Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(196)
Forma i typ
Książki
(177)
Poradniki i przewodniki
(74)
Publikacje fachowe
(39)
Publikacje popularnonaukowe
(36)
Publikacje naukowe
(31)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(22)
Audiobooki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Proza
(3)
Druki ulotne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(156)
tylko na miejscu
(49)
wypożyczone
(37)
nieokreślona
(3)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(3)
ZWM 5 (W45)
(15)
Koński Jar 10 (W109)
(8)
Nugat 4 (W112)
(14)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(20)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(17)
Dembowskiego 12 (W131)
(4)
Cybisa 6 (W134)
(16)
Kłobucka 14 (W135)
(35)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(42)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(34)
Barwna 8 (BD9)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(3)
Kłobucka 14 (BD37)
(19)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(6)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Gasper, Dorota
(4)
Goleman, Daniel (1946- )
(4)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(4)
Sugiero, Joanna
(4)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(3)
Bucki, Piotr
(3)
Sałbut, Bartosz
(3)
Tracy, Brian (1944- )
(3)
Trocki, Michał (1945- )
(3)
Zych, Robert
(3)
Beard, Alison
(2)
Bogacz-Wojtanowska, Ewa
(2)
Bukłaha, Emil
(2)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(2)
Denderski, Mikołaj
(2)
Doroba, Anita
(2)
Erikson, Thomas (1965- )
(2)
Galloway, Scott (1964- )
(2)
German, Janusz (1974- )
(2)
Graeber, David (1961-2020)
(2)
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski, Maksymilian
(2)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hasooni-Abood, Diana
(2)
Hill, Linda A. (1956- )
(2)
Juchniewicz, Mateusz
(2)
Karbowski, Marcin
(2)
Kotler, Philip (1931- )
(2)
Kozak, Robert (1964- )
(2)
Koźmiński, Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krzyżanowski, Krzysztof
(2)
Kubiak, Jolanta
(2)
Latusek-Jurczak, Dominika (1981- )
(2)
Lipa, Michał
(2)
Malcherek, Monika
(2)
McIver, Meredith
(2)
McKee, Annie
(2)
Metelski, Witalij
(2)
Michalak, Robert (1968- )
(2)
Morawski, Cezary (1954- )
(2)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(2)
Radosz, Joanna (1992- )
(2)
Romanek, Arkadiusz
(2)
Sielicki, Leszek
(2)
Skoczylas, Grażyna
(2)
Waśko, Zbigniew
(2)
Witkowska, Magda
(2)
Wyrozębski, Paweł
(2)
Zagórska, Anna (reżyser nagrania)
(2)
Łaciok, Karol
(2)
Żmigrodzki, Marcin
(2)
Żukowski, Marcin
(2)
Achor, Shawn
(1)
Allen, David (1945- )
(1)
Amabile, Teresa
(1)
Anastasi, Mark
(1)
Andrzejewski, Przemysław
(1)
Antonakis, John
(1)
Armstrong, Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda, Agata
(1)
Balińska, Monika
(1)
Bardi, Edward J. (1943- )
(1)
Bargiel-Matusiewicz, Kamilla (1974- )
(1)
Barker, Stephen (1964- )
(1)
Barnum, Phineas Taylor (1810-1891)
(1)
Bańka, Waldemar
(1)
Bednarczyk, Małgorzata (1951- )
(1)
Beer, Stafford
(1)
Belker, Loren B
(1)
Bennewicz, Maciej (1961- )
(1)
Berger, Jonah
(1)
Bettman, Dominika
(1)
Bevir, Mark
(1)
Białas, Sylwia
(1)
Białoń, Lidia (1935-2018)
(1)
Bick, Julie
(1)
Bińczyk, Arkadiusz
(1)
Bocheński, Artur
(1)
Bogusławska, Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka, Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombik, Wojciech
(1)
Boszko, Tomasz
(1)
Brański, Michał
(1)
Brendel, David
(1)
Brigham, Eugene F. (1930- )
(1)
Brown, David (dziennikarz)
(1)
Brown, Tim (1954- )
(1)
Brożek, Bartosz (1977- )
(1)
Brynjolfsson, Erik (1962- )
(1)
Brzozowski, Maciej
(1)
Buchen, Irving H. (1930- )
(1)
Buckingham, Marcus
(1)
Bukowska, Urszula
(1)
Burchard, Brendon
(1)
Burg, Bob
(1)
Burrows, Hal (1937- )
(1)
Bączek, Jakub B
(1)
Cameron, Kim S
(1)
Cannon, James (1947- )
(1)
Carter, Jacqueline
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(58)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(177)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(192)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(187)
angielski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(27)
Studenci
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Szkoły wyższe
(8)
Dyrektorzy
(3)
Coachowie
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Dziennikarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Praktykanci
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(37)
Literatura amerykańska
(17)
Literatura angielska
(3)
Temat
Zarządzanie
(64)
Sukces
(22)
Przywództwo
(21)
Menedżerowie
(20)
Przedsiębiorstwo
(19)
Kadry
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Innowacje
(14)
Marketing
(12)
Marketing cyfrowy
(9)
Organizacja
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Kariera
(8)
Mentoring
(8)
Organizacja pracy
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Motywacja pracy
(7)
Praca
(7)
Coaching
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Samorealizacja
(6)
Decyzje
(5)
Inteligencja emocjonalna
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Negocjacje
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Satysfakcja zawodowa
(5)
Twórczość
(5)
Motywacja
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Psychologia pracy
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Amazon.com
(3)
Apple Inc
(3)
Facebook
(3)
Finanse
(3)
Globalizacja
(3)
Internet
(3)
Kapitalizm
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Media społecznościowe
(3)
Obsługa klienta
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Sprzedaż
(3)
Usługi
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Big data
(2)
Biznes
(2)
Content marketing
(2)
Controlling
(2)
Ekonomiści
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internauci
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kotler, Philip (1931- )
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Moda
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Organizacje
(2)
Perswazja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rynek pracy
(2)
Socjotechnika
(2)
Start-up
(2)
Storytelling
(2)
Strategia
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Temat: czas
2001-
(48)
1901-2000
(18)
1989-2000
(14)
1945-1989
(7)
1801-1900
(4)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Stany Zjednoczone (USA)
(10)
Świat
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Europa
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Gatunek
Poradnik
(91)
Opracowanie
(36)
Podręcznik
(15)
Monografia
(8)
Antologia
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Reportaż
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Publicystyka
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Autobiografia
(2)
Biografia
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(7290)
Socjologia i społeczeństwo
(2039)
Edukacja i pedagogika
(1725)
Kultura i sztuka
(1715)
Psychologia
(1712)
Zarządzanie i marketing
(196)
Medycyna i zdrowie
(1338)
Literaturoznawstwo
(1159)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1145)
Religia i duchowość
(1052)
Podróże i turystyka
(1026)
Biologia
(913)
Etnologia i antropologia kulturowa
(634)
Rozwój osobisty
(615)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(586)
Filozofia i etyka
(576)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(540)
Kulinaria
(513)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(457)
Językoznawstwo
(445)
Hobby i czas wolny
(431)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(365)
Architektura i budownictwo
(351)
Fizyka i astronomia
(344)
Kultura fizyczna i sport
(337)
Geografia i nauki o Ziemi
(324)
Styl życia, moda i uroda
(263)
Nauka i badania
(251)
Informatyka i technologie informacyjne
(243)
Inżynieria i technika
(214)
Media i komunikacja społeczna
(209)
Ochrona środowiska
(162)
Praca, kariera, pieniądze
(153)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(138)
Matematyka
(124)
Transport i logistyka
(119)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(108)
Dom i ogród
(107)
Rolnictwo i leśnictwo
(83)
Chemia
(74)
Archeologia
(71)
Varia
(6)
196 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora)
Wydanie pierwsze ukazało się pod tytułem: "Nowoczesne metody doboru i oceny personelu".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
(Ksiażki Klasy Business)
Ta książka jest swego rodzaju instrukcją służącą projektowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Podzielona została na dwie części. Pierwsza, teoretyczna, przybliży Ci najważniejsze zagadnienia dotyczące Customer Experience Management - dostarczy wiedzy na temat zachowań, potrzeb i mechanizmów, jakimi podczas podejmowania decyzji kierują się konsumenci. Teorię uzupełniono przykładami obrazującymi omawiane zagadnienia, dzięki czemu łatwiej będzie Ci odnieść teorię do praktyki, której poświecono część drugą poradnika. Korzystając z tej publikacji nauczysz się samodzielnie projektować interakcję z klientem i zwracać uwagę na jego pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu z marką. Dowiesz się, jak zdiagnozować potrzeby konsumenta i jak zaplanować jego ścieżkę zakupową tak, by chciał nią podążać. Następnie nauczysz się planować działania komunikacyjne, marketingowe, a także te związane ze sprzedażą czy obsługą klienta tak, by były adekwatne do aktualnych potrzeb Twojego klienta. Na koniec połączysz to, co wypracowałeś, w jeden spójny plan działania, gotowy do wdrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka)
Publikacja zbiorowa Mai Wojciechowskiej prezentuje całe spectrum zagadnień dotyczących współczesnego zarządzania biblioteką. Książka zawiera ważny zarówno z poznawczego punktu widzenia, jak i praktycznego kompleks zagadnień dotyczących współczesnego zarządzania biblioteką. Wprawdzie istnieją już na ten temat liczne monografie i artykuły, ale wiele omówionych w nich problemów jest już zdezaktualizowanych lub częściowo zdezaktualizowanych, a najnowsze piśmiennictwo na ten temat jest bardzo rozproszone. Stąd potrzeba nowego opracowania i kompleksowego zaprezentowania współczesnych problemów zarządzania biblioteką. Recenzowana praca bardzo dobrze wpisuje się i wypełnia tę obecnie istniejącą na rynku lukę wydawniczą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2022. - 267, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko, dostarczając interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym określonych wartości. Sustainable human resource management wspiera ideę zrównoważonego rozwoju organizacji, kładzie nacisk na sprawiedliwe traktowanie, dba o rozwój, zakłada rozwój kompetencji pracowników, promuje równowagę praca-życie. Zaproponowane przez autorów podejście wykracza poza działania jedynie środowiskowe (green HRM i green behavior) i odwołuje się do szerokiego spektrum oddziaływań, jakie specjaliści HR mogą proponować swoim pracownikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Otwórz się na nowe możliwości zawodowe. Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci. Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Od hierarchii do turkusu czyli Jak zarządzać w XXI wieku / Marek Wzorek. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 299, [5] stron : ilustracje ; 22 cm.
(Onepress Exclusive)
Ta książka posłuży Ci do przeprowadzenia skutecznej zmiany w swojej organizacji, w swoim zespole, a może nawet w społeczności, w której żyjesz. Dowiesz się, jak do tej pory się organizowaliśmy, jak ewoluowały metody zarządzania wraz z jednym z ciekawszych jego rodzajów - zarządzaniem turkusowym. Poznasz konkretne organizacje i firmy, które już teraz wykorzystują zmiany zachodzące w świecie, żeby lepiej współpracować, szybciej kreować nowe usługi i produkty, skuteczniej się komunikować oraz tworzyć efektywniejsze i szczęśliwsze miejsca pracy. Nowe metody zarządzania możesz też łatwo wprowadzić w Twojej firmie, by obniżyć poziom swojego stresu, doświadczyć dobrostanu oraz pozytywnych efektów wprowadzenia zmian. Zarządzanie turkusowe jest coraz popularniejsze, a jednak niewiele osób z kadry zarządzającej faktycznie rozumie, na czym ono tak naprawdę polega i w jaki sposób je rozumnie wprowadzać, nie robiąc tego powierzchownie i nie pozostając na poziomie sloganów. Książka M. Wzorka świetnie się nadaje jako wprowadzenie do tego tematu, a jej przystępny styl powoduje, że czyta się ją naprawdę łatwo i przyjemnie. prof. dr hab. Dariusz Jemielniak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zdążyć z czasem na czas : jak zarządzać własnym życiem w erze cyfrowej / Jan Yager ; przekład: Małgorzata Małecka. - Drugie wydanie, poprawione i uzupełnione. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2020. - 217, [5] stron : wykresy, diagramy ; 21 cm.
Skuteczne planowanie naszego życia pozwala nam angażować się w działania, których w innym razie musielibyśmy się wyrzec. Rezerwując w planie konkretny czas na niektóre aktywności, mamy pewność, że je wykonamy. To konstatacja cenionego socjologa Eviatara Zerubavela. Jan Yager w książce "Zdążyć z czasem na czas", opierającej się na swoich obserwacjach i wynikach własnych badań oraz uznanych autorytetów, uczy, jak uzyskać większą wydajność w świecie, w którym praca stawia przed nami nieustannie coraz większe wymagania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Listy zadań są jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania czasem, wykorzystywanym zarówno przez zabiegane mamy, jak i korporacyjnych wyjadaczy. Jednak mimo swojej prostoty nadzwyczaj często stają się źródłem frustracji. Czas przecieka przez palce, a poziom stresu rośnie: priorytetowych prac nie można ukończyć w terminie, a do listy trzeba regularnie dopisywać nowe zadania, które od razu domagają się uwagi. Listy zadań niespostrzeżenie robią się absurdalnie długie. Sytuacja zaczyna wymykać się spod kontroli i nikt rozsądny nie wierzy, że zadania umieszczone na liście kiedykolwiek zostaną zrealizowane...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekoturystyka / Dominika Zaręba. - Wydanie IV. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - XI, 229, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka podejmuje bardzo aktualny problem rozwoju turystyki jako gałęzi gospodarki w powiązaniu z ochroną środowiska przyrodniczego. Głównym jej założeniem jest propagowanie turystyki zrównoważonej, usiłującej godzić sprzeczne interesy turysty, który pragnie przebywać w środowisku przyrodniczym jak najmniej zdegradowanym, a jednocześnie sam to środowisko niszczy, zarówno bezpośrednio, jak i wymagając coraz liczniejszych udogodnień cywilizacyjnych - dróg, hoteli itp. Książka napisana przystępnie, z dużą znajomością przedmiotu i osobistym zaangażowaniem. Podano w niej liczne przykłady rozwiązań proekologicznych w turystyce krajowej i zagranicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera praktyczne wskazówki w zakresie organizacji i metodyki pracy kontroli zarządczej. Może być użyteczna w szkoleniu pracowników kontroli, planowaniu i wykonywaniu czynności kontrolnych, a także w działalności dydaktycznej w uczelniach o profilu nauk społecznych do programowania i realizacji zajęć dydaktycznych, prac dyplomowych oraz badań naukowych z zakresu ekonomiki sektora publicznego, zarządzania, ochrony mienia i kontroli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika : sztuka atrakcyjnego prezentowania treści / Małgorzata Zimniak-Rucińska. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 19x24 cm.
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Siła obrazu Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki - najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy. Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak polski Wilk z Wall Street został afrykańskim terrorystą. Milioner, celebryta, partner wicemiss świata, self-made-businessman Marek Zmysłowski zbudował „Amazon Afryki” i stał się jedną z najbardziej znanych postaci afrykańskiej branży IT. Pewnego dnia okazało się jednak, że jest też poszukiwanym przez Interpol międzynarodowym zbiegiem. Jak do tego doszło? Zanim Zmysłowski wylądował w Nigerii zrobił błyskawiczną karierę i łatwą kasę w jednej z pierwszych w Polsce firm pośrednictwa finansowego, zbankrutował, stał za barem w ekskluzywnym nocnym klubie, a budując pierwszą ogólnopolską sieć usług pogrzebowych, zadarł z mafią stojącą za Aferą Łowców Skór. Do Afryki wysłał go największy internetowy fundusz inwestycyjny na świecie, właściciel Zalando i Groupona. Polak nie tylko budował, doradzał, inwestował w wiele kluczowych dla rozwoju kontynentu przedsięwzięć, ale też narobił sobie wpływowych wrogów, którzy wraz ze skorumpowaną lokalną policją i rządem postanowili pozbyć się niewygodnego przedsiębiorcy. W swojej autobiografii Zmysłowski z dystansem i humorem pokazuje, jak wygląda robienie biznesów, czasem niebezpiecznych, „od kuchni” oraz z reporterskim biglem kreśli barwny obraz ukochanego kontynentu, jakim stała się dla niego Afryka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Zmysłowski M. (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Zmysłowski M. (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Szef w realcji z zespołem : jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu / Agnieszka Zych, Robert Zych. - Gliwice : Helion ; Warszawa Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD) (6 godz. 52 min 49 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Dynamicznie do celu Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio (CD) (393 min 36 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio (CD) (393 min 36 s) : zpis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Jeśli chcesz, albo musisz, nauczyć się zarządzania projektami, ale nie przepadasz za suchym językiem poradników biznesowych - to książka dla Ciebie! Oto Twój podręcznik skutecznego rozwoju firmy za pomocą projektów, Twoja lektura do poduszki i wreszcie - Twoja ulubiona powieść. Na jej kartach opisano historię firmy Project Inc., czyli średniej wielkości przedsiębiorstwa z branży informatycznej, od lat działającego gdzieś w Europie. Do niedawna wiodło mu się całkiem nieźle, ale ostatnio skuteczny mechanizm biznesowy zaczął się psuć. Rośnie presja konkurencji, a marże spadają. Prezes Project Inc. dostrzega problem, jednak pełni samozadowolenia pracownicy nie przyjmują do wiadomości konieczności zmian. Na scenę wkracza więc konsultant... Tego, co było dalej, dowiesz się z tej książki - a przy okazji poznasz trudną sztukę zarządzania projektami. Opanujesz oczywiście służące temu celowi techniki i metody, ale będzie to dopiero początek. Pierwszy krok. Jak bowiem zauważa autor, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, głównym problemem większości firm jest brak umiejętności wdrażania owych technik i metod oraz koncentrowania się na zmianie w perspektywie długofalowej. Tymczasem doskonalenie zarządzania projektami to droga zaplanowana na kilka lat. Niestety, na podróżujących nią czyhają tysiące pułapek w postaci bodźców, które przekierowują uwagę na inne tory. Trzeba nauczyć się przed tym bronić... Mamy nadzieję, że literacka forma opowieści o firmie Project Inc. przypadnie Ci do gustu. Uzmysłowi istnienie dobrych praktyk projektowych, uczuli Cię na typowe błędy i pozwoli uniknąć wynikających z nich zagrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie / Marcin Żmigrodzki. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2018. - 273, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Środowisko, w którym prowadzi się projekty, powinno być jak najbardziej przewidywalne. Tak, aby nic nie zepsuło pierwotnego planu, wszystko się udało, a na dodatek poniesione koszty były jak najniższe. Wraz z poradnikiem "Zarządzanie projektami dla początkujących" poznasz tajniki zarządzania projektami. Przede wszystkim chodzi oczywiście o to, aby dotrzymywać prognoz kosztów i terminów, realizować plany sprzedażowe, utrzymać poziom jakości i oczywiście zadowolić efektami klienta. Nikt nie chciałby, aby w jego projekcie pojawił się chaos, niepewność i zamieszanie. Pożądana jest spokojna stabilność, jednak nie zawsze jesteśmy w tak komfortowej sytuacji, aby sobie na to pozwolić. Mało doświadczony project manager może podejść ambitnie do zadania, włożyć w nie dużo energii i czasu, ale jednocześnie z powodu zmęczenia popełnić błędy. Wtedy dodatkowo obciążony zostaje powierzony mu zespół. Jak tego uniknąć? Czy da się zarządzać projektami od początku z głową?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest. Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej