Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(196)
Forma i typ
Książki
(177)
Poradniki i przewodniki
(74)
Publikacje fachowe
(39)
Publikacje popularnonaukowe
(36)
Publikacje naukowe
(31)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(22)
Audiobooki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Proza
(3)
Druki ulotne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(160)
tylko na miejscu
(49)
wypożyczone
(33)
nieokreślona
(3)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(3)
ZWM 5 (W45)
(15)
Koński Jar 10 (W109)
(8)
Nugat 4 (W112)
(14)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(20)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(17)
Dembowskiego 12 (W131)
(4)
Cybisa 6 (W134)
(16)
Kłobucka 14 (W135)
(35)
K.E.N. 21 (W139)
(3)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(42)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(34)
Barwna 8 (BD9)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(3)
Kłobucka 14 (BD37)
(19)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(6)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Gasper, Dorota
(4)
Goleman, Daniel (1946- )
(4)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(4)
Sugiero, Joanna
(4)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(3)
Bucki, Piotr
(3)
Sałbut, Bartosz
(3)
Tracy, Brian (1944- )
(3)
Trocki, Michał (1945- )
(3)
Zych, Robert
(3)
Beard, Alison
(2)
Bogacz-Wojtanowska, Ewa
(2)
Bukłaha, Emil
(2)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(2)
Denderski, Mikołaj
(2)
Doroba, Anita
(2)
Erikson, Thomas (1965- )
(2)
Galloway, Scott (1964- )
(2)
German, Janusz (1974- )
(2)
Graeber, David (1961-2020)
(2)
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski, Maksymilian
(2)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hasooni-Abood, Diana
(2)
Hill, Linda A. (1956- )
(2)
Juchniewicz, Mateusz
(2)
Karbowski, Marcin
(2)
Kotler, Philip (1931- )
(2)
Kozak, Robert (1964- )
(2)
Koźmiński, Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krzyżanowski, Krzysztof
(2)
Kubiak, Jolanta
(2)
Latusek-Jurczak, Dominika (1981- )
(2)
Lipa, Michał
(2)
Malcherek, Monika
(2)
McIver, Meredith
(2)
McKee, Annie
(2)
Metelski, Witalij
(2)
Michalak, Robert (1968- )
(2)
Morawski, Cezary (1954- )
(2)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(2)
Radosz, Joanna Krystyna (1992- )
(2)
Romanek, Arkadiusz
(2)
Sielicki, Leszek
(2)
Skoczylas, Grażyna
(2)
Waśko, Zbigniew
(2)
Witkowska, Magda
(2)
Wyrozębski, Paweł
(2)
Zagórska, Anna (reżyser nagrania)
(2)
Łaciok, Karol
(2)
Żmigrodzki, Marcin
(2)
Żukowski, Marcin
(2)
Achor, Shawn
(1)
Allen, David (1945- )
(1)
Amabile, Teresa
(1)
Anastasi, Mark
(1)
Andrzejewski, Przemysław
(1)
Antonakis, John
(1)
Armstrong, Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda, Agata
(1)
Balińska, Monika
(1)
Bardi, Edward J. (1943- )
(1)
Bargiel-Matusiewicz, Kamilla (1974- )
(1)
Barker, Stephen (1964- )
(1)
Barnum, Phineas Taylor (1810-1891)
(1)
Bańka, Waldemar
(1)
Bednarczyk, Małgorzata (1951- )
(1)
Beer, Stafford
(1)
Belker, Loren B
(1)
Bennewicz, Maciej (1961- )
(1)
Berger, Jonah
(1)
Bettman, Dominika
(1)
Bevir, Mark
(1)
Białas, Sylwia
(1)
Białoń, Lidia (1935-2018)
(1)
Bick, Julie
(1)
Bińczyk, Arkadiusz
(1)
Bocheński, Artur
(1)
Bogusławska, Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka, Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombik, Wojciech
(1)
Boszko, Tomasz
(1)
Brański, Michał
(1)
Brendel, David
(1)
Brigham, Eugene F. (1930- )
(1)
Brown, David (dziennikarz)
(1)
Brown, Tim (1954- )
(1)
Brożek, Bartosz (1977- )
(1)
Brynjolfsson, Erik (1962- )
(1)
Brzozowski, Maciej
(1)
Buchen, Irving H. (1930- )
(1)
Buckingham, Marcus
(1)
Bukowska, Urszula
(1)
Burchard, Brendon
(1)
Burg, Bob
(1)
Burrows, Hal (1937- )
(1)
Bączek, Jakub B
(1)
Cameron, Kim S
(1)
Cannon, James (1947- )
(1)
Carter, Jacqueline
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(58)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(177)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(192)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(187)
angielski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(27)
Studenci
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Szkoły wyższe
(8)
Dyrektorzy
(3)
Coachowie
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Dziennikarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Praktykanci
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(37)
Literatura amerykańska
(17)
Literatura angielska
(3)
Temat
Zarządzanie
(64)
Sukces
(22)
Przywództwo
(21)
Menedżerowie
(20)
Przedsiębiorstwo
(19)
Kadry
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Innowacje
(14)
Marketing
(12)
Marketing cyfrowy
(9)
Organizacja
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Kariera
(8)
Mentoring
(8)
Organizacja pracy
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Motywacja pracy
(7)
Praca
(7)
Coaching
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Samorealizacja
(6)
Decyzje
(5)
Inteligencja emocjonalna
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Negocjacje
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Satysfakcja zawodowa
(5)
Twórczość
(5)
Motywacja
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Psychologia pracy
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Amazon.com
(3)
Apple Inc
(3)
Facebook
(3)
Finanse
(3)
Globalizacja
(3)
Internet
(3)
Kapitalizm
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Media społecznościowe
(3)
Obsługa klienta
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Sprzedaż
(3)
Usługi
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Big data
(2)
Biznes
(2)
Content marketing
(2)
Controlling
(2)
Ekonomiści
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internauci
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kotler, Philip (1931- )
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Moda
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Organizacje
(2)
Perswazja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rynek pracy
(2)
Socjotechnika
(2)
Start-up
(2)
Storytelling
(2)
Strategia
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Temat: czas
2001-
(48)
1901-2000
(18)
1989-2000
(14)
1945-1989
(7)
1801-1900
(4)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Stany Zjednoczone (USA)
(10)
Świat
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Europa
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Gatunek
Poradnik
(91)
Opracowanie
(36)
Podręcznik
(15)
Monografia
(8)
Antologia
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Reportaż
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Publicystyka
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Autobiografia
(2)
Biografia
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(7317)
Socjologia i społeczeństwo
(2053)
Edukacja i pedagogika
(1730)
Psychologia
(1721)
Kultura i sztuka
(1719)
Zarządzanie i marketing
(196)
Medycyna i zdrowie
(1347)
Literaturoznawstwo
(1159)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1151)
Religia i duchowość
(1055)
Podróże i turystyka
(1034)
Biologia
(913)
Etnologia i antropologia kulturowa
(637)
Rozwój osobisty
(616)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(587)
Filozofia i etyka
(578)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(543)
Kulinaria
(515)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(462)
Językoznawstwo
(446)
Hobby i czas wolny
(432)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(365)
Architektura i budownictwo
(353)
Fizyka i astronomia
(344)
Kultura fizyczna i sport
(339)
Geografia i nauki o Ziemi
(322)
Styl życia, moda i uroda
(263)
Nauka i badania
(251)
Informatyka i technologie informacyjne
(243)
Inżynieria i technika
(215)
Media i komunikacja społeczna
(209)
Ochrona środowiska
(162)
Praca, kariera, pieniądze
(153)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(139)
Matematyka
(124)
Transport i logistyka
(119)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(109)
Dom i ogród
(108)
Rolnictwo i leśnictwo
(83)
Chemia
(74)
Archeologia
(71)
Varia
(6)
196 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym – przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowy ninja / Michał Szafrański. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Kaveo Publishing, 2016. - 541, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Przewodnik po finansach osobistych, który każdy powinien przeczytać jeszcze w szkole. Dowiedz się, jak mądrze zarządzać pieniędzmi, uniknąć pułapek zastawianych przez instytucje finansowe oraz skutecznie zaplanować swoją emeryturę. Ponad 540 stron praktycznej wiedzy o oszczędzaniu, zarabianiu, optymalizacji podatkowej, negocjowaniu i inwestowaniu, które pomogą Ci zostać prawdziwym finansowym ninja i osiągnąć bezpieczeństwo finansowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 DUBLET, 336 (2 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Materiały z IV Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów.
Książka jest pokłosiem IV Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów zorganizowanej w grudniu 2016 roku przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ideą tej konferencji, podobnie jak trzech poprzednich, było umożliwienie doktorantom, przygotowującym swoje dysertacje w różnych krajowych ośrodkach naukowych, przedstawienia ich założeń, podstaw teoretycznych, a w wielu przypadkach również rezultatów badań empirycznych. Teksty ukazują ogromną różnorodność i bogactwo problematyki, którą zajmują się młodzi uczeni w dziedzinie zarządzania i ekonomii. Silnie zaznacza się oryginalność i innowacyjność tematyki powstających rozpraw doktorskich. Widoczne są również stosunkowo duże możliwości wykorzystania wyników zaprezentowanych badań w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005:33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narratologia / Paweł Tkaczyk. - Wydanie 1. - 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 159, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze, opanuj ją i rozwiń.
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Mark Zuckerberg : historia Facebooka / Łukasz Tomys, Kinga Kosecka. - Piaseczno : Heraclon International - Story Box.pl, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (1 godz. 56 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Czy Mark Zuckerberg może być inspirującym przykładem i motywować nas do zdwojonego wysiłku, aby zrealizować własne marzenia? Czego Ty możesz się nauczyć od młodego miliardera? Jak Facebook zmienia świat, w którym żyjemy? Czy Zuckerberg będzie kandydował na prezydenta Stanów Zjednoczonych? Jak powstała „oś czasu” na Facebooku? Kim tak naprawdę jest piąty najbogatszy człowiek na naszej planecie, blisko o połowę młodszy od większości miliarderów ze świecznika, deklasujący obu twórców Google? Jego serwis społecznościowy w czerwcu 2017 skupiał już ponad 2 miliardy użytkowników, a we wrześniu 2017 roku wyceniany był na niemal 500 miliardów dolarów. Dlaczego to właśnie jego firma odniosła spektakularny sukces? Co sprawia, że miliony ludzi na całym świecie, każdego dnia spędzają cenny czas na portalu społecznościowym stworzonym przez niepozornego studenta? Ojciec dentysta – który dzięki Markowi został milionerem – i matka psycholog z pewnością nie spodziewali się, że ich syn będzie jednym z najbogatszych ludzi na naszym globie. W jaki sposób dokonał tego w ciągu zaledwie dekady? Czy jego metody były czyste? Do jakiego stopnia obraz przedstawiony w filmie „The Social Network” jest prawdziwy i zasługuje na poważne traktowanie?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Zuckerberg M. (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Zuckerberg M. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura się Liczy!)
Tyt. oryg.: "A textbook of cultural economics" 2010.
[...] polski czytelnik otrzymuje pierwszy podręcznik ekonomii kultury, dziedziny nauk ekonomicznych, która szybko się rozwija i zyskuje na znaczeniu. [...] Można ją z powodzeniem uznać za obowiązkową lekturę dla wszystkich, którzy zajmują się kulturą, zwłaszcza organizacją i zarządzaniem działalnością kulturalną oraz dziedzictwem kulturowym. Ruth Towse to postać doskonale znana w dziedzinie ekonomii kultury. Jej naukowy wkład w ekonomię sztuki sprawił, że trudno byłoby znaleźć lepszego kandydata do przygotowania wyczerpującego podręcznika z tego zakresu. Napisana przez nią książka doskonale sprawdzi się jako lektura obowiązkowa dla osób rozpoczynających studia w zakresie zarządzania kulturą. Dodatkowo, stanowi ona świetny przegląd zagadnień z ekonomii kultury dla laików, którzy chcieliby się dowiedzieć, w jaki sposób ekonomiści myślą o sztuce. prof. David Throsby, Macquarie University Dzięki inicjatywie Narodowego Centrum Kultury polski czytelnik otrzymuje pierwszy podręcznik ekonomii kultury, dziedziny nauk ekonomicznych, która szybko się rozwija i zyskuje na znaczeniu. Nie jest to praca warta polecenia wyłącznie ekonomistom i osobom studiującym ekonomię. Można ją z powodzeniem uznać za obowiązkową lekturę dla wszystkich, którzy zajmują się kulturą, zwłaszcza organizacją i zarządzaniem działalnością kulturalną oraz dziedzictwem kulturowym. Tym bardziej, że jest to podręcznik przystępny także dla niewprawionego w ekonomii czytelnika. prof. Jerzy Hausner, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Spotkania biznesowe / Brian Tracy ; [przekład Konrad Pawłowski]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 01 min 25 sek.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry strony 4 obwoluty: "Zarządzanie, psychologia biznesu".
Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to inspirująca i motywująca historia młodego lidera napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser?" oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla przywódców - także przyszłych, coachów, i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest drugą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, którego poznajemy w pierwszej książce z serii Wędrówek z Gandalfem, gdy zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. Tym razem Tom nieoczekiwanie dostaje awans. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w przywództwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry strony 4 obwoluty: "Sprzedaż, psychologia biznesu".
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser?" oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy niniejszej książki, kompleksowo ujmując zagadnienia nowoczesnego zarządzania projektami, zwrócili szczególną uwagę na jego aspekty menedżerskie, przydatne do zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej, odnoszące się między innymi do: zarządzania przebiegiem projektu; zarządzania ryzykiem, jakością i komunikacją w projekcie; organizacji projektowej, dojrzałości projektowej i funkcjonowania biur projektów; wsparcia metodycznego i informatycznego zarządzania projektem. Omawiane zagadnienia zostały obudowane licznymi przykładami ułatwiającymi opanowanie prezentowanej wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja projektowa : podstawy, modele, rozwiązania / Michał Trocki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2014. - 289 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się przede wszystkim na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów; problemy i rozwiązania statyczne, czyli organizacji realizacji projektów, rzadziej są przedmiotem rozważań. Dzieje się tak ze szkodą dla rezultatów projektów, niewłaściwe rozwiązania organizacyjne są bowiem częstymi przyczynami ich niepowodzeń. Problemom organizacji projektowej jest poświęcona niniejsza książka. Jej celem jest przedstawienie zarówno podstaw teoretycznych, problemów praktycznych, jak i propozycji rozwiązań organizacji projektowej. Publikacja składa się z pięciu części. Część I zawiera wprowadzenie do organizacji projektowej. W części II jest omówione funkcjonowanie organizacji macierzystej, czyli realizującej projekt. Cześć III zawiera przegląd modelowych rozwiązań organizacji projektowej. Część IV dotyczy specjalnych zagadnień organizacji projektowej. Część V jest poświęcona projektowaniu organizacji projektowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Ucz się od mistrza, a będziesz mieć świat u stóp! Kto powiedział, że cokolwiek na świecie jest poza Twoim zasięgiem? Pewnie nie zostaniesz już ani pierwszym kosmonautą, ani odkrywcą Ameryki, ale w gruncie rzeczy możesz osiągnąć niemal wszystko! Kluczem do sukcesu - Twojego i wszystkich innych ludzi - jest edukacja! Badania i wiedza, eksperymentowanie i doświadczanie: to wszystko stoi za sukcesem Donalda Trumpa. To dzięki nim ten ekscentryczny miliarder odnosi sukcesy we wszystkim, czego się dotknie. To nie magia - to twarde dane, chłodne analizy, podstawowe zasady relacji biznesowych i społecznych. W tej książce Donald Trump pokazuje nam, skąd sam czerpie wiedzę i jak wykorzystuje ją na co dzień. Dzieli się swoimi przemyśleniami, odpowiada na pytania zadawane mu na blogu i daje wskazówki swoim ewentualnym naśladowcom. Jeśli chcesz wspiąć się na sam szczyt ekonomicznej (lub społecznej) piramidy, jeśli nie boisz się wyzwań i ciężkiej pracy, jesteś głodny sukcesu i gotów na wiele wyrzeczeń, sprawdź, jak może Ci w tym pomóc Donald Trump. Zobacz, co naprawdę napędza świat biznesu, jak nakreślić skuteczny plan działania i nieustępliwie walczyć o swoje. Odkryj w sobie pasję i pozytywną motywację, stale poszerzaj horyzonty i nikomu nie daj się zastraszyć ani zepchnąć z obranej drogi. A przede wszystkim rób to, co Ci sprawia przyjemność, co stanowi Twoją prawdziwą pasję, co budzi w Tobie dreszcz podniecenia. Podążaj za wskazówkami nowego prezydenta Stanów Zjednoczonych, a świat stanie przed Tobą otworem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W tej książce Donald Trump uczciwie i bezkompromisowo opisuje własne porażki i sposoby wydostawania się z matni, a także pokazuje, jak radzić sobie na co dzień w trudnym świecie biznesu. Jego zasady są proste, jasne i czytelne: jeśli chcesz zdobyć szczyt, musisz walczyć o swoje. Bez liczenia na łut szczęścia i taryfę ulgową. Bez samozadowolenia i lekceważenia przeciwników. Bez zamykania oczu na problemy, ale także bez wiecznego zamartwiania się. Jeśli będziesz pracować z pasją i wytrwale, krok po kroku i dzień po dniu, osiągniesz upragniony cel. Jeśli chcesz odnieść sukces w dowolnej dziedzinie, zapoznaj się z przemyśleniami tego niezwykłego fightera, przeczytaj 10 najważniejszych wskazówek i zastosuj się do nich. A potem... zdobywaj własne szczyty i każdego dnia sięgaj po więcej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching marki osobistej czyli Kariera lidera / Sergiusz Trzeciak. - Wydanie pierwsze 2015 rok. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015. - 285 stron : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł na grzbiecie: Coaching marki osobistej.
Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej. Jego książka jest niezwykle praktyczna – zawiera przydatne ćwiczenia, które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i wzmacnianiu własnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dodatek do tytułu na okładce.
Tytuł oryginału: The corporate startup : how established companies can develop successful innovation ecosystems.
Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj! Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziesięć lat spędzonych w różnych zakładach pracy najemnej nauczyło go jednego: zakład pracy nie jest miejscem, w którym chcesz się znajdować. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna od naiwnych wizji studenta socjologii, w których praca jawiła się jako celowa i rozumna działalność człowieka. Nic bardziej mylnego. W miejscach, w których się znajdował, widział tylko władzę, taśmową powtarzalność zadań, bezsens wąskiej specjalizacji, eksploatację i – przede wszystkim – różne formy rozkwitającego kretynizmu, który miał dostarczać znaczenia pozbawionym znaczenia czynnościom. Autor popularnego fanpage’a publikujący pod pseudonimem Wiesławiec Deluxe przeszedł przez wszystkie kręgi piekła: od sprzedaży na stoisku z okularami przeciwsłonecznymi, przez prowadzenie wykładów na katolickiej uczelni, pracę handlowca w fabryce zakrętek, aż po różne stanowiska w strukturach korporacji z zachodnim kapitałem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wydanie drugie. - Warszawa : Difin, 2010. - 272 strony : ilustracje ; 23 cm.
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania ? w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego ? i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy. W publikacji przedstawiono rezultaty badań podważające szereg stereotypów związanych z interpretacją rozmów handlowych. Wyniki te mogą także stanowić wskazówkę dla prowadzących negocjacje w różnych typach kultur organizacyjnych. Rozważania są ilustrowane licznymi przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw oraz poparte zawodowymi doświadczeniami autorów z zakresu rozmów handlowych. Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich czytelników, którzy poszukują wyjaśnień motywów działań ludzi i organizacji w procesie negocjacji.
Audiobook
CD
W koszyku
Bestseller New York Times`a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników - warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym managerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś - to nigdy nie jest wyrok - możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej