Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(196)
Forma i typ
Książki
(177)
Poradniki i przewodniki
(74)
Publikacje fachowe
(39)
Publikacje popularnonaukowe
(36)
Publikacje naukowe
(31)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(22)
Audiobooki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Proza
(3)
Druki ulotne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(155)
tylko na miejscu
(49)
wypożyczone
(38)
nieokreślona
(3)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(3)
ZWM 5 (W45)
(15)
Koński Jar 10 (W109)
(8)
Nugat 4 (W112)
(14)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(20)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(17)
Dembowskiego 12 (W131)
(4)
Cybisa 6 (W134)
(16)
Kłobucka 14 (W135)
(35)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(42)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(34)
Barwna 8 (BD9)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(3)
Kłobucka 14 (BD37)
(19)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(6)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Gasper, Dorota
(4)
Goleman, Daniel (1946- )
(4)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(4)
Sugiero, Joanna
(4)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(3)
Bucki, Piotr
(3)
Sałbut, Bartosz
(3)
Tracy, Brian (1944- )
(3)
Trocki, Michał (1945- )
(3)
Zych, Robert
(3)
Beard, Alison
(2)
Bogacz-Wojtanowska, Ewa
(2)
Bukłaha, Emil
(2)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(2)
Denderski, Mikołaj
(2)
Doroba, Anita
(2)
Erikson, Thomas (1965- )
(2)
Galloway, Scott (1964- )
(2)
German, Janusz (1974- )
(2)
Graeber, David (1961-2020)
(2)
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski, Maksymilian
(2)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hasooni-Abood, Diana
(2)
Hill, Linda A. (1956- )
(2)
Juchniewicz, Mateusz
(2)
Karbowski, Marcin
(2)
Kotler, Philip (1931- )
(2)
Kozak, Robert (1964- )
(2)
Koźmiński, Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krzyżanowski, Krzysztof
(2)
Kubiak, Jolanta
(2)
Latusek-Jurczak, Dominika (1981- )
(2)
Lipa, Michał
(2)
Malcherek, Monika
(2)
McIver, Meredith
(2)
McKee, Annie
(2)
Metelski, Witalij
(2)
Michalak, Robert (1968- )
(2)
Morawski, Cezary (1954- )
(2)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(2)
Radosz, Joanna (1992- )
(2)
Romanek, Arkadiusz
(2)
Sielicki, Leszek
(2)
Skoczylas, Grażyna
(2)
Waśko, Zbigniew
(2)
Witkowska, Magda
(2)
Wyrozębski, Paweł
(2)
Zagórska, Anna (reżyser nagrania)
(2)
Łaciok, Karol
(2)
Żmigrodzki, Marcin
(2)
Żukowski, Marcin
(2)
Achor, Shawn
(1)
Allen, David (1945- )
(1)
Amabile, Teresa
(1)
Anastasi, Mark
(1)
Andrzejewski, Przemysław
(1)
Antonakis, John
(1)
Armstrong, Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda, Agata
(1)
Balińska, Monika
(1)
Bardi, Edward J. (1943- )
(1)
Bargiel-Matusiewicz, Kamilla (1974- )
(1)
Barker, Stephen (1964- )
(1)
Barnum, Phineas Taylor (1810-1891)
(1)
Bańka, Waldemar
(1)
Bednarczyk, Małgorzata (1951- )
(1)
Beer, Stafford
(1)
Belker, Loren B
(1)
Bennewicz, Maciej (1961- )
(1)
Berger, Jonah
(1)
Bettman, Dominika
(1)
Bevir, Mark
(1)
Białas, Sylwia
(1)
Białoń, Lidia (1935-2018)
(1)
Bick, Julie
(1)
Bińczyk, Arkadiusz
(1)
Bocheński, Artur
(1)
Bogusławska, Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka, Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombik, Wojciech
(1)
Boszko, Tomasz
(1)
Brański, Michał
(1)
Brendel, David
(1)
Brigham, Eugene F. (1930- )
(1)
Brown, David (dziennikarz)
(1)
Brown, Tim (1954- )
(1)
Brożek, Bartosz (1977- )
(1)
Brynjolfsson, Erik (1962- )
(1)
Brzozowski, Maciej
(1)
Buchen, Irving H. (1930- )
(1)
Buckingham, Marcus
(1)
Bukowska, Urszula
(1)
Burchard, Brendon
(1)
Burg, Bob
(1)
Burrows, Hal (1937- )
(1)
Bączek, Jakub B
(1)
Cameron, Kim S
(1)
Cannon, James (1947- )
(1)
Carter, Jacqueline
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(58)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(177)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(192)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(187)
angielski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(27)
Studenci
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Szkoły wyższe
(8)
Dyrektorzy
(3)
Coachowie
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Dziennikarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Praktykanci
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(37)
Literatura amerykańska
(17)
Literatura angielska
(3)
Temat
Zarządzanie
(64)
Sukces
(22)
Przywództwo
(21)
Menedżerowie
(20)
Przedsiębiorstwo
(19)
Kadry
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Innowacje
(14)
Marketing
(12)
Marketing cyfrowy
(9)
Organizacja
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Kariera
(8)
Mentoring
(8)
Organizacja pracy
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Motywacja pracy
(7)
Praca
(7)
Coaching
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Samorealizacja
(6)
Decyzje
(5)
Inteligencja emocjonalna
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Negocjacje
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Satysfakcja zawodowa
(5)
Twórczość
(5)
Motywacja
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Psychologia pracy
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Amazon.com
(3)
Apple Inc
(3)
Facebook
(3)
Finanse
(3)
Globalizacja
(3)
Internet
(3)
Kapitalizm
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Media społecznościowe
(3)
Obsługa klienta
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Sprzedaż
(3)
Usługi
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Big data
(2)
Biznes
(2)
Content marketing
(2)
Controlling
(2)
Ekonomiści
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internauci
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kotler, Philip (1931- )
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Moda
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Organizacje
(2)
Perswazja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rynek pracy
(2)
Socjotechnika
(2)
Start-up
(2)
Storytelling
(2)
Strategia
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Temat: czas
2001-
(48)
1901-2000
(18)
1989-2000
(14)
1945-1989
(7)
1801-1900
(4)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Stany Zjednoczone (USA)
(10)
Świat
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Europa
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Gatunek
Poradnik
(91)
Opracowanie
(36)
Podręcznik
(15)
Monografia
(8)
Antologia
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Reportaż
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Publicystyka
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Autobiografia
(2)
Biografia
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(7292)
Socjologia i społeczeństwo
(2039)
Edukacja i pedagogika
(1729)
Kultura i sztuka
(1715)
Psychologia
(1714)
Zarządzanie i marketing
(196)
Medycyna i zdrowie
(1338)
Literaturoznawstwo
(1159)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1145)
Religia i duchowość
(1052)
Podróże i turystyka
(1028)
Biologia
(913)
Etnologia i antropologia kulturowa
(634)
Rozwój osobisty
(615)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(586)
Filozofia i etyka
(576)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(540)
Kulinaria
(513)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(457)
Językoznawstwo
(445)
Hobby i czas wolny
(431)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(365)
Architektura i budownictwo
(352)
Fizyka i astronomia
(344)
Kultura fizyczna i sport
(337)
Geografia i nauki o Ziemi
(322)
Styl życia, moda i uroda
(263)
Nauka i badania
(251)
Informatyka i technologie informacyjne
(243)
Inżynieria i technika
(215)
Media i komunikacja społeczna
(209)
Ochrona środowiska
(162)
Praca, kariera, pieniądze
(153)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(138)
Matematyka
(124)
Transport i logistyka
(119)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(108)
Dom i ogród
(107)
Rolnictwo i leśnictwo
(83)
Chemia
(74)
Archeologia
(71)
Varia
(6)
196 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Jednominutowy menedżer spotyka małpę / Ken Blanchard, William Oncken Jr., Hal Burrows ; przekład Marcin Karbowski. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017 - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 21 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Tyt. oryg.: The one minute manager meets the monkey, 1989.
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! – ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu – ta książka jest dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
"Jednominutowy Menedżer" odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową. To kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. / Czyta Janusz German
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kobiety w Zarządzaniu)
Tematyka kobieca jest coraz częściej podejmowana w kontekście nauk społecznych, w tym przywództwa kobiet. Rzadziej jednak przyjmuje się perspektywę organizacji i zarządzania. Kwestie „kobiecego zarządzania” nie są również często dyskutowane w kontekście polskim, co powoduje, że proponowany zbiór wnosi oryginalny wkład w rozwój tematyki. Książka jest zbiorem opracowań przedstawiających sylwetki bądź konkretnych organizatorek, bądź grup liderek zarówno aktywnych współcześnie, jak i postaci historycznych. Takie podejście pozwala wyprowadzić z cienia liderki i organizatorki – przywrócić pamięć tych już nieżyjących oraz zwrócić uwagę na problemy, z jakimi borykają się dzisiaj kobiety aktywne na polu tradycyjnie zarezerwowanym dla mężczyzn. Sama tematyka zbioru wprowadza kobiecy punkt widzenia, gdyż autorzy nie omawiają jedynie sylwetek kobiet przywódczyń, które osiągnęły sukces w męskim świecie zarządzania (choć i takie sylwetki w zbiorze się znajdują), lecz organizatorki właśnie, które często bardziej wspierają, niż dowodzą. Opracowania nie zawsze odnoszą się do konkretnej osoby (bądź osób), lecz również do pewnych grup organizatorek. Cechą łączącą wszystkie opracowania jest zastosowana w badaniach metodyka – wszystkie rozdziały oparte zostały na badaniach jakościowych. Takie podejście metodologiczne daje możliwość oddania głosu samym kobietom i opowiedzenia ich historii. Z recenzji dr hab. Anny Zachorowskiej-Mazurkiewicz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie w Sektorze Publicznym / Uniwersytet Jagielloński)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 061.2 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Eugene F. Brigham, Joel F. Houston ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Warszawa : PWN, 2015. - XXII, 782 strony : rysunki, tablice ; 29 cm.
Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne pomysły i przykłady praktyczne. Mocną stroną książki jest skupienie uwagi na codziennych, finansowych decyzjach podejmowanych w przedsiębiorstwie, takich jak budżetowanie, obracanie kapitałem. Książka prezentuje gotowe narzędzia, możliwe do wykorzystania przez praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja wirtualna / Maciej Brzozowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 201 stron : ilustracje ; 24 cm.
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja organizacji wirtualnej jako koncepcja zarządzania wpisuje się w dokonujące się przeobrażenia w funkcjonowaniu firm i postępującą globalizację. Autor omówił w książce: koncepcję organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania, główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej, proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią, analizę krytyczną i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.44 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Partnerski HR to nowe ujęcie istoty działań z zakresu human resources. To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie były tak oczywiste. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy. Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które kładzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Jak opowiadać dobre historie : storytelling (nie tylko) dla biznesu / Agnieszka Mróz. - Gdańsk : Wydawnictwo Cztery Głowy, © 2018. - pudełko (38 kart szkoleniowych) : ilustracje ; 7x12 cm.
(Fiszki)
To NIE jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy. Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetencję i przykujesz uwagę słuchaczy. Tylko niezbędna, sprawdzona teoria i praktyczne ćwiczenia. Bo storytelling to nie bajanie. To technika, którą można - warto! - wytrenować. Rozwiń się. Teraz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na: sprawdzonych praktycznie i uzasadnionych teoretycznie metodach zarządzania projektami; najważniejszych wytycznych metodycznych, normach oraz modelach przebiegu projektów; opisie najpopularniejszych metodyk zarządzania projektami, metodykach branżowych i firmowych; metodyce autorskiej; zwinnych metodach zarządzania projektami oraz najważniejszych metodykach zarządzania programami i portfelem projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: High performance habits. How extraordinary people become that way.
Każdy z nas może osiągnąć długoterminowy sukces i się nim cieszyć. Wymaga to tylko odpowiednich nawyków. Dwadzieścia lat temu autor niniejszej książki, Brendon Burchard, rozpoczął obsesyjne poszukiwania odpowiedzi na trzy poniższe pytania: 1. Dlaczego niektórzy ludzie i niektóre zespoły odnoszą sukces szybciej niż inni, a potem utrzymują ten sukces w dłuższym okresie? 2. Dlaczego wśród tych, którym się udało, jedni są na mecie szczęśliwi, a inni udręczeni? 3. Co w ogóle motywuje ludzi do osiągania takich sukcesów? Jakie nawyki, jakie umiejętności i jakie formy wsparcia pomagają im osiągnąć cel w krótszym czasie? Na podstawie rozległych badań pierwotnych oraz dziesięciu lat doświadczenia w pracy światowej klasy trenera ludzi wysoce skutecznych Burchard zdołał sformułować odpowiedzi na te pytania. Okazuje się, że przewagę można zyskać dzięki zaledwie sześciu świadomie praktykowanym nawykom. Pozwalają one osiągnąć długoterminowy sukces i wysoki poziom dobrostanu bez względu na wiek, obraną ścieżkę rozwoju zawodowego, posiadane kompetencje czy cechy osobowości. Aby dołączyć do grona ludzi wysoce skutecznych, musisz dążyć do jasności, wzbudzać energię, wzmacniać poczucie konieczności, podnosić produktywność, zwiększać wpływ i wykazywać się odwagą. Dzięki tym nawykom się wyróżnisz! (...)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The go-giver leader : a little story about what matters most in business.
W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce "Go-Giver. Lider-Rozdawca"przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej w trakcie podejmowania strategicznej decyzji. Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu - musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki. Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna - albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.521 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Diagnosing and changing organizational culture : based on the competing values framework".
Nowe, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym kierunku. Teoretyczną podstawą tej metody jest tzw. model wartości konkurujących, będący prawdopodobnie najczęściej na świecie wykorzystywanym modelem do oceny kultury, niezwykle przydatnym przy inicjowaniu programu znaczących udoskonaleń umiejętności kierowniczych i przywódczych. Pomyślana jako poradnik, książka przedstawia skuteczne narzędzia, z których mogą korzystać liderzy i menedżerowie, by określić kulturę kierowanych przez siebie jednostek i przeprowadzić jej zmianę. Znajduje się tu też kwestionariusz do oceny umiejętności kierowniczych, pomagający efektywnie wspierać zmianę kultury firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(HR)
Na okładce podtytuł: Zestaw narzędzi.
Książka zawiera listy kontrolne, ćwiczenia i użyteczne wskazówki poparte najlepszymi biznesowymi praktykami. Autorzy w sposób kompleksowy opisali cały proces zarządzania wartościowymi dla firmy pracownikami, z myślą o przyszłości zarówno ich, jak i organizacji - od określenia potrzeb w tym zakresie po ocenę zastosowanych rozwiązań. Przedstawione w książce metody zostały sprawdzone w wielu organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: O'reilly.
Tytuł oryginału: AI for people and business : a framework for better human experiences and business success.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Wydanie w oprawie miękkiej.
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Komunikacja.
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling procesów : jak wdrożyć / Magdalena Chomuszko. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2015. - 194, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Książka porządkuje duży obszar zagadnień związanych z controllingiem oraz wiąże go z nowoczesną prezentacją przedsiębiorstwa poprzez procesy w nim zachodzące, wyodrębniając w ten sposób nowe ujęcie controllingu nazwane w literaturze controllingiem procesów. Mnogość zagadnień zawartych w tych obszarach (controlling i podejście procesowe) może powodować zagubienie, a w konsekwencji niechęć przedsiębiorców do wykorzystania w zarządzaniu narzędzi controllingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.5 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Alibaba: the house that Jack Ma Built.
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Ma J. (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej