Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(60)
Forma i typ
Książki
(56)
Poradniki i przewodniki
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(2)
Koński Jar 10 (W109)
(3)
Nugat 4 (W112)
(3)
Braci Wagów 1 (W127)
(3)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(3)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(7)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(37)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(2)
Autor
Kućma, Tomasz
(4)
Doroba, Anita
(2)
Kim, W. Chan
(2)
Mauborgne, Renée
(2)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(2)
Adamczyk, Józef
(1)
Albigowski, Marek
(1)
Aluchna, Maria
(1)
Aniszewska, Grażyna
(1)
Anthony, Scott D
(1)
Austen-Tynda, Agata
(1)
Banaszyk, Piotr
(1)
Berliński, Lechosław (1944- )
(1)
Bielecki, Jan Krzysztof (1951- )
(1)
Bobrowski, Jarosław
(1)
Bravard, Jean-Louis
(1)
Bugajska, Magdalena
(1)
Connors, Richard J. (1940- )
(1)
Czaja, Izabela
(1)
Damodaran, Aswath (1957- )
(1)
Daniecki, Wojciech
(1)
Drążek, Zygmunt
(1)
Dziedzic, Ewa
(1)
Dąbrowski, Jarosław Filip (1975- )
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Fisk, Peter
(1)
Fołtyn, Waldemar
(1)
Friga, Paul N
(1)
Galata, Stanisław
(1)
Gasper, Dorota
(1)
Gierszewska, Grażyna
(1)
Gordon, William
(1)
Grajkowska, Wanda
(1)
Harris, Vincent
(1)
Heffernan, Margaret (1955- )
(1)
Holbeche, Linda
(1)
Johnson, Gerry (1945- )
(1)
Jones, Phil (1958- )
(1)
Juchnowicz, Marta
(1)
Jóźwiak, Bożena
(1)
Kaplan, Robert S
(1)
Klimek, Jan
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kozielski, Robert
(1)
Krishnan, M. S
(1)
Lambin, Jean-Jacques (1933- )
(1)
Lewandowska, Adrianna
(1)
Lipnicki, Sergiusz
(1)
Maciejewski, Adam
(1)
Marciniak, Stanisław (1948- )
(1)
Marcinkowska, Monika (1973- )
(1)
Masełko-Łaciok, Edyta
(1)
May, Peter (1958- )
(1)
Mazur, Karolina (1967-2020)
(1)
Małecka, Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Małgorzata Rószkiewicz
(1)
Mikołajek-Gocejna, Magdalena
(1)
Morgan, Robert
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Muncy, Jim
(1)
Murawska, Monika
(1)
Niemczynowicz, Benedykt
(1)
Norton, David P. (1941- )
(1)
Obłój, Krzysztof (1954- )
(1)
Olewińska, Agnieszka
(1)
Orzechowski, Remigiusz
(1)
Ostaszewski, Janusz (1956- )
(1)
Palmer, Russell E. (1934- )
(1)
Pawłowicz, Leszek (ekonomia)
(1)
Phillips, Tim (1967- )
(1)
Piwowarska, Anna (copywrighting)
(1)
Pocztowski, Aleksy (1956- )
(1)
Polachowska, Joanna
(1)
Polowczyk, Jan
(1)
Prahalad, C. K. (1941-2010)
(1)
Pringle, Hamish
(1)
Próchnicki, Wojciech (analityk finansowy)
(1)
Raczkowski, Konrad
(1)
Rasiel, Ethan M
(1)
Romanowska, Maria (1947- )
(1)
Rostkowski, Tomasz
(1)
Rostocki, Marek
(1)
Rumelt, Richard P. (1942- )
(1)
Rusinowski, Marek
(1)
Scholes, Kevan
(1)
Sienkiewicz, Łukasz
(1)
Siodmok, Henryk
(1)
Stabryła, Adam
(1)
Stawicka, Małgorzata
(1)
Stonehouse, George
(1)
Strzyżewska-Kamińska, Marianna
(1)
Sugiero, Joanna
(1)
Sulejewicz, Aleksander
(1)
Suszyński, Cezary
(1)
Szeworski, Adam (1918- )
(1)
Szlęzak-Matusewicz, Joanna
(1)
Szymanderska, Urszula
(1)
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
(1)
Wala, Hermann H
(1)
Welch, Jack (1935- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(58)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(58)
angielski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(47)
Przedsiębiorstwo
(16)
Planowanie strategiczne
(14)
Zarządzanie
(10)
Innowacje
(7)
Kadry
(6)
Marketing strategiczny
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Biznesplan
(3)
Marketing
(3)
Organizacja i zarządzanie
(3)
Przywództwo
(3)
Sukces
(3)
Znaki towarowe
(3)
Controlling
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nowy produkt
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Samorealizacja
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Analiza finansowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Berkshire Hathaway
(1)
Buffett, Warren (1930- )
(1)
Ekonomia
(1)
Finanse
(1)
Giełda
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Informatyka
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Machiavelli, Niccolo (1469-1527)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja, zarządzanie
(1)
Outsourcing
(1)
Partnerstwo lokalne
(1)
Państwo
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Towary
(1)
Turystyka
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: dzieło
Principe
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
1501-
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(11)
Poradnik
(10)
Podręcznik
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.13 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 audio (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tyt. oryg.: "The power of why : breaking out in a competitive marketplace".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Audiobook
CD
W koszyku
Myślenie strategiczne : o doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca / Vincent Harris. - Warszawa : Studio Emka, copyright 2017. - 1 płyta CD (3 godz. 9 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Audiobook dostarczy ci innowacyjnych i sprawdzonych strategii, byś z ich pomocą mógł stać się osobą, wokół której ciągle dzieje się coś pozytywnego. Kimś, kogo inni podziwiają i komu zazdroszczą ilości ukończonych projektów i zadań doprowadzonych do końca! Ma ona pobudzić twój umysł do kreatywnego myślenia, w efekcie czego będziesz postępować wydajniej i skuteczniej, zarówno w pracy, jak i życiu osobistym. „Vincent Harris znowu to zrobił! Jego książka „Sekrety skuteczności” dodała swoistego kolorytu nudnemu tematowi zarządzania czasem i produktywnością. „Myślenie strategiczne” wynosi to zagadnienie na wyższy poziom i skupia się bardziej na konkretnych strategiach oraz technikach, które każdy może zastosować, żeby dokonać więcej, być kimś więcej i wydobyć więcej radości z życia!” - Cheri J. Najor (mówca motywacyjny, trener korporacyjny, licencjonowana terapeutka The Center for Peak Performance) / Czyta Tomasz Kućma
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Data wyd. wg: ksiegarnia.bankier.
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców - twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej! Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne. Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie. Jeśli tak - zacznij działać! Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing. Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne. Zasady składające się na powodzenie silnych marek radykalnie zmieniły się w ostatnich latach. Firmy, które nie potrafią poddać się tym zmianom, znikną z rynku. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia autor opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. W swojej książce zdradza te techniki. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The real-life MBA : your no-BS guide to winning the game, building a team, and growing your career.
Jack i Suzy Welch, wielcy światowego biznesu i autorzy międzynarodowego bestsellera "Winning. Znaczy zwyciężać" powracają z nową książką "Praktyczne MBA" niezbędną każdemu, dzisiejszemu – i jutrzejszemu – biznesmenowi, zgłębiającą aktualne wyzwania związane z tworzeniem strategii sukcesu, prowadzeniem i zarządzaniem zespołem oraz budowaniem kariery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Sedno strategii : jak lider może stać się strategiem / Richard P. Rumelt ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 395, [4] strony : fotografia, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: The crux : how leaders become strategists.
Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”) i cele aspiracyjne („będziemy produkować wiodące na rynku produkty”). Z pomocą przychodzi Richard Rumelt i jego najnowsza książka, która radykalnie zmienia sposób, w jaki liderzy myślą i wykonują najważniejszą część swojej pracy: tworzenie strategii. Poprzez barwne historie – o tym, jak Elon Musk skupił się na pewnym aspekcie, który napędził sukces SpaceX, czy jak amerykańska armia poradziła sobie ze słabościami swojej strategii bojowej – Rumelt prezentuje zupełnie nową koncepcję pozwalającą znaleźć sedno strategii, czyli zasadniczy problem, który trzeba rozwiązać. Pokazuje też, co się dzieje z firmami, które wpadają w inercję i nie są w stanie zmienić swojego kierunku. Udowadnia, że taki tok myślenia potrafił zgubić nawet największych, takich jak Nokia czy General Motors. Według koncepcji strategii Rumelta liderzy powinni przede wszystkim określić sedno kluczowych wyzwań, przed którymi stoją, czyli problemy zagrażające przyszłemu rozwojowi i sukcesowi – choć ich kształt może być trudny do uchwycenia – a następnie podjąć spójne i zdecydowane działania. Znalezienie sedna staje się podstawową umiejętnością stratega zwłaszcza wtedy, gdy problemy nie dają się łatwo rozwiązać, a na firmę oddziałują siły, które trudno zdefiniować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów działalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z jego interesariuszami. Niniejsza książka, którą jej autorzy określili jako podręcznik akademicki, skupia się na tych działaniach, które służą zwiększaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i jednocześnie podnoszą ich wiarygodność na rynkach finansowych. W książce przedstawione są nie tylko podstawowe zasady zarządzania wartością przedsiębiorstwa, ale szeroko opisane zostały, szczególnie użyteczne dla praktyków gospodarczych, sposoby skutecznego korzystania z rynków finansowych. Szczególnie wartościową częścią książki są przykłady praktycznych doświadczeń zarządzania wartością w Banku Pekao SA, Grupie Fiat, Grupie Kapitałowej Allianz oraz GE Money. Doświadczenia te zostały opisane przez wybitnych menedżerów zarządzających tymi podmiotami. (prof. dr hab. Jerzy Bieliński)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
(TED Books : małe książki o wielkich ideach)
Potężny manifest dla prezesów i pracowników: wpływowa i wielokrotnie nagradzana liderka biznesu Margaret Heffernan ujawnia, w jaki sposób firmy mogą budować idealne kultury pracy i powodować ogromne przeobrażenia, wprowadzając niewielkie zmiany. Kadra zarządzająca często myśli, że wprowadzając głębokie zmiany, wszystko zrobi lepiej, zarobi więcej i będzie mieć szczęśliwszych pracowników. Dlaczego więc zaangażowanie okazuje się tak trudne, a produktywność tak nieuchwytna? W książce „Niemierzalne" Margaret Heffernan wyciąga wnioski z dziesięcioleci nadzorowania różnych organizacji i dochodzi do wniosku, że to niewielkie modyfikacje mają największe znaczenie. Heffernan twierdzi, że budowanie solidnej firmy może zostać przyspieszone poprzez wdrożenie pozornie niewielkich zmian, takich jak zaakceptowanie konfliktu jako kreatywnego katalizatora, wykorzystywanie każdego umysłu w zespole, celebrowanie błędów; częstsze wypowiadanie się i słuchanie oraz zachęcanie do spędzania czasu wolnego od pracy. Pełna niesamowitych anegdot i zaskakujących statystyk książka zabiera nas w fascynującą podróż po całym świecie, zwracając uwagę na różne firmy i ujawniając, w jaki sposób udało się im przekształcić na wielką skalę poprzez stopniowe zmiany. Każdej z książek TED towarzyszy powiązana z nią prelekcja, którą można obejrzeć online na TED.com. Książki kontynuują tam, gdzie kończy się wykład.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umysł McKinsey / Ethan M Rasiel, Paul N. Friga ; [tł. Agnieszka Olewińska]. - Warszawa : K. E. Liber, 2004. - XIX, [1], 203 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: The McKinsey mind.
Na okł. podtyt.: rozumienie i wdrażanie narzędzi rozwiązywania problemów oraz technik zarządzania jedenej z najbardziej cenionych na świecie firm konsultingowych.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Poznaj metody działania najlepszych - Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa - i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy - Intel, Microsoft i Apple - które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. „Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie”. John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Książka
W koszyku
Warren Buffett o biznesie : zasady Guru z Omaha / wybór i układ Richard J. Connors ; przekład Marek Rostocki. - Wydanie w oprawie miękkiej. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 279 stron : ilustracje, 24 cm.
Z tyłu okładki: Zarządzanie i strategia.
Na okładce: Zawiera zwycięskie strategie zarządzania z listów Buffetta do akcjonariuszy Berkshire.
"Warren Buffett o biznesie" to praktyczny poradnik menedżerski o modelu efektywnego zarządzania każdą firmą, dużą i małą, napisany na podstawie doświadczeń Buffetta w zarządzaniu Berkshire Hathaway. Książka zawiera przedstawione w bezpośredni, jasny i prosty sposób praktyczne informacje o tym, jak efektywnie zarządzać firmą. Przeznaczona jest dla menedżerów wyższego szczebla, menedżerów, przedsiębiorców oraz studentów szkół biznesu. Bogata w informacje i inspirująca, ta jedyna w swoim rodzaju książka pozwala lepiej zrozumieć myślenie o biznesie Warrena Buffetta, a jednocześnie dostarcza ponadczasowych wskazówek o strategiach zarządzania, pomagających w zarządzaniu firmą osiągającą sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
17.05 br. wszystkie placówki Ursynoteki bédá nieczynne.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej