czasem / Jim Muncy. - Warszawa : Studio Emka, copyright 2018. - 1 płyta CD (9 godz. 38 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
"Największym wyzwaniem, przed jakim stoją ludzie wchodzący do biznesu, jest gospodarowanie czasem" – stwierdza Jim Muncy w swojej książce. Nie potrafią oni sprostać wyzwaniom, jakie stawia przed nimi czas, bo nie znają podstaw, jak nim zarządzać. Czas jest ograniczony, a wszystko, co robimy, pozbawia nas pewnej jego ilości. Aby zyskać biegłość w jakiejś dziedzinie, najpierw musimy nauczyć się panować nad czasem. Tak aby stał się naszym sługą, a nie panem. Jak poświęcać czas na rzeczy naprawdę ważne? Jak skoncentrować się na organizowaniu naszej codziennej aktywności? W jaki sposób zarządzać swoim czasem szybko i efektywnie? Nasze myślenie o przyszłości to rywalizacja o czas, jaki mamy do dyspozycji. Jim Muncy proponuje nam wizję, koncentrację, szybkość i moc. Oto konstruktywne zarządzanie czasem! "Czas to skarb" jest lekturą obowiązkową wszystkich, którzy pragną lepiej gospodarować czasem i dzięki temu żyć pełnią życia, jak uczył wielki klasyk Norman V. Peale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kryzys stanowi zagrożenie dla firm, ale może też być katalizatorem przemian gospodarczych - stymulować powstawanie nowych, tańszych dla klientów lub bardziej efektywnych technologii i produktów, otwierać szanse przed innowacyjnymi rozwiązaniami. Z badań przeprowadzonych przez zespół autorów wynika, że znacząca grupa przedsiębiorstw jest w stanie aktywnie przeciwdziałać negatywnym tendencjom. Firmy te nie tylko redukują koszty, ale również wprowadzają nowe techniki zarządzania oraz innowacyjne produkty. Przedmiotem rozważań zawartych w książce są nie tylko mechanizmy kryzysu, lecz przede wszystkim formy radzenia sobie z nim. "Dużym walorem pracy jest to, że ma ona charakter spójnej merytorycznie monografii, zawierającej zarówno treści teoretyczne, jak również, a nawet głównie, wyniki przeprowadzonych przez zespół badań empirycznych. (...) Badania teoretyczne oparte są na bogatej literaturze naukowej, zarówno krajowej, jak i zagranicznej." Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Pruska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.11 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej