Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(79)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje fachowe
(21)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Proza
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Audiobooki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(132)
wypożyczone
(16)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(4)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(2)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(5)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(2)
Cybisa 6 (W134)
(3)
Kłobucka 14 (W135)
(23)
K.E.N. 21 (W139)
(2)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(15)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(4)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(8)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(6)
Barwna 8 (BD9)
(25)
Fanfarowa 19 (BD11)
(5)
Kłobucka 14 (BD37)
(19)
Na Uboczu 2 (BD60)
(27)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(1)
Autor
Rosłan, Katarzyna
(6)
Wainewright, Max
(6)
Garliński, Wiktor
(5)
Górczyński, Robert
(5)
Deutsch, Stacia
(4)
Deutsch, Stacia. Dziewczyny kodują
(4)
Henson, Mike
(4)
Sikorski, Witold (1950- )
(4)
Baranowski, Maciej (tłumacz)
(3)
Cieślak, Piotr
(3)
Raczyło, Paulina (1987- )
(3)
Sweigart, Al
(3)
Bednarek, Krzysztof (tłumacz)
(2)
Bhargava, Aditya Y
(2)
Janusz, Jacek
(2)
Kietzman, Krzysztof
(2)
Kulesza, Radosław
(2)
Langa, Sebastian
(2)
Leśniakiewicz, Dawid
(2)
Liukas, Linda
(2)
Pełka, Piotr
(2)
Piwko, Łukasz
(2)
Rzepniewska, Magdalena
(2)
Saujani, Reshma (1975- )
(2)
Vorderman, Carol
(2)
Zatorska, Joanna
(2)
Ahmad, Imran (1977- )
(1)
Airey, David (1979- )
(1)
Andryszczyk, Monika
(1)
Anthropy, Anna
(1)
Argasiński, Jakub (1981- ). Dema
(1)
Baszuro, Paweł
(1)
Bayarri, Jordi (1972- )
(1)
Blandy, Jim
(1)
Bochenek, Adam
(1)
Bodner, Jon
(1)
Bogusławska, Katarzyna
(1)
Borkowska, Agnieszka
(1)
Borkowski, Paweł (informatyk)
(1)
Brauner, Krzysztof
(1)
Bray, Shannon (1972- )
(1)
Briggs, Jason R
(1)
Broma, Paulina
(1)
Brookshear, Glenn J
(1)
Brylow, Dennis
(1)
Danch-Wierzchowska, Marta
(1)
Delaney, Joseph (1945- )
(1)
Dickins, Rosie
(1)
Dobrowolski, Patryk
(1)
Dżdża, Joanna (1988- )
(1)
Essinger, James (1957- )
(1)
Fajfer, Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Forta, Ben
(1)
Geig, Mike
(1)
Gimeno-Segovia, Mercedes
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Goodliffe, Pete
(1)
Gutowski, Maksymilian
(1)
Górczyńska, Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Harrigan, Nicholas
(1)
Hatter, Clyde
(1)
Hattingh, Caleb
(1)
Houser, Sophie
(1)
Hutt, Sarah
(1)
Jachna, Szymon
(1)
Jagaciak, Konrad
(1)
Janicki, Paweł (1974- ). Conditional arts
(1)
Johnston, Eric Richard (1951- )
(1)
Kakkonen, Kari
(1)
Kalbarczyk, Dariusz
(1)
Kamiński, Filip
(1)
Kelly, James Floyd
(1)
Kisielnicki, Jerzy (1939- )
(1)
Klang, Joachim
(1)
Kontekst Andrzej Wolski
(1)
Kucharska, Nikola
(1)
Kurasiński, Artur (1974- )
(1)
Lanuza-Navarro, Tayra. Kto jest kim w świecie Ady Lovelace
(1)
Lassoff, Mark
(1)
Marecki, Piotr (1976- )
(1)
Marston, Mick
(1)
McDonald, Malcolm
(1)
McDowell, Gayle Laakmann (1982- )
(1)
Moreno, Javier
(1)
Najman, Marta
(1)
Narożnik, Bartłomiej
(1)
Neuburg, Matt
(1)
Nielsen, Shaw
(1)
Niemira, Karolina
(1)
Ogrocka, Angelika
(1)
Onak, Leszek (1981- ). Generatory tekstowe
(1)
Orendorff, Jason
(1)
Ostrowska, Agata (1990- )
(1)
Payne, Bryson
(1)
Piechocki, Miłosz
(1)
Podgórni, Łukasz (1984- ). Statusy
(1)
Przybylski, Bartłomiej (matematyk)
(1)
Racja, Piotr
(1)
Rajca, Piotr
(1)
Rajca, Piotr (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(61)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(71)
Odbiorca
Dzieci
(24)
9-13 lat
(18)
Programiści
(14)
6-8 lat
(7)
Młodzież
(6)
14-17 lat
(2)
Informatycy
(2)
Rodzice
(2)
Dziennikarze
(1)
Dziewczęta
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(7)
Literatura fińska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(61)
Python (język programowania)
(10)
Języki programowania
(9)
Algorytmy
(8)
Scratch (język programowania)
(8)
Informatyka
(6)
Komputery
(6)
Programiści
(6)
Programowanie
(5)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(4)
Gry komputerowe
(4)
Przyjaźń
(4)
Baza danych
(3)
Grafika komputerowa
(3)
Informatycy
(3)
Minecraft
(3)
Nauka
(3)
Bezpieczeństwo systemów
(2)
Dziewczęta
(2)
Haking
(2)
Klocki Lego
(2)
Konkursy szkolne
(2)
Lovelace, Ada King (1815-1852)
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Matematyka
(2)
Praca zespołowa
(2)
Roboty mobilne
(2)
Rozmowa kwalifikacyjna
(2)
Ruby (język programowania)
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Szyfry
(2)
Uczenie maszynowe
(2)
Weryfikacja oprogramowania
(2)
Wynalazcy i odkrywcy
(2)
Algorytmy kwantowe
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Argasiński, Jakub (1981- )
(1)
Automatyzacja
(1)
Babbage, Charles (1791-1871)
(1)
Baltie
(1)
Bash
(1)
C (język programowania)
(1)
C++ (język programowania)
(1)
Cyberkultura
(1)
Czasopismo elektroniczne
(1)
Dane
(1)
Decyzje
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytory tekstu
(1)
Fajfer, Zenon (1970- )
(1)
Girls Who Code (organizacja)
(1)
Go (język programowania)
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Graficy polscy
(1)
Grafika polska
(1)
Houser, Sophie
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Janicki, Paweł (1974- )
(1)
JavaScript
(1)
Komputery kwantowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontener (struktura danych)
(1)
Kryptologia
(1)
Kubit
(1)
LATEX
(1)
Linux
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Literatura polska
(1)
Logika
(1)
Matematycy
(1)
Memy internetowe
(1)
Muzycy polscy
(1)
Muzyka elektroniczna
(1)
Muzyka polska
(1)
Nastolatki
(1)
Onak, Leszek (1981- )
(1)
Optymalizacja
(1)
Pisarze polscy
(1)
Podgórni, Łukasz (1984- )
(1)
Portale internetowe
(1)
Programowanie dynamiczne
(1)
Programowanie funkcjonalne (informatyka)
(1)
Programowanie kwantowe
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Programowanie współbieżne
(1)
Programy kompozytorskie
(1)
Programy komputerowe
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przetwarzanie równoległe
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Rust (język programowania)
(1)
Rycerze
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Staniszewski, Michał (1981- )
(1)
Swift (język programowania)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1801-1900
(3)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(21)
Podręcznik
(17)
Opracowanie
(13)
Publikacje dla dzieci
(7)
Podręczniki dla dzieci
(5)
Powieść
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Gry komputerowe
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Biografia
(1)
Broszura
(1)
Fantasy
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Komiks
(1)
Komiks biograficzny
(1)
Książka zabawka
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publicystyka
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(50)
Edukacja i pedagogika
(7)
Historia
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
79 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Pasjonują cię gry komputerowe i animacje? Chcesz się nauczyć pisać własne programy komputerowe? Książka, wprowadzi dzieci w fascynujący świat programowania komputerowego. Innowacyjne, graficzne podejście do tematu łączy kolorowe ilustracje ze szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu nauka podstaw programowania jest prosta i sprawia radość początkującym. Ten niecodzienny przewodnik w praktycznych ćwiczeniach przedstawia podstawy dwóch języków programowania: Scratch i Python. Za ich pomocą dzieci stworzą własne gry i animacje, ucząc się przez zabawę. Z książką nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 DM (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na okł.: zawiera: podstawy programowania w Logo i Scratchu, rozwiązywanie problemów, zapisywanie poleceń w postaci kodu.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Indeks.
Na okł.: Zawiera: petle i powtórzenia, wyjaśnienie zmiennych, tworzenie gier i programów w Logo i Scratchu
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Indeks.
Na okł.: Zawiera: wybór w kodowaniu, liczby losowe, projekty w Scratchu, programowanie w Pythonie
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. W trzeciej części serii pokazano krok po kroku, jak korzystać z wyboru za pomocą wyrażeń „jeżeli” oraz jak zacząć pracę w bardziej zaawansowanym języku programowania, jakim jest Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Indeks.
Na okł.: Zawiera: rozwijanie technik programowania, tworzenie kodu na strony www, podstawy języków HTML i JavaScript.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Czwarta część serii pozwala jeszcze bardziej rozwinąć umiejętności programowania. Opisano w niej krok po kroku sposób tworzenia stron internetowych w języku HTML. Naucz się programować w języku JavaScript i tworzyć interaktywne strony internetowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Algorytmy : ilustrowany przewodnik / Aditya Y. Bhargava ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 237 stron : ilustracje ; 24 cm.
Aby projektować aplikacje, nie wystarczy poznać kilka języków programowania i opanować zestaw narzędzi deweloperskich. Konieczna jest jeszcze wiedza o tym, w jaki sposób rozwiązać dany problem, innymi słowy, trzeba poznać algorytmy. Naturalnie w praktyce programistycznej stosuje się ograniczony zestaw algorytmów. Zostały one już dawno przeanalizowane i przetestowane. Opisano je w wielu trudnych książkach najeżonych niezrozumiałymi schematami i dowodami z pogranicza matematyki, statystyki i jeszcze kilku innych nieprzystępnych dziedzin. Jeśli chcesz po prostu zrozumieć działanie algorytmów, a nie masz ochoty na mozolne przedzieranie się przez setki trudnych stron, to trzymasz w ręku właściwą książkę! Dzięki temu interesującemu, przystępnemu podręcznikowi szybko przyswoisz sobie najważniejsze pojęcia i łatwo zrozumiesz, w jaki sposób algorytmy pomagają w rozwiązywaniu problemów programistycznych. Pokazano w nim słabe i mocne strony najważniejszych algorytmów. Nie zabrakło przydatnych schematów i przykładowych fragmentów kodu napisanego w Pythonie. Książkę tę szczególnie docenią programiści samoucy, inżynierowie i każdy, kto chce zyskać wiedzę o algorytmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier,takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty. Nauczysz się, w jaki sposób: Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy. Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki. Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame. Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy. Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi. Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych. Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy. Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki. A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Piękny świat Minecrafta / James Delaney ; [tłumaczenie Maksymilian Gutowski]. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 100, [4] strony : ilustracje ; 26 cm.
Tytuł oryginału: Beautiful Minecraft.
Minecraft jest czymś więcej niż tylko grą? fascynują się nim miliony użytkowników na całym świecie i w każdym wieku. Mając nieograniczone zasoby do dyspozycji, mogą oni tworzyć wśród bezkresnych i przedziwnych krajobrazów, co tylko podpowie im wyobraźnia: budynki, statki, pojazdy, rzeźby i niezwykłe stworzenia. Wiele z tych projektów kosztowało twórców tysiące godzin pracy, nawet jeśli wykonano je za pomocą narzędzi do modelowania i projektowania, które przyspieszają proces twórczy. Zobacz najbardziej imponujące dzieła użytkowników Minecrafta. To niesamowita galeria wielu różnych stylów, podejść i motywów. Być może znajdziesz w niej nie tylko bogate źródło wrażeń estetycznych, ale też natchnienie i inspirację do własnych twórczych poszukiwań. Już po pobieżnym przekartkowaniu tej książki przekonasz się, ile piękna, emocji i wyobraźni kryje się w prostych blokach Minecrafta! Podczas tej magicznej wycieczki po świecie Minecrafta zobaczysz: fantastyczne światy i tajemnicze krajobrazy, futurystyczne obrazy możliwych przyszłości, artystyczne rekonstrukcje rzeczywistych miejsc, przedziwne rzeźby i maszyny, i wiele, wiele innych rzeczy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na okładce: Podręcznik prawdziwego programisty!.
Tytuł oryginału: Becoming a better programmer.
Zawód programisty jak żaden inny wymaga ciągłego rozwoju, nauki i doskonalenia. Każdy dzień to nowe wyzwania, techniki programistyczne oraz kolejne linie wysokiej jakości kodu. Zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby stać się lepszym programistą? Chcesz zaimponować ciekawymi koncepcjami oraz wprowadzić znaczące ulepszenia w codziennej pracy? Trafiłeś na książkę, która sprawi, że Twój kod nabierze nowego blasku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 007.3 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Wstęp do programowania dla najmłodszych! Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka - pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci! Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania w języku angielskim.
Na okładce logo: No starch press.
W książce Twórz własne gry w Scratchu! będziemy pracować z narzędziem Scratch, które w łatwy sposób umożliwia rysowanie interaktywnych postaci poprzez łączenie prostych bloków kodów, co pozwala na budowanie zabawnych, dziwnych gier. Scratch to proste narzędzie do tworzenia animacji, gier oraz filmów. W książce Twórz własne gry w Scratchu! skupimy się na tworzeniu gier, więc nasze projekty będą zabawne i interaktywne. Scratch jest w wielu przypadkach narzędziem samowystarczalnym, na przykład jeśli potrzebujesz postaci do swojej gry możesz narysować ją bezpośrednio w programie lub wgrać obraz, który już masz. Możesz również wykorzystać jednego z bohaterów, które proponuje narządzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Algorytmy : ilustrowany przewodnik / Aditya Y. Bhargava ; przekład: Łukasz Piwko. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - XVIII, 237 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Aby projektować aplikacje, nie wystarczy poznać kilka języków programowania i opanować zestaw narzędzi deweloperskich. Konieczna jest jeszcze wiedza o tym, w jaki sposób rozwiązać dany problem, innymi słowy, trzeba poznać algorytmy. Naturalnie w praktyce programistycznej stosuje się ograniczony zestaw algorytmów. Zostały one już dawno przeanalizowane i przetestowane. Opisano je w wielu trudnych książkach najeżonych niezrozumiałymi schematami i dowodami z pogranicza matematyki, statystyki i jeszcze kilku innych nieprzystępnych dziedzin. Jeśli chcesz po prostu zrozumieć działanie algorytmów, a nie masz ochoty na mozolne przedzieranie się przez setki trudnych stron, to trzymasz w ręku właściwą książkę! Dzięki temu interesującemu, przystępnemu podręcznikowi szybko przyswoisz sobie najważniejsze pojęcia i łatwo zrozumiesz, w jaki sposób algorytmy pomagają w rozwiązywaniu problemów programistycznych. Pokazano w nim słabe i mocne strony najważniejszych algorytmów. Nie zabrakło przydatnych schematów i przykładowych fragmentów kodu napisanego w Pythonie. Książkę tę szczególnie docenią programiści samoucy, inżynierowie i każdy, kto chce zyskać wiedzę o algorytmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na okładce: Seria Komputrilo Edu.
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi – dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie – właśnie tak nauczycie się programować z tą książką!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
(Dziewczyny kodują / Stacia Deutsch ; 1)
Tytuł oryginału: The friendship code.
"Dziewczyny kodują" – wyjątkowy projekt, łączący non-fiction z fabułą, naukę programowania z dobrą zabawą, tekst z zabawnymi rysunkami i – komputery z dziewczynami. To opowieść o dziewczynkach, które połączył wspólny projekt – stworzenia aplikacji, dzięki czemu zostają najlepszymi przyjaciółkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Na Uboczu 2 (BD60)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Audiobook
CD
W koszyku
Kod przyjaźni / Stacia Deutsch ; przełożyła Katarzyna Rosłan. - Warszawa : Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, 2018. - 1 płyta audio (CD) (3 godz. 8 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Dziewczyny kodują ; 1)
Tytuł oryginału: The friendship code.
"Dziewczyny kodują" - wyjątkowy projekt, łączący non-fiction z fabułą, naukę programowania z dobrą zabawą, tekst z zabawnymi rysunkami i - komputery z dziewczynami. To opowieść o dziewczynkach, które połączył wspólny projekt - stworzenia aplikacji, dzięki czemu zostają najlepszymi przyjaciółkami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 audio M (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Komputery i programowanie / [tekst Rosie Dickins ; ilustracje Shaw Nielsen ; tłumaczenie Krzysztof Kietzman]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, copyright 2017. - 14, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Książka z Okienkami)
Opis wg okładki.
Otwórz okienka, a przekonasz się, jakie tajemnice skrywa wnętrze komputera. W prosty, przystępny sposób zapoznasz się z podstawowymi podzespołami komputera i dowiesz się, że o jego działaniu decydują rozmaite języki programowania. Przekonaj się, co robią programiści. Napisz prostą aplikację Poznaj najważniejsze daty. Zajrzyj do wnętrza komputera. Dowiedz się, jak myśli komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na okładce logo Helion i Packt.
Wiedza o algorytmach jest niezbędna każdemu, kto rozwiązuje problemy programistyczne. Algorytmy są również ważne w teorii i praktyce obliczeń. Każdy programista powinien znać możliwie szeroki ich zakres. Powinien też umieć z nich korzystać przy rozwiązywaniu rzeczywistych problemów, w tym przy projektowaniu algorytmów, ich modyfikacji i implementacji. Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sztuczną inteligencją, zabezpieczaniem systemów informatycznych lub inżynierią danych, musisz dobrze zrozumieć, czym właściwie są i jak działają algorytmy. Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do algorytmów i ich zastosowania. Znalazły się w niej podstawowe informacje i pojęcia dotyczące algorytmów, ich działania, a także ograniczeń, jakim podlegają. Opisano też techniki ich projektowania z uwzględnieniem wymagań dotyczących struktur danych. Zaprezentowano klasyczne algorytmy sortowania i wyszukiwania, algorytmy grafowe, jak również wiele zagadnień związanych ze sztuczną inteligencją: algorytmy uczenia maszynowego, sieci neuronowych i przetwarzania języka naturalnego. Ważną częścią publikacji są rozdziały poświęcone przetwarzaniu danych i kryptografii oraz algorytmom powiązanym z tymi zagadnieniami. Wartościowym podsumowaniem prezentowanych treści jest omówienie technik pracy z problemami NP-trudnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Na okładce (4 s.); Informatyka w najlepszym wydaniu.
Komputery kwantowe nie są już tylko urządzeniami teoretycznymi. Nie są też futurystycznym monstrum, obcą maszyną, która zamieni całe istniejące oprogramowanie w jakąś jego niezrozumiałą alternatywę. Komputery kwantowe (QPU) staną się raczej radykalnym rozszerzeniem możliwości współczesnej informatyki, które pozwoli nam rozwiązać problemy dotychczas nierozwiązywalne. Istnieją ważne zadania, z którymi QPU potrafią sobie świetnie poradzić, a których rozwiązanie byłoby niemożliwe na jakimkolwiek standardowym urządzeniu komputerowym. Z drugiej strony z wieloma standardowymi obliczeniami QPU nie radzi sobie dużo lepiej niż najzwyklejszy laptop. Z punktu widzenia programisty zatem stanowi rodzaj koprocesora o ciekawych możliwościach. Oto przewodnik po wspaniałym, nieodkrytym jeszcze do końca świecie informatyki kwantowej. Aby ją zrozumieć, niepotrzebny jest doktorat z fizyki kwantowej i wyższej matematyki. Dzięki tej książce opanujesz zestaw pojęć niezbędnych do zrozumienia działania QPU, dowiesz się, jakie problemy mogą rozwiązać aplikacje QPU i nauczysz się korzystać z narzędzi do pisania programów dla QPU. Zaprezentowane tu koncepcje są bogato ilustrowane przykładami, które można łatwo uruchomić na darmowym symulatorze QCEngine. Istnieje też możliwość korzystania z fizycznych QPU (kilka prototypów QPU udostępniono w chmurze). Interesującą, choć nieco trudniejszą częścią przewodnika jest rozdział poświęcony zastosowaniu obliczeń kwantowych w uczeniu maszynowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
(Znak Litera Nova)
Dowiedz się, kim są najbardziej wpływowi dzisiaj ludzie na świecie. Programiści, koderzy, specjaliści IT. Jak ich praca oddziałuje na nasze życie? Czy stereotyp zamkniętego w sobie nerda w grubych okularach jest prawdziwy? Dlaczego tak mało jest w tej grupie kobiet, choć na początku to one zdominowały tę dziedzinę? Programowanie pozwala wyczarować wszystko. Dzięki niemu można zrobić przelew bankowy w smartfonie, wysłać znajomemu śmiesznego gifa, ale też stworzyć sztuczną inteligencję, która sama podejmuje decyzje, może być narzędziem wojny i zmienić wyniki wyborów. Czy koderzy rzeczywiście zmieniają świat na lepsze?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
K.E.N. 21 (W139)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.4 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej