Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(5)
Koński Jar 10 (W109)
(7)
Nugat 4 (W112)
(10)
Braci Wagów 1 (W127)
(4)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(20)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Barwna 8 (BD9)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(1)
Kłobucka 14 (BD37)
(2)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(4)
Autor
Falkowski, Andrzej (1953- )
(3)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(2)
Ritzer, George (1940- )
(2)
Stawowy, Ludwik
(2)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(2)
Underhill, Paco
(2)
Aksamit-Staszkiewicz, Diana
(1)
Barber, Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Baudrillard, Jean (1929-2007)
(1)
Bauman, Zygmunt (1925-2017)
(1)
Bombol, Małgorzata
(1)
Bonatti, Marco
(1)
Bosacka, Katarzyna
(1)
Bryan, Lara
(1)
Brzozowska, Blanka
(1)
Dziewanowska, Katarzyna
(1)
Dąbrowska, Anna (ekonomia)
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Elmore, Bartow J
(1)
Eyal, Nir (1980- )
(1)
Figiel, Adam
(1)
Foxall, Gordon R
(1)
Frontczak, Dorota
(1)
Garbarski, Lechosław
(1)
Goleman, Daniel (1946- )
(1)
Goszczyńska, Maryla
(1)
Gutowski, Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata
(1)
Górnik-Durose, Małgorzata
(1)
Heath, Joseph
(1)
Heilbrunn, Benoit
(1)
Hoover, Ryan
(1)
Jachnis, Anna
(1)
Jankowski, Andrzej (anglista)
(1)
Jasielska, Aleksandra
(1)
Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kaczmarek, Daniel
(1)
Kaja, Jan (1954- )
(1)
Kalina-Prasznic, Urszula (1947- )
(1)
Kielan, Paulina
(1)
Królak, Sławomir (1978- )
(1)
Kucharczyk-Barycza, Anna
(1)
Lambkin, Mary
(1)
Lindström, Martin (1970- )
(1)
Maj-Sawicka, Sylwia
(1)
Makowski, Grzegorz (1977- )
(1)
Maksymiuk, Renata
(1)
Markey, Rob
(1)
Mazurek, Magdalena
(1)
Miller, Geoffrey
(1)
Młynarczyk-Karabin, Ewelina
(1)
Nahai, Nathalie
(1)
Obirek, Stanisław (1956- )
(1)
Oldham, Matthew
(1)
Paprocki, Rafał
(1)
Piech, Krzysztof
(1)
Potter, Andrew
(1)
Prahalad, C. K. (1941-2010)
(1)
Raaij, W. Fred van
(1)
Ramaswamy, Venkatram
(1)
Rapaille, Clotaire (1941- )
(1)
Reichheld, Fred
(1)
Reszuta, Bartłomiej
(1)
Reynolds, Eddie
(1)
Rutkowski, Ireneusz
(1)
Rzychoń, Tomasz
(1)
Sapała, Marta
(1)
Skorek, Monika
(1)
Srokosz, Tomasz (1971- )
(1)
Strzyczkowski, Konstanty
(1)
Szewczyk, Robert
(1)
Tracy, Brian (1944- )
(1)
Vax-Oxlade, Gail
(1)
Vejlgaard, Henrik
(1)
Weinschenk, Susan M
(1)
Wojciechowska, Katarzyna (marketing)
(1)
Wojdyło, Marcel
(1)
Wrzosek, Wojciech (1937- )
(1)
Wąsik, Dorota
(1)
Yablonski, Jon
(1)
Zagrodzki, Michał
(1)
Zaleśkiewicz, Tomasz (1970- )
(1)
Zdziemborska, Anna
(1)
Zielińska, Magdalena (tłumacz)
(1)
Zych, Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(42)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(36)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Język angielski
(4914)
Kobieta
(4461)
Przyjaźń
(2962)
Rodzina
(2778)
Relacje międzyludzkie
(2363)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
film amerykański
(2290)
Tajemnica
(2104)
Miłość
(2016)
Śledztwo i dochodzenie
(1934)
II wojna światowa (1939-1945)
(1665)
Zabójstwo
(1576)
Film obyczajowy
(1401)
Dziewczęta
(1398)
Nastolatki
(1370)
Zwierzęta
(1348)
Magia
(1301)
Dramat (film)
(1273)
Rodzeństwo
(1188)
Życie codzienne
(1188)
Dramat
(1171)
Język rosyjski
(1163)
Uczucia
(1080)
Film dla dzieci i młodzieży
(1071)
Żydzi
(1047)
Dzieci
(1016)
Kultura
(999)
Filozofia
(993)
Pisarze polscy
(974)
Film animowany
(945)
Komedia filmowa
(912)
Policjanci
(885)
Małżeństwo
(884)
Serial filmowy
(884)
Polityka
(871)
Film przygodowy
(867)
Polacy za granicą
(863)
Psy
(857)
Sekrety rodzinne
(842)
Koty
(811)
Podróże
(811)
Sztuka
(798)
Uczniowie
(798)
Władcy
(796)
Ludzie a zwierzęta
(792)
Trudne sytuacje życiowe
(764)
Literatura polska
(755)
Historia
(729)
Relacja romantyczna
(721)
Przestępczość zorganizowana
(718)
Osoby zaginione
(706)
Wojsko
(701)
Chłopcy
(698)
Film sensacyjny
(682)
Wybory życiowe
(673)
Boże Narodzenie
(670)
Komedia
(668)
Film polski
(663)
Dziennikarze
(654)
Język polski
(637)
film polski
(627)
Mężczyzna
(617)
Wychowanie w rodzinie
(602)
Politycy
(601)
Nauczanie języków obcych
(592)
Polska
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Film grozy
(569)
Matki i córki
(568)
Wojna
(566)
Uprowadzenie
(565)
Powieść angielska
(555)
Czarownice i czarownicy
(553)
Film dokumentalny
(543)
Wojna 1939-1945 r.
(540)
Poszukiwania zaginionych
(536)
Arystokracja
(524)
Samorealizacja
(520)
Nauka
(519)
Serial telewizyjny
(519)
Holokaust
(512)
Zakochanie
(507)
Wakacje
(501)
Poezja polska
(488)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(482)
Pisarze
(471)
Język niemiecki
(470)
Zemsta
(470)
Śmierć
(464)
Społeczeństwo
(463)
Kościół katolicki
(455)
Literatura
(451)
Dziecko
(448)
Psychologia
(447)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Ojcowie i córki
(425)
Literatura dziecięca angielska
(421)
Film kryminalny
(420)
Chrześcijaństwo
(415)
Samotność
(415)
Dojrzewanie
(413)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Reykjavík (Islandia)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradnik
(8)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Psychologia
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).083 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.137 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do, 2006.
Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Revised and Expanded Edition.
Index na stronach 273-288.
In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company’s future: "Would you recommend us to a friend?” By asking customers this question, you identify detractors, who sully your firm’s reputation and readily switch to competitors, and promoters, who generate good profits and true, sustainable growth. You also generate a vital metric: your Net Promoter Score. Since the book was first published, Net Promoter has transformed companies, across industries and sectors, constituting a game-changing system and ethos that rivals Six Sigma in its power. In this thoroughly updated and expanded edition, Reichheld, with Bain colleague Rob Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and competitive results. With his trademark clarity, Reichheld: Defines the fundamental concept of Net Promoter, explaining its connection to your company’s growth and sustained success. Presents the closed-loop feedback process and demonstrates its power to energize employees and delight customers. Shares new and compelling stories of companies that have transformed their performance by putting Net Promoter at the center of their business. Practical and insightful, The Ultimate Question 2.0 provides a blueprint for long-term growth and success.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mówi się "nie rozmawiajmy o pieniądzach". Jeśli jednak nie będziemy o nich mówić, jak je zrozumiemy? Skąd dowiemy się, jak "pracują" pieniądze, co to znaczy płacić rachunki, jak zrozumieć kredyty? I dlaczego niektórzy są bogaci, a inni biedni? Oto książka, która w prosty sposób tłumaczy, czym są pieniądze ich początkującym (i nie tylko) użytkownikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33/D (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.567 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mniej : intymny portret zakupowy Polaków / Marta Sapała. - Wydanie II. - Warszawa : Relacja, 2018. - 415, [1] strona ; 21 cm.
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się – na jakiś czas – radykalnie ograniczyć codzienną konsumpcję. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego kupujemy ubrania? Żeby się okryć. Jedzenie – żeby zaspokoić głód. Mieszkania – żeby zapewnić sobie schronienie. Czyżby? Nawet dziecko wie, że to nieprawda. Po ulicach miast suną komercyjne wersje pojazdów z Rajdu Dakar! Rowery i narty światowych marek, na których sportowcy ustanawiają rekordy, są tłem do zdjęć na Instagramie! Kupując towary, zaspokajamy swoje rozmaite potrzeby, jednak nie chodzi tu wyłącznie o cechy określonej rzeczy, ale szerszy przekaz: oryginalny otwieracz do win sugeruje mój szczególny stosunek do tego szlachetnego trunku, czyniąc mnie koneserem! Pandemia COVID-19, zamykając ludzi w domach, równocześnie przeniosła ich do Internetu. Ta książka jest o tym, jak zmieniło się nasze podejście do ludzi i rzeczy, gdy większość relacji stała się wirtualna. Co to oznacza? Odpowiedź poznamy w kolejnych latach, ale już dziś widać, że nasze relacje straciły bezpośredni charakter. Rzeczy zyskały siłę oddziaływania na innych dzięki marce, nazwie, designowi i subtelnym sugestiom, że właśnie z takich cudów korzystamy. Siła oddziaływania zwielokrotniła się dzięki portalom społecznościowym. Manipulacje, głównie te z wykorzystaniem Internetu, stały się elementem naszej codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.64 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sukces w Biznesie / MT Biznes)
Tyt. oryg.: "Psychology of selling : increase your sales faster and easier than you ever thought possible" 2004.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta inwestycja zwróci Ci się w ciągu kilku najbliższych zakupów z dziećmi. Wysyłamy dzieci na lekcje tańca, języków obcych czy karate, a zapominamy o umiejętnościach, które pozwolą im zadbać o swoje oszczędności i wydatki. Dzięki prostym i praktycznym metodom Twoje dziecko: odkryje, czym różni się chcę od potrzebuję za pomocą „magicznych słoików” zapanuje nad swoim kieszonkowym odkładając na wielkie marzenia lub wydając na małe przyjemności zaciągnie pierwszą pożyczkę w banku Mama&Tata i zacznie spłacać pierwsze raty (z odsetkami!) oswoi temat pieniędzy i wypracuje dobre nawyki na całe życie. A reszta…? A reszta to inwestycja, która się szybko zwróci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
(Ksiażki Klasy Business)
Ta książka jest swego rodzaju instrukcją służącą projektowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Podzielona została na dwie części. Pierwsza, teoretyczna, przybliży Ci najważniejsze zagadnienia dotyczące Customer Experience Management - dostarczy wiedzy na temat zachowań, potrzeb i mechanizmów, jakimi podczas podejmowania decyzji kierują się konsumenci. Teorię uzupełniono przykładami obrazującymi omawiane zagadnienia, dzięki czemu łatwiej będzie Ci odnieść teorię do praktyki, której poświecono część drugą poradnika. Korzystając z tej publikacji nauczysz się samodzielnie projektować interakcję z klientem i zwracać uwagę na jego pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu z marką. Dowiesz się, jak zdiagnozować potrzeby konsumenta i jak zaplanować jego ścieżkę zakupową tak, by chciał nią podążać. Następnie nauczysz się planować działania komunikacyjne, marketingowe, a także te związane ze sprzedażą czy obsługą klienta tak, by były adekwatne do aktualnych potrzeb Twojego klienta. Na koniec połączysz to, co wypracowałeś, w jeden spójny plan działania, gotowy do wdrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług. Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają. Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej