Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(5)
Koński Jar 10 (W109)
(7)
Nugat 4 (W112)
(10)
Braci Wagów 1 (W127)
(4)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(20)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Barwna 8 (BD9)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(1)
Kłobucka 14 (BD37)
(2)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(4)
Autor
Falkowski, Andrzej (1953- )
(3)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(2)
Ritzer, George (1940- )
(2)
Stawowy, Ludwik
(2)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(2)
Underhill, Paco
(2)
Aksamit-Staszkiewicz, Diana
(1)
Barber, Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Baudrillard, Jean (1929-2007)
(1)
Bauman, Zygmunt (1925-2017)
(1)
Bombol, Małgorzata
(1)
Bonatti, Marco
(1)
Bosacka, Katarzyna
(1)
Bryan, Lara
(1)
Brzozowska, Blanka
(1)
Dziewanowska, Katarzyna
(1)
Dąbrowska, Anna (ekonomia)
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Elmore, Bartow J
(1)
Eyal, Nir (1980- )
(1)
Figiel, Adam
(1)
Foxall, Gordon R
(1)
Frontczak, Dorota
(1)
Garbarski, Lechosław
(1)
Goleman, Daniel (1946- )
(1)
Goszczyńska, Maryla
(1)
Gutowski, Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata
(1)
Górnik-Durose, Małgorzata
(1)
Heath, Joseph
(1)
Heilbrunn, Benoit
(1)
Hoover, Ryan
(1)
Jachnis, Anna
(1)
Jankowski, Andrzej (anglista)
(1)
Jasielska, Aleksandra
(1)
Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kaczmarek, Daniel
(1)
Kaja, Jan (1954- )
(1)
Kalina-Prasznic, Urszula (1947- )
(1)
Kielan, Paulina
(1)
Królak, Sławomir (1978- )
(1)
Kucharczyk-Barycza, Anna
(1)
Lambkin, Mary
(1)
Lindström, Martin (1970- )
(1)
Maj-Sawicka, Sylwia
(1)
Makowski, Grzegorz (1977- )
(1)
Maksymiuk, Renata
(1)
Markey, Rob
(1)
Mazurek, Magdalena
(1)
Miller, Geoffrey
(1)
Młynarczyk-Karabin, Ewelina
(1)
Nahai, Nathalie
(1)
Obirek, Stanisław (1956- )
(1)
Oldham, Matthew
(1)
Paprocki, Rafał
(1)
Piech, Krzysztof
(1)
Potter, Andrew
(1)
Prahalad, C. K. (1941-2010)
(1)
Raaij, W. Fred van
(1)
Ramaswamy, Venkatram
(1)
Rapaille, Clotaire (1941- )
(1)
Reichheld, Fred
(1)
Reszuta, Bartłomiej
(1)
Reynolds, Eddie
(1)
Rutkowski, Ireneusz
(1)
Rzychoń, Tomasz
(1)
Sapała, Marta
(1)
Skorek, Monika
(1)
Srokosz, Tomasz (1971- )
(1)
Strzyczkowski, Konstanty
(1)
Szewczyk, Robert
(1)
Tracy, Brian (1944- )
(1)
Vax-Oxlade, Gail
(1)
Vejlgaard, Henrik
(1)
Weinschenk, Susan M
(1)
Wojciechowska, Katarzyna (marketing)
(1)
Wojdyło, Marcel
(1)
Wrzosek, Wojciech (1937- )
(1)
Wąsik, Dorota
(1)
Yablonski, Jon
(1)
Zagrodzki, Michał
(1)
Zaleśkiewicz, Tomasz (1970- )
(1)
Zdziemborska, Anna
(1)
Zielińska, Magdalena (tłumacz)
(1)
Zych, Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(42)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(36)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Język angielski
(4901)
Kobieta
(4497)
Przyjaźń
(2990)
Rodzina
(2802)
Relacje międzyludzkie
(2375)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2137)
Miłość
(2026)
Śledztwo i dochodzenie
(1954)
II wojna światowa (1939-1945)
(1678)
Zabójstwo
(1596)
Dziewczęta
(1415)
Film obyczajowy
(1401)
Nastolatki
(1379)
Zwierzęta
(1352)
Magia
(1315)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1197)
Życie codzienne
(1197)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1150)
Uczucia
(1096)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1053)
Dzieci
(1022)
Kultura
(1001)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(975)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(899)
Małżeństwo
(890)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(866)
Psy
(859)
Sekrety rodzinne
(853)
Koty
(817)
Podróże
(817)
Władcy
(800)
Sztuka
(799)
Uczniowie
(798)
Ludzie a zwierzęta
(796)
Trudne sytuacje życiowe
(776)
Literatura polska
(755)
Relacja romantyczna
(735)
Historia
(729)
Przestępczość zorganizowana
(725)
Osoby zaginione
(716)
Chłopcy
(705)
Wojsko
(701)
Wybory życiowe
(689)
Film sensacyjny
(682)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(664)
Dziennikarze
(658)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(619)
Politycy
(604)
Wychowanie w rodzinie
(603)
Prywatni detektywi
(595)
Nauczanie języków obcych
(593)
Polska
(590)
Matki i córki
(571)
Uprowadzenie
(571)
Film grozy
(569)
Wojna
(566)
Czarownice i czarownicy
(558)
Powieść angielska
(555)
Film dokumentalny
(543)
Poszukiwania zaginionych
(542)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Arystokracja
(529)
Samorealizacja
(521)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(516)
Zakochanie
(511)
Wakacje
(503)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(483)
Pisarze
(477)
Zemsta
(474)
Język niemiecki
(470)
Śmierć
(465)
Społeczeństwo
(464)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(447)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(434)
Ojcowie i córki
(431)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Samotność
(420)
Chrześcijaństwo
(417)
Dojrzewanie
(414)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Reykjavík (Islandia)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Psychologia
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Po bestsellerowym poradniku konsumenta "Czy wiesz, co jesz?" przyszedł czas na "Wiem, co kupuję!". Kasia Bosacka wraz ze swoją ekipą testuje oferowane przez handel przedmioty codziennego użytku. Podpowiada, jak wybierać artykuły najbardziej odpowiednie do naszych potrzeb i w najlepszych cenach. Pokazuje, na co zwracać uwagę, by nie dać się nabrać na puste hasła i nic nie znaczące obietnice producentów. Sprawdza, czy przedmioty szeroko reklamowane w prasie, radio i telewizji czy na billboardach zawsze są warte swojej ceny. Przekonuje, że nasze decyzje w chwili zakupu są ważne, bo ich skutki będziemy odczuwać przez długi czas nie tylko my sami, ale i nasze rodziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gen X to amerykański skrót od nazwy Generation X. W moim rozumieniu to także czynnik wywołujący pewnego rodzaju genetyczną skazę. Posiadacze owego szczególnego genu mają tendencję do przeżywania życia we własnej głowie, co owocuje niebezpiecznie dwuznacznym stosunkiem do konsumpcyjnego społeczeństwa, którego są członkami. Iksy budują swój światopogląd na fundamentach tworzonych przez media i reklamę. Nie stają się jednak pokornymi zombie, zaś ich pozorna zgoda na konsumpcyjny styl życia nie jest w stanie ukryć faktu, iż w świecie supermarketów pozostają pewnego rodzaju outsiderami, którzy jednak świetnie radzą sobie na wrogim terenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.323 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obywatel Coke : kapitalizm według Coca-Coli / Bartow J. Elmore ; przełożyła Anna Zdziemborska. - Wydanie I. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - 470, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Historia kultowego napoju Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz ich obecne braki znacznie utrudniają jej działanie, a produkty firmy dodatkowo wyczerpują bogactwa naturalne naszej planety i pogarszają stan zdrowia jej mieszkańców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania —czegokolwiek i przez cały dzień — a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki — zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać. Poradnik, który trzymasz w dłoni, to: źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach — jak powstają i w jaki sposób się utrwalają; przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać; zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem; źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie się odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.56 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502+504 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 366.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum / Muza)
Ten niejednoznaczny tytuł tak naprawdę powinien być odczytany jako "oszustwo podające się za bunt". Dwaj młodzi kanadyjscy uczeni, publicyści i filozofowie, sami kiedyś uczestniczący w alterglobalistycznych akcjach, w tej książce stwierdzają, że tak naprawdę "antykonsumpcyjne" z założenia produkty wcale nie podważają konsumpcjonizmu, a przeciwnie, wzmacniają go. Zdroworozsądkowymi argumentami obalają różne "świętości" kontrkultury, polemizują z niektórymi tezami Naomi Klein, Michaela Moore'a czy Herberta Marcusego. Rozprawiają się ze zwolennikami zdrowej żywności, "etycznego marketingu", duchowości Wschodu, medycyny alternatywnej, często w przewrotny i dowcipny sposób obnażając ich pozerstwo. Należy jednak zaznaczyć, że autorzy nie są wrogami antykonsumpcjonizmu, kontrkultury, antykapitalizmu, zwracają tylko uwagę na fakt, że blisko pół wieku działalności krytyków kapitalizmu nie przyniosło wymiernych rezultatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką. Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wpływ otoczenia na zarządzanie i finansowanie przedsiębiorstw / Szkoła Główna Handlowa ; Cz. 3)
Materiały z VIII Sympozjum Naukowego Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie pt. "Wpływ otoczenia na zarządzanie i finansowanie przedsiębiorstw", które odbyło się w dniach 6-8 czerwca 2001 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi próbę krytycznej oceny wybranych pojęć i dogmatycznych poglądów w dziedzinie prawa i ekonomii wobec zachodzących obecnie procesów gospodarczych i społecznych (transformacja ustrojowa, integracja europejska, globalizacja, kryzysy finansowe). Została podzielona na cztery części obejmujące zagadnienia z zakresu ekonomii, administracji, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa europejskiego. Zamierzeniem Autorów było pokazanie, jakie skutki wywiera polityka gospodarcza i legislacyjna oparta na doktrynalnych dogmatach, pozbawionych krytycznej refleksji na temat nowych wyzwań społeczno-ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Najważniejszym celem, jaki postawili sobie redaktorzy naukowi niniejszej publikacji, było dostarczenie studentom, wykładowcom oraz ogółowi czytelników wyboru artykułów uwzględniających zarówno bogactwo, jak i różnorodność badań nad zachowaniem konsumentów, prowadzonych na kontynencie europejskim. Pierwszeństwo przyznano tym artykułom, które wniosły istotny wkład w już istniejącą wiedzę, bądź mają szansę wpływać na kierunek jej rozwoju w przyszłości, a zarazem podsumowują i rozwijają konkretny obszar tematyczny. Starano się też, aby artykuły wyróżniały się jasnością i zrozumiałością wykładu. Bardzo istotne znaczenie ma również fakt, że większość artykułów, mimo silnego ich osadzania w teorii i metodyce badań, odpowiada na pytanie: co oznaczają formułowane uogólnienia dla procesu decyzyjnego biznesu w obszarze strategicznego marketingu? Powyższe atuty pozwalają nam sądzić, że oddawana książka zyska Państwa uznanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Tyt. oryg.: Buyology.
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje, Prawo i Polityka, Życie Codzienne)
W latach 1984-1986 prowadziłem w Oddziale Warszawskim Polskiego Towarzystwa Naukowego otwarte seminarium Pamiętnik Życia Codziennego, na którym dyskutowaliśmy na tematy takie jak korupcja, kartki, kolejki czy niesłychana popularność serialu o Isaurze, "białej niewolnicy", którymi żyło na co dzień przytłoczone kryzysem i stanem wojennym społeczeństwo polskie. Seria nawiązuje do tego seminarium, chcąc uchwycić codzienność i odświętność, która tę codzienność przerywa, politykę widzianą z perspektywy uczestniczących w niej i przyglądających się ludzi, prawo rozumiane jako to, co ludzie za swoje i cudze prawo uważają, i obyczaje Jako lokalne praktyki postępowania i interpretacji świata. Seria oferuje książki pozwalające wejść w perspektywę uczestników konkretnych sytuacji społecznych, jest przeznaczona dla wszystkich interesujących się współczesnym życiem społecznym, jego wewnętrznymi sprzecznościami i dylematami. Jacek Kurczewski Centra handlowe stały się w ciągu ostatnich dziesięciu lat trwałym elementem polskiego krajobrazu. Na szybkie ich rozpowszechnienie wpłynęły niewątpliwie przemiany ekonomiczne, społeczne i polityczne lat dziewięćdziesiątych. To, co w epoce socjalizmu było niemożliwe, oszałamia aktualnie swoimi rozmiarami, ilością i różnorodnością. Centra handlowe stały się w Polsce bardzo popularne, są miejscami chętnie i licznie odwiedzanymi zarówno w celu dokonania zakupów, jak również spędzania wolnego czasu. Książka Grzegorza Makowskiego została oparta na badaniach przeprowadzonych w Galerii Mokotów - największym dotychczas centrum handlowym w Europie Środkowowschodniej. Zawiera nie tylko interesujący opis funkcjonowania centrum handlowego, ale również analizę społecznego znaczenia ośrodków rozrywkowo-handlowych oraz wpływu, jaki wywierają na rozwój kultury popularnej. Drobiazgowa analiza socjologiczna jest poparta mnóstwem przykładów obecności ośrodków handlowych w życiu społecznym i kulturalnym, w filmie, teatrze, a nawet poezji i religii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej